Bescherming voor de kijkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, ze doucht wel, maar dan schakelt de stream meestal meteen weg naar een andere ruimte. discretie en zo
Dan kan ze wel rennen ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef elskreeft het volgende:
en waar was ze van plan naartoe te gaan op het moment van persen?
dacht ze dat ze dan nog even kon wegrennen ofzo?
Chantal?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Tamagotchi het volgende:
Dat stomme gerook van dat wijf.
De lopers ondersteunen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor ondersteunende opdracht gekregen?
Of is dat nog niet duidelijk?
Waarom zet BB haar er niet uit, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef kwakveense het volgende:
en waarom ben je dan zwanger in big brother gegaan doos!
Vraag me af wat er in haar contract staat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef Bergie het volgende:
Hahahahahaha....Tanja wil niet dat "d'r doos" gefilmd wordt tijdens de bevalling. "Anders dan doe ik het gewoon niet!"
Wat wil ze dan......dat kind binnen houden???
Dat wordt dus rantsoen!quote:
ik heb geen idee,heb het niet gehoordquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor ondersteunende opdracht gekregen?
Of is dat nog niet duidelijk?
nog steeds is ze zooooow liev..quote:
Dat vraagt Tanja zich nu ook af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag me af wat er in haar contract staat.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef Bergie het volgende:
Hahahahahaha....Tanja wil niet dat "d'r doos" gefilmd wordt tijdens de bevalling. "Anders dan doe ik het gewoon niet!"
Wat wil ze dan......dat kind binnen houden???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |