ja je hebt zo van die dagen:)quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Dido wilde het er niet meer over hebben, maar ze gaat maar door.
Blijkbaar is ze er toch niet 'helemaal klaar mee'.
Dan zal je zien dat het alsnog een vette discussie wordt en iedereenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Dr zijn al hiervoor diverse opmerkingen gemaakt door sommige bewoners he. Maar de keuze die nu gedaan wordt lijkt mij het beste: één persoon (Joost dus) gaat in de groep in zijn eentje tegen Tanja zeggen dat haar gedrag niet door de beugel kan.
Onderaan de vorige startpost staat een link er naar toe.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waar staat de openingspost ook weer?
Bovenaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
HIEROquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nee, wassen op de "ouderwetse" manier.. aan de wasbak!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef TRiXeS het volgende:
Mogen ze nou gewoon douchen of nie?
Op de andere meld Lieske dat ze een bijna doodervaring heeft gehadquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:16 schreef reconnect het volgende:
ik kan alleen de stream met dido en joost volgen
Nee toch? Volgens mij alleen 'ouderwets' wassen bij de kraan, zoals het op de site stond.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef TRiXeS het volgende:
Nee, mag niet. Tenminste, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef TRiXeS het volgende:
Dat wil BB dus niet hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef EmjaY het volgende:
eindelijk eens een normaal gesprek tussen hun 2
Hele zelfs.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Had Rob het nou over "helastiek"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |