O jawel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wekt het bij jou niet ook juist agressie op dan?
Eens, maar het is niet alsof er al veel gedaan is deze ochtend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
En daar kan je aardig moe van worden hoor, een middagdut is echt niet gek als je zwanger bent. Wel een beetje reeël blijven, hoor.
Ja, ze zijn namelijk net gestopt met fietsen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef -Delta- het volgende:
Wat heeft Ralph nou aan voor shirt? Of zie ik het gewoon niet goed.
Lijkt wel of ie een schort met dikke buik voor zich draagt![]()
![]()
Dat hoef ik echt niet te zien, gadverdamme. Hoef ik niet eens bij m'n éigen vriendin te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef TearSong het volgende:
[..]
met 1 camera op haar kruis gericht en de ander close-up op haar hoofd. En dan graag ook een bevalling van ten minste 36 uur.
Grrrrrrr....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ze zijn namelijk net gestopt met fietsen!
zie streamverslagenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef -Delta- het volgende:
Wat heeft Ralph nou aan voor shirt? Of zie ik het gewoon niet goed.
Lijkt wel of ie een schort met dikke buik voor zich draagt![]()
![]()
Zoals scanman al zei het wekt agressie op, ze is GVD zwanger ze zit niet in het gips!! Ze doet nergens aan mee, praat niet en heeft bijzonder idioot gereageerd op de bekendmaking van het geslacht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Tuurlijk, ze slaapt de hele dag, ja hoor Flakkie en Scanman, helemaal gelijk.
Maar je hoeft natuurlijk ook niet op elk dutje te gaan kiften
Dat is toch makkelijk, die gaat er niet uit. Hummie laat haar echt niet gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef Uiruru het volgende:
laat ze in godsnaam de zeug nomineren... wil wel zien wat voor bokkesprongen BB dan gaat maken om dat onsmakelijke mens erin te houden.
Maar dat zullen ze zo toch ook niet laten zien?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoef ik echt niet te zien, gadverdamme. Hoef ik niet eens bij m'n éigen vriendin te zien.
En ik gun Tanja ook echt geen pijn, maar een voorspoedige bevalling. Ik wil alleen gewoon dat ze dat
eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Eens Milagro eens, maar elke dut die ze doet wordt op gekift.
WTF ZE HEBBEN ALLEMAAL ZAKKEN OM, DIE HET NU PASquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:50 schreef Chaosma het volgende:
Wie is Tanja?
Ze woont in Groningen. Het Big Brother-Huis lijkt haar een ideale plek om te bevallen. Ze kan haar ervaring delen met anderen en vindt het het mooiste geboortekaartje dat ze kan wensen.
Waarom word jij genomineerd?
Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.
Overgenomen van de Talpa site
whahahahahahaha, klopt als een bus hoor, vooral dat laatste.![]()
Tanja heeft zich opnieuw onsterfelijk belachelijk gemaakt een uur geleden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
WTF ZE HEBBEN ALLEMAAL ZAKKEN OM, DIE HET NU PAS![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk een 24 uurs opdracht.Leuk voor de nachtploegquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:51 schreef kwakveense het volgende:
nieuwe weekopdracht met apparatuur...
Ja voorspellend...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:53 schreef Darklight het volgende:
weer een lamp brandend houden, origineel HUMMIE![]()
ze kunnen zich gewoon aan de wastafel wassen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:55 schreef Nostalgist het volgende:
36 uur niet douchen en in de Yakuzi
NOTT!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
De buiken mogen niet af.... Tanja gaat dus zeker weten ook mee doen nu, lijkt me.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
De buiken mogen niet af.... Tanja gaat dus zeker weten ook mee doen nu, lijkt me.
Ik heb ook @home, maar had alleen email problemenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef lillymoon het volgende:
Hehe ik ben er weer mijn @ home heeft er vanaf vannacht tot nu uitgelegen! Ik begrijp dat ik een pufcursus gemist heb.
En ze voelt zich toch nooit zwanger zegt ze elke keer, dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Linda, tercht: "Als Tanja niet mee mag doen, staat het erop"
En het stond erniet op.... dus...
Tuurlijk wel. Linda zei terecht dat het er dan bij staat in de brief... en dat stond er niet.quote:
Ja maar of ze het dan ver schopt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Bep het volgende:
Ze moeten een opdracht verzinnen waarbij het intellect wordt aangesproken , dan kan Tanja ook meedoen
Makkelijk te doen lijkt mequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:59 schreef D.Rose het volgende:
weekopdracht:
een loopband moet 36 uur belopen worden door iemand met een rugzak om een lamp brandend
te houden. Alle bewoners fdragen een nep-buik. De rugzak moet telkensd worden overgedragen.
De buiken mogen nooit af, ook niet om te douchen of badderen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Bep het volgende:
Ze moeten een opdracht verzinnen waarbij het intellect wordt aangesproken , dan kan Tanja ook meedoen
Die knijp er gewoon tussenuit, het zou me verbazen als ze meedeed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen vraagt zich af of Tanja mee mag doen. Tanja reageert totaal niet.
helemaal mee eens..........laat ze ook maar eens denkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Bep het volgende:
Ze moeten een opdracht verzinnen waarbij het intellect wordt aangesproken
DAT MEEN JE NIETquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef kwakveense het volgende:
ze zei volgens mij daarnet zachtjes "ik kan toch neit op een loopband lopen?"
*barf*
30 sec.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang mag de lamp eigenlijk knipperen?
Ik hoop echt dat alle BB banden en beelden verbrandt zijn als dat meisje eenmaal een jaar of 10 is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja draait een peuk
Je kunt ook lopend roken hoor, vuile luie kutteef. Ik heb het echt met je a.s. dochter te doen
ik ga ook staken ik wil ook geen boodschappen doen, kind naar school en uit school halen huishouden doen enz enzquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:01 schreef kwakveense het volgende:
tanja hoeft niet mee te doen als ze niet wil....zucht...
ik hoop dat tanja het begeeft terwijl ze looptquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja draait een peuk
Je kunt ook lopend roken hoor, vuile luie kutteef. Ik heb het echt met je a.s. dochter te doen
huh ? hoezo 36 personenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Iedereen moet 3 uur lopen" (ze rekent dus op 36 personen).
Tanja wil niet meedoen![]()
![]()
Dat is juist cool, om gewoon niet mee te doen als je geen zin hebt ergens in, en je niet te laten dwingen door de groepsdruk en de camera's.quote:
Ze moeten 36 uur lopen, 36 gedeeld door 12, JUIST 3 UURquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Iedereen moet 3 uur lopen" (ze rekent dus op 36 personen).
Tanja wil niet meedoen![]()
![]()
@ bewoners over Tanja:quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Rikkert lijkt op de lead-zanger van de Manic Street Preachers
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:06 schreef Flakkie01 het volgende:
Als ze nou een week opdracht geven 100 dagen klagen,slapen en je snor drukken kan Tanja dat helemaal alleen doen!!!
ja kloptquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:06 schreef BigBro000 het volgende:
huh 12 bewoners x 3 uur = 36 toch?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:07 schreef Bep het volgende:
Tanja mag niet meedoen , nou ik pleurde die zak af , zoek het maar uit met je opdracht
dat is alleen voor Tanja's denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Sinds wanneer mag een bijna 8 maanden zwangere vrouw niet meer bewegen eigenlijk
Die zit er echt heel erg mee in haar hoofd dat ze Tanja goed moeten behandelen enzo. Ook voor tv kijkend Nederland. Dat mens is echt tragisch.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:01 schreef milagro het volgende:
Chantal ziet weer een complot, verborgen test
of dat ze zich opwerpt om de plaspauze's over te nemen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:09 schreef milagro het volgende:
dat ze niet een uur achter elkaar wil of kan lopen, logisch.
maar ze kan toch ook gewoon zeggen "jongens, ik denk dat een uur of half uur lopen acher elkaar te zwaar is voor me nu, maar zal ik dan gewoon ieder uur dat jullie lopen afwisselen met een kwartierje van mij?"![]()
![]()
![]()
waarom altijd meteen negatief reageren met een klaagzeikzeurtoontje
5 kilo bij de dames, 7 bij de herenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef BlaBlub het volgende:
Hoeveel gewicht zit dr eigenlijk in de "buiken"??
5 in de rosequote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef BlaBlub het volgende:
roze = 5 kiloquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef BlaBlub het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is juist cool, om gewoon niet mee te doen als je geen zin hebt ergens in, en je niet te laten dwingen door de groepsdruk en de camera's.![]()
ja. ze had de prinses van het huis kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:09 schreef milagro het volgende:
maar ze kan toch ook gewoon zeggen "jongens, ik denk dat een uur of half uur lopen acher elkaar te zwaar is voor me nu, maar zal ik dan gewoon ieder uur dat jullie lopen afwisselen met een kwartierje van mij?"![]()
![]()
![]()
waarom altijd meteen negatief reageren met een klaagzeikzeurtoontje
Da's toch het dubbele van een baby?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:11 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
5 in de rose
7 kilo in de blauwe
Nee dat kan niet hoor!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is juist cool, om gewoon niet mee te doen als je geen zin hebt ergens in, en je niet te laten dwingen door de groepsdruk en de camera's.![]()
O das goed te doen, deze weekopdracht is echt een beetje te simpelquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
5 kilo bij de dames, 7 bij de heren
Gemiddeld komen vrouwen zo'n 12 kilo aan tijdens een zwangerschap, sommigen zitten er ver boven, anderen er ver onder. Volgens de pufmevrouw vanmorgen draagt tanja 10 kilo extra mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef jalla het volgende:
dat is wel zwaar, hoeveel weegt een baby doorgaans, 4 kilo? (heb echt geen idee)
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's toch het dubbele van een baby?
Ik vind dat de bewoners NU met z'n allen moeten gaan janken en zeggen dat ze naar huis willen, want door de kleur van de zakken weten ze al welk geslacht hun baby heeft.
Weg verassing.
vruchtwater placenta baby bij elkaar geteld denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat de bewoners NU met z'n allen moeten gaan janken en zeggen dat ze naar huis willen, want door de kleur van de zakken weten ze al welk geslacht hun baby heeft. ;'(
nee niet helemaal baby gemiddeld 3 kilo + 2,5 liter vruchtwater + placenta dan zit je wel op een gemiddelde van 5 - 7 kiloquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat de bewoners NU met z'n allen moeten gaan janken en zeggen dat ze naar huis willen, want door de kleur van de zakken weten ze al welk geslacht hun baby heeft.
Weg verassing.
Vruchtwater en placenta enzo wegen ook nog wat dus is wel prima zo..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weg verassing.
de rug zak is te zwaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet mee mag doen
Tanja's moeder heeft het wachtwoord van Rica gekraaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor!!
Je moet wel meedoen (met tegenzin) en (nep) sociaal zijn en volwassen (spelen) doen en.. en.. en.. want anders trekken de kijkers het niet. Zoveel ongehoorzaamheid.
Weg verassing.
Ongehoorzaamheid van een rebelse bewoner vind ik leuk, maar dit mens is niet rebels maar lui.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor!!
Je moet wel meedoen (met tegenzin) en (nep) sociaal zijn en volwassen (spelen) doen en.. en.. en.. want anders trekken de kijkers het niet. Zoveel ongehoorzaamheid.
echt niet, ze hebben nu allemaal een buik, dus dan ook allemaal een rugzakquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Uitzondering voor tanja: geen rugzak..... dan kan ik er wel mee leven
Rob is zooooo irri arro ; volgens mij steekt Rikkert zo een vinger naar hem op...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
rob houd je bek! Hij beslist gewoon voor heel de groep. Nee we gaan gewoon allemaal een half uurtje lopen.... grrr.
Ik loop ook liever een uur achter elkaar!
WAT???????????????quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja mag wel douchen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:21 schreef Bep het volgende:
whehheehe Linda , heeft iemand Ralph al verteld dat het een weekopdracht voor iedereen is , dat die niet in zn eentje 36 uur gaat lopen
nee, de kleur is voor de dragerquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weg verassing.
Die telt niet. Het gaat om of ze uit interesse een vraag over iemands gevoelens of leven stelt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Ja, Ja!!
Tanja vroeg iets aan Linda!!! Waarschijnlijk iets van: wil jij ook een cracker.
Linda schud alleen haar hoofd. Geen conversatie.
Je weet toch: All BB bewoners are equal, but some are more equal than others...quote:
Ach kom. Wat kan jou die kijkers nou schelen. En bovenal: wat kan jou die groép nou schelen! Dan loopt de rest maar wat méér. Hallo, wát nou 'er met z'n allen het beste van maken', wát nou weekopdrachten! Alsof je vrijwillig in dat huis zit! Eh, ik bedoel.. alsof, alsof, alsof het niet hárdstikke zwaar en zielig is als je zwanger bent!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor!!
Heeft ze dat ooit al gedaan dan, daar zijn helemaal geen shots van te zien geweest hoor.... lekker fris voor die kleinequote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:27 schreef kwakveense het volgende:
rikkert vindt dat tanja zonder rugzak wel mee zou kunnen doen. maar zij vindt van niet...reactie
"nou, dit is bijna slenteren hoor!"
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:28 schreef jupiters het volgende:
ALs ze niet kan wandelen dan wil ik zeker getuigen zijn van de bevalling.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:28 schreef kluivie het volgende:
Heeft ze dat ooit al gedaan dan, daar zijn helemaal geen shots van te zien geweest hoor....
jawel, ze doucht wel, maar dan schakelt de stream meestal meteen weg naar een andere ruimte. discretie en zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:28 schreef kluivie het volgende:
[..]
Heeft ze dat ooit al gedaan dan, daar zijn helemaal geen shots van te zien geweest hoor.... lekker fris voor die kleine![]()
![]()
Bescherming voor de kijkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, ze doucht wel, maar dan schakelt de stream meestal meteen weg naar een andere ruimte. discretie en zo
Dan kan ze wel rennen ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef elskreeft het volgende:
en waar was ze van plan naartoe te gaan op het moment van persen?
dacht ze dat ze dan nog even kon wegrennen ofzo?
Chantal?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Tamagotchi het volgende:
Dat stomme gerook van dat wijf.
De lopers ondersteunen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor ondersteunende opdracht gekregen?
Of is dat nog niet duidelijk?
Waarom zet BB haar er niet uit, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef kwakveense het volgende:
en waarom ben je dan zwanger in big brother gegaan doos!
Vraag me af wat er in haar contract staat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef Bergie het volgende:
Hahahahahaha....Tanja wil niet dat "d'r doos" gefilmd wordt tijdens de bevalling. "Anders dan doe ik het gewoon niet!"
Wat wil ze dan......dat kind binnen houden???
Dat wordt dus rantsoen!quote:
ik heb geen idee,heb het niet gehoordquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor ondersteunende opdracht gekregen?
Of is dat nog niet duidelijk?
nog steeds is ze zooooow liev..quote:
Dat vraagt Tanja zich nu ook af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag me af wat er in haar contract staat.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef Bergie het volgende:
Hahahahahaha....Tanja wil niet dat "d'r doos" gefilmd wordt tijdens de bevalling. "Anders dan doe ik het gewoon niet!"
Wat wil ze dan......dat kind binnen houden???
jep... ze hebben hun zin he..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:42 schreef jalla het volgende:
ook hier gaat het continu over tanja.
we trappen er behoorlijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |