Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Roel dáár intrapt denkt ie echt met zijn pik op dit moment.
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef Cyan het volgende:
Nou dat zijn dus 12 pakjes sigaretten
omgekeerd ook, hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef sannuh het volgende:
Dido wil Roel echt wel hoor
Al vanaf week 1... maar uit zelfbescherming stug volhouden dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef sannuh het volgende:
Dido wil Roel echt wel hoor
quote:
quote:Al vanaf week 1... maar uit zelfbescherming stug volhouden dat dat niet zo is.
Zodra ze hem heeft wordt Roel gedumpt, zo is Dido dan ook wel weer.
Ach, als je al weken lang in dat huis zit, steek je je lul blijkbaar nog in een opblaaspop denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??
het is te laat, Stereo, het is te laat, den pik heeft het reeds overgenomen van de ratio en redenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Roel MOVEN, ga NU weg
Laat Dido achter JOU aanlopen
Ja, ik ken hetquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
het is te laat, Stereo, het is te laat, den pik heeft het reeds overgenomen van de ratio en reden
Zo doorzichtig kán iemand toch niet wezen.... Dido wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:00 schreef sannuh het volgende:
niet meer doen ik kan er niet tegen zegt ze... Ze wilt eigenlijk nog meer.. pfff wat een stoephoer
Wat heeft iemand leuk vinden nou met je studie te maken?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??
Dat staat er al. Iedereen die haar kent kan het duidelijk lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Liggen daar een beetje verliefd naar elkaar te staren... Dido de hele tijd lachen, hoe kansloos
Ze zou "AANDACHT" op dr kop moeten tatoeren...
precies.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:58 schreef kwakveense het volgende:
ach, daar is t een man voor, toch?
Niet iemand leuk vinden... Een persoon doorhebben.. daar doelde ik opquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Wat heeft iemand leuk vinden nou met je studie te maken?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:04 schreef sannuh het volgende:
jaaa hij zit aan dr haar... stapje voor stapje gaat t
ik ken het ook, zelfs zonder pik hebbende.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik ken het![]()
Maar dan mag ik nog wel proberen aan te moedigen![]()
Dat vraag ik me heel erg af... Zou wel een mega stoere actie zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:05 schreef kwakveense het volgende:
hij eeft haar juist wel door, daarom verzint hij nu ook dat hij over haar gedroomd had....vleien maar met die hap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |