Zijn niet voor niets vintage modellenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tof. Al zijn het niet echt mijn kleuren, grijs misschien. En dat pre-yellowed mag ook wel weg.
Die rode zijn sick.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tof. Al zijn het niet echt mijn kleuren, grijs misschien. En dat pre-yellowed mag ook wel weg.
Welke zijn dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
Echt tof!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zijn niet voor niets vintage modellen
Ja, ik draag m'n schoenen wel gewoon waardoor ze er gedragen uit gaan zien. Vind het gewoon een stomme feature. En daardoor extra werk om het eraf te halenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:36 schreef SHOOOTO het volgende:
De vintage treatment kan je weghalen met acetone.
De uppers zijn tenminste intact gebleven, vergeleken met de vintage Dunks (wat overigens een pokke werk was om te verwijderen).
Ook tof. 14.gifquote:
Probeer kickz.com of pickyourshoes.com.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef LabbsterFTW het volgende:
De hele dag al opzoek naar Supra Skytop II schoenen met een grijze kleurtint (zijn verschillende tinten), paar gevonden, niet mijn maat/overpriced. Iemand enig idee waar ik ze kan vinden?
[ afbeelding ]
Held.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef HAL9000S het volgende:
Gelukkig net op tijd om voor een normale prijs de Kobe Bryant X Nike SB Eric Koston One voor een normale prijs te kunnen kopen, ze worden nu al voor belachelijke prijzen aangeboden op the interwebz. Vind ze toch wel erg nice en icm lunar is het sowieso een dikke win.
[ afbeelding ]
Zal even kijken wanneer ik thuis ben. Nu nog aan het werk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef HAL9000S het volgende:
Ze hebben nog een US10 liggen bij Ben G voor 100 euro.
Die ga je nergens meer in de winkel vinden lijkt me. Probeer ebay of marktplaats anders.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef Kyddil het volgende:
Weet iemand waar ik deze Jordans kan vinden in Nederland?
[ afbeelding ]
Het is dus de "JORDAN SPIZIKE BLACK PATENT"
Wat zijn die vreselijk, zeg! Sorry hoor, maar wat een saaie kleur en wat een lelijke randjes, fliebels et cetera. Koop dan gewoon mooie Nike's of zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef LabbsterFTW het volgende:
De hele dag al opzoek naar Supra Skytop II schoenen met een grijze kleurtint (zijn verschillende tinten), paar gevonden, niet mijn maat/overpriced. Iemand enig idee waar ik ze kan vinden?
[ afbeelding ]
Kijk 1x hoe tering hoog ze zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef Nezhi het volgende:
Die supra is gewoon vet en het is een basic kleur
Echt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:09 schreef vault_tec het volgende:
Jordan hype in this topic. Schoen is een jaar terug geleden uitgekomen. Lijkt mij dat die nergens meer ligt.
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:24 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Echt.
Ik erger me ook zo aan iedereen die vorige jaar nog Air Maxen droeg en Vans maar gare bootschoentjes vond en nu op op Era's/Authentics/Old Skools loopt, Jordan het zelfde verhaal maar vervang bootschoenen door spaceschoenen.
Best wel heh.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:24 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Echt.
Ik erger me ook zo aan iedereen die vorige jaar nog Air Maxen droeg en Vans maar gare bootschoentjes vond en nu op op Era's/Authentics/Old Skools loopt, Jordan het zelfde verhaal maar vervang bootschoenen door spaceschoenen.
Ik heb niks met skateboarden en basketballen..quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Best wel heh.Of hipsters die Jordan's dragen maar helemaal niks met basketbal hebben en Jordan verder niet eens kennen.
Nee hoor.. Je weet iig wie Michael Jordan is en vind de schoenen gewoon tof, maar ik refereerde naar hipsters die alleen kopen voor de hip. Had zaterdag een leuk gesprek met een verkoper van Patta erover.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb niks met skateboarden en basketballen..![]()
Moet ik mijn SB's,Allstars en Jordans nu verbranden?
Freshcotton heeft er een boek over. THE HIPSTER heet het, geloof ik. Heb het niet gelezen, maar schijnt wel leuk te zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee hoor.. Je weet iig wie Michael Jordan is en vind de schoenen gewoon tof, maar ik refereerde naar hipsters die alleen kopen voor de hip. Had zaterdag een leuk gesprek met een verkoper van Patta erover.
Ik zelfs die grote sticker. :$ En ook de prijskaartjes van mijn kledingquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef bokkepoot het volgende:
Ik laat het stickertje op mijn pet zitten om te laten zien hoe hip ik ben
Ik laat het zitten om m'n maat niet te vergeten. Helpt me herinneren hoe dik m'n kop is en dan hoor ik er tenminste bij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef bokkepoot het volgende:
Ik laat het stickertje op mijn pet zitten om te laten zien hoe hip ik ben
oh, chill.. morgen dus even m'n Adidasjes aan doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef Kyddil het volgende:
Beetje dom eigenlijk waar we het hier over hebben.. Iedereen mag dragen wat die wilt.. dat de ene het draagt omdat het mode is, of de andere het draagt omdat die een fan is van MJ maakt allemaal niet uit..
vandaag is het jordans, morgen is het adidas.. tis maar wat je mooi vindt..
anway, schoenen waren niet voor mij.. ik draag geen jordans..
bij normale releases krijg je geen e-probs, op hype kicks wel. Plus ze zitten vaak nét iets beter. /truestoryquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef Atta-boy het volgende:
Is ook niet om jou aan te vallen hoor. Zoals je zelf zegt: is maar wat je mooi vind.
Dan is het toch lame om schoenen te kopen terwijl je ze niet mooi vind maar omdat het nu gehyped word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |