Zijn niet voor niets vintage modellenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tof. Al zijn het niet echt mijn kleuren, grijs misschien. En dat pre-yellowed mag ook wel weg.
Die rode zijn sick.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tof. Al zijn het niet echt mijn kleuren, grijs misschien. En dat pre-yellowed mag ook wel weg.
Welke zijn dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
Echt tof!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zijn niet voor niets vintage modellen
Ja, ik draag m'n schoenen wel gewoon waardoor ze er gedragen uit gaan zien. Vind het gewoon een stomme feature. En daardoor extra werk om het eraf te halenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:36 schreef SHOOOTO het volgende:
De vintage treatment kan je weghalen met acetone.
De uppers zijn tenminste intact gebleven, vergeleken met de vintage Dunks (wat overigens een pokke werk was om te verwijderen).
Ook tof. 14.gifquote:
Probeer kickz.com of pickyourshoes.com.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef LabbsterFTW het volgende:
De hele dag al opzoek naar Supra Skytop II schoenen met een grijze kleurtint (zijn verschillende tinten), paar gevonden, niet mijn maat/overpriced. Iemand enig idee waar ik ze kan vinden?
[ afbeelding ]
Held.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef HAL9000S het volgende:
Gelukkig net op tijd om voor een normale prijs de Kobe Bryant X Nike SB Eric Koston One voor een normale prijs te kunnen kopen, ze worden nu al voor belachelijke prijzen aangeboden op the interwebz. Vind ze toch wel erg nice en icm lunar is het sowieso een dikke win.
[ afbeelding ]
Zal even kijken wanneer ik thuis ben. Nu nog aan het werk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef HAL9000S het volgende:
Ze hebben nog een US10 liggen bij Ben G voor 100 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |