Ja, vooral voor Do'Riz!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:42 schreef Orginial het volgende:
Dat ongeluk was echt RUK![]()
Lizzy TT? Staat "TT" voor Twee Tieten? Nou! Die heb ik in FHM gezien, zeg!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
Lizzie-TT.
Topic Titel :').quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy TT? Staat "TT" voor Twee Tieten? Nou! Die heb ik in FHM gezien, zeg!![]()
Ik heb msn, maar wat heb je eraan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
Wie heeft er msn en kan me helpen met me site over GTST en ONM?![]()
Ik houd het toch op Twee Tieten!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:52 schreef dunn0w het volgende:
Topic Titel ;').
zijn er nog niet genoeg sites over gtst en onm?!?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
Ga gerust je gang..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik houd het toch op Twee Tieten!
weblog_gtstonm@hotmail.com ... Ben ONLINEquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn er nog niet genoeg sites over gtst en onm?!?![]()
Jaloers op Nikkie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:53 schreef dunn0w het volgende:
Ga gerust je gang...
Jij altijd met je jaloezie..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jaloers op Nikkie?
Blijkbaar niet ..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn er nog niet genoeg sites over gtst en onm?!?![]()
Ja, ze is een stoot!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:57 schreef dunn0w het volgende:
Volgens mij ben ik hier diegene die ooit eens zei dat Nikkie een leuk meisje is.
Dat wil dunn0w vast doen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
Was vrij saai deze aflevering, zeker omdat Hilly nergens te bekennen was.
Zie ik er zo sociaal uit?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wil dunn0w vast doen!.
Ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zie ik er zo sociaal uit?
Niet overdrijvenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze is een stoot!![]()
Ehhh .... je verwart "passé" met constant down liggen .....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:59 schreef babette21 het volgende:
msn is zooooo passé.....
Whahaha...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Ze is een superdeluxe stoot!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:03 schreef dunn0w het volgende:
Niet overdrijven.
nee hoor, daar heb je ook niks aan gemistquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:16 schreef MirSus het volgende:
Behalve dan het ongeluk![]()
Dat was alleen maar een doffe knal en Doris die 3 meter door de lucht vloog, zo uit het kinderfietszitje. Tja, als Tonnie er met 120 km/u tegenaan rijdt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:16 schreef MirSus het volgende:
Nou ik heb de aflevering van vanavond gemist, das uniek want mis er nooit een
Maar zo te horen heb ik niks gemist?
Behalve dan het ongeluk![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat dat arme kind ging vliegenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was alleen maar een doffe knal en Doris die 3 meter door de lucht vloog, zo uit het kinderfietszitje. Tja, als Tonnie er met 120 km/u tegenaan rijdt.
Ellen liep met de fiets aan de hand. Tonnie heeft 'r nog net op het spatbord geraakt. Daardoor vloog de fiets uit Ellens handen, maar Do'Riz zat er nog op.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:27 schreef MirSus het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dat arme kind ging vliegen
en dat Ellen geen schammentje heeft![]()
Haha, ik wist het, ik wist hetquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Btw.: wat is een schrammeNtje?
Ik zit nog naar de foto's van Nikkie te kijken, Die houden me wel wakker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:34 schreef MirSus het volgende:
Haha, ik wist het, ik wist het![]()
(Wou nog ff checken of jij wakker was)
OO, ik viel er bij in slaap!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zit nog naar de foto's van Nikkie te kijken, Die houden me wel wakker.
Ja, maar jij bent een vrouw en het zou niet goed zijn als jij op Nikkie zou vallen. Voor jou hebben we geen Nikkie, maar wel Nick uit GTST.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:45 schreef MirSus het volgende:
ik viel er bij in slaap!
waar lach je om?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:06 schreef babette21 het volgende:
@ wiv : fok!
@ dunn0w :![]()
![]()
Haar kerel steekt twee vingers in haar zij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:49 schreef dunn0w het volgende:
waar lach je om?![]()
om het feit dat jij gezwicht bent voor 'n chatsessie....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:49 schreef dunn0w het volgende:
waar lach je om?![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
om het feit dat jij gezwicht bent voor 'n chatsessie....![]()
Dat zegt niet echt wat...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
[zeker vergeleken Snowfever haha]
oh nee die vergelijking was eigenlijk meer omdat ik die 3 dagen eerder gezien heb, soort van verplicht.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:17 schreef dunn0w het volgende:
Dat zegt niet echt wat....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
Ow btw: gisteren naar "Simon" geweest [met ex-onm'er Reina 1!!]
Grandioze film, echt een aanrader! [zeker vergeleken Snowfever haha]
moet je wel opschieten, hij draait geloof ik nog maar in 14 bioscopen ofzo...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:25 schreef MirSus het volgende:
[..]Had al zo'n idee dat Simon stukke beter was
'K ga gauw eens kijken!
cool, wat zong ze? kussen? of ouders te koop?!quote:Ik zag trouwens vanmiddag Iwana Chronis nog bij Kinderen v Kinderen!
Niet veel..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dit topic met "Simon" heeft te maken?
Ik had vandaag hetzelfde met de terugblik van GTST... voor het eerst dit seizoen vergeten op te nemen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:16 schreef MirSus het volgende:
Nou ik heb de aflevering van vanavond gemist, das uniek want mis er nooit een
sorry, terugblik van wat? GTST of ONM?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had vandaag hetzelfde met de terugblik van GTST... voor het eerst dit seizoen vergeten op te nemen.![]()
Dus bij deze de vraag:
Wie heeft de terugblik van vandaag in goede kwaliteit op dvd opgenomen... en belangrijker nog wie kan deze via internet of post naar me sturen?
my thoughts exactly...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
al die moeite voor een stukje film van 20 seconden wat je toch al gezien hebt??
Als je het elke dag kan kijken kun je het ook elke dag opnemen lijkt mequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:08 schreef dunn0w het volgende:
Pfff.. altijd alles openemen...
Dat kan toch nooit?
Dat doe ik al 5 jaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:08 schreef dunn0w het volgende:
Pfff.. altijd alles openemen...
Dat kan toch nooit?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je het elke dag kan kijken kun je het ook elke dag opnemen lijkt me.
De terugblik van GTST. Ik zou het jammer vinden als op de GTST dvd van deze week de terugblik ontbreekt. Om de een of andere reden was ik vandaag vergeten de record-knop op tijd in te drukken. Ik was denk ik nog in shock van ONM wegens het ontbreken van een spectaculaire ongeluk-scène.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
sorry, terugblik van wat? GTST of ONM?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:18 schreef dunn0w het volgende:
Ja maarja..
Je kunt het toch nooit ELKE dag zien...
en btw: waar hang jij de laatste tijd uit?!?!?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
sorry, terugblik van wat? GTST of ONM?
Terugblikken worden nooit herhaald.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:22 schreef babette21 het volgende:
Iwan, maandag is de herhaling....
Kun je niet in de uitzending gaan knippen en dan plakken, heb je zo een terugblik?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Terugblikken worden nooit herhaald.
je gelooft het niet maar ik ben [tijdelijk] afgehaakt:(quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:23 schreef babette21 het volgende:
en btw: waar hang jij de laatste tijd uit?!?!?![]()
Dan kunnen ze op het moment heel ONM wel leegruimenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:27 schreef Orginial het volgende:
Waarom is Renee niet ontslagen?Dat is toch ook een duffe muts.
Not again.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:26 schreef MirSus het volgende:
Kun je niet in de uitzending gaan knippen en dan plakken, heb je zo een terugblik?![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
je gelooft het niet maar ik ben [tijdelijk] afgehaakt:(
ik had me heilig voorgenomen in elk geval te blijven kijken totdat Claire weg zou zijn,
maar het is me niet gelukt, ik vind het zo vreselijk onleuk de laatste tijd
THNX!quote:ps: Iwan, ik ben even aan het kijken of wat voor je kan knippen.....
Niet in gebieden waar de inboorlingen nog geen kabel hebben, maar wel in de rest van Nederland. Als je dan ook nog twee recorders hebt is het helemaal gemakkelijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:18 schreef dunn0w het volgende:
Ja maarja..
Je kunt het toch nooit ELKE dag zien...
ja maar.... ja maar... ik dan?! je kan me hier niet alleen laten hoor, tussen al die positivo's...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
ik had me heilig voorgenomen in elk geval te blijven kijken totdat Claire weg zou zijn,
Gvd! Me caps!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
LOL, ik lees wel mee nog hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:38 schreef babette21 het volgende:
ja maar.... ja maar... ik dan?! je kan me hier niet alleen laten hoor, tussen al die positivo's...
je hebt nl helemaal gelijk, onm sucks big time op het moment!
oke, Hillard is funny, maar zoals ze La Claire naar de klote aan het schrijven zijn... schandalig...
zonder praatgroep is 't momenteel gewoon niet te overleven.......
Wat een geruststellingquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:22 schreef babette21 het volgende:
en wanneer zou je al die uren tape dan in godsnaam terugmoeten kijken.....
lijkt me een drama voor je sociale leven![]()
en Eef heef gelijk, je kunt het nooit áltijd zien...
sterker nog, ik heb 't wel eens 3 maanden niet gezien en weet je:
de wereld draaide gewoon door!!!!!!!!
Beidequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:51 schreef babette21 het volgende:
@ MirSus: ja wat is het nou?!
Sinds wanneer noem jij mij Eef?..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:51 schreef babette21 het volgende:
@ MirSus: ja wat is het nou?!
@ Eef : ja he
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:54 schreef dunn0w het volgende:
Sinds wanneer noem jij mij Eef?...
Tis beter dan dunn0wquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:57 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
ja da's lekker makkelijk, kort enzo he... mag toch wel?!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:55 schreef babette21 het volgende:
nee je probeert je eruit te lullen, maar je kunt niet altijd met alle winden meewaaien!!
make up your mind girl!!!![]()
Owja.. dit weekend krijg je mijn lijstje!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:58 schreef babette21 het volgende:
daarom
is goed hoor meis...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:00 schreef dunn0w het volgende:
Owja.. dit weekend krijg je mijn lijstje!
Denk er nu weer aan.. maar heb geen zin op het moment.
ik heb het eraf geknipt, het is 31 seconden, wat wil je dat ik ermee doe?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:35 schreef Iwan1976 het volgende:
THNX!
Vandaag??quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:01 schreef babette21 het volgende:
Hoor je dat Wup, laat dat een wijze les zijn:
later krijg je er SPIJT van!!!!
* Bet heeft vandaag een hele vage bui, maar dat was waarschijnlijk al duidelijk...
't begint 'n beetje een verkiezingsleus te worden he:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:02 schreef dunn0w het volgende:
Ode aan de ondertitel van Babette!!!!
het bekt goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
't begint 'n beetje een verkiezingsleus te worden he:HOUDT ISABELLA PSYCHO
HULDE AAN VICTORIA
misschien nog een hopje erachter....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
het bekt goed
hiphav!
Vreselijk... straks is er wat met Dorisquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:08 schreef babette21 het volgende:
het ongeluk vond wel plaats, maar je zag niks...
alleen dat Tonnie met z'n auto achteruit reed en toen *boem*....
't was een drama... niet voor Ellen, maar voor ons trouwe kijkertjes...
Ja dat vind ik dan weer jammer, die schrijvers verdienen zo wel makkelijk hun geld zegquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:08 schreef babette21 het volgende:
het ongeluk vond wel plaats, maar je zag niks...
alleen dat Tonnie met z'n auto achteruit reed en toen *boem*....
't was een drama... niet voor Ellen, maar voor ons trouwe kijkertjes...
mja misschien, maar ik irriteer me mateloos aan het slechte acteerwerk, dat past ONM niet:(quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:01 schreef babette21 het volgende:
Hoor je dat Wup, laat dat een wijze les zijn:
later krijg je er SPIJT van!!!!
* Bet heeft vandaag een hele vage bui, maar dat was waarschijnlijk al duidelijk...
Echt, ik ben het hierin helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:13 schreef babette21 het volgende:
behalve slappe verhaaltjes ziet het er ook allemaal zo amateuristisch uit;
die ouwe decors die zogenaamd nieuw zijn, dat duffe auto-gedoe...
vier jaar geleden vloog er nog een complete woonboot in de hens,
maar dat kan er nu blijkbaar niet meer van af.... *zucht*
tja ik kan je geen ongelijk geven, ik had hetzelfde met HGH: boeide me ook totaal niet... maar toch...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
mja misschien, maar ik irriteer me mateloos aan het slechte acteerwerk, dat past ONM niet:(
verder nul verhaallijntjes, en een overdosis aan overbodige karakters
tsss Sven is 7 maanden weg en de rest klaagt vrolijk mee...quote:en ik klaagde hier toch al zoveel dus jullie verdienen ook wel even wat rust:)
hihi hij blijft leuk!!quote:een opblaaspop mag daar niet in ontbreken natuurlijk:)
Deze vind ik nou wel weer leukquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:14 schreef babette21 het volgende:
om het klagen en offtopic gelul weer een beetje op te heffen weer 's een plaatje...
[afbeelding]
edit: haha moet je die kop van Duuk zien!!![]()
dan moet je naar Simon!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:19 schreef MirSus het volgende:
Maar ik ga maar eens een goeie film kijken![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:18 schreef MirSus het volgende:
[..]
vind dat ze ook gelijk maar eens een dweil door het schrijvers team mogen halen![]()
Leuk leuk! die foto'squote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:24 schreef babette21 het volgende:hihi we lopen samen te headbangen
Dankjewelquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:29 schreef babette21 het volgende:![]()
heb ook nog 'n Jannes voor je gevonden...
[afbeelding]
wat zeg ik?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:34 schreef babette21 het volgende:
haha jij zegt het
dat is misschien het leeftijdsverschilquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:34 schreef babette21 het volgende:
nou je mag 'm hebben hoor, ik vind 't nog een beetje teveel een ventje...
Ja zeker!!quote:maar hij speelt altijd wel leuk, mag van mij ook best terug in ONM
[Lizzy terugveroveren ofzo!!!]
Lizzy gaat er toch uit ook?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:34 schreef babette21 het volgende:
haha jij zegt het
nou je mag 'm hebben hoor, ik vind 't nog een beetje teveel een ventje...
maar hij speelt altijd wel leuk, mag van mij ook best terug in ONM
[Lizzy terugveroveren ofzo!!!]
Op die fietsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Een mandje?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:38 schreef babette21 het volgende:
* babette duikt d'r mandje in... goodnight
ow ja da's z'n tantequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:37 schreef Wup het volgende:
Lizzy gaat er toch uit ook?
dan komt hij de vette erfenis van tante La Claire incasseren en dan neemt ie meteen Lizzy mee....
daar heb je je nu even leuk uit weten te kletsen....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:38 schreef dunn0w het volgende:
Ja maarja.. we zijn per slot van rekening in een soap-topic... dus cliches zijn niet helemaal weg te denken .. toch?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heb je je nu even leuk uit weten te kletsen....
het is net zo'n cliche als dat ik altijd zeg: ik ga maffen...
maar vervolgens nog een eeuwigheid op blijf haha![]()
Het is denk ik te groot voor jou om online (MSN, nieuwsgroep) uit te wisselen... of je moet, net als ik, een snelle upload hebben. In stukjes hakken m.b.v. WinZip of WinRar en vervolgens mailen is ook een optie. Je mag het anders ook voor me kopiëren naar een dvd+rw. Dan stuur ik hem terug met een complete week ONM, GTST of HGH... of als je dat liever hebt, ruim 100.000 ONM caps van het afgelopen seizoen. Ik heb evt. ook nog een dvd vol met Goudkust caps.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:03 schreef Wup het volgende:
ik heb het eraf geknipt, het is 31 seconden, wat wil je dat ik ermee doe?
ik vogel van het weekend wel wat,quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is denk ik te groot voor jou om online (MSN, nieuwsgroep) uit te wisselen... of je moet, net als ik, een snelle upload hebben. In stukjes hakken m.b.v. WinZip of WinRar en vervolgens mailen is ook een optie. Je mag het anders ook voor me kopiëren naar een dvd+rw. Dan stuur ik hem terug met een complete week ONM, GTST of HGH... of als je dat liever hebt, ruim 100.000 ONM caps van het afgelopen seizoen. Ik heb evt. ook nog een dvd vol met Goudkust caps.
Stuur me ff een mailtje, dan spreken we de details af.
In ieder geval al vast bedankt voor de moeite!![]()
Zak!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:30 schreef Svensational het volgende:
Wat een verademing, een topic dat niet over Iris gaat
Ik kopiëer dvd-opnames altijd met het (gratis) programma DVD Shrink. Het grote voordeel van dit programma is dat je bijna op het frame nauwkeurig delen van opnames naar je harde schijf kunt kopiëren. Als je een Philips dvd-recorder hebt, kun je vooraf al het gedeelte netjes editen (en finaliseren/edits compatible maken), zodat de dvd-speler in je pc ook de hoofdstukken kan zien.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:10 schreef Wup het volgende:
ik vogel van het weekend wel wat,
als ik het naar mijn computer kan kopieren is overpompen via internet denk ik geen probleem.
Zolang je hier mooie caps blijft plaatsen doe je iedereen een plezier en dat is dank genoeg lijkt me:)
je hoort van me
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:19 schreef babette21 het volgende:
tsss Sven is gaat 7 9 maanden weg en de rest klaagt vrolijk mee...
oeps, woordje "straks" vergeten.... wanneer ga je nou precies....??quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:19 schreef babette21 het volgende:
tsss Sven is gaat 7 9 maanden weg en de rest klaagt vrolijk mee...
ga je het niet eens 9 maanden laten opnemen?!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:33 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik stop met kijken hoor. Baggerserie
Als je nou eens op "nog even" klikt in mijn handtekening zie je het preciesquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeps, woordje "straks" vergeten.... wanneer ga je nou precies....??
en hou je me wel op de hoogte?! kan ik lekker jaloers zijn.....
[afbeelding]
Ja hoor, ik geef Iwan straks gewoon een terugblik, en dan heb ik zo het hele seizoen op dvd!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je het niet eens 9 maanden laten opnemen?!
oh nee, je besteld straks gewoon een stapeltje dvd's bij Iwan
dat heb ik al 80x gedaan, maar dat doet 't niet....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:50 schreef Svensational het volgende:
Als je nou eens op "nog even" klikt in mijn handtekening zie je het precies![]()
Ik wist niet dat Iris ook meeging naar Frankrijk???quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oud Knarretje, dat samen met Ellen, Renée en Claire "los gaat" in Frankrijk!?
Maak er dan zelf eenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:30 schreef BVO het volgende:
Kan je ook nog iets zelf? Die website is al een bij elkaar gejat zootje..
Zeg, als jij nou eens even pornoplaatjes gaat zoeken en ze op fok plaatst zijn we tenminste weer voor een maand van je afquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maak er dan zelf een![]()
Je verwart Oud Knarretje met Lekker Dingetje.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik wist niet dat Iris ook meeging naar Frankrijk???![]()
Hoezo? Heeft dat iets met mijn opmerking naar jou toe te maken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maak er dan zelf een![]()
Jij verlaat binnekort FOK,dus heb je geen last meer van mequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, als jij nou eens even pornoplaatjes gaat zoeken en ze op fok plaatst zijn we tenminste weer voor een maand van je af.
Hij verlaat FOK! helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij verlaat binnekort FOK,dus heb je geen last meer van me![]()
Ook goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij verlaat FOK! helemaal niet.
Hij verlaat Nederland, dat is heel wat anders.
Hij verlaat Fok! niet, maar ons mooie democratische landje. Hier op Fok! blijft hij ons aan de kop zeiken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:40 schreef Orginial het volgende:
Jij verlaat binnekort FOK,dus heb je geen last meer van me![]()
Wup, 1000x dank!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:26 schreef Wup het volgende:
Iwan heeft mail
Hoe komt zo'n lekker wijf uit die ouders??????quote:Op zondag 24 oktober 2004 08:16 schreef dunn0w het volgende:
Wiv:
Je schoonouders:
Ze zeggen wel eens hoe lelijker de ouders des te knapper het kindquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n lekker wijf uit die ouders??????
Twee keer negatief wordt plus?quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:58 schreef dunn0w het volgende:
Ze zeggen wel eens hoe lelijker de ouders des te knapper het kind.
min keer min wordt plusquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Twee keer negatief wordt plus?
Twee keer niks wordt één keer lekker?
Ik vroeger bij Wixkunde ook goed opgelet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:19 schreef dunn0w het volgende:
min keer min wordt plus
heel juist!
Caps?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:18 schreef Svensational het volgende:
Isis Cabolet was gisteren nog te zien bij Popstars w_i_v!!! Heb je ook weer gemist
heb je een splaakgeblek?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vroeger bij Wixkunde ook goed opgelet.
Jij (vrouw) weet weer niet wat wixen is .....quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:23 schreef dunn0w het volgende:
heb je een splaakgeblek?
Dat bedoel ik niet..quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij (vrouw) weet weer niet wat wixen is .....Jouw vriend komt echt niet aan zijn trekken .....
Iek broer zijn Elif. Iek Moezzliem en Türk. Iek niet spreek van die koet Nederlaaandz.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:25 schreef dunn0w het volgende:
Dat bedoel ik niet..
'Ik goed opgelet bij wiskunde'
Das toch geen nederlands.
Ik zeik een beetje.. sorry.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iek broer zijn Elif. Iek Moezzliem en Türk. Iek niet spreek van die koet Nederlaaandz.
Mijn Nederlands is perfect, maar een in 1988 gebroken hand speelt me nog wel eens parten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:32 schreef dunn0w het volgende:
Ik zeik een beetje.. sorry.
Maar toch leuk om te zien.. dat jou 'oh zo perfecte' Nederlands... toch niet zo perfect is.
Oeeh mijn geboortejaarquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is perfect, maar een in 1988 gebroken hand speelt me nog wel eens parten.
Mooi! Ben jij nog lekker jong!quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:35 schreef dunn0w het volgende:
Oeeh mijn geboortejaar.
Tuurlijk! Iris is de liefste.quote:Maargoed... back on topic![]()
Ahum?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mooi! Ben jij nog lekker jong!
[..]
Er gaat niets boven een jonge vrouw.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:45 schreef dunn0w het volgende:
Ahum?
Zo naief is ze niet. Haar brutale karakter heeft haar vaak de hals gebroken, dus probeert ze zich nu meer in te houden, zelfs tegen Psycho Dad.quote:Maar Iris is ook de naiefste!
ik wist niet dat jij Joyce een lekker ding vind??quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je verwart Oud Knarretje met Lekker Dingetje.
Als jij ooit nog met mij wilt dammen moet je nu heel erg gaan oppassen!quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik wist niet dat jij Joyce een lekker ding vind??![]()
![]()
ach schatje word je nu boos???quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als jij ooit nog met mij wilt dammen moet je nu heel erg gaan oppassen!![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:24 schreef soapie het volgende:
Voor de fans:
[afbeelding]
Ze gaat in Zoop spelen!!!!
Jippie jeequote:Op zondag 24 oktober 2004 18:24 schreef soapie het volgende:
Voor de fans:
[afbeelding]
Pedo in spé of was je dat al?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mooi! Ben jij nog lekker jong!
was tie alquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Pedo in spé of was je dat al?
Stond in de Story (lekker betrouwbare bron) er stond bij dat ze er met oude bekenden zou gaan spelen. Vivienne van den Assem en Monique van de Werff.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Jippie jee![]()
hoe mislukt kan je carriere zijn![]()
en die idioot die verlieft was op Bramquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:29 schreef dunn0w het volgende:
Dat was hij al....
Lizzie .. remember.
En Isis Cabolet niet te vergeten....quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:29 schreef dunn0w het volgende:
Dat was hij al....
Lizzie .. remember.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:24 schreef soapie het volgende:
Voor de fans:
[afbeelding]
En dan vind jij het raar dat ik niet met je wil dammen? Je bent te oud met je 32 jaar!quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
was tie al![]()
Je hebt vast geen dochter als je zo praatquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan vind jij het raar dat ik niet met je wil dammen? Je bent te oud met je 32 jaar!
Gelukkig is zij niet mijn dochter! Met authentieke dochters wordt door mij niet gedamd.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:46 schreef pberends het volgende:
Je hebt vast geen dochter als je zo praat![]()
Joyce_en_Roxylovertje. Wup wordt haar kotszakophaalster.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:34 schreef Mvnl het volgende:
(Wie wordt haar verzorger?)
gelukkig niet dat arme kind zal helemaal overspannen worden van zo'n vaderquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt vast geen dochter als je zo praat
Te oud. Zijn vaak uitgezakte Joycen en Ellens. Zo tussen de 16 en de 26 jaar zijn ze op hun mooist. Zie Floor, Lizzy en Iris.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:52 schreef pberends het volgende:
Wat is er mis met vrouwen van 32 jaar?
ik denk dat jij beter die twee taken op je kunt nemen ik ben te druk om met Wup te dammenquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje. Wup wordt haar kotszakophaalster.
Nee, ik zou mijn dochters vrij laten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
gelukkig niet dat arme kind zal helemaal overspannen worden van zo'n vader![]()
ben ik even blij dat ik pas 20 benquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Te oud. Zijn vaak uitgezakte Joycen en Ellens. Zo tussen de 16 en de 26 jaar zijn ze op hun mooist. Zie Floor, Lizzy en Iris.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:56 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ben ik even blij dat ik pas 20 ben![]()
quote:ohja voor ik het vergeet ik heb Roxy over jou gesproken, je hebt haar niet netjes behandeld![]()
![]()
Nee, jij blijft eeuwig jongquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Te oud. Zijn vaak uitgezakte Joycen en Ellens. Zo tussen de 16 en de 26 jaar zijn ze op hun mooist. Zie Floor, Lizzy en Iris.
Sinds wanneer trek jij je daar wat van aan??quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
[..]
weet ik toch liefje
Zeg! Zullen we het niet meer over Belinda of Gladstone hebben, maar weer ontopic gaan? Straks zijn Wup en Betje weer boos op ons.
Wij (mannen) worden voor de vrouwen met de jaren aantrekkelijker. Zie Shirina => Bram. Hoewel... dat is geen goed voorbeeld, want Bram is een flikker.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:01 schreef pberends het volgende:
Nee, jij blijft eeuwig jong![]()
Broer en zus????????quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zie Babette => Frank
quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dunnow????? liefje waar ben je????
Ja, de schrijvers hadden een fout gemaakt. Babette Maters en Frank Reitsema wisten toen nog niet van elkaar dat ze familie waren.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:10 schreef soapie het volgende:
Broer en zus????????![]()
Zeg je ook al "liefje" tegen iets dat voor een vrouw moet doorgaan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dunnow????? liefje waar ben je????
Kan ik me niks meer van herinneren. Wel Frank en Bettina!!! Ook al zo walgelijk.....quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, de schrijvers hadden een fout gemaakt. Babette Maters en Frank Reitsema wisten toen nog niet van elkaar dat ze familie waren.
Hoe verklaar je van der Vaart en Sylvie Meis dan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wij (mannen) worden voor de vrouwen met de jaren aantrekkelijker. Zie Shirina => Bram. Hoewel... dat is geen goed voorbeeld, want Bram is een flikker.
Zie Joyce => Tuur en Marnix
Zie Lizzy => Mischa
Zie Babette => Frank
Frank was helemaal hoteldebotel op Babette Maters. Dat hij op Oud Knarretje Sr. en Jr. viel heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:15 schreef soapie het volgende:
Kan ik me niks meer van herinneren. Wel Frank en Bettina!!! Ook al zo walgelijk.....
Denk niet dat zij weinig geld had voor de relatie als vrouw van het jaar ofzo.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Sylvie is op z'n geld uit
Ze is toch de **** van Amsterdam? Wie wil haar niet hebben?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:19 schreef pberends het volgende:
Hoe verklaar je van der Vaart en Sylvie Meis dan?
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens, want Iris heeft niemand als partner en Lizzy heeft een armoezaaier! Er zijn ook normale vrouwen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:24 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ach die vrouwen willen altijd maar meer geld
Zolang dat mens maar niet ineens in ONM opduikt vind ik het best!!!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk niet dat zij weinig geld had voor de relatie als vrouw van het jaar ofzo.
Jawel! De nieuwe Lizzy, mocht Nikkie vertrekken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:31 schreef soapie het volgende:
Zolang dat mens maar niet ineens in ONM opduikt vind ik het best!!!!!
Dat heb ik ooit gedaan, maar dat vond haar moeder niet leuk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
wiv moet gewoon is verliefd worden op een vrouw van een jaar of 35. Dan praat ie opeens wel anders.
Ben je zo'n ouwe rimpellul dan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit gedaan, maar dat vond haar moeder niet leuk.
Dat snap ikquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
sarcastisch bedoeld dunnow
wat bedoelde je met die vraag:Jeee waar gaaaat het over?
Ik ben Moslim. Er zit geen vel meer op.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Ben je zo'n ouwe rimpellul dan?
Correctie.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ach Wiv en ik dammen weleens op msn
Ja dat had ik al eerder vernomenquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ach Wiv en ik dammen weleens op msn
Die Iris is toch ook niet meer de jongste?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben Moslim. Er zit geen vel meer op.
Zo! En nu ontopic, gvd!
Lizzy en Iris blijven de liefsten.
Ja, maar Iris vind ik een heel speciale vrouw. Voldoet aan alle WIV-kwaliteitseisen. Okay, ze is wat aan de ouwe kant, maar hey! soms moet je wat water bij de wijn doen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:46 schreef pberends het volgende:
Die Iris is toch ook niet meer de jongste?
'Voldoet aan alle WIV-kwaliteitseisen'quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar Iris vind ik een heel speciale vrouw. Voldoet aan alle WIV-kwaliteitseisen. Okay, ze is wat aan de ouwe kant, maar hey! soms moet je wat water bij de wijn doen.
Groot, gestroomlijnd, mooie borsten, niet een al te dikke reet, leuk gezicht, spannende blik in d ogen, mooi lang sluik haar, huidskleur maakt niets uit. Ze moet niet van Roxy en / of Joyce houden.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:51 schreef dunn0w het volgende:
'Voldoet aan alle WIV-kwaliteitseisen'
* Vraagt zich toch sterk af wat voor specifieke eisen dat zijn.. als Iris daar het meest aan voldoet....
Aha, je doet dus als elke man altijd water bij de wijnquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar Iris vind ik een heel speciale vrouw. Voldoet aan alle WIV-kwaliteitseisen. Okay, ze is wat aan de ouwe kant, maar hey! soms moet je wat water bij de wijn doen.
Als dat het enige is, vindt je het vast niet erg dat ze de hele dag scheten laat en om het kwartier in je oor gilt "WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN, WE GAAN SHOPPEN!!!"quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Groot, gestroomlijnd, mooie borsten, niet een al te dikke reet, leuk gezicht, spannende blik in d ogen, mooi lang sluik haar, huidskleur maakt niets uit. Ze moet niet van Roxy en / of Joyce houden.
Groot is zequote:Op zondag 24 oktober 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Groot, gestroomlijnd, mooie borsten, niet een al te dikke reet, leuk gezicht, spannende blik in d ogen, mooi lang sluik haar, huidskleur maakt niets uit. Ze moet niet van Roxy en / of Joyce houden.
I'm just as human as Frommel.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
Aha, je doet dus als elke man altijd water bij de wijnHeb je toch nog iets menselijks.
Lekker!quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
Als dat het enige is, vindt je het vast niet erg dat ze de hele dag scheten laat en om het kwartier in je oor gilt "WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN, WE GAAN SOPPEN!!!"
Dat verhaal van de liftdeuren kwam zo uit De Lift. Kun je zo in elke videotheek huren. Dat verhaal was net genoeg voor jouw theatrale gedachten om je aan het dammen te krijgen. Velen zijn er in getrapt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:01 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wiv als je net als Frommel bent is het nu uit tussen ons
Je hebt de keuze uit de meisjes Klomp en Cobben. Voor de ultieme cannot cry- teach in.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
JIJ VUILE KL**TZAK JE GEBRUIKTE ME DUS???? WAAR IS SANNE IK MOET EVEN BIJ IEMAND UITHUILEN
Waar tegen moet ik 'm mikken?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
doe maar Klomp
Sinds we toch alles samen delen kan ik die klomp net zo goed tegen jouw oog gooien, ja.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
tegen JOUW oog
Doris breekt haar rug.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:15 schreef soapie het volgende:
Eigenlijk is het toch nog niet duidelijk dat het om Ellen en Doris gaat?? Was volgens mij niet te zien.
Is die niet opgeheven i.v.m. gebrek aan geld? (Wouter Lansink)quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er met de Couwenbergstichting is gebeurd?
Een stichting staat juridisch op zichzelf. Heeft verder niks met het familiebezit te maken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Is die niet opgeheven i.v.m. gebrek aan geld? (Wouter Lansink)
Eh,juist jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een stichting staat juridisch op zichzelf. Heeft verder niks met het familiebezit te maken.
En? Zag ze er nog net zo lekker als een tijdje geleden uit?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Meisje Cabolet speelde vandaag mee in 'Het Glazen Huis'.
Geen flauw idee... Ik heb alleen de aftiteling gekeken. Ik volg geen (semi-)soaps meer in het weekend. Ik spaar ze op en kijk ze achter elkaar.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
En? Zag ze er nog net zo lekker als een tijdje geleden uit?
Uiteraard!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:45 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Ze stond helemaal onderaan, dus het zal wel een piepklein rolletje zijn geweest.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Dag Lieve ONM'ertjes. ik ben vertrokken![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef soapie het volgende:
Heb net een oude aflevering ONM gevonden. Jan is net dood en Ed ligt in coma. Was een duffe aflevering, maar wel lachen om al die jonge koppies te zien!!!!!!
goeie vraag!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er met de Couwenbergstichting is gebeurd?
Klopt inderdaad. Daarvan heb ik nog een paar verdwaalde afleveringen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:55 schreef babette21 het volgende:
ow over dat Frank - Babette verhaal:
Frank viel idd op Babette (niet wetende dat dit zijn zusje was), maar 't was niet wederzijds hoor.
Babette wist wel dat ze een Reitsema was, sterker nog:
zijn verliefdheid was de aanleiding voor haar 'coming out'![]()
Dan past Marnix perfect bij haar. Ze vielen beiden eerst op jonge frisse blaadjes en later op droog haver.quote:en over jong-oud betreft: wat dacht je van Joyce?!
Ging eerst voor de jochies (Sasza, Daan) en toen ineens voor de opa's (Melchior, Arthur, Marnix) !!!
Ik zou wel willen maar ik zou niet weten hoe???? Heb geen dvd-writer in mijn compie!!!! Maarre ik wil m wel naar je opsturen hoor..... Kan je je uitleven!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:41 schreef babette21 het volgende:
[..]screenshots, screenshots!!!
Ligt aan Fok...quote:Op maandag 25 oktober 2004 18:35 schreef babette21 het volgende:
btw ligt 't aan mijn pc of loopt fok! weer te baggeren?!?!?
Tuurlijk snap ik m wel, maar wat ik bedoelde is dat het niet duidelijk in beeld is geweest, dat ongeluk bedoel ik. Tonnie rijdt 'ergens' tegen aan, en vervolgens wordt Bram gebeld dat Ellen en Doris een ongeluk hebben.... Beetje een puzzel zeg maar!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
soapie,
het is wel duidelijk want bram werd toch gebeld... en toen werd hem gezegt dat het om ellen en doris ging.
Ja dat wordt weer eens een super-lompe Frommelactie!!!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Frommelmans op de gynacologie
Ja... die previewquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
En daar verkloot hij het ook bijkans.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
wiv kan vast ook bij de gynacologie, die zeikt iedereen af die ouder dan 26 is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En daar verkloot hij het ook bijkans.
Ik was dan ook bijna gyNEUK'o-loog geworden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
wiv kan vast ook bij de gynacologie, die zeikt iedereen af die ouder dan 26 is.
Gelukkig voor de mensheid (vooral de vrouwelijke helft daarvan) is dat niet gebeurdquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik was dan ook bijna gyNEUK'o-loog geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |