Ja ik heb al even snel gekeken. Het klinkt wel leuk, maar denk je dat ik er over een paar maanden (eind augustus, begin september) ook nog terecht zou kunnen?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
oh had deze helemaal gemist
Err....volgende maand gaat een neef van me trouwen![]()
[..]
Ja ik ookKan best verlegen zijn...maar ook best aanwezig, hangt er van af.
Tania je hebt mail

En maar volhouden dat -ie Bob heet... tis gewoon Albertquote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je, dus toch een valse roddelnicht![]()

quote:Op maandag 21 maart 2005 16:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En maar volhouden dat -ie Bob heet... tis gewoon Albert

Ik vond de term alleen zo mooi gevonden.quote:

Over valse nichten gesproken.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond toch Marc Marie bij Boulevard?

Ik ben erover aan het denken.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev is shownieuwsposter op de frontpage trouwens niks voor jou??

Ja, ik denk het op zich wel. Alleen weet ik niet of ik er dan nog werkquote:Op maandag 21 maart 2005 16:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja ik heb al even snel gekeken. Het klinkt wel leuk, maar denk je dat ik er over een paar maanden (eind augustus, begin september) ook nog terecht zou kunnen?!?
Stiekem welquote:En vond je het niet leuk dat ik je aansprak met 'lieve'?

Oke we hebben toch dezelfde humorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond de term alleen zo mooi gevonden..
Oh, ik hou toch ook wel erg van leedvermaak..
Pas iemand die midden op de roltrap liep. Opeens gaat dat ding aan, in tegengestelde richting. Aangezien die man best hard liep valt 'ie vrij hard al springen en schreeuwend naar beneden..
Iedereen schrikt en gat naar die man toe, ik kom niet meer bij van het lachen..
Nu weer..

Is het zulk leuk werk dan, dat je er zo snel weer mee stopt??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik denk het op zich wel. Alleen weet ik niet of ik er dan nog werk
[..]
Stiekem wel![]()
![]()

quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
In het echt ben ik eigenlijk een 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo die bij gebrek aan een vrouw, zich voordoet als een 17-jarige scholier.
Mijn hobby's zijn tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen.

jaja, zaterdag kwam een meisje op me aflopen op de dansvloer... gleed ze uitquote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Pas iemand die midden op de roltrap liep. Opeens gaat dat ding aan, in tegengestelde richting. Aangezien die man best hard liep valt 'ie vrij hard al springen en schreeuwend naar beneden..
Nu weer..

En iedereen keek mij met een blik aan alsof ik dood mocht vallen.quote:

Dat is toch ook gewoon erg grappig?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu weer..

Hij had zelfs een naam voor spaghetti,... dat moet ook een naam hebben zegt iequote:

Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
En iedereen keek mij met een blik aan alsof ik dood mocht vallen..
Terwijl ik eerlijk waar het eerstvolgende half uur niet meer bijkwam..

Die man lag nog een minuut of 10 op de grond, met allemaal bezorgde mensen om zich heen.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon erg grappig?
Pas als ze gaan bloeden moet je ophouden met lachen, zeg ik altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |