Nou er hoeven wat mij betreft geen maatregelen getroffen te worden ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, ik mag toch best met voorstellen komen waar jij het nooit over hebt?!?.
Iedereen mag per dag nog maar een bepaald aantal posts doen..
fuckquote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je niet "raken kant noch wal"?![]()
Bupatih, ons taalpuristjequote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je niet "raken kant noch wal"?![]()
Gezelig tochquote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje te... iedereen komt hier neuzen omdat we zo uitzonderlijk snel gaan.
Ik sta me hier nog met rode wangetjes te schamenquote:
Toen jij hier voor het eerste poste kwam je toch ook rond neuzenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij steekt je neus toch ook niet in andermans zaken
Nee want ik was er al enige tijd, maar zonder userquote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen jij hier voor het eerste poste kwam je toch ook rond neuzen![]()
Toen je voor het eerst kwam kijken danquote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee want ik was er al enige tijd, maar zonder user
Ik heb lang moeten wachten, maar eindelijk zag ik dan toch mijn kans schoon en heb ik toegeslagen!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik stem op Zhenar
Het genie heeft me gewoon verbeterd
Ach ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta me hier nog met rode wangetjes te schamen
Ik kwam voor het eerst kijken toen jullie nog niet eens bestondenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen je voor het eerst kwam kijken dan
Lurker!
hehe zeikerdquote:Op maandag 21 maart 2005 18:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kwam voor het eerst kijken toen jullie nog niet eens bestonden![]()
Kan je dat plaatje nog aan me avatar toevoegen ?quote:
Ik kwam voor het eerst in Showchat rond:quote:Op maandag 21 maart 2005 18:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
hehe zeikerdtoen je voor het eerst in showchat kwam kijken dan!
LOL das knapquote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kwam voor het eerst in Showchat rond:
2 april 2000 @ 19:29
Op mijn verjaardag!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kwam voor het eerst in Showchat rond:
2 april 2000 @ 19:29
Chapeau, waarde Zhenar.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb lang moeten wachten, maar eindelijk zag ik dan toch mijn kans schoon en heb ik toegeslagen!
Muhahahahaha!
Ik wist wel dat een 40jarige eskimo het niet lang vol zou kunnen houden om perfect Nederlands te blijven spreken!
Ik bedoel dus niet Showchat mar gewoon SHO, hoe het toen nog heette, knaappiequote:
SSS toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet Showchat mar gewoon SHO, hoe het toen nog heette, knaappie
Dan moet je dat zeggenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je doet net alsof je oud bentquote:Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Timmai het volgende:
ik kijk even niet en gelijk 3 pagina's verder
Ik vind dat streepje tussen 40 en jarige eigenlijk onder dichterlijke vrijheid vallen, maar om je niet tegen het hoofd te stoten zal ik mij daar verder van onthouden.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Chapeau, waarde Zhenar.
Ik wist al langer dat je een ware purist was.
Maar eindelijk liet je het nu ook duidelijk zien, afgezien van je altijd correcte posts.
Ik daal neder op mijn knieën om u te aanbidden.
Het is 40-jarige, niet 40jarige![]()
Ben jij inmiddels al 17 dan ?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl je maar een paar maandjes ouder bent dan ik... Jong dus nog.
Datenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl je maar een paar maandjes ouder bent dan ik... Jong dus nog.
Dichterlijke vrijheidquote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat streepje tussen 40 en jarige eigenlijk onder dichterlijke vrijheid vallen, maar om je niet tegen het hoofd te stoten zal ik mij daar verder van onthouden.
Bedankt dus!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef bar_rel het volgende:
Ze hadden Buffy The Vampire Slayer seiuzoen 1 niet meer
Wat lul je dan dat je een paar maandjes jonger ben, ik ben bijna 18quote:
Er waren alleen zeisoen 4 en 5quote:Op maandag 21 maart 2005 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Je hebt ze toch wel in brand gestoken neem ik aan?
K dacht al wat heb ik gemistquote:
4 dec 1987 of 12 april 1987?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat je een paar maandjes jonger ben, ik ben bijna 18
Tja, zo werkt het natuurlijk niet. Welke winkel was het? Dan stuur ik er even een paar mannetjes op af...quote:
FRs te Zaandam, het adres is de Gedempte Gracht nog watquote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het natuurlijk niet. Welke winkel was het? Dan stuur ik er even een paar mannetjes op af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |