de rug zak is te zwaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet mee mag doen
Tanja's moeder heeft het wachtwoord van Rica gekraaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor!!
Je moet wel meedoen (met tegenzin) en (nep) sociaal zijn en volwassen (spelen) doen en.. en.. en.. want anders trekken de kijkers het niet. Zoveel ongehoorzaamheid.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat de bewoners NU met z'n allen moeten gaan janken en zeggen dat ze naar huis willen, want door de kleur van de zakken weten ze al welk geslacht hun baby heeft.
Weg verassing.
Ongehoorzaamheid van een rebelse bewoner vind ik leuk, maar dit mens is niet rebels maar lui.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor!!
Je moet wel meedoen (met tegenzin) en (nep) sociaal zijn en volwassen (spelen) doen en.. en.. en.. want anders trekken de kijkers het niet. Zoveel ongehoorzaamheid.
echt niet, ze hebben nu allemaal een buik, dus dan ook allemaal een rugzakquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Uitzondering voor tanja: geen rugzak..... dan kan ik er wel mee leven
Rob is zooooo irri arro ; volgens mij steekt Rikkert zo een vinger naar hem op...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
rob houd je bek! Hij beslist gewoon voor heel de groep. Nee we gaan gewoon allemaal een half uurtje lopen.... grrr.
Ik loop ook liever een uur achter elkaar!
WAT???????????????quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja mag wel douchen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:21 schreef Bep het volgende:
whehheehe Linda , heeft iemand Ralph al verteld dat het een weekopdracht voor iedereen is , dat die niet in zn eentje 36 uur gaat lopen
nee, de kleur is voor de dragerquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's toch het dubbele van een baby?
Ik vind dat de bewoners NU met z'n allen moeten gaan janken en zeggen dat ze naar huis willen, want door de kleur van de zakken weten ze al welk geslacht hun baby heeft.
Weg verassing.
Die telt niet. Het gaat om of ze uit interesse een vraag over iemands gevoelens of leven stelt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Ja, Ja!!
Tanja vroeg iets aan Linda!!! Waarschijnlijk iets van: wil jij ook een cracker.
Linda schud alleen haar hoofd. Geen conversatie.
Je weet toch: All BB bewoners are equal, but some are more equal than others...quote:
Ach kom. Wat kan jou die kijkers nou schelen. En bovenal: wat kan jou die groép nou schelen! Dan loopt de rest maar wat méér. Hallo, wát nou 'er met z'n allen het beste van maken', wát nou weekopdrachten! Alsof je vrijwillig in dat huis zit! Eh, ik bedoel.. alsof, alsof, alsof het niet hárdstikke zwaar en zielig is als je zwanger bent!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor!!
Heeft ze dat ooit al gedaan dan, daar zijn helemaal geen shots van te zien geweest hoor.... lekker fris voor die kleinequote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:27 schreef kwakveense het volgende:
rikkert vindt dat tanja zonder rugzak wel mee zou kunnen doen. maar zij vindt van niet...reactie
"nou, dit is bijna slenteren hoor!"
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:28 schreef jupiters het volgende:
ALs ze niet kan wandelen dan wil ik zeker getuigen zijn van de bevalling.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:28 schreef kluivie het volgende:
Heeft ze dat ooit al gedaan dan, daar zijn helemaal geen shots van te zien geweest hoor....
jawel, ze doucht wel, maar dan schakelt de stream meestal meteen weg naar een andere ruimte. discretie en zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:28 schreef kluivie het volgende:
[..]
Heeft ze dat ooit al gedaan dan, daar zijn helemaal geen shots van te zien geweest hoor.... lekker fris voor die kleine![]()
![]()
Bescherming voor de kijkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, ze doucht wel, maar dan schakelt de stream meestal meteen weg naar een andere ruimte. discretie en zo
Dan kan ze wel rennen ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef elskreeft het volgende:
en waar was ze van plan naartoe te gaan op het moment van persen?
dacht ze dat ze dan nog even kon wegrennen ofzo?
Chantal?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Tamagotchi het volgende:
Dat stomme gerook van dat wijf.
De lopers ondersteunen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor ondersteunende opdracht gekregen?
Of is dat nog niet duidelijk?
Waarom zet BB haar er niet uit, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef kwakveense het volgende:
en waarom ben je dan zwanger in big brother gegaan doos!
Vraag me af wat er in haar contract staat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef Bergie het volgende:
Hahahahahaha....Tanja wil niet dat "d'r doos" gefilmd wordt tijdens de bevalling. "Anders dan doe ik het gewoon niet!"
Wat wil ze dan......dat kind binnen houden???
Dat wordt dus rantsoen!quote:
ik heb geen idee,heb het niet gehoordquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor ondersteunende opdracht gekregen?
Of is dat nog niet duidelijk?
nog steeds is ze zooooow liev..quote:
Dat vraagt Tanja zich nu ook af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag me af wat er in haar contract staat.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef Bergie het volgende:
Hahahahahaha....Tanja wil niet dat "d'r doos" gefilmd wordt tijdens de bevalling. "Anders dan doe ik het gewoon niet!"
Wat wil ze dan......dat kind binnen houden???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |