SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Patta en ben g (zelfde gebouw), precint 5, concrete en 290SQMquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef emokid het volgende:
Ik verhuis volgende week naar Amsterdam.. waar moet ik zeker naartoe voor sneakers/kleren?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:15 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik snap de TT niet
Me stupid?Gesprek op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Gesprek op facebookAha, bedankt voor uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die muziek
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha, bedankt voor uitleg.
Die muziek <3
Releasen morgen pas dus lijkt mij dat je ze morgen pas kan kopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:14 schreef Thongkamma het volgende:
zijn die Patta x Warrior x Staedtler ook op patta.nl te bestellen??
als ik namelijk op shop druk gebeurt er niks....
Nee maar die miljoen is het zeker niet waard (ook al een hele discussie op LB). Gast verdient zijn geld door schoenen te kopen en duurder te verkopen. Hij heeft al zijn schoenen op de maximale/zijn waarde getaxeerd. Denk zelf eerder aan een half miljoen maar wel mad respect voor die gast.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef Dalliance het volgende:
Is het filmpje van de million dollar sneakers collection al 's langsgekomen?
Die vond ik ook niet onaardig idd, maar ik doe even rustig aan met aankopen. Wil liever nieuwe koston's.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind ze ook niks helaas..
Ik zit eigenlijk wel weer te wachten op een goede sneaker release. Misschien dat ik die woodgrain Janoski's nog haal.
Ik vind janoski's toffer uitzien maar koston's zijn relaxter. Ik wil de tiffany's wel maar kan het beter niet doen. Heb genoeg paartjes die ik weinig draag door m'n huidige dry die veel denim bleed heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:19 schreef emokid het volgende:
Koston's zijn denk ik de fijnste sneakers die ik ooit heb gehad. Ik wil ze allemaal.
[ afbeelding ]
Kijk dan.
Beetje puberschoentjes, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:40 schreef AchmedJan het volgende:
Wat vinden jullie van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conclusie: Janoski met Lunarlon insolequote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind janoski's toffer uitzien maar koston's zijn relaxter. Ik wil de tiffany's wel maar kan het beter niet doen. Heb genoeg paartjes die ik weinig draag door m'n huidige dry die veel denim bleed heeft.(en wil nog busenitz).
Niet dat ik weet. Waarom zouden ze immers?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
Die Lunarlon inlegzolen, zijn die eigenlijk ook los te koop?
Als ik weer geld teveel heb koop ik nog een paartjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:19 schreef emokid het volgende:
Koston's zijn denk ik de fijnste sneakers die ik ooit heb gehad. Ik wil ze allemaal.
[ afbeelding ]
Kijk dan.
Die waren ook mijn eerste keus. Zag ze geloof ik ook bij Flatspot.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:02 schreef emokid het volgende:
Ik heb deze compleet zwarte ook nog nergens gespot en het is gewoon een juli model.. op Flatspot wel te koop maar koop hem liever hier ergens.
Vallen wat kleiner wat ik kan herinneren tijdens het passen, maar de tong kun je deels afknippen als het niet bevalt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die waren ook mijn eerste keus. Zag ze geloof ik ook bij Flatspot.
Het is vast wel vaker gevraagd: Maar hoe vallen Busenitz?
Heb knalrode gezien, supervet m.i. Alleen vind de tong van Busenitz niet zo mooi![]()
Ok, en hoe vallen ze in de breedte?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vallen wat kleiner wat ik kan herinneren tijdens het passen, maar de tong kun je deels afknippen als het niet bevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat smaller.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, en hoe vallen ze in de breedte?
Zijn voor Cpt. Zat geen pakket bij en de doos waarin ze zitten is totaal niet stevig. Schoen is wel weer mooi though.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:18 schreef Atta-boy het volgende:
Letates hoe zitten ze? Denk dat ik een paartje ga halen als ze irl niet tegenvallen
Bedankt voor de info. Dan wordt het 'm niet voor mij ben ik bang. Kan altijd nog 's een shop binnenlopen en een paartje passen.quote:
Zeker doen. Je hiel voelt wel fijn ingepakt zeg maar, alleen ik wacht op een colourway die ik de moeite waard vind. Bij voorkeur blauw met een witte zool zoals een van de eersten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Dan wordt het 'm niet voor mij ben ik bang. Kan altijd nog 's een shop binnenlopen en een paartje passen.
Is goed, probleem dat ik het zo kut vind is dat het voor jou is en niet voor mij zelf. Maar zoals ik al aangaf deed die gast nog al raarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:36 schreef Cpt. het volgende:
![]()
![]()
![]()
vault_tec.
Van de week een keertje meeten op centraal ofzo?
Ik heb ze en vind ze echt wel chill zitten. Busenitz zitten naar mijn mening heel anders. Ben van deze naar busenitz gegaan en het verschil aan gewicht aan je voeten is best groot. Je weet dat je die tong van de busenitz kan afknippen of kan omslaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef emokid het volgende:
Vind de tong wel tof van de Busenitz. Ik overweeg nog steeds om de Campus High van de Adidas SB series te kopen, terwijl ik wel 10 verschillende wit-op-zwart campus modellen heb gehad. Ze blijven gewoon tof.
[ afbeelding ]
Heb het vermoeden dat ze erg fijn zitten.. heeft iemand ze?
Definieer het verschil en welke zijn dan zwaarder?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ze en vind ze echt wel chill zitten. Busenitz zitten naar mijn mening heel anders. Ben van deze naar busenitz gegaan en het verschil aan gewicht aan je voeten is best groot. Je weet dat je die tong van de busenitz kan afknippen of kan omslaan?
Nicequote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef emokid het volgende:
Vind de tong wel tof van de Busenitz. Ik overweeg nog steeds om de Campus High van de Adidas SB series te kopen, terwijl ik wel 10 verschillende wit-op-zwart campus modellen heb gehad. Ze blijven gewoon tof.
[ afbeelding ]
Welke cw zoek je?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef emokid het volgende:
http://weartested.files.w(...)enitz-pro-review.pdf Mooie review hier met veel foto's waar de Busenitz opengesneden is.. Ik koop er graag een, al helemaal voor 45 euro zoals die op Caliroots staat maar heb alleen PayPal.
Ja klopt maar ook deze model of niet? Ik keek namelijk op website van Footlocker en zag deze model er niet bij staan. Wie kent trouwens winkels met leuke Jordan sneakers?quote:
Fixed. Welke stad is het meest in de buurt van jou?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Ja klopt maar ook dit model of niet? Ik keek namelijk op website van Footlocker en zag dit model er niet bij staan. Wie kent trouwens winkels met leuke Jordan sneakers?
Uuh Breda, Roosendaal?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Fixed. Welke stad is het meest in de buurt van jou?
Ik heb even gekeken op online shop van epic, maar ik zie niet echt die model die ik op mijn link heb http://www.nike.com/jumpm(...)footwear_fwAirJordanquote:
Ja hebben ze in epic meerdere schoenen dan die alleen op website staan of weet je dat niet:P Want op site staan niet echt mooiequote:Op zondag 31 juli 2011 23:28 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan je plaatje denk ik niet zien omdat ik op m'n telefoon zit, zie geen schoen op de link.
Www.oqium.nl is een site met jordans in NL.
Is ook een winkel in R'dam, zeker een bezoekje waard als je er bent.
Edit: epic is voor jou woonplaats idd beter zoals vault_tec al zegt.
Epic krijgt juist de betere jordan releases binnenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Ja hebben ze in epic meerdere schoenen dan die alleen op website staan of weet je dat niet:P Want op site staan niet echt mooie
aah oke, moet dan even gaan kijke binnekort;) anders inderdaad Roffa boeken. Ik ga ook binnekort naar London daar zullen ook wel veel Jordans zijn, haha of nietquote:Op zondag 31 juli 2011 23:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Epic krijgt juist de betere jordan releases binnen
Jordan brand is in principe een basketballmerk hequote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef hermadrid het volgende:
Maar house of hoops is toch basketbal winkel of is dat een andere. Ik zoek geen basketbalschoenen he:P, zie mij link als je thuis op pc zit. Het zijn soort sneakers van Jordans.
Gast, je plaatje zijn J1 en we geven allemaal winkels met jordan accounts. Doe zelf ook een beetje moeite.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef hermadrid het volgende:
Maar house of hoops is toch basketbal winkel of is dat een andere. Ik zoek geen basketbalschoenen he:P, zie mij link als je thuis op pc zit. Het zijn soort sneakers van Jordans.
amen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jordan brand is in principe een basketballmerk hehouse of hoops heeft in NL waarschijnlijk de grootste collectie jordans dus de meeste kans dat die van jou er bij zit.
Kan nu ff niet op m'n computer dus kan de link nu niet goed zien, sorry.
lolquote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef hermadrid het volgende:
Echt is het een basketbal merk:O Woow wist ik niet, ik dacht rugby ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Gast, je plaatje zijn J1 en we geven allemaal winkels met jordan accounts. Doe zelf ook een beetje moeite.
[..]
amen.
Ape 2.0...quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:10 schreef hermadrid het volgende:
Wie kent model van deze schoenen (kijk op 0:56) Witte Jordans maar welke model?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door vault_tec op 01-08-2011 12:30:53 ]
Michael Jordan weet je welquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:08 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Echt is het een basketbal merk:O Woow wist ik niet, ik dacht rugby ofzo.
Maar op die house of hoops website staan alleen basketbalschoenen;) Ik doe zelf ook moeite dus trek geen overhaaste conclusies;)
Er is een verschil tussen basketbalschoenen en air Jordan. Op die House of hoops site staan alleen maar basketbalschoenen.
Gaaf!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zelf een beetje moeite zou doen zou je zelf weten dat het een basketbal schoen is en dat ze bij elke footlocker in het land liggen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:08 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Echt is het een basketbal merk:O Woow wist ik niet, ik dacht rugby ofzo.
Maar op die house of hoops website staan alleen basketbalschoenen;) Ik doe zelf ook moeite dus trek geen overhaaste conclusies;)
Er is een verschil tussen basketbalschoenen en air Jordan. Op die House of hoops site staan alleen maar basketbalschoenen.
HAHAh jullie nemen mij antwoord ook nog serieus....quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je zelf een beetje moeite zou doen zou je zelf weten dat het een basketbal schoen is en dat ze bij elke footlocker in het land liggen.
Haha ja ik weet wel wat het is maar deed even sarcastisch;)quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Michael Jordan weet je wel.
Maar wat voor Jordan's zoek je? 3 of 4 ofzo?
hermadrid, doe zelf eens wat. En ga geen grapjes maken over Letates....quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Haha ja ik weet wel wat het is maar deed even sarcastisch;)
Ik zoek 1 als het goed is:p
J1 is volgens mij al een tijdje niet meer uitgekomen. J1 lijkt heel erg op een nike dunk high maar heeft een dikkere zool en gaat dus langer mee. Oogt ook wat netter als je op de zool loopt en niet op de mid sole. Ga even langs je lokale footlocker of anders epic mailen/langs gaan want die heeft vaak goede jordans.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Haha ja ik weet wel wat het is maar deed even sarcastisch;)
Ik zoek 1 als het goed is:p
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:05 schreef iRemco het volgende:
[..]
hermadrid, doe zelf eens wat. En ga geen grapjes maken over Letates....
HAha is goed bedankt voor je hulp he;)quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
J1 is volgens mij al een tijdje niet meer uitgekomen. J1 lijkt heel erg op een nike dunk high maar heeft een dikkere zool en gaat dus langer mee. Oogt ook wat netter als je op de zool loopt en niet op de mid sole. Ga even langs je lokale footlocker of anders epic mailen/langs gaan want die heeft vaak goede jordans.
[..]
![]()
Ontzettende newbiequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef hermadrid het volgende:
[..]
HAha is goed bedankt voor je hulp he;)
@iRemco
Woow jij ook al overhaaste conclusies trekken, ben jij daar ook al zo goed in. Post niks of post nuttige dingen want aan jou reactie heb ik niks aan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:49 schreef SHOOOTO het volgende:
^nieuwe JS is al aangekondigd:
[ afbeelding ]
Is mijn model ook totaal niet, maar deze colourway vind ik wel tof voor de schoen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:04 schreef vault_tec het volgende:
Daar lag een hele maatserie van bij friscoDingen verkopen nergens goed volgens mij.
Op lafayette heb je een leuke sneaker shop zitten met een aardig assortiment. Supreme winkel zit trouwens in dezelfde straat (welke ik zwaar, zwaar tegen vond vallen) maar ga gewoon naar flight club. Die is baas. Verder heb je Dave's quality meat als je er in de buurt bent. Zou er niet bewust heen gaan. Klanten helpen doen ze niet aan is mijn ervaring (en van anderen)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:18 schreef Mick39 het volgende:
Iemand die anthracietgrijze kostons al tegengekomen?
Oh en nog een vraagje, weten jullie nog adresjes van leuke sneakerwinkels in New York met een nike sb account of adidas sb? Misschien daar nog wat leuks meenemen dan
Ik was al misselijk na mn kleine milkshakequote:De collectie bestaat uit drie witte canvas Warrior schoenen die met de hand zijn ingekleurd met Staedtler markers. Vervolgens is er een waterproof coating overheen gegooid om te voorkomen dat de inkt uitloopt.
Ik was al misselijk na mn kleine milkshakequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef Cpt. het volgende:
Lolwut.
[quote=Patta] De collectie bestaat uit drie witte canvas Warrior schoenen die met de hand zijn ingekleurd met Staedtler markers. Vervolgens is er een waterproof coating overheen gegooid om te voorkomen dat de inkt uitloopt.
Dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:24 schreef iRemco het volgende:
[..]
Jij post inderdaad ook nuttige dingen
Wat kan dan kan je aan die winkels vragen of ze willekeurige Jordans willen bestellen, zodat jij die kunt kopen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:19 schreef SHOOOTO het volgende:
Waarschijnlijk wel, je kan voor de zekerheid de bekende AJ retailers zoals Epic, Oqium of een Nike Store mailen of zij een US14 willen bestellen.
"Gewoon" over de schoen zoals bij elke andere sneaker. Dat is wat ik doe iig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Wat kan dan kan je aan die winkels vragen of ze willekeurige Jordans willen bestellen, zodat jij die kunt kopen?
EDIT:
Heb nog een vraagje, zie deze link: http://massrepublic.nl/wp(...)Varsity-Royal___.jpg
Zulke schoenen hoe dragen jullie die met je spijkerbroek? Gewoon broekspijp in je schoenen als het ware toch?
Alleen tong over broekspijp, verder broekspijp over de schoen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Wat kan dan kan je aan die winkels vragen of ze willekeurige Jordans willen bestellen, zodat jij die kunt kopen?
EDIT:
Heb nog een vraagje, zie deze link: http://massrepublic.nl/wp(...)Varsity-Royal___.jpg
Zulke schoenen hoe dragen jullie die met je spijkerbroek? Gewoon broekspijp in je schoenen als het ware toch?
Ik heb jouw reactie een paar keer gelezen maar ik snap het nog niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:52 schreef hermadrid het volgende:
aah oke bedankt beide, maar dan zit de broekspijp als het ware niet over je schoent. Je broekspijp gaat dan toch beetje omhoog.
Hahah sorry voor onduidelijkheid, ja is goed laat maar even zien;)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik heb jouw reactie een paar keer gelezen maar ik snap het nog niet.
Kort uitgelegd, broek gewoon achter tong, de rest over schoen.
Als je er onpic foto van wilt hebben kan ik dat eventueel wel maken. (?)
Ik zal vanavond even foto posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:09 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Hahah sorry voor onduidelijkheid, ja is goed laat maar even zien;)
Is goed dankjewel;)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even foto posten.
Jaa, dit kan wel maar ligt wel aan je broek denk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:09 schreef Nezhi het volgende:
Zo: http://farm7.static.flickr.com/6121/5980655447_57307621d9_b.jpg
of met de tong ervoor inderdaad.
Dus jij vouwt je broek gewoon maar die sneakers die ik wil zijn wat hoger volgens mij, bij jou zijn ze iets lager of lijkt dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens draag ik hoge schoenen gewoon met mn broek dr over zoals op de foto die Nezhi postte.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:19 schreef Cpt. het volgende:
Zijn een stuk lager idd.Dus jij vouwt je broek op als je hogere sneakers hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens draag ik hoge schoenen gewoon met mn broek dr over zoals op de foto die Nezhi postte.YOOOO
Vouwen? Bedoel je omslaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Dus jij vouwt je broek op als je hogere sneakers hebt?
Haha wat bedoel je met trol?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef vault_tec het volgende:
Hermadrid moet wel een trol zijn. Maar mijn schoenen/andere shit verkopen omdat ik een longboard wil gaat goedben op 1/12e.
Dat je domme vragen stelt maar:quote:
Same here. Maar us7 is een bitch maat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef Cpt. het volgende:
Die BruinsIk heb ze nodig in m'n leven
Haha nee luister mijn vraag is simpel, jij geeft voorbeelden van schoenen waar ik het niet eens over heb.. maar toch bedankt voor je hulp;)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat je domme vragen stelt maar:
[ afbeelding ]
Maar ook met lage schoenen slaan mensen hun broek om. Dit doen ze vaak om de selvage te laten zien (wit met rode randje en als je betere uitleg wilt jeanstopic). Met een hogere schoen vind ik de broek omslaan niet mooi als je ook nog eens je tong zo er uit trekt dat je broek er achter zit.
Dit vind ik dan wel weer mooi hoge schoen (incl. selvage)
[ afbeelding ]
Niet mijn foto's en ik ben geen rapper.
Als je met flap tong bedoeltquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Haha nee luister mijn vraag is simpel, jij geeft voorbeelden van schoenen waar ik het niet eens over heb.. maar toch bedankt voor je hulp;)
Kijk ik bedoel schoenen a la nike high dunk. Je broek moet dan gewoon achter je flap toch?
Als je ooit 8/8.5 tegenkomt, holla. Geld ook voor de andere 3 trouwens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Same here. Maar us7 is een bitch maat.
Will do. Ik vind die vans die ik gelinkt toch best mooi :$quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Als je ooit 8/8.5 tegenkomt, holla. Geld ook voor de andere 3 trouwens.
Haha nee, nog hoger;)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Will do. Ik vind die vans die ik gelinkt toch best mooi :$
Voor herma: bedoel je dit?
[ afbeelding ]
Omdat de tong net zo hoog is als de schoen ziet het er geforceerd uit als je je broek achter de tong doet. Met jordans heb je het niet zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Haha nee, nog hoger;)
wacht hier heb ik even een voorbeeldje:
http://www.onehandbagssal(...)3%20Ueno%20Panda.jpg
Edit: Hoe doe je dan je broek? Gewoon binnen in stoppen toch?
jaa die 2e van Jordan zijn wel lauw, ik denk dan maar dat ik geen nike high dunk haal. Dan maar voor die Jordans op jou afbeelding. Bedankt voor je hulp;) af en toe beetje opgefokt jij maar hoort erbij:pquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Omdat de tong net zo hoog is als de schoen ziet het er geforceerd uit als je je broek achter de tong doet. Met jordans heb je het niet zo.
[ afbeelding ]
Gaat die haten terwijl ik mijn best doe om je te helpenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef hermadrid het volgende:
[..]
jaa die 2e van Jordan zijn wel lauw, ik denk dan maar dat ik geen nike high dunk haal. Dan maar voor die Jordans op jou afbeelding. Bedankt voor je hulp;) af en toe beetje opgefokt jij maar hoort erbij:p
haha als je dat al haten noemt, maar waar heb je die foto's vandaan? Kan ik misschien even kijken..(A)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Gaat die haten terwijl ik mijn best doe om je te helpen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn god, waar sommigen zich al niet druk om kunnen maken![]()
Draag je schoenen/broek gewoon zoals je het zelf wil man.
Who fucking cares?
Haat je leven:)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn god, waar sommigen zich al niet druk om kunnen maken![]()
Draag je schoenen/broek gewoon zoals je het zelf wil man.
Who fucking cares?
Haha zeg ik dat? Ik vraag alleen hoe jullie dragen misschien om inspiratie op te doen, ooit van gehoord? Aangezien jij hier de 'Specialist' ben moet ik toch gebruik maken van je hahahquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zegt de persoon die door andere laat bepalen wat en hoe die iets draagt.
Je praat echt als phantazquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Haha zeg ik dat? Ik vraag alleen hoe jullie dragen misschien om inspiratie op te doen, ooit van gehoord? Aangezien jij hier de 'Specialist' ben moet ik toch gebruik maken van je hahah
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je praat echt als phantaz![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor personen jij allemaal kent maar is goed, ben ik toevallig ook:) Blij?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inspiratie op doen over of een tong over of onder de broekspijp moet zitten... Komop zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Haha zeg ik dat? Ik vraag alleen hoe jullie dragen misschien om inspiratie op te doen, ooit van gehoord? Aangezien jij hier de 'Specialist' ben moet ik toch gebruik maken van je hahah
Ooit gehoord van sarcasme? Bij deze:)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inspiratie op doen over of een tong over of onder de broekspijp moet zitten... Komop zeg
SWAG SWAG SWAG SWAG!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Nezhi het volgende:
Een test foto
maar ook wat ik vandaag aan hadben nu mijn supra skytops aan het verkopen zodat ik zwarte dunk highs kan halen.
[ afbeelding ]
Bijna, maar net niet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:59 schreef Nezhi het volgende:
http://www.sneakerwinkel.(...)mium-white-pack.html
In jouw maat misschien?
Zijn er ook nog in Air Force 1 en Air Max 90.
Ai, dan wacht ik nog even als iemand anders hier een beetje weet hoe ze vallen tegenover Adidas. Vanwege het feit dat m'n vorige Nike's suede waren en deze leer, lijkt het mij niet zo'n goede vergelijking.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:48 schreef Nezhi het volgende:
Dunk High valt bij mij gewoon hetzelfde. Ik heb wel een halve maat groter genomen dan mijn dunk lows, die ik wat te strak om mijn voet vind zitten. Air force weet ik niet.
Die premium dunk high is trouwens niet echt wit, het is meer creme-wit, maar buiten zie je dat niet
Phantaz is er niks bij, wat een lachertje die hermadridquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.sneakerwinkel.(...)mium-white-pack.htmlquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ai, dan wacht ik nog even als iemand anders hier een beetje weet hoe ze vallen tegenover Adidas. Vanwege het feit dat m'n vorige Nike's suede waren en deze leer, lijkt het mij niet zo'n goede vergelijking.
Creme-wit, dat heeft ook wel iets aparts![]()
Thanksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:46 schreef SHOOOTO het volgende:
^yep, legit.
check je maat in J (oftewel aantal centimeters). Dunks zijn voor mij true to size (44)
Mijn Campus Vulc zijn 28.5 cm (44 2/3) maar die zijn iets te groot.
nu we toch foto's droppen over hoe je Dunk Highs moet dragen, dit is er één van:
[ afbeelding ]
(zelf geen fan van scheenbeschermers)
Yep, heb ze zelf daar ook gehaaldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef Gemaskerde het volgende:
^
[..]
http://www.sneakerwinkel.(...)mium-white-pack.html
Iemand die toevallig weet hoe ze vallen qua maat tegenover Adidas?
Tevens, sneakerwinkel.nl legit?
Mylene is stiekem zelf ook sneakerheid of niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:45 schreef Mylene het volgende:
Hermadrid, zout eens op met je hoe moet ik m'n broekspijpen laten vallen.
Daar is ze mod voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:51 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Mylene is stiekem zelf ook sneakerheid of niet?
Valt mij op hoe snel jij gemiddeld reageert als er getrollt e.d. wordt hier.
HAhahh gaan er ook al dames tegen mij beginnen, laat me niet lachen aub:) Je bent ook nog een moderator, je geeft het goede voorbeeld. Ga zo door !quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:45 schreef Mylene het volgende:
Hermadrid, zout eens op met je hoe moet ik m'n broekspijpen laten vallen.
Gewoon goede service, snelle levertijd, goed verpakt e.d.?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:51 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Yep, heb ze zelf daar ook gehaald
En die dunks hierboven zijn echt ziek. Denk dat ik ze ook zo ga dragen.
Maar die dunks zijn zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:51 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Yep, heb ze zelf daar ook gehaald
En die dunks hierboven zijn echt ziek. Denk dat ik ze ook zo ga dragen.
Er is net uitgelegd hoe je het moet doen. Maten in cm zijn 9 van de 10 keer universeel... Beter dan dit gaat het denk ik niet worden. En kleiner is beter ivm kreukels in de toeboxquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gewoon goede service, snelle levertijd, goed verpakt e.d.?
Zit er aan te denken om ze maandag ook te bestellen, mits iemand weet hoe ze vallen qua maat.
Ja dat zeg ik! Ofzo.quote:
Ik ben benieuwd. Lijkt me fijn lopen met lunarlon, alleen is de schoen me eig iets te breed. Indien ze uitkomen wil ik het wel even passen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:26 schreef vault_tec het volgende:
Weet het niet zeker, afwachten nog.
Ik heb ook een paar af1 gehad en die waren dezelfde maat als m'n dunks. Beide 44. Dunks lopen zoveel beter. M'n pa heeft m'n af1 maar ingepikt op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:41 schreef hermadrid het volgende:
Die nike dunk high zijn wel netjes, stel ik heb maat 43 (Nike air force). Welke maat moet ik mijn dunks dan nemen? Je hebt alleen keus uit 44 en 42,5...
Ik zou dezelfde maat nemen als je af1. Voor alle zekerheid zou je ergens moeten gaan passen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:31 schreef hermadrid het volgende:
Haha oke, dus ik kan beter maatje groter nemen voor de zekerheid of niet. Waarom pakt je pa je af1 af dan?
Ja klopt, die af1 lopen niet echt lekker inderdaad. Maar de maten van af en dunks zijn dus gewoon zelfde?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde maat nemen als je af1. Voor alle zekerheid zou je ergens moeten gaan passen.
Ik droeg m'n af1 hooguit een keer of 5. Niet mijn model en de dunks lopen veel beter. M'n pa heeft verder ook dunks.
De af1 waren gewoon lomper maar is al een jaar of 2 geleden dat ik ze heb weggedaan. Je moet gewoon een keertje dunks passen. Dan weet je het zelf zeker en kun je altijd nog online gaan bestellen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:39 schreef hermadrid het volgende:
[..]
Ja klopt, die af1 lopen niet echt lekker inderdaad. Maar de maten van af en dunks zijn dus gewoon zelfde?
Koop mijn janoski'squote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
Op vakantie niet veel leuks gezien qua sneakers. Grootste kans op leuke sneakers had ik in Luxemburg stad en daar kon ik niet eens een footlocker of nikestore of iets dergelijks vinden1 skatestore maar hadden die nieuwe kostons nog niet en geen leuke janoski's in mijn maat.
Alles eigenlijk (wil een longboard) maar als ik dingen op MP zet dan bieden mensen max 30 euroquote:
Sb versie > allesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:21 schreef Nezhi het volgende:
Ik moet me echt inhouden >.> Ben nog aan het zoeken voor zwarte dunks, maar er zijn maar weinig webshops in Nederland die veel dunk highs hebben.
zou nog wel een paartje Michigan lows willen (zonder de vintage crap).quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met Dunks (gelukkig bijna).
Ik heb, m.u.v. m'n triumvir mids, al m'n dunks weggedaan. Was en ben er nog steeds op uitgekeken. Die nieuwe highs met lunarlon wil ik wel even passen om te ervaren hoe dat zit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met Dunks (gelukkig bijna).
Handig als je er bij vermeld welk materiaal het betreft.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mensen ik wil mijn witte nike sneakers schoonmaken want ze zijn gruwelijk vies.
Iemand tips?
hahahquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef Nezhi het volgende:
Lijkt net een ufo uit een oude film met slechte CGI
Nee dit komt in oktober uit. Dat allday/every day zijn schoenen die de winkel heel het winter seizoen voor je kan bestellen.quote:
N-SB.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:32 schreef Nezhi het volgende:
Waar kan je die plaatjes vinden Vault? Op nikeskateboarding zie ik niets.
quote:The last of the Dunk Highs for the Spring 2012 season feature a pebbled swoosh and a black leather upper.
Dat snap ik ook, vandaar m'n vraag op de post van SHOOOTO, als iemand een site o.i.d. weer wat staat hoeveel cm, welke maat is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:03 schreef vault_tec het volgende:
Er is net uitgelegd hoe je het moet doen. Maten in cm zijn 9 van de 10 keer universeel... Beter dan dit gaat het denk ik niet worden. En kleiner is beter ivm kreukels in de toebox
1 paar busenitz in mijn maat alleen. De rode die ik te fel vindt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:17 schreef vault_tec het volgende:
Brickhouse/Jetstream worden voor mij apart gelegd![]()
Sevenply in rotterdam heeft nog veel janoski's en busenitz...
Rode zijn erg aanwezig ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
1 paar busenitz in mijn maat alleen. De rode die ik te fel vindt.
Prima schoentje. Voor de zomer (welke?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef Atta-boy het volgende:
Ig hoe zijn die warrior x patta dingen eigenlijk irl? Miss dat ik een paartje ga halen als ik een keer in Amsterdam ben.
Er af likken? Tis maar kauwgom?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Aaaaaargh!!! Hoe krijg ik kauwgom van mn Nike af zonder em in de vriezer te doen, ik ben op mn werk!![]()
Gvd klere herkauwers pleur je f*cking kauwgom in de prullenbak!!!![]()
Gewoon eraf trekken en restant even onder een warme kraan houden indien glad leer en dan eruit gaan pulken. Iets beters weet ik ook niet.quote:
Die kleur niet gezien, maar zijn nu wel wat aardige kleuren te koop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:17 schreef BigSmurf het volgende:
Zijn deze er ook als normale Janoski?
Na het sporten maar eens even rondkijken, nog aan te raden webshops qua prijs of service?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die kleur niet gezien, maar zijn nu wel wat aardige kleuren te koop.
http://www.pickyourshoes.com/Shoe-Sizes-Chart/quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:47 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, vandaar m'n vraag op de post van SHOOOTO, als iemand een site o.i.d. weer wat staat hoeveel cm, welke maat is.
Weet dus wel hoeveel cm m'n voeten zijn maar niet precies welke maat daarbij hoort.
Thanks vriendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
http://www.pickyourshoes.com/Shoe-Sizes-Chart/
http://www.rmkstore.com/rmk/shoelace.jspquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef NatteKrant het volgende:
Ik zoek nieuwe beters voor mijn Air Max 1 (ja ja uiteindelijk gevonden na vraag in vorig topic). Heb een paar Mr. Lacy erbij gekocht maar die bevallen niet. Iemand een goed adresje? Aan webshops vind ik niet veel...
Zien er idd best goed uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef Nezhi het volgende:
Die nieuwe P-Rods zien er goed uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien het overwegen waard, maar vind de koston's toffer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb voor mezelf maar een tijdelijke sneaker stop ingelast. Even een tijdje niks meer kopen. Draag de laatste tijd toch alleen maar zwarte sneakers ivm denim bleed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:17 schreef Nezhi het volgende:
Vind ze wel mooi, maar om zelf te dragen eigenlijk niet.
Ik heb liever alleen maar hightops :|
Zelfde alleen wat kleinerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:39 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
leather jackets fapfap
[ afbeelding ]
Tja moet je rekening mee houden bij bestellen buiten de EU.quote:
Dat is zo maar dat maakt het er niet leuker opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tja moet je rekening mee houden bij bestellen buiten de EU.
Die P-Rod's zien er goed uit, met Lunarlon ook wel interessant. Wanneer komen die uit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn uit. O.a. Ben G heeft ze.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Analoog het volgende:
[..]
Die P-Rod's zien er goed uit, met Lunarlon ook wel interessant. Wanneer komen die uit?
Oke, binnenkort maar even een kijkje nemen dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn uit. O.a. Ben G heeft ze.
Welke koston's hadden ze liggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef Atta-boy het volgende:
BenG heeft ook de nieuwe kostons liggen. Heb vandaag die blauw patta x warriors gehaald.
Hal heeft ze. Ik kon ze halen alleen bedacht me ineens: wtf moet ik met Kobe's? Ik heb helemaal niks met de Lakers en al helemaal niet met Kobe.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij alle behalve de kobe koston, die zocht ik eigenlijk. Hadden ze wel bij toms nog liggen maar dat wad er maar 1 in maat 38.5 ofzo en dat gaat zelfs mij niet passen.
Welke maat heb je nodig? BBS op LB verkoopt zijn 10.5 voor een redelijke prijs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij alle behalve de kobe koston, die zocht ik eigenlijk. Hadden ze wel bij toms nog liggen maar dat wad er maar 1 in maat 38.5 ofzo en dat gaat zelfs mij niet passen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
En ze zijn binnen... Zitten alleen nog een beetje krap maar ik doe er denk ik kleinere zooltjes in ...
Ik heb deze laatst gehaald van Nike/quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef Modus het volgende:
Deze toch maar gewoon besteld bij Nike online, maar zit voor geen meter dus gaat morgen weer terug, wegens goeie retourregeling..
[ afbeelding ]
Omdat deze vrij limited zijn en vrij duur..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
Waarom niet gewoon alsnog half maatje groter kopen dan?
Ik heb us7quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Welke maat heb je nodig? BBS op LB verkoopt zijn 10.5 voor een redelijke prijs.
America...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb us7gaat me niet passen ben ik bang.
@ bokkepoot: nais! Waar vandaan? Zag ze toevallig vandaag nog liggen bij precinct5.
Lol had die zooltjes er ff uit gehaald, dingen zijn inderdaad echt massive.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Omdat deze vrij limited zijn en vrij duur..
En de inlegzool is mad groot en zonder zitten ze ook niet fijn
En ik heb thuis toch andere zooltjes liggen..
Dat vintage spul op de zool? Dat kun je er gewoon keihard afboenen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand die weet hoe een zool weer wit te krijgen?
Gewoon met water en een sponsje / tandenborstel. Bij heel hardnekkig vuil werkt Cif altijd erg goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand die weet hoe een zool weer wit te krijgen?
Ebay.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat vintage spul op de zool? Dat kun je er gewoon keihard afboenen.
Ik ben benieuwd vault_tec. Waar heb je ze vandaan weten te pikken?
Eigen maat. En gewoon geluk hebben, op lb checken heeft geen zin want meestal is het 8+ wat daar voorbij komt in het ebay topic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:15 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kom nooit steals tegen. Moet je dan gewoon veel zoeken met een aantal trefwoorden of hoe doen mensen dat?
Is het trouwens je eigen maat of ga je ze opknappen en weer doorverkopen?
Wat heb je gedaan dat ze zo vies zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:19 schreef HAL9000S het volgende:
past 3 weeks:
[ link | afbeelding ]
Nike Free run + 2 iD by Cali030, on Flickr
today:
[ link | afbeelding ]
adidas Campus 80s ObyO x Kazuki x Fur by Cali030, on Flickr
Ik vind het er best vet uit zien, al zal dat waarschijnlijk alleen van een afstand zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb een jachtluipaard onder z'n hol getrapt
Heb je het over die nike's?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind het er best vet uit zien, al zal dat waarschijnlijk alleen van een afstand zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |