dank je! Leuk dat ze zo interactief zijn met het forumquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef debby1973 het volgende:
lees dit anders maar even sefer:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=65.topic
Jaja!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:57 schreef MUUS het volgende:
En met een beetje mazzel komt het nu dankzij Lotje over een week binnen.
Ik vind hem tegenvallenquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:46 schreef Kyara het volgende:
Wat vind je niet lekker aan de Snowcake Anitra?
Nu is hij heel zacht en ruik ik hem bijna niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:17 schreef Elefes het volgende:
Wordt het niet beter als je 'm een tijdje op hebt Anitra? Bij mij wil dat altijd een hoop schelen in zoetheid
Na een drukke dag ga ik dadelijk eens lekker douchen.. Ik weet alleen nog niet met wat
Ja, het klopt dat hij in een blikje zit. Maar ik vind m zo hard voor een lipbalm. Nou ja, de manier waarop ik het nu doe werkt ook redelijk. Misschien komt t wel omdat mn handen redelijk koud zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef debby1973 het volgende:
De lipbalm zit in een blikje en smelt bij mij wel redelijk goed.
Anders moet je het blikje heeeel even onder de warme kraan houden.quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Chickje het volgende:
[..]
Ja, het klopt dat hij in een blikje zit. Maar ik vind m zo hard voor een lipbalm. Nou ja, de manier waarop ik het nu doe werkt ook redelijk. Misschien komt t wel omdat mn handen redelijk koud zijn.
Thanks voor je reactiequote:Op zaterdag 10 december 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een Christmas Hugs gekregen vorige week van Maerycke en daar zat dus mijn datumloze bon in. Zou wel even mailen.![]()
Nee hoor, dankjewelquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef Elefes het volgende:
Sweetsixteen: ik zou je wel een proefje willen sturen, ik heb het ding alleen al helemaal over mijn gezicht gehaald, dus misschien is dat niet zo'n succes.
Of eventjes in je broekzak.quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Chickje het volgende:
[..]
Ja, het klopt dat hij in een blikje zit. Maar ik vind m zo hard voor een lipbalm. Nou ja, de manier waarop ik het nu doe werkt ook redelijk. Misschien komt t wel omdat mn handen redelijk koud zijn.
Ik loop ook heel de dag aan mijn spulletjes te ruikenquote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb gisteren (sinterklaas bij mn vader) een Godliness bubble bar gekregen, die ruikt echt zo lekker! Ik kan het niet laten om er steeds even aan te ruikenEn hij ziet er schattig uit, ik vind het gewoon zonde om hem in bad te gooien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |