Ik zat er dus wel op te wachten ja..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
"Ik val op jou, Roel"
Kommaarkommaarkommaar
Roel bij Didoquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:48 schreef Rica het volgende:
Is Roel bij Dido komen liggen of Dido bij Roel?
Maar hij is *wel* Dido aan het inpakken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
Streetwear .... doe niet zo suf , Roel
Ja, ik dacht al wat zegt hij nu?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:50 schreef sannuh het volgende:
ow jammer... hij bedoelde t anders..
Precies, ze draaien er allebei om heen, Roel net zo goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:49 schreef BubbleBabe het volgende:
Mijn god! wat draaien die twee eromheen..
Tjeeee zeg het nou gewoon!
Roel heeft toch liever Dido dan Lieske.quote:
Ja, dat heeft ze inderdaad wel verdiend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:54 schreef Cyan het volgende:
Chantal en Ingrid vinden dat ze een deel van het budget aan Tanja moeten besteden. Een cadeautje of een avondje met dingen die zij lekker vind. 5 euro de man vond Ingrid wel een goed idee.
Het is inderdaad te walgelijk voor woorden hoe die daar ligt te reageren op wat Roel zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:55 schreef sannuh het volgende:
Dido hou aub je kop dicht!!!
Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Roel dáár intrapt denkt ie echt met zijn pik op dit moment.
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef Cyan het volgende:
Nou dat zijn dus 12 pakjes sigaretten
omgekeerd ook, hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef sannuh het volgende:
Dido wil Roel echt wel hoor
Al vanaf week 1... maar uit zelfbescherming stug volhouden dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef sannuh het volgende:
Dido wil Roel echt wel hoor
quote:
quote:Al vanaf week 1... maar uit zelfbescherming stug volhouden dat dat niet zo is.
Zodra ze hem heeft wordt Roel gedumpt, zo is Dido dan ook wel weer.
Ach, als je al weken lang in dat huis zit, steek je je lul blijkbaar nog in een opblaaspop denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??
het is te laat, Stereo, het is te laat, den pik heeft het reeds overgenomen van de ratio en redenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Roel MOVEN, ga NU weg
Laat Dido achter JOU aanlopen
Ja, ik ken hetquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
het is te laat, Stereo, het is te laat, den pik heeft het reeds overgenomen van de ratio en reden
Zo doorzichtig kán iemand toch niet wezen.... Dido wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:00 schreef sannuh het volgende:
niet meer doen ik kan er niet tegen zegt ze... Ze wilt eigenlijk nog meer.. pfff wat een stoephoer
Wat heeft iemand leuk vinden nou met je studie te maken?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??
Dat staat er al. Iedereen die haar kent kan het duidelijk lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Liggen daar een beetje verliefd naar elkaar te staren... Dido de hele tijd lachen, hoe kansloos
Ze zou "AANDACHT" op dr kop moeten tatoeren...
precies.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:58 schreef kwakveense het volgende:
ach, daar is t een man voor, toch?
Niet iemand leuk vinden... Een persoon doorhebben.. daar doelde ik opquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Wat heeft iemand leuk vinden nou met je studie te maken?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:04 schreef sannuh het volgende:
jaaa hij zit aan dr haar... stapje voor stapje gaat t
ik ken het ook, zelfs zonder pik hebbende.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik ken het![]()
Maar dan mag ik nog wel proberen aan te moedigen![]()
Dat vraag ik me heel erg af... Zou wel een mega stoere actie zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:05 schreef kwakveense het volgende:
hij eeft haar juist wel door, daarom verzint hij nu ook dat hij over haar gedroomd had....vleien maar met die hap!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ken het ook, zelfs zonder pik hebbende.
en ja het is suf, en ja het is draaien en ontkennen , maar dat is toch leuk
dat ontgroei je heus niet, hoor, als je zogenaamd volwassen bent, waarom niet? omdat het gewoon leuk is op zijn tijd, daarom
Nou die stap duurt heel lang.,..... ik had het allang gedaan.... pff eitjequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Stap 1 gezet
Zoenen is stap 2
Net op tijd voor BB 2006quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:08 schreef Rica het volgende:
Ok ze gaan elkaar plagen. Het paringsritueel is officieel begonnen.
HUH? Ik dacht Ralph?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:10 schreef kwakveense het volgende:
dido eeft rikkert genomineerd
Eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:10 schreef lillymoon het volgende:
Nou komt op zoenen dan kan ik weer over tot de orde van de dag, ik heb meer te doen.
*ik heb ook nog genoeg te doen*quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:10 schreef lillymoon het volgende:
Nou komt op zoenen dan kan ik weer over tot de orde van de dag, ik heb meer te doen.
Is die schattige Dido niet gestegen danquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:11 schreef sannuh het volgende:
Ok mijn favo personen zijn vanaf nu: ralph en lieske.
Roel is nu naar de derde plaats gezakt...![]()
En dido kijkt de hele tijd naar zn mond
quote:
hehe, Dido verdedigt Mennoquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Roel zit Menno in het huis met een geproduceerde formule. Menno wil nergens over praten in het huis en dat stoort Roel.
"Dat vind ik nep. Dan weet je nog steeds niet wie je voor je hebt. Hij plaats alleen gelikte opmerkingen over gehandicapten enzo"
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:18 schreef kwakveense het volgende:
oh nog even: dido werkt lngzaam alle bewoners af tot ze kan vragen wat roel van lieske vindt
Yep.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:18 schreef kwakveense het volgende:
oh nog even: dido werkt lngzaam alle bewoners af tot ze kan vragen wat roel van lieske vindt
terugsleurtquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:21 schreef Rica het volgende:
Ze zijn wel eerlijk tegen elkaar. Zo horen wij ook nog eens wat.
-losrukt van pc-
Nee. Die schuld laat je gewoon open staan. Logisch. Verstandig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Chantal wil heel graag winnen en dan een kindje nemen en verhuizen naar Ibiza. Dat vind ik wel leuk. Die gaat echt alleen voor het geld. Ik.... ik koop een huis voor mezelf. Eigenlijk heb ik nu gewoon niks."
Roel: 'Ik heb 35.000 studieschuld. Maar daar zou ik het niet voor gebruiken"
vlgs mij mag dat alleen voorafgaand aan de nominaties niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:21 schreef twi het volgende:
En ze hebben niets geleerd over hetgeen BB ze heeft verteld toen Natalie over de nominaties sprak.
Ja Roel doe de gaapmove!quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
ARMEN OM HAAR HEEN, NUik leef wel erg mee
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef kwakveense het volgende:
haha, nee, alleen met jou!
ECHT?
nee, trut...
Ja, die willen ook niet zoenen ook al klik je je linkermuisknop helemaal stukquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Faithz het volgende:
Ze doen me denken aan mijn sims van sim city O*
net nu Dido ging zeggen of zij met iemand zou vrijen in BB op cameraquote:
Die van mij seksen anders gewoon. 2 vrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, die willen ook niet zoenen ook al klik je je linkermuisknop helemaal stuk
Ja, minpuntje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:32 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
over exen beginnen is zooooooon dooddoener... komop zeg...
Roel mag wel even schrijven in het Blunder topic in R&P
Komt doordat dat stomme wijf gewoon blijft zittenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
Roel gebruikt Dido als een elleboog steuntje om zijn sigaret even af te kloppen en gaat weer verder vertellen
Heerlijk
Dido is wel wat stil nu
daar begon Dido over toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef Maurisico het volgende:
Wat een lul... begint ie over zijn ex...
Nee nee. Tactisch.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:37 schreef Bergie het volgende:
Wat een eikel zeg die Roel......hij zit nog steeds in over zijn ex.....
Hij wijst Dido gewoon af...Wat een Lul
En terechtquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:39 schreef Bergie het volgende:
Het is echt hopeloos met die twee.....
Roel loopt nu weg....Dido is hevig verontwaardigd...
Tactisch??? Jezus man, ze is rijp voor een beurt.....daar is geen tactiek meer voor nodig. Hij moet er gewoon over zijn schouder werpen en de slaapkamer mee in sleurenquote:
precies.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
[..]
precies.
en BEK, Chantal, je hoort weer een ondertoon die er niet is!!!!!!
Dat moet je doen als je de kortste weg zoekt, maar heeft ook de kortste houdbaarheid.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:40 schreef Bergie het volgende:
[..]
Tactisch??? Jezus man, ze is rijp voor een beurt.....daar is geen tactiek meer voor nodig. Hij moet er gewoon over zijn schouder werpen en de slaapkamer mee in sleuren
de filmpjes komen nog welquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:44 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
nouja... ik ga me nu echt lostrekken van mn pc... ik wacht het wel af
Ken je het gevoel dat je vriend je beft en dan net voor het klaarkomen ophoudt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:44 schreef Laura 2000 het volgende:
Wèèèh![]()
Heb ik hiervoor 2 uur studietijd verspild....????
Wat een anticlimax!!
Watskeburt??quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Dido nu weer bij Roel in de keuken... (het wordt triest)
uh nee...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je het gevoel dat je vriend je beft en dan net voor het klaarkomen ophoudt?
Nou, dit is net zo.![]()
niet dat ik wil roddelen, maar uh.......wat zeiden ze wat zeiden zequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer over de tong bij de dames en Rikkert
Lopen met buik en rugtas, 3.5 km/uur, 36 uur in totaal lopen, Tanja hoeft niet mee te doen, bewoners mogen niet douchen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:48 schreef sannuh het volgende:
heb ff wat gemist.. waarvoor dient de loopband?
Nou, het is * De * Weekopdrachtquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef sannuh het volgende:
is dat een opdracht waar ze iets mee verdienen dan?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, neeeeeeeeeeeee, zo erg is het niet, komt in de buurt, maar wat jij zegt is echt ergerquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je het gevoel dat je vriend je beft en dan net voor het klaarkomen ophoudt?
Nou, dit is net zo.![]()
en tanja mag wel douchen.. alleen krijgt ze wel een ondersteundende opdracht..quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lopen met buik en rugtas, 3.5 km/uur, 36 uur in totaal lopen, Tanja hoeft niet mee te doen, bewoners mogen niet douchen.
Waarschijnlijk wel ja....quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef sannuh het volgende:
is dat een opdracht waar ze iets mee verdienen dan?
Op zich is dat denk ik wel geil... Op voorwaarde dat hij dan wel 10 seconden later weer doorgaat... en dat nog 10 keer herhaaltquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, neeeeeeeeeeeee, zo erg is het niet, komt in de buurt, maar wat jij zegt is echt erger![]()
ze willen daar dus ook gewoon dat de bewoners een hekel aan dat mens krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Waarschijnlijk wel ja....
In het begin wisten ze nog niet of Tanja mee mocht doen, maar Tanja gaf zelf al aan dat ze niet wilde. Later bleek dat ze ook niet mee mocht doen.
Dat hebben ze al lang, maar niemand spreekt het nog echt uit. Ze denken nog steeds dat lief zijn voor de zwangere beter scoort bij de kijkbuisvriendjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:52 schreef Wup het volgende:
[..]
ze willen daar dus ook gewoon dat de bewoners een hekel aan dat mens krijgen
nee, dat is niet geil, Scan, iig niet bij mij, als een man stopt of opeens kompleet van ritme verandert vlakvoor dat 'het' komt, dan ben ik weer terug bij af, en dat is dus heeel erg níet geilquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat denk ik wel geil... Op voorwaarde dat hij dan wel 10 seconden later weer doorgaat... en dat nog 10 keer herhaalt
Dan zijn dus niet alle vrouwen hetzelfdequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat is niet geil, Scan, iig niet bij mij, als een man stopt of opeens kompleet van ritme verandert vlakvoor dat 'het' komt, dan ben ik weer terug bij af, en dat is dus heeel erg níet geil
Doe es dan, ipv hier te bivakkeren 24/7quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn dus niet alle vrouwen hetzelfdeMijn ervaring is dat het uiteindelijke orgasme dan bij de vrouw 50x heftiger is en vele malen langer duurt.
Niemand?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:53 schreef rain2 het volgende:
Is Ralph eigenlijk al weer uit de DBK ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |