Dat is ook niet altijd makkelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef Zhenar het volgende:
Pas als ze gaan bloeden moet je ophouden met lachen, zeg ik altijd.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
In het echt ben ik eigenlijk een 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo die bij gebrek aan een vrouw, zich voordoet als een 17-jarige scholier.
Mijn hobby's zijn tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpen
[..]
Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpen
Ik werk er al 4 maandenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is het zulk leuk werk dan, dat je er zo snel weer mee stopt??
Best wel, maar op het moment zelf is het gewoon grappig. Hij ging zitten en hup met beide benen in de luchtquote:
[..]
Jacques Brel toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
"De stad Amsterdam" werd al eerder uitgebracht door De Dijk
maar is oorspronkelijk van... kom, hoe heet die flikker ook alweer........?!??!?
Iddquote:Op maandag 21 maart 2005 16:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik werk er al 4 maandenEn het werk valt op zich wel mee, meeste lol heb je toch met je collega's
Kan evengoed zijn dat ik er dan nog werk. Kan moeilijk in de toekomst kijken en als er wat anders voorbijkomt wat leuker en beter betaald is...
De melodie is van "Greensleaves"quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
maar is oorspronkelijk van... kom, hoe heet die flikker ook alweer........?!??!?
Ik moest ook lachen toen mijn vriend en ik wedstrijdje onder water zwemmen deden en hij met z'n hoofd tegen de rand aan knaldequote:
Geen idee... en ik wist ook niet dat het een remake is.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
Ben jij die 27-jarige, roodharige dropveterfetishiste waar ik al lang naar op zoek ben?quote:
yep that's him!!! versie van De Dijk is ook niet onaardig, maar van A&dM is 't beste!!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
Jacques Brel toch?
Die versie van De Dijk vind ik niks
Dat jij nog met jezelf kunt leven!quote:
Ha'k ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef mark_03 het volgende:
Voor het eerst vandaag
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
ow die heb ik al 4x gehad.... F5-en is gelukkig genoegquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef mark_03 het volgende:
Voor het eerst vandaag
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Ohja?quote:
Daarom doe ik ook net alsof ik een 17-jarig iemand ben.quote:
JA ik kreeg 'm ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef mark_03 het volgende:
Voor het eerst vandaag
Iedereen is welkom. En wij moeten voor de kleur zorgen hehquote:Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohja?
Wellicht wanneer de datum, tijdstip, plaats en activiteit me gunstig lijken. En als ik mag komen als lurcker
Het is sneu, maar ik heb er begrip voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook net alsof ik een 17-jarig iemand ben.
Gelukkig staat Shok! nog altijd paraat!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Christine het volgende:
[..]
JA ik kreeg 'm ook.
Fok takelt weer af
We hadden het kunnen weten, het ging té goed.
Opzich. Ken je die met zo'n ruitenmotief?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is sneu, maar ik heb er begrip voor.
Tuinbroeken...![]()
* Zhenar kan er nog steeds niet bij met zijn hoofd.
Groepsgedragquote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. En wij moeten voor de kleur zorgen heh
Neeeeee! Niet met een ruitenmotiefje!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich. Ken je die met zo'n ruitenmotief?
Damn...
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen mijn vriend en ik wedstrijdje onder water zwemmen deden en hij met z'n hoofd tegen de rand aan knalde
Na een tijdje heb ik dan wel medelijden hoor
Ja, maar... Ja maar..quote:Op maandag 21 maart 2005 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neeeeee! Niet met een ruitenmotiefje!!!!
Die zijn toch wel het aller aller ALLER ergste!
Ik denk dat je toch euthanasie moet overwegen, beste eskimo. Dit is een hopeloos geval.![]()
Ik stem alleen op Hind.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.persoonvanhetjaar.nl/pvhj/promootpersoon.asp?id=154
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Boequote:
Waar kan ik mijn stem uitbrengen?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Grutje Greppelkutje krijgt nog eerder een stem van mij
Jij, dat je niet naar die meeting komt.quote:
quote:
Niet zo snel!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar... Ja maar..
In 1930 was dat nog in hoor
Ik ga mezelf wel van een iglo afgooien.
Ik krijg al de rillingen als ik er aan denk. Meetings van Fok!forum worden heel vaak in Utrecht gehouden en ik heb regelmatig zo'n groepje zien lopen. Toen heb ik gezworen dat ik daar nooit bij zou lopenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij, dat je niet naar die meeting komt..
Niet dat ik al bij de Ja-lijst sta hoor..
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet zo snel!
Er schijnt een hulpgroep te bestaan voor 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo's met een voorliefde voor tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen! Moet je maar even Googlen... Succes!
Wanneer? Waar? Hoe laat?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een meet met 1 of 2 mensen zou ik sneller doen![]()
Je kan ook je zelf nomineren lijkt me wel iets voor jouquote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Grutje Greppelkutje krijgt nog eerder een stem van mij
*met beide punten eens is.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik krijg al de rillingen als ik er aan denk. Meetings van Fok!forum worden heel vaak in Utrecht gehouden en ik heb regelmatig zo'n groepje zien lopen. Toen heb ik gezworen dat ik daar nooit bij zou lopen
Een meet met 1 of 2 mensen zou ik sneller doen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer? Waar? Hoe laat? [afbeelding]
The page cannot be displayedquote:Op maandag 21 maart 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt, Zhenar.
Ik heb het gevonden.
www.hulpgroepvooroudeachtergesteldeeskimos.nl
Tuuuuurlijk nietquote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
Maar goed, een meet hoeft niet per sé zo'n hoog nerd-gehalte te hebben toch?! Of wel?.
Ik wist gewoon dat er mensen op zouden klikkenquote:
Ik heb er ook op geklikt en bij mij deed ie hetquote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er mensen op zouden klikken
Maar zonder jou is het sowieso al heel onleuk.quote:
Ja hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb er ook op geklikt en bij mij deed ie het
Wat een eer, mijn eigen internetpaginaquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hoor
www.wiegelooftTanianogmeerniet.nl
ik stem niet op een lijst waar een Belg op 2 staatquote:Op maandag 21 maart 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alsof wij nerds zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
*met beide punten eens is..
Maar goed, een meet hoeft niet per sé zo'n hoog nerd-gehalte te hebben toch?! Of wel?.
Nee hoor, Leonie en Christine komen vast welquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar zonder jou is het sowieso al heel onleuk..
Bikini-foto'squote:Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een eer, mijn eigen internetpagina![]()
Mooie foto's ook![]()
Wat is dat voor lelijke site? Die lay-out....quote:
Daarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |