Je doet net alsof je oud bentquote:Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet Showchat mar gewoon SHO, hoe het toen nog heette, knaappie
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Timmai het volgende:
ik kijk even niet en gelijk 3 pagina's verder
Ik vind dat streepje tussen 40 en jarige eigenlijk onder dichterlijke vrijheid vallen, maar om je niet tegen het hoofd te stoten zal ik mij daar verder van onthouden.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Chapeau, waarde Zhenar.
Ik wist al langer dat je een ware purist was.
Maar eindelijk liet je het nu ook duidelijk zien, afgezien van je altijd correcte posts.
Ik daal neder op mijn knieën om u te aanbidden.
Het is 40-jarige, niet 40jarige![]()
Ben jij inmiddels al 17 dan ?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl je maar een paar maandjes ouder bent dan ik... Jong dus nog.
Datenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl je maar een paar maandjes ouder bent dan ik... Jong dus nog.
Dichterlijke vrijheidquote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat streepje tussen 40 en jarige eigenlijk onder dichterlijke vrijheid vallen, maar om je niet tegen het hoofd te stoten zal ik mij daar verder van onthouden.
Bedankt dus!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef bar_rel het volgende:
Ze hadden Buffy The Vampire Slayer seiuzoen 1 niet meer
Wat lul je dan dat je een paar maandjes jonger ben, ik ben bijna 18quote:
Er waren alleen zeisoen 4 en 5quote:Op maandag 21 maart 2005 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Je hebt ze toch wel in brand gestoken neem ik aan?
K dacht al wat heb ik gemistquote:
4 dec 1987 of 12 april 1987?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat je een paar maandjes jonger ben, ik ben bijna 18
Tja, zo werkt het natuurlijk niet. Welke winkel was het? Dan stuur ik er even een paar mannetjes op af...quote:
FRs te Zaandam, het adres is de Gedempte Gracht nog watquote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het natuurlijk niet. Welke winkel was het? Dan stuur ik er even een paar mannetjes op af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |