Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.quote:
Verdorie! Terwijl ik zo mijn best heb gedaan om over te komen als iemand die bejaarden voor trams duwt!quote:
de eerste twee zijn idd het beste, #2 had ik mee naar Oz en blijft daarom altijd 'n extra betekenis hebbenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef mark_03 het volgende:
Vooral de eerste 2 albums,... wat daarna kwam vind ik wat minder. Maar heb natuurlijk wel alles in de kast staan
Jamai-fan?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Ik ben IRL ook heel anders hoor.
De ideale schoonzoon dusquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.
Wat liefquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.
Vette internet playerquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe ben jij IRL dan??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Dat hoor ik wel vakerquote:
quote:
Ik denk dat iedereen verwactte dat jij 'm al klaar had staanquote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Dizer het volgende:
Ik gunde iemand anders ook een TT maar goed.. stond ik daar voor 2 minuten zonder SC, ik begin afkikverschijnselen te tonen
Er is een grens tussen grappig en irritant, en je bent nu bijna aan het oversteken maikel.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vette internet player
[afbeelding]
Staat maar op drie ofzo denk ik hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Zhenar het volgende:
Dizer, ga je het record 'ShowChat-topics achtereenvolgens openen' verbreken?
Wat is dat record eigenlijk?
Dubbel he?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker
Maar ik wil ook eens een keer niet de ideale schoonzoon zijn.
Ik wil ook wel eens ruig doen en stoer zijn en vrouwen verslijten en zo
Ik weet het niet, op hoeveel zit ik?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Zhenar het volgende:
Dizer, ga je het record 'ShowChat-topics achtereenvolgens openen' verbreken?
Wat is dat record eigenlijk?
Ik wacht nog steeds op de dvd... was er nl. bij, bij het afscheidsconcert.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
zat weer in vol topic te posten.........
[..]
de eerste twee zijn idd het beste, #2 had ik mee naar Oz en blijft daarom altijd 'n extra betekenis hebben
"Zwerf on" is bijv. echt zo'n reisnummer, en "Naar huis" ergens ook wel....
latere cd's vielen idd 'n beetje tegen, maar De Poema's was weer geweldig
Ik vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is een grens tussen grappig en irritant, en je bent nu bijna aan het oversteken maikel.
Dit is verreweg gewoon te ranzig
Hier op FOK! moet je me niet te serieus nemen iig.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Stiekem zjin de mannen hier dus toch leuk!
Dat was toch kleiquote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
Vond dat poep plaatje een aantal topics terug veel erger. Die ging pas de grens over!
Hier ben je dat toch ook wel? Of in ieder geval niet onredelijk a-lief.quote:
Zie je, dus toch een valse roddelnichtquote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Hier op FOK! moet je me niet te serieus nemen iig.. Al kan ik irl ook weleens vals uit de hoek komen.
![]()
.
timbob wil er ook al een! In ieder geval dus al 2 mensen die komen!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het toch echt een keer tijd voor die SC meeting
Meer de Jensen-"humor".quote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je, dus toch een valse roddelnicht![]()
Die met dat bier en dat gat er doorheen ey maar die was niet van mijquote:
Het leukste zou zijn als het met de webcam werd opgenomen, dat alle anderen mee konden kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
timbob wil er ook al een! In ieder geval dus al 2 mensen die komen!.
oh had deze helemaal gemistquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef PeRi het volgende:
D. Wanneer gaan we nou 's bubblen op een toffe trouwerij samen?
Ja ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
wat zij zegtquote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het toch echt een keer tijd voor die SC meeting
Niet onredelijk a-lief.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier ben je dat toch ook wel? Of in ieder geval niet onredelijk a-lief.
Ik ga wel ff vragen of er een apart topic over mag komenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
timbob wil er ook al een! In ieder geval dus al 2 mensen die komen!.
Ja, das meer een meeschreeuwnummer... HOER VAN DE WALLENquote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Christine het volgende:Acda en de Munnik - De stad Amsterdam
(Eindelijk geen janknummer, maar zoooooo mooi!!!)
Nee, die met die kerel op die stoel. Blech...quote:
Wmb welquote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga wel ff vragen of er een apart topic over mag komen
Ligt bij mij helemaal aan met wie ik ben.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ja ik ookKan best verlegen zijn...maar ook best aanwezig, hangt er van af.
hang jij nou maar de patser uit in SC, dan ben je privé [lees: bij mij] tenminste lief enzoquote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Dizer het volgende:
Dat hoor ik wel vaker
Maar ik wil ook eens een keer niet de ideale schoonzoon zijn.
Ik wil ook wel eens ruig doen en stoer zijn en vrouwen verslijten en zo
Het is positief bedoeld hoor!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet onredelijk a-lief..
Die moet ik even laten bezinken.![]()
.
Was ik niet gelukkig die was echt ranzigquote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, die met die kerel op die stoel. Blech...
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Och jee......... laat die meeting toch maar zitten dan
Ja ik heb al even snel gekeken. Het klinkt wel leuk, maar denk je dat ik er over een paar maanden (eind augustus, begin september) ook nog terecht zou kunnen?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
oh had deze helemaal gemist
Err....volgende maand gaat een neef van me trouwen![]()
[..]
Ja ik ookKan best verlegen zijn...maar ook best aanwezig, hangt er van af.
Tania je hebt mail
En maar volhouden dat -ie Bob heet... tis gewoon Albertquote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je, dus toch een valse roddelnicht![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En maar volhouden dat -ie Bob heet... tis gewoon Albert
Ik vond de term alleen zo mooi gevonden.quote:
Over valse nichten gesproken.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond toch Marc Marie bij Boulevard?
Ik ben erover aan het denken.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev is shownieuwsposter op de frontpage trouwens niks voor jou??
Ja, ik denk het op zich wel. Alleen weet ik niet of ik er dan nog werkquote:Op maandag 21 maart 2005 16:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja ik heb al even snel gekeken. Het klinkt wel leuk, maar denk je dat ik er over een paar maanden (eind augustus, begin september) ook nog terecht zou kunnen?!?
Stiekem welquote:En vond je het niet leuk dat ik je aansprak met 'lieve'?
Oke we hebben toch dezelfde humorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond de term alleen zo mooi gevonden..
Oh, ik hou toch ook wel erg van leedvermaak..
Pas iemand die midden op de roltrap liep. Opeens gaat dat ding aan, in tegengestelde richting. Aangezien die man best hard liep valt 'ie vrij hard al springen en schreeuwend naar beneden..
Iedereen schrikt en gat naar die man toe, ik kom niet meer bij van het lachen..
Nu weer..
Is het zulk leuk werk dan, dat je er zo snel weer mee stopt??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik denk het op zich wel. Alleen weet ik niet of ik er dan nog werk
[..]
Stiekem wel![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
In het echt ben ik eigenlijk een 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo die bij gebrek aan een vrouw, zich voordoet als een 17-jarige scholier.
Mijn hobby's zijn tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen.
jaja, zaterdag kwam een meisje op me aflopen op de dansvloer... gleed ze uitquote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Pas iemand die midden op de roltrap liep. Opeens gaat dat ding aan, in tegengestelde richting. Aangezien die man best hard liep valt 'ie vrij hard al springen en schreeuwend naar beneden..
Nu weer..
En iedereen keek mij met een blik aan alsof ik dood mocht vallen.quote:
Dat is toch ook gewoon erg grappig?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu weer..
Hij had zelfs een naam voor spaghetti,... dat moet ook een naam hebben zegt iequote:
Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
En iedereen keek mij met een blik aan alsof ik dood mocht vallen..
Terwijl ik eerlijk waar het eerstvolgende half uur niet meer bijkwam..
Die man lag nog een minuut of 10 op de grond, met allemaal bezorgde mensen om zich heen.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon erg grappig?
Pas als ze gaan bloeden moet je ophouden met lachen, zeg ik altijd.
Dat is ook niet altijd makkelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef Zhenar het volgende:
Pas als ze gaan bloeden moet je ophouden met lachen, zeg ik altijd.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
In het echt ben ik eigenlijk een 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo die bij gebrek aan een vrouw, zich voordoet als een 17-jarige scholier.
Mijn hobby's zijn tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpen
[..]
Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpen
Ik werk er al 4 maandenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is het zulk leuk werk dan, dat je er zo snel weer mee stopt??
Best wel, maar op het moment zelf is het gewoon grappig. Hij ging zitten en hup met beide benen in de luchtquote:
[..]
Jacques Brel toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
"De stad Amsterdam" werd al eerder uitgebracht door De Dijk
maar is oorspronkelijk van... kom, hoe heet die flikker ook alweer........?!??!?
Iddquote:Op maandag 21 maart 2005 16:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik werk er al 4 maandenEn het werk valt op zich wel mee, meeste lol heb je toch met je collega's
Kan evengoed zijn dat ik er dan nog werk. Kan moeilijk in de toekomst kijken en als er wat anders voorbijkomt wat leuker en beter betaald is...
De melodie is van "Greensleaves"quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
maar is oorspronkelijk van... kom, hoe heet die flikker ook alweer........?!??!?
Ik moest ook lachen toen mijn vriend en ik wedstrijdje onder water zwemmen deden en hij met z'n hoofd tegen de rand aan knaldequote:
Geen idee... en ik wist ook niet dat het een remake is.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
Ben jij die 27-jarige, roodharige dropveterfetishiste waar ik al lang naar op zoek ben?quote:
yep that's him!!! versie van De Dijk is ook niet onaardig, maar van A&dM is 't beste!!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
Jacques Brel toch?
Die versie van De Dijk vind ik niks
Dat jij nog met jezelf kunt leven!quote:
Ha'k ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef mark_03 het volgende:
Voor het eerst vandaag
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
ow die heb ik al 4x gehad.... F5-en is gelukkig genoegquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef mark_03 het volgende:
Voor het eerst vandaag
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Ohja?quote:
Daarom doe ik ook net alsof ik een 17-jarig iemand ben.quote:
JA ik kreeg 'm ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef mark_03 het volgende:
Voor het eerst vandaag
Iedereen is welkom. En wij moeten voor de kleur zorgen hehquote:Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohja?
Wellicht wanneer de datum, tijdstip, plaats en activiteit me gunstig lijken. En als ik mag komen als lurcker
Het is sneu, maar ik heb er begrip voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook net alsof ik een 17-jarig iemand ben.
Gelukkig staat Shok! nog altijd paraat!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Christine het volgende:
[..]
JA ik kreeg 'm ook.
Fok takelt weer af
We hadden het kunnen weten, het ging té goed.
Opzich. Ken je die met zo'n ruitenmotief?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is sneu, maar ik heb er begrip voor.
Tuinbroeken...![]()
* Zhenar kan er nog steeds niet bij met zijn hoofd.
Groepsgedragquote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. En wij moeten voor de kleur zorgen heh
Neeeeee! Niet met een ruitenmotiefje!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich. Ken je die met zo'n ruitenmotief?
Damn...
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen mijn vriend en ik wedstrijdje onder water zwemmen deden en hij met z'n hoofd tegen de rand aan knalde
Na een tijdje heb ik dan wel medelijden hoor
Ja, maar... Ja maar..quote:Op maandag 21 maart 2005 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neeeeee! Niet met een ruitenmotiefje!!!!
Die zijn toch wel het aller aller ALLER ergste!
Ik denk dat je toch euthanasie moet overwegen, beste eskimo. Dit is een hopeloos geval.![]()
Ik stem alleen op Hind.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.persoonvanhetjaar.nl/pvhj/promootpersoon.asp?id=154
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Boequote:
Waar kan ik mijn stem uitbrengen?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Grutje Greppelkutje krijgt nog eerder een stem van mij
Jij, dat je niet naar die meeting komt.quote:
quote:
Niet zo snel!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar... Ja maar..
In 1930 was dat nog in hoor
Ik ga mezelf wel van een iglo afgooien.
Ik krijg al de rillingen als ik er aan denk. Meetings van Fok!forum worden heel vaak in Utrecht gehouden en ik heb regelmatig zo'n groepje zien lopen. Toen heb ik gezworen dat ik daar nooit bij zou lopenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij, dat je niet naar die meeting komt..
Niet dat ik al bij de Ja-lijst sta hoor..
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet zo snel!
Er schijnt een hulpgroep te bestaan voor 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo's met een voorliefde voor tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen! Moet je maar even Googlen... Succes!
Wanneer? Waar? Hoe laat?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een meet met 1 of 2 mensen zou ik sneller doen![]()
Je kan ook je zelf nomineren lijkt me wel iets voor jouquote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Grutje Greppelkutje krijgt nog eerder een stem van mij
*met beide punten eens is.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik krijg al de rillingen als ik er aan denk. Meetings van Fok!forum worden heel vaak in Utrecht gehouden en ik heb regelmatig zo'n groepje zien lopen. Toen heb ik gezworen dat ik daar nooit bij zou lopen
Een meet met 1 of 2 mensen zou ik sneller doen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer? Waar? Hoe laat? [afbeelding]
The page cannot be displayedquote:Op maandag 21 maart 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt, Zhenar.
Ik heb het gevonden.
www.hulpgroepvooroudeachtergesteldeeskimos.nl
Tuuuuurlijk nietquote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
Maar goed, een meet hoeft niet per sé zo'n hoog nerd-gehalte te hebben toch?! Of wel?.
Ik wist gewoon dat er mensen op zouden klikkenquote:
Ik heb er ook op geklikt en bij mij deed ie hetquote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er mensen op zouden klikken
Maar zonder jou is het sowieso al heel onleuk.quote:
Ja hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb er ook op geklikt en bij mij deed ie het
Wat een eer, mijn eigen internetpaginaquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hoor
www.wiegelooftTanianogmeerniet.nl
ik stem niet op een lijst waar een Belg op 2 staatquote:Op maandag 21 maart 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alsof wij nerds zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
*met beide punten eens is..
Maar goed, een meet hoeft niet per sé zo'n hoog nerd-gehalte te hebben toch?! Of wel?.
Nee hoor, Leonie en Christine komen vast welquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar zonder jou is het sowieso al heel onleuk..
Bikini-foto'squote:Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een eer, mijn eigen internetpagina![]()
Mooie foto's ook![]()
Wat is dat voor lelijke site? Die lay-out....quote:
Daarom.quote:
http://www.wiegeloofttanianogmeerniet.nl/Bikinifoto'squote:Op maandag 21 maart 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die kan ik niet bekijken, kinderslot![]()
Hallo! Er zitten hier mensen tussen die meer dan 300 berichten per dag posten! Natúúrlijk zijn wij nerds!quote:
Ja maar die zijn niet meer recent. Dat is mijn bikini van vorig jaarquote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.wiegeloofttanianogmeerniet.nl/Bikinifoto's
Sorry, er is niemand gevonden.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
www.bupatih.nl
Mét een soort van gastenboek. Laat eens een reactie achter.
Hij deed het hier wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:07 schreef timbob het volgende:
je moet de / weghalen
Jij hebt nou wel genoeg reacties. Jouw fotoboek veroorzaakt de downtimes van Fok!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
www.bupatih.nl
Mét een soort van gastenboek. Laat eens een reactie achter.
quote:Wauw, je eigen punt-nl!
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar post in het verkeerde fotoboek:
http://fotoboek.fok.nl/Sinterklaas!
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar post in het verkeerde fotoboek:
http://fotoboek.fok.nl/Sinterklaas!
[..]![]()
![]()
Whehe. Blijft leukquote:Op maandag 21 maart 2005 17:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had meteen op "reageren" gedrukt. Laat ik nu maar staan denk ik.
Dat krijg ik van mijn "post first, ask questions later"-houding.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat krijg ik van mijn "post first, ask questions later"-houding.![]()
* Zhenar gaat in een hoekje op zijn duim zitten zuigen.quote:
En ezelsoren op, vlegelquote:Op maandag 21 maart 2005 17:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar gaat in een hoekje op zijn duim zitten zuigen.
Zeker een showchatmeet niet, en we gaan niet kansloos door Utrecht lopen.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
*met beide punten eens is..
Kroeg??quote:Op maandag 21 maart 2005 17:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeker een showchatmeet niet, en we gaan niet kansloos door Utrecht lopen.
Gezondheid.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef Airelle het volgende:
Kuch
Jaquote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij stond ook hoog in de lijst gister
Als je zo doorgaat wel jaquote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kom er voor vandaag weer hoog in hoor
Oh ja maar toen zat ik op school aan mijn po's!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb vannochten/middag al veel gepost hoor
Ik heb er al zeker 250+quote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh ja maar toen zat ik op school aan mijn po's!
quote:
Goedzoquote:Op maandag 21 maart 2005 17:52 schreef Orginial het volgende:
*Opgelazert..
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik wou ook alwat typen,komt er bij quote in één keer opgelazert te staan
Mohh ga jij eens even je schoen strikkenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou je hebt er toch al 250+,dan kan je toch wel wat nuttigs in je post zetten!![]()
Die heb ik niet aanquote:Op maandag 21 maart 2005 17:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mohh ga jij eens even je schoen strikken
Ach, ik vaar met alle winden mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef Airelle het volgende:
[..].
Gelukkig toch nog iemand het met mee eens.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik vaar met alle winden mee.
De ene keer ben ik het met die eens, en de andere dag ben ik weer voor die...
Wat een typisch Nederlands gezeik weer.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Nee hoor, Airelle. Je hebt gelijk. Het gaat veel te snel zo.
Er is voor allebei de kanten wat te zeggen denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een typisch Nederlands gezeik weer.
Gaat het langzaam, is het niet goed.
Gaat het snel, is het niet goed.
Gek word je er van!!
Heb je mij ooit horen zeggen dat het te langzaam gaat?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Gek word je er van!!
Dat is het precies.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er is voor allebei de kanten wat te zeggen denk ik
Als je een halve dag weg bent geweest en je mist 3 topics is dat niet leuk, maar als je een halve dag weg bent geweest en er zijn 3 reacties bijgekomen in de tussentijd dan is dat ook niet leuk![]()
Gulden middenweg dus
Deze reeks is dezer(dizerquote:Op maandag 21 maart 2005 18:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is het precies.
Kijk, misschien ben ik er niet vaak genoeg.. maar toch.
Ik had het ook tegen Bupatih.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen zeggen dat het te langzaam gaat?
Maar ik ben inderdaad een typische Nederlander.
Je lultquote:Op maandag 21 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Gek word je er van!!
Beetje te... iedereen komt hier neuzen omdat we zo uitzonderlijk snel gaanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Deze reeks is dezer(dizer?) dagen wel erg populair
Heb je mn reply wel gelezen? Het is allebei niet leuk en ik had het over dequote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult
Te langzaam is volgens ZOWIEE niet goed.
Te snel is volgens ons niet goed.
Ga er dan tussen zitten. Geen gezeik.
Je hebt het nu gewoon over 2 uitersten. Logisch dat je er gek van wordt. Wat er tussenzit, is goed.
Sex Sellsquote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje te... iedereen komt hier neuzen omdat we zo uitzonderlijk snel gaan.
Maar om daar dan elke keer over te gaan zeiken vind ik dan weer zo zeurderig.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult
Te langzaam is volgens ZOWIEE niet goed.
Te snel is volgens ons niet goed.
Ga er dan tussen zitten. Geen gezeik.
Je hebt het nu gewoon over 2 uitersten. Logisch dat je er gek van wordt. Wat er tussenzit, is goed.
Eet zequote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je mn reply wel gelezen? Het is allebei niet leuk en ik had het over deGulden middenweg
Maar goed, ik ga eten nu![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je mn reply wel gelezen? Het is allebei niet leuk en ik had het over deGulden middenweg
Maar goed, ik ga eten nu![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar om daar dan elke keer over te gaan zeiken vind ik dan weer zo zeurderig..
Tja, als mensen willen posten doen ze het, of wil je een max. aantal posts per dag zetten zodat Bupatih niks mist?!.
Maar toen waren er in plaats van condooms wollen sokkenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar waren ze twintig jaar geleden ook al achter hoor.
Beev, je wordt irritant met je gezeurquote:Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar om daar dan elke keer over te gaan zeiken vind ik dan weer zo zeurderig..
Tja, als mensen willen posten doen ze het, of wil je een max. aantal posts per dag zetten zodat Bupatih niks mist?!.
Oh.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar toen waren er in plaats van condooms wollen sokken![]()
Jij bent degene die elk topic zegt dat het te snel gaat hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev, je wordt irritant met je gezeur![]()
Je opmerkingen/ 'vragen' slaan kant noch wal.
Ze slaan nergens op.
Ik heb nooit gezegd dat mensen niet mogen posten als ze dat willen.
Je lult weer een eind weg.
Ik kom net, samen met ZOWIEE en Airelle, tot een redelijke 'compromis' waarbij we het alledrie eens zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent degene die elk topic zegt dat het te snel gaat hoor..
Zeg, ik mag toch best met voorstellen komen waar jij het nooit over hebt?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kom net, samen met ZOWIEE en Airelle, tot een redelijke 'compromis' waarbij we het alledrie eens zijn.
En dan kom jij nog eens langs om jouw mening erover te geven en dingen voor te stellen die ik nooit gezegd heb.
Bedoel je niet "raken kant noch wal"?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev, je wordt irritant met je gezeur![]()
Je opmerkingen/ 'vragen' slaan kant noch wal.
Ze slaan nergens op.
Ik heb nooit gezegd dat mensen niet mogen posten als ze dat willen.
Je lult weer een eind weg.
Nou er hoeven wat mij betreft geen maatregelen getroffen te worden ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, ik mag toch best met voorstellen komen waar jij het nooit over hebt?!?.
Iedereen mag per dag nog maar een bepaald aantal posts doen..
fuckquote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je niet "raken kant noch wal"?![]()
Bupatih, ons taalpuristjequote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je niet "raken kant noch wal"?![]()
Gezelig tochquote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje te... iedereen komt hier neuzen omdat we zo uitzonderlijk snel gaan.
Ik sta me hier nog met rode wangetjes te schamenquote:
Toen jij hier voor het eerste poste kwam je toch ook rond neuzenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij steekt je neus toch ook niet in andermans zaken
Nee want ik was er al enige tijd, maar zonder userquote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen jij hier voor het eerste poste kwam je toch ook rond neuzen![]()
Toen je voor het eerst kwam kijken danquote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee want ik was er al enige tijd, maar zonder user
Ik heb lang moeten wachten, maar eindelijk zag ik dan toch mijn kans schoon en heb ik toegeslagen!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik stem op Zhenar
Het genie heeft me gewoon verbeterd
Ach ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta me hier nog met rode wangetjes te schamen
Ik kwam voor het eerst kijken toen jullie nog niet eens bestondenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen je voor het eerst kwam kijken dan
Lurker!
hehe zeikerdquote:Op maandag 21 maart 2005 18:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kwam voor het eerst kijken toen jullie nog niet eens bestonden![]()
Kan je dat plaatje nog aan me avatar toevoegen ?quote:
Ik kwam voor het eerst in Showchat rond:quote:Op maandag 21 maart 2005 18:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
hehe zeikerdtoen je voor het eerst in showchat kwam kijken dan!
LOL das knapquote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kwam voor het eerst in Showchat rond:
2 april 2000 @ 19:29
Op mijn verjaardag!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kwam voor het eerst in Showchat rond:
2 april 2000 @ 19:29
Chapeau, waarde Zhenar.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb lang moeten wachten, maar eindelijk zag ik dan toch mijn kans schoon en heb ik toegeslagen!
Muhahahahaha!
Ik wist wel dat een 40jarige eskimo het niet lang vol zou kunnen houden om perfect Nederlands te blijven spreken!
Ik bedoel dus niet Showchat mar gewoon SHO, hoe het toen nog heette, knaappiequote:
SSS toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet Showchat mar gewoon SHO, hoe het toen nog heette, knaappie
Dan moet je dat zeggenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je doet net alsof je oud bentquote:Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Timmai het volgende:
ik kijk even niet en gelijk 3 pagina's verder
Ik vind dat streepje tussen 40 en jarige eigenlijk onder dichterlijke vrijheid vallen, maar om je niet tegen het hoofd te stoten zal ik mij daar verder van onthouden.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Chapeau, waarde Zhenar.
Ik wist al langer dat je een ware purist was.
Maar eindelijk liet je het nu ook duidelijk zien, afgezien van je altijd correcte posts.
Ik daal neder op mijn knieën om u te aanbidden.
Het is 40-jarige, niet 40jarige![]()
Ben jij inmiddels al 17 dan ?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl je maar een paar maandjes ouder bent dan ik... Jong dus nog.
Datenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl je maar een paar maandjes ouder bent dan ik... Jong dus nog.
Dichterlijke vrijheidquote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat streepje tussen 40 en jarige eigenlijk onder dichterlijke vrijheid vallen, maar om je niet tegen het hoofd te stoten zal ik mij daar verder van onthouden.
Bedankt dus!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef bar_rel het volgende:
Ze hadden Buffy The Vampire Slayer seiuzoen 1 niet meer
Wat lul je dan dat je een paar maandjes jonger ben, ik ben bijna 18quote:
Er waren alleen zeisoen 4 en 5quote:Op maandag 21 maart 2005 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Je hebt ze toch wel in brand gestoken neem ik aan?
K dacht al wat heb ik gemistquote:
4 dec 1987 of 12 april 1987?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat je een paar maandjes jonger ben, ik ben bijna 18
Tja, zo werkt het natuurlijk niet. Welke winkel was het? Dan stuur ik er even een paar mannetjes op af...quote:
FRs te Zaandam, het adres is de Gedempte Gracht nog watquote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het natuurlijk niet. Welke winkel was het? Dan stuur ik er even een paar mannetjes op af...
88 is toch veel mooier jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |