SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Patta en ben g (zelfde gebouw), precint 5, concrete en 290SQMquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef emokid het volgende:
Ik verhuis volgende week naar Amsterdam.. waar moet ik zeker naartoe voor sneakers/kleren?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:15 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik snap de TT niet
Me stupid?Gesprek op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Gesprek op facebookAha, bedankt voor uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die muziek
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha, bedankt voor uitleg.
Die muziek <3
Releasen morgen pas dus lijkt mij dat je ze morgen pas kan kopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:14 schreef Thongkamma het volgende:
zijn die Patta x Warrior x Staedtler ook op patta.nl te bestellen??
als ik namelijk op shop druk gebeurt er niks....
Nee maar die miljoen is het zeker niet waard (ook al een hele discussie op LB). Gast verdient zijn geld door schoenen te kopen en duurder te verkopen. Hij heeft al zijn schoenen op de maximale/zijn waarde getaxeerd. Denk zelf eerder aan een half miljoen maar wel mad respect voor die gast.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef Dalliance het volgende:
Is het filmpje van de million dollar sneakers collection al 's langsgekomen?
Die vond ik ook niet onaardig idd, maar ik doe even rustig aan met aankopen. Wil liever nieuwe koston's.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind ze ook niks helaas..
Ik zit eigenlijk wel weer te wachten op een goede sneaker release. Misschien dat ik die woodgrain Janoski's nog haal.
Ik vind janoski's toffer uitzien maar koston's zijn relaxter. Ik wil de tiffany's wel maar kan het beter niet doen. Heb genoeg paartjes die ik weinig draag door m'n huidige dry die veel denim bleed heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:19 schreef emokid het volgende:
Koston's zijn denk ik de fijnste sneakers die ik ooit heb gehad. Ik wil ze allemaal.
[ afbeelding ]
Kijk dan.
Beetje puberschoentjes, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:40 schreef AchmedJan het volgende:
Wat vinden jullie van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conclusie: Janoski met Lunarlon insolequote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind janoski's toffer uitzien maar koston's zijn relaxter. Ik wil de tiffany's wel maar kan het beter niet doen. Heb genoeg paartjes die ik weinig draag door m'n huidige dry die veel denim bleed heeft.(en wil nog busenitz).
Niet dat ik weet. Waarom zouden ze immers?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
Die Lunarlon inlegzolen, zijn die eigenlijk ook los te koop?
Als ik weer geld teveel heb koop ik nog een paartjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:19 schreef emokid het volgende:
Koston's zijn denk ik de fijnste sneakers die ik ooit heb gehad. Ik wil ze allemaal.
[ afbeelding ]
Kijk dan.
Die waren ook mijn eerste keus. Zag ze geloof ik ook bij Flatspot.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:02 schreef emokid het volgende:
Ik heb deze compleet zwarte ook nog nergens gespot en het is gewoon een juli model.. op Flatspot wel te koop maar koop hem liever hier ergens.
Vallen wat kleiner wat ik kan herinneren tijdens het passen, maar de tong kun je deels afknippen als het niet bevalt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die waren ook mijn eerste keus. Zag ze geloof ik ook bij Flatspot.
Het is vast wel vaker gevraagd: Maar hoe vallen Busenitz?
Heb knalrode gezien, supervet m.i. Alleen vind de tong van Busenitz niet zo mooi![]()
Ok, en hoe vallen ze in de breedte?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vallen wat kleiner wat ik kan herinneren tijdens het passen, maar de tong kun je deels afknippen als het niet bevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat smaller.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, en hoe vallen ze in de breedte?
Zijn voor Cpt. Zat geen pakket bij en de doos waarin ze zitten is totaal niet stevig. Schoen is wel weer mooi though.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:18 schreef Atta-boy het volgende:
Letates hoe zitten ze? Denk dat ik een paartje ga halen als ze irl niet tegenvallen
Bedankt voor de info. Dan wordt het 'm niet voor mij ben ik bang. Kan altijd nog 's een shop binnenlopen en een paartje passen.quote:
Zeker doen. Je hiel voelt wel fijn ingepakt zeg maar, alleen ik wacht op een colourway die ik de moeite waard vind. Bij voorkeur blauw met een witte zool zoals een van de eersten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Dan wordt het 'm niet voor mij ben ik bang. Kan altijd nog 's een shop binnenlopen en een paartje passen.
Is goed, probleem dat ik het zo kut vind is dat het voor jou is en niet voor mij zelf. Maar zoals ik al aangaf deed die gast nog al raarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:36 schreef Cpt. het volgende:
![]()
![]()
![]()
vault_tec.
Van de week een keertje meeten op centraal ofzo?
Ik heb ze en vind ze echt wel chill zitten. Busenitz zitten naar mijn mening heel anders. Ben van deze naar busenitz gegaan en het verschil aan gewicht aan je voeten is best groot. Je weet dat je die tong van de busenitz kan afknippen of kan omslaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef emokid het volgende:
Vind de tong wel tof van de Busenitz. Ik overweeg nog steeds om de Campus High van de Adidas SB series te kopen, terwijl ik wel 10 verschillende wit-op-zwart campus modellen heb gehad. Ze blijven gewoon tof.
[ afbeelding ]
Heb het vermoeden dat ze erg fijn zitten.. heeft iemand ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |