Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.quote:
Verdorie! Terwijl ik zo mijn best heb gedaan om over te komen als iemand die bejaarden voor trams duwt!quote:
de eerste twee zijn idd het beste, #2 had ik mee naar Oz en blijft daarom altijd 'n extra betekenis hebbenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef mark_03 het volgende:
Vooral de eerste 2 albums,... wat daarna kwam vind ik wat minder. Maar heb natuurlijk wel alles in de kast staan
Jamai-fan?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Ik ben IRL ook heel anders hoor.
De ideale schoonzoon dusquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.
Wat liefquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.
Vette internet playerquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe ben jij IRL dan??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Dat hoor ik wel vakerquote:
quote:
Ik denk dat iedereen verwactte dat jij 'm al klaar had staanquote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Dizer het volgende:
Ik gunde iemand anders ook een TT maar goed.. stond ik daar voor 2 minuten zonder SC, ik begin afkikverschijnselen te tonen
Er is een grens tussen grappig en irritant, en je bent nu bijna aan het oversteken maikel.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vette internet player
[afbeelding]
Staat maar op drie ofzo denk ik hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Zhenar het volgende:
Dizer, ga je het record 'ShowChat-topics achtereenvolgens openen' verbreken?
Wat is dat record eigenlijk?
Dubbel he?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker
Maar ik wil ook eens een keer niet de ideale schoonzoon zijn.
Ik wil ook wel eens ruig doen en stoer zijn en vrouwen verslijten en zo
Ik weet het niet, op hoeveel zit ik?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Zhenar het volgende:
Dizer, ga je het record 'ShowChat-topics achtereenvolgens openen' verbreken?
Wat is dat record eigenlijk?
Ik wacht nog steeds op de dvd... was er nl. bij, bij het afscheidsconcert.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
zat weer in vol topic te posten.........
[..]
de eerste twee zijn idd het beste, #2 had ik mee naar Oz en blijft daarom altijd 'n extra betekenis hebben
"Zwerf on" is bijv. echt zo'n reisnummer, en "Naar huis" ergens ook wel....
latere cd's vielen idd 'n beetje tegen, maar De Poema's was weer geweldig
Ik vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is een grens tussen grappig en irritant, en je bent nu bijna aan het oversteken maikel.
Dit is verreweg gewoon te ranzig
Hier op FOK! moet je me niet te serieus nemen iig.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Stiekem zjin de mannen hier dus toch leuk!
Dat was toch kleiquote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
Vond dat poep plaatje een aantal topics terug veel erger. Die ging pas de grens over!
Hier ben je dat toch ook wel? Of in ieder geval niet onredelijk a-lief.quote:
Zie je, dus toch een valse roddelnichtquote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Hier op FOK! moet je me niet te serieus nemen iig.. Al kan ik irl ook weleens vals uit de hoek komen.
![]()
.
timbob wil er ook al een! In ieder geval dus al 2 mensen die komen!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het toch echt een keer tijd voor die SC meeting
Meer de Jensen-"humor".quote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je, dus toch een valse roddelnicht![]()
Die met dat bier en dat gat er doorheen ey maar die was niet van mijquote:
Het leukste zou zijn als het met de webcam werd opgenomen, dat alle anderen mee konden kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
timbob wil er ook al een! In ieder geval dus al 2 mensen die komen!.
oh had deze helemaal gemistquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef PeRi het volgende:
D. Wanneer gaan we nou 's bubblen op een toffe trouwerij samen?
Ja ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
wat zij zegtquote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het toch echt een keer tijd voor die SC meeting
Niet onredelijk a-lief.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier ben je dat toch ook wel? Of in ieder geval niet onredelijk a-lief.
Ik ga wel ff vragen of er een apart topic over mag komenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
timbob wil er ook al een! In ieder geval dus al 2 mensen die komen!.
Ja, das meer een meeschreeuwnummer... HOER VAN DE WALLENquote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Christine het volgende:Acda en de Munnik - De stad Amsterdam
(Eindelijk geen janknummer, maar zoooooo mooi!!!)
Nee, die met die kerel op die stoel. Blech...quote:
Wmb welquote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga wel ff vragen of er een apart topic over mag komen
Ligt bij mij helemaal aan met wie ik ben.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ja ik ookKan best verlegen zijn...maar ook best aanwezig, hangt er van af.
hang jij nou maar de patser uit in SC, dan ben je privé [lees: bij mij] tenminste lief enzoquote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Dizer het volgende:
Dat hoor ik wel vaker
Maar ik wil ook eens een keer niet de ideale schoonzoon zijn.
Ik wil ook wel eens ruig doen en stoer zijn en vrouwen verslijten en zo
Het is positief bedoeld hoor!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet onredelijk a-lief..
Die moet ik even laten bezinken.![]()
.
Was ik niet gelukkig die was echt ranzigquote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, die met die kerel op die stoel. Blech...
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Och jee......... laat die meeting toch maar zitten dan
Ja ik heb al even snel gekeken. Het klinkt wel leuk, maar denk je dat ik er over een paar maanden (eind augustus, begin september) ook nog terecht zou kunnen?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
oh had deze helemaal gemist
Err....volgende maand gaat een neef van me trouwen![]()
[..]
Ja ik ookKan best verlegen zijn...maar ook best aanwezig, hangt er van af.
Tania je hebt mail
En maar volhouden dat -ie Bob heet... tis gewoon Albertquote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je, dus toch een valse roddelnicht![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En maar volhouden dat -ie Bob heet... tis gewoon Albert
Ik vond de term alleen zo mooi gevonden.quote:
Over valse nichten gesproken.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond toch Marc Marie bij Boulevard?
Ik ben erover aan het denken.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev is shownieuwsposter op de frontpage trouwens niks voor jou??
Ja, ik denk het op zich wel. Alleen weet ik niet of ik er dan nog werkquote:Op maandag 21 maart 2005 16:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja ik heb al even snel gekeken. Het klinkt wel leuk, maar denk je dat ik er over een paar maanden (eind augustus, begin september) ook nog terecht zou kunnen?!?
Stiekem welquote:En vond je het niet leuk dat ik je aansprak met 'lieve'?
Oke we hebben toch dezelfde humorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond de term alleen zo mooi gevonden..
Oh, ik hou toch ook wel erg van leedvermaak..
Pas iemand die midden op de roltrap liep. Opeens gaat dat ding aan, in tegengestelde richting. Aangezien die man best hard liep valt 'ie vrij hard al springen en schreeuwend naar beneden..
Iedereen schrikt en gat naar die man toe, ik kom niet meer bij van het lachen..
Nu weer..
Is het zulk leuk werk dan, dat je er zo snel weer mee stopt??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik denk het op zich wel. Alleen weet ik niet of ik er dan nog werk
[..]
Stiekem wel![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
In het echt ben ik eigenlijk een 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo die bij gebrek aan een vrouw, zich voordoet als een 17-jarige scholier.
Mijn hobby's zijn tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen.
jaja, zaterdag kwam een meisje op me aflopen op de dansvloer... gleed ze uitquote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Pas iemand die midden op de roltrap liep. Opeens gaat dat ding aan, in tegengestelde richting. Aangezien die man best hard liep valt 'ie vrij hard al springen en schreeuwend naar beneden..
Nu weer..
En iedereen keek mij met een blik aan alsof ik dood mocht vallen.quote:
Dat is toch ook gewoon erg grappig?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu weer..
Hij had zelfs een naam voor spaghetti,... dat moet ook een naam hebben zegt iequote:
Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
En iedereen keek mij met een blik aan alsof ik dood mocht vallen..
Terwijl ik eerlijk waar het eerstvolgende half uur niet meer bijkwam..
Die man lag nog een minuut of 10 op de grond, met allemaal bezorgde mensen om zich heen.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon erg grappig?
Pas als ze gaan bloeden moet je ophouden met lachen, zeg ik altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |