abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32972214
Ik heb een Christmas Hugs gekregen vorige week van Maerycke en daar zat dus mijn datumloze bon in. Zou wel even mailen.
Whatever I want.
pi_32972218
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef debby1973 het volgende:
lees dit anders maar even sefer:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=65.topic
dank je! Leuk dat ze zo interactief zijn met het forum
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_32972648
Ik heb mijn parfum ook binnen
De snowcake vind ik erg tegen vallen, maar de Silky Underwear is erg lekker
Misschien dat iemand Fever niks vind en die voor de snowcake wil ruilen
pi_32972917
Wat vind je niet lekker aan de Snowcake Anitra?
pi_32973280
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:57 schreef MUUS het volgende:

En met een beetje mazzel komt het nu dankzij Lotje over een week binnen.
Jaja! Nu kan het aftellen beginnen!
Ik moet even mijn lijstje plaatsen hoor:

2 x Snowfestival BBS .
1x Candycane BBS
1x Two Timing Tart BBS
1x American Cream 100 g
2 x Snowcake 100 g.
2 x Twas The Night Before Christmas 100gr. (waarvan 1 cadeautje)
1x Olive Branch 100 gr.
2 x Sweetie Soap Stack (cadeautjes)
1x Christmas Kisses BBS (cadeautje)
1x Rockstar 100 gr.
1x Snowfairy 100 gr.

Back in business.
pi_32973966
Klinkt erg goed dat lijstje, Shirley.
Ik heb Christmas Kisses in de winkel geroken, en die vond ik erg lekker. Toen maar niet meegenomen omdat ik al zoveel spulletjes had En nu heb ik daar een beetje spijt van..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32976629
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:46 schreef Kyara het volgende:
Wat vind je niet lekker aan de Snowcake Anitra?
Ik vind hem tegenvallen
Smittem en de snowcake die ik heb zijn wat zoeter en de parfum is pure amandel. Hmmm moeilijk te omschrijven, hopenlijk snap je hem
pi_32977370
Wordt het niet beter als je 'm een tijdje op hebt Anitra? Bij mij wil dat altijd een hoop schelen in zoetheid

Na een drukke dag ga ik dadelijk eens lekker douchen.. Ik weet alleen nog niet met wat
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  Milf zaterdag 10 december 2005 @ 20:20:11 #209
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_32977438
Ik was laatst in een zogenoemde Lush winkel in Amsterdam met Heatwave en MissBliss.
Ik werd echt niet goed van de lucht die daar hing... die is echt heel maar dan ook heel erg zwaar/

Maar wel grappige dingen gezien.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_32977493
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:17 schreef Elefes het volgende:
Wordt het niet beter als je 'm een tijdje op hebt Anitra? Bij mij wil dat altijd een hoop schelen in zoetheid

Na een drukke dag ga ik dadelijk eens lekker douchen.. Ik weet alleen nog niet met wat
Nu is hij heel zacht en ruik ik hem bijna niet meer
Helaas een tegenvallertje, maar de Silky Underwear is echt geweldig
pi_32978403
Kan ik me voorstellen! Silky Underwear ruikt zo lekker Dat ga ik zometeen zeker gebruiken Bedankt voor het herinneren

Nikky: Ik vond de lucht in het begin ook heel sterk, rook ook bijna niets omdat alles hetzelfde rook. Maar nu ik er een paar keer geweest ben is het al een stuk beter, en vind ik het wel lekker ruiken (en kan ik zelfs ook geuren van elkaar onderscheiden )
pi_32982173
@ MUUS, bedankt voor de info ik heb zelf wat exceem, daar werkt het prima voor. Mijn moeder heeft psoriasis en ze heeft nu sinds een week Dream Cream in gebruik, ben benieuwd of het werkt! Ze vond het iig erg verkoelend aanvoelen

Vanmiddag in Maastricht uiteraard niet zonder iets te kopen de winkel uit kunnen lopen heb een Hybrid shampoobar, een Tramp douchegel en In The Nude bathmelt gekocht
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32995010
Hier een nieuwe Lush-fan

Mijn collectie is nog bescheiden, maar er volgt zeker meer.
Ik heb gisteren de lip service lipbalm gekocht. Hoort dit een soort van hard blokje te zijn? Ik kreeg er met mn vingers niks van af, dus heb m maar zo over mn lippen gesmeerd. Hi voelt wel lekker aan verder.
pi_32995819
De lipbalm zit in een blikje en smelt bij mij wel redelijk goed.
pi_32996120
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef debby1973 het volgende:
De lipbalm zit in een blikje en smelt bij mij wel redelijk goed.
Ja, het klopt dat hij in een blikje zit. Maar ik vind m zo hard voor een lipbalm. Nou ja, de manier waarop ik het nu doe werkt ook redelijk. Misschien komt t wel omdat mn handen redelijk koud zijn.
pi_32996171
Ik heb gisteren (sinterklaas bij mn vader) een Godliness bubble bar gekregen, die ruikt echt zo lekker! Ik kan het niet laten om er steeds even aan te ruiken En hij ziet er schattig uit, ik vind het gewoon zonde om hem in bad te gooien
De vriendin van mn vader had Olive Branch gekregen, die heb ik vanmorgen ook even geprobeerd onder de douche, en die ruikt ook heerlijk! Deed me denken aan een open haard in een Sauna.. Ik ben steeds meer fan van Lush
pi_32996314
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Chickje het volgende:

[..]

Ja, het klopt dat hij in een blikje zit. Maar ik vind m zo hard voor een lipbalm. Nou ja, de manier waarop ik het nu doe werkt ook redelijk. Misschien komt t wel omdat mn handen redelijk koud zijn.
Anders moet je het blikje heeeel even onder de warme kraan houden.
pi_32997249
Lip service moet eerst warm zijn voor je em een beetje kunt smeren, als je in de kou staat is er echt geen beginnen aan
pi_32997449
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een Christmas Hugs gekregen vorige week van Maerycke en daar zat dus mijn datumloze bon in. Zou wel even mailen.
Thanks voor je reactie .

Ga er inderdaad maar es een mailtje aan wagen. Ik blijf toch een Hollander he . Ik dacht dat het misschien kwam omdat het een Amerikaans pakket is, kan het op de Nederlandse site in ieder geval niet vinden.
Eeuwig vijfentwintig
pi_32997971
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef Elefes het volgende:

Sweetsixteen: ik zou je wel een proefje willen sturen, ik heb het ding alleen al helemaal over mijn gezicht gehaald, dus misschien is dat niet zo'n succes.
Nee hoor, dankjewel
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32997992
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Chickje het volgende:

[..]

Of eventjes in je broekzak.
In de winter gaat dat wel snel
Of heeeeel eventjes op de verwarming.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32998471
Ik heb er nooit last van dat mijn lipbalms niet te smeren zijn.
Ik heb er 3 (die witte chocolade, en de bruine..tenminsten daar vind ik ze naar "smaken" en de eggsnog)
De eggsnog is erg vloeibaar en de rest normaal, lekker smeerbaar
pi_32998538
Even op die lipbalsem duwen, dan komt er wat op je vinger en prima te smeren
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33008319
Ik ben ook wel benieuwd naar The Olive Branch. Ik dacht dat ik nu wel ongeveer alles had wat ik wilde bij Lush, maar er blijven steeds dingen bijkomen die me ook lekker lijken en die ik zeker nog eens ga kopen.. Het houdt niet op
En binnenkort moet ik ws nog voor een cadeautje naar de Lush, dus dikke kans dat ik dan ook weer wat voor mezelf meeneem
Kun je er trouwens spulletjes ruilen, of niet? (Douchegel in een flesje gaat het hier over).
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb gisteren (sinterklaas bij mn vader) een Godliness bubble bar gekregen, die ruikt echt zo lekker! Ik kan het niet laten om er steeds even aan te ruiken En hij ziet er schattig uit, ik vind het gewoon zonde om hem in bad te gooien
Ik loop ook heel de dag aan mijn spulletjes te ruiken Zo lekker
pi_33008628
@Elefes, is denk dat als je flesje nog dicht zit, en ongebruikt dat je het waarschijnlijk wel kunt omruilen. Maar zeker weten doe ik het niet. Het zal denk ik ook wel iets te maken hebben met de houdbaarheids datum op z'n flesje. Maar vragen kun je natuurlijk altijd. Nee heb je Ja kun je krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')