Mohh ga jij eens even je schoen strikkenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou je hebt er toch al 250+,dan kan je toch wel wat nuttigs in je post zetten!![]()

Die heb ik niet aanquote:Op maandag 21 maart 2005 17:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mohh ga jij eens even je schoen strikken

Ach, ik vaar met alle winden mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef Airelle het volgende:
[..].
Gelukkig toch nog iemand het met mee eens.

Dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik vaar met alle winden mee.
De ene keer ben ik het met die eens, en de andere dag ben ik weer voor die...

Wat een typisch Nederlands gezeik weer.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Nee hoor, Airelle. Je hebt gelijk. Het gaat veel te snel zo.

Er is voor allebei de kanten wat te zeggen denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een typisch Nederlands gezeik weer.
Gaat het langzaam, is het niet goed.
Gaat het snel, is het niet goed.
Gek word je er van!!

Heb je mij ooit horen zeggen dat het te langzaam gaat?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Gek word je er van!!

Dat is het precies.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er is voor allebei de kanten wat te zeggen denk ik
Als je een halve dag weg bent geweest en je mist 3 topics is dat niet leuk, maar als je een halve dag weg bent geweest en er zijn 3 reacties bijgekomen in de tussentijd dan is dat ook niet leuk![]()
Gulden middenweg dus

Deze reeks is dezer(dizerquote:Op maandag 21 maart 2005 18:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is het precies.
Kijk, misschien ben ik er niet vaak genoeg.. maar toch.

Ik had het ook tegen Bupatih.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen zeggen dat het te langzaam gaat?
Maar ik ben inderdaad een typische Nederlander.

Je lultquote:Op maandag 21 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Gek word je er van!!

Beetje te... iedereen komt hier neuzen omdat we zo uitzonderlijk snel gaanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Deze reeks is dezer(dizer?) dagen wel erg populair

Heb je mn reply wel gelezen? Het is allebei niet leuk en ik had het over dequote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult
Te langzaam is volgens ZOWIEE niet goed.
Te snel is volgens ons niet goed.
Ga er dan tussen zitten. Geen gezeik.
Je hebt het nu gewoon over 2 uitersten. Logisch dat je er gek van wordt. Wat er tussenzit, is goed.

Sex Sellsquote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje te... iedereen komt hier neuzen omdat we zo uitzonderlijk snel gaan.

Maar om daar dan elke keer over te gaan zeiken vind ik dan weer zo zeurderig.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult
Te langzaam is volgens ZOWIEE niet goed.
Te snel is volgens ons niet goed.
Ga er dan tussen zitten. Geen gezeik.
Je hebt het nu gewoon over 2 uitersten. Logisch dat je er gek van wordt. Wat er tussenzit, is goed.

Eet zequote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je mn reply wel gelezen? Het is allebei niet leuk en ik had het over deGulden middenweg
Maar goed, ik ga eten nu![]()

quote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je mn reply wel gelezen? Het is allebei niet leuk en ik had het over deGulden middenweg
Maar goed, ik ga eten nu![]()

quote:Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar om daar dan elke keer over te gaan zeiken vind ik dan weer zo zeurderig..
Tja, als mensen willen posten doen ze het, of wil je een max. aantal posts per dag zetten zodat Bupatih niks mist?!.

Maar toen waren er in plaats van condooms wollen sokkenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar waren ze twintig jaar geleden ook al achter hoor.

Beev, je wordt irritant met je gezeurquote:Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar om daar dan elke keer over te gaan zeiken vind ik dan weer zo zeurderig..
Tja, als mensen willen posten doen ze het, of wil je een max. aantal posts per dag zetten zodat Bupatih niks mist?!.

Oh.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar toen waren er in plaats van condooms wollen sokken![]()

Jij bent degene die elk topic zegt dat het te snel gaat hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev, je wordt irritant met je gezeur![]()
Je opmerkingen/ 'vragen' slaan kant noch wal.
Ze slaan nergens op.
Ik heb nooit gezegd dat mensen niet mogen posten als ze dat willen.
Je lult weer een eind weg.

Ik kom net, samen met ZOWIEE en Airelle, tot een redelijke 'compromis' waarbij we het alledrie eens zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent degene die elk topic zegt dat het te snel gaat hoor..

Zeg, ik mag toch best met voorstellen komen waar jij het nooit over hebt?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kom net, samen met ZOWIEE en Airelle, tot een redelijke 'compromis' waarbij we het alledrie eens zijn.
En dan kom jij nog eens langs om jouw mening erover te geven en dingen voor te stellen die ik nooit gezegd heb.

Bedoel je niet "raken kant noch wal"?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev, je wordt irritant met je gezeur![]()
Je opmerkingen/ 'vragen' slaan kant noch wal.
Ze slaan nergens op.
Ik heb nooit gezegd dat mensen niet mogen posten als ze dat willen.
Je lult weer een eind weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |