Ik zat er dus wel op te wachten ja..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
"Ik val op jou, Roel"
Kommaarkommaarkommaar
Roel bij Didoquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:48 schreef Rica het volgende:
Is Roel bij Dido komen liggen of Dido bij Roel?
Maar hij is *wel* Dido aan het inpakken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
Streetwear .... doe niet zo suf , Roel
Ja, ik dacht al wat zegt hij nu?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:50 schreef sannuh het volgende:
ow jammer... hij bedoelde t anders..
Precies, ze draaien er allebei om heen, Roel net zo goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:49 schreef BubbleBabe het volgende:
Mijn god! wat draaien die twee eromheen..
Tjeeee zeg het nou gewoon!
Roel heeft toch liever Dido dan Lieske.quote:
Ja, dat heeft ze inderdaad wel verdiend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:54 schreef Cyan het volgende:
Chantal en Ingrid vinden dat ze een deel van het budget aan Tanja moeten besteden. Een cadeautje of een avondje met dingen die zij lekker vind. 5 euro de man vond Ingrid wel een goed idee.
Het is inderdaad te walgelijk voor woorden hoe die daar ligt te reageren op wat Roel zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:55 schreef sannuh het volgende:
Dido hou aub je kop dicht!!!
Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Roel dáár intrapt denkt ie echt met zijn pik op dit moment.
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef Cyan het volgende:
Nou dat zijn dus 12 pakjes sigaretten
omgekeerd ook, hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef sannuh het volgende:
Dido wil Roel echt wel hoor
Al vanaf week 1... maar uit zelfbescherming stug volhouden dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:56 schreef sannuh het volgende:
Dido wil Roel echt wel hoor
quote:
quote:Al vanaf week 1... maar uit zelfbescherming stug volhouden dat dat niet zo is.
Zodra ze hem heeft wordt Roel gedumpt, zo is Dido dan ook wel weer.
Ach, als je al weken lang in dat huis zit, steek je je lul blijkbaar nog in een opblaaspop denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??
het is te laat, Stereo, het is te laat, den pik heeft het reeds overgenomen van de ratio en redenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Roel MOVEN, ga NU weg
Laat Dido achter JOU aanlopen
Ja, ik ken hetquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
het is te laat, Stereo, het is te laat, den pik heeft het reeds overgenomen van de ratio en reden
Zo doorzichtig kán iemand toch niet wezen.... Dido wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:00 schreef sannuh het volgende:
niet meer doen ik kan er niet tegen zegt ze... Ze wilt eigenlijk nog meer.. pfff wat een stoephoer
Wat heeft iemand leuk vinden nou met je studie te maken?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat doet ie dus echt wel nu hoor. Hij heeft toch psychologie gestudeerd? Nou daar is nu bar weinig van te merken... Sowieso dat hij op Dido valt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gezeik en dat naar complimenten vissen leuk vindt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |