quote:
Niet zo snel!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar... Ja maar..
In 1930 was dat nog in hoor
Ik ga mezelf wel van een iglo afgooien.
Ik krijg al de rillingen als ik er aan denk. Meetings van Fok!forum worden heel vaak in Utrecht gehouden en ik heb regelmatig zo'n groepje zien lopen. Toen heb ik gezworen dat ik daar nooit bij zou lopenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij, dat je niet naar die meeting komt..
Niet dat ik al bij de Ja-lijst sta hoor..
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet zo snel!
Er schijnt een hulpgroep te bestaan voor 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo's met een voorliefde voor tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen! Moet je maar even Googlen... Succes!
Wanneer? Waar? Hoe laat?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een meet met 1 of 2 mensen zou ik sneller doen![]()
Je kan ook je zelf nomineren lijkt me wel iets voor jouquote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Grutje Greppelkutje krijgt nog eerder een stem van mij
*met beide punten eens is.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik krijg al de rillingen als ik er aan denk. Meetings van Fok!forum worden heel vaak in Utrecht gehouden en ik heb regelmatig zo'n groepje zien lopen. Toen heb ik gezworen dat ik daar nooit bij zou lopen
Een meet met 1 of 2 mensen zou ik sneller doen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer? Waar? Hoe laat? [afbeelding]
The page cannot be displayedquote:Op maandag 21 maart 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt, Zhenar.
Ik heb het gevonden.
www.hulpgroepvooroudeachtergesteldeeskimos.nl
Tuuuuurlijk nietquote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
Maar goed, een meet hoeft niet per sé zo'n hoog nerd-gehalte te hebben toch?! Of wel?.
Ik wist gewoon dat er mensen op zouden klikkenquote:
Ik heb er ook op geklikt en bij mij deed ie hetquote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er mensen op zouden klikken
Maar zonder jou is het sowieso al heel onleuk.quote:
Ja hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb er ook op geklikt en bij mij deed ie het
Wat een eer, mijn eigen internetpaginaquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hoor
www.wiegelooftTanianogmeerniet.nl
ik stem niet op een lijst waar een Belg op 2 staatquote:Op maandag 21 maart 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.persoonvanhetjaar.nl/pvhj/promootpersoon.asp?id=154
Alsof wij nerds zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
*met beide punten eens is..
Maar goed, een meet hoeft niet per sé zo'n hoog nerd-gehalte te hebben toch?! Of wel?.
Nee hoor, Leonie en Christine komen vast welquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar zonder jou is het sowieso al heel onleuk..
Bikini-foto'squote:Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een eer, mijn eigen internetpagina![]()
Mooie foto's ook![]()
Wat is dat voor lelijke site? Die lay-out....quote:
Daarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |