Dat is ook niet altijd makkelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef Zhenar het volgende:
Pas als ze gaan bloeden moet je ophouden met lachen, zeg ik altijd.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
In het echt ben ik eigenlijk een 40-jarige, gebochelde, homofiele, negröide eskimo die bij gebrek aan een vrouw, zich voordoet als een 17-jarige scholier.
Mijn hobby's zijn tuinbroeken verzamelen, jonge popskes bekijken vanaf het balkon en kippenbotjes stapelen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpen
[..]
Mijn opa viel een aantal jaar geleden eens door een glazen plaat heen (hij ging er per ongeluk op zitten), hij lag helemaal open en kon niet meer opstaan, maar m'n oma en ik lagen helemaal dubbel, pas na een paar minuten konden we hem helpen
Ik werk er al 4 maandenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is het zulk leuk werk dan, dat je er zo snel weer mee stopt??
Best wel, maar op het moment zelf is het gewoon grappig. Hij ging zitten en hup met beide benen in de luchtquote:
[..]
Jacques Brel toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
"De stad Amsterdam" werd al eerder uitgebracht door De Dijk
maar is oorspronkelijk van... kom, hoe heet die flikker ook alweer........?!??!?
Iddquote:Op maandag 21 maart 2005 16:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik werk er al 4 maandenEn het werk valt op zich wel mee, meeste lol heb je toch met je collega's
Kan evengoed zijn dat ik er dan nog werk. Kan moeilijk in de toekomst kijken en als er wat anders voorbijkomt wat leuker en beter betaald is...
De melodie is van "Greensleaves"quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
maar is oorspronkelijk van... kom, hoe heet die flikker ook alweer........?!??!?
Ik moest ook lachen toen mijn vriend en ik wedstrijdje onder water zwemmen deden en hij met z'n hoofd tegen de rand aan knaldequote:
Geen idee... en ik wist ook niet dat het een remake is.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef babette21 het volgende:
Ben jij die 27-jarige, roodharige dropveterfetishiste waar ik al lang naar op zoek ben?quote:
yep that's him!!! versie van De Dijk is ook niet onaardig, maar van A&dM is 't beste!!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
Jacques Brel toch?
Die versie van De Dijk vind ik niks
Dat jij nog met jezelf kunt leven!quote:
Ha'k ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef mark_03 het volgende:
Voor het eerst vandaag
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
ow die heb ik al 4x gehad.... F5-en is gelukkig genoegquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef mark_03 het volgende:
Voor het eerst vandaag
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |