quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
De buiken mogen niet af.... Tanja gaat dus zeker weten ook mee doen nu, lijkt me.
Ik heb ook @home, maar had alleen email problemenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef lillymoon het volgende:
Hehe ik ben er weer mijn @ home heeft er vanaf vannacht tot nu uitgelegen! Ik begrijp dat ik een pufcursus gemist heb.
En ze voelt zich toch nooit zwanger zegt ze elke keer, dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Linda, tercht: "Als Tanja niet mee mag doen, staat het erop"
En het stond erniet op.... dus...
Tuurlijk wel. Linda zei terecht dat het er dan bij staat in de brief... en dat stond er niet.quote:
Ja maar of ze het dan ver schopt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Bep het volgende:
Ze moeten een opdracht verzinnen waarbij het intellect wordt aangesproken , dan kan Tanja ook meedoen
Makkelijk te doen lijkt mequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:59 schreef D.Rose het volgende:
weekopdracht:
een loopband moet 36 uur belopen worden door iemand met een rugzak om een lamp brandend
te houden. Alle bewoners fdragen een nep-buik. De rugzak moet telkensd worden overgedragen.
De buiken mogen nooit af, ook niet om te douchen of badderen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Bep het volgende:
Ze moeten een opdracht verzinnen waarbij het intellect wordt aangesproken , dan kan Tanja ook meedoen
Die knijp er gewoon tussenuit, het zou me verbazen als ze meedeed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen vraagt zich af of Tanja mee mag doen. Tanja reageert totaal niet.
helemaal mee eens..........laat ze ook maar eens denkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Bep het volgende:
Ze moeten een opdracht verzinnen waarbij het intellect wordt aangesproken
DAT MEEN JE NIETquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef kwakveense het volgende:
ze zei volgens mij daarnet zachtjes "ik kan toch neit op een loopband lopen?"
*barf*
30 sec.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang mag de lamp eigenlijk knipperen?
Ik hoop echt dat alle BB banden en beelden verbrandt zijn als dat meisje eenmaal een jaar of 10 is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja draait een peuk
Je kunt ook lopend roken hoor, vuile luie kutteef. Ik heb het echt met je a.s. dochter te doen
ik ga ook staken ik wil ook geen boodschappen doen, kind naar school en uit school halen huishouden doen enz enzquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:01 schreef kwakveense het volgende:
tanja hoeft niet mee te doen als ze niet wil....zucht...
ik hoop dat tanja het begeeft terwijl ze looptquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja draait een peuk
Je kunt ook lopend roken hoor, vuile luie kutteef. Ik heb het echt met je a.s. dochter te doen
huh ? hoezo 36 personenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Iedereen moet 3 uur lopen" (ze rekent dus op 36 personen).
Tanja wil niet meedoen![]()
![]()
Dat is juist cool, om gewoon niet mee te doen als je geen zin hebt ergens in, en je niet te laten dwingen door de groepsdruk en de camera's.quote:
Ze moeten 36 uur lopen, 36 gedeeld door 12, JUIST 3 UURquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Iedereen moet 3 uur lopen" (ze rekent dus op 36 personen).
Tanja wil niet meedoen![]()
![]()
@ bewoners over Tanja:quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Rikkert lijkt op de lead-zanger van de Manic Street Preachers
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:06 schreef Flakkie01 het volgende:
Als ze nou een week opdracht geven 100 dagen klagen,slapen en je snor drukken kan Tanja dat helemaal alleen doen!!!
ja kloptquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:06 schreef BigBro000 het volgende:
huh 12 bewoners x 3 uur = 36 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |