Ik heb sowieso niets met NB. Vind de meesten modellen gewoon lelijk. De colourway is irl toch minder dan op de foto.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:58 schreef vault_tec het volgende:
easy pass:
[ afbeelding ]
Zat zoveel in en ze zijn zo fucking ugly.
Ze zijn niet echt constant betreffende hun stijl als ik hun site zo zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Gaijin het volgende:
Wat vinden jullie van Warrior sneakers? (http://warriorsneaker.com/) Die Whit/Red en White/Blue vind ik wel nice! Lekker goedkoop, kan wel paar maand mee
Vind de schoenen zelf niet zo boeiend maar het verhaal er achter is wel mooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Gaijin het volgende:
Wat vinden jullie van Warrior sneakers? (http://warriorsneaker.com/) Die Whit/Red en White/Blue vind ik wel nice! Lekker goedkoop, kan wel paar maand mee
Ga je zelf koston's halen vault?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:48 schreef vault_tec het volgende:
Nog bedankt Cpt.
[ afbeelding ]
Die janoski's die op B&B stonden![]()
![]()
Ik zou zo graag willen maar wifey wilt ook leuke dingen doen en blijf een arme student... Helaas.quote:
Dit snap ik niet, volgende keer moet jij maar een nieuw deel openen (A)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:48 schreef Nezhi het volgende:
Vault_tec, kan je de links lijst copy/pasten van de wiki? Dan zijn al die slechte links ook weg
Helaas dus, moet je tzt zeker doen. Lopen echt te relaxt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen maar wifey wilt ook leuke dingen doen en blijf een arme student... Helaas.
[..]
Dit snap ik niet, volgende keer moet jij maar een nieuw deel openen (A)
Eens, ziet er beetje uit als die fake Allstars bij de Action voor 4 euro o.i.d.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef Nezhi het volgende:
Haha
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Sneakers_enzo_OP&action=edit
En dan gewoon het lijstje onder Online Shops: in de op zetten
Die Warriors hebben wel een mooi idee erachter ja, maar ik zou er geen een dragen.
[ afbeelding ]
Zool is fucked imo
Denk de eerste of tweede week van augustus. Als je beleefd belt willen ze wel achter houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Helaas dus, moet je tzt zeker doen. Lopen echt te relaxt.misschien heb ik een hook up nodig mbt die tiffany's. Jij weet vast wel wanneer ze bij sevenply komen te liggen.
Altijd goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Denk de eerste of tweede week van augustus. Als je beleefd belt willen ze wel achter houden
Je ken altijd een pm sturen tegen die tijd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Altijd goed.Weet niet of ik begin augustus in Zwolle ben, anders haal ik ze daar in m'n local shop, dus vandaar.
zijn deze nog draagbaar?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Allebei dope... hoe vaker ik op die schoen loop, hoe meer ik er van ga houden.
Paartje oude Asian made 1300´s op de kop getikt... zit schijnbaar een zool op van de OG 990´s.
[ afbeelding ]
OG 990´s
[ afbeelding ]
Voor wie een echte mint 1500s (toothpaste) in 10 zoekt, let me know.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:22 schreef Cpt. het volgende:
Als NB slim is noemen ze die 1500 Tiffany's. Instant hype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |