Zie je nou wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef Dance99Vv het volgende:
Waar het geloof terug is? zijn de moslimbroeders weer aanwezig? lol
Eindelijk ergens een daad?(zonder 30 tanks?)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
Protesters in Alexandria say they'll march towards state TV building there. #jan25
2 minutes ago
Staan daar geen tanks dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
Protesters in Alexandria say they'll march towards state TV building there. #jan25
2 minutes ago
Die staan allemaal in Cairo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Staan daar geen tanks dan?
Whehehequote:jpmlynch Amnesty #egypt team-public sector workers sceptical at announced 15% salary increase.Say it will still not b enough 2 feed their children. 3 minutes ago via web
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef shomila het volgende:
waelabbas Wael Abbas
ok guys, it could be happening tonight, it's not too late after all, people might take over parliament! Yaaay!
36 seconds ago
Alshaheeed Khaled Said
Looks like more people are needed at the Parliament #Jan25 #Egypt
1 minute ago
Zijn hun archief-opnamen van rustig Cairo op?quote:
quote:paintmyblues RT @iyad_elbaghdadi: I have it on excellent authority that some senior regime officials do not know that their own kids are at #Tahrir! #Jan25 less than 20 seconds ago via web
Nee, alle bruggen staan nu ook vol met mensenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn hun archief-opnamen van rustig Cairo op?
Inderdaad, de tenten zijn op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef marcodej het volgende:
Eindelijk zijn ze dus met de aantallen dat ze wel gebouwen (moeten) gaan innemen.
Verwende kinderen op dat plein zeg!quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verwende kinderen op dat plein zeg!
De ruimte is op
De tenten zijn op
Het leger is op
De politie was al langer op.
Luxe problemen
Hun geduld is ook opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verwende kinderen op dat plein zeg!
De ruimte is op
De tenten zijn op
Het leger is op
De politie was al langer op.
Luxe problemen
Schakeld automatisch over naar een availeble andere live streamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik kreeg steeds het weer, zat ik op de verkeerde stream.
quote:CAÏRO - Egypte heeft dinsdag 34 politieke gevangenen vrijgelaten. Dat meldde het staatspersbureau MENA. Het is de eerste keer sinds de aankondiging van de hervormingen dat politieke gevangenen worden vrijgelaten.
Volgens MENA gaat het om personen uit extremistische kringen die tijdens de recente onlusten uit de gevangenis zijn gevlucht, maar zich daarna weer hebben aangegeven bij de autoriteiten. Ze zouden hun goede intenties hebben getoond en vreedzaam willen leven in de samenleving, aldus het persagentschap.
Het is volgens mensenrechtenorganisaties niet bekend hoeveel politieke gevangenen Egypte telt, maar het gaat om duizenden.
Hmm, kan het me wel voorstellen deze mening, en is tenslotte ook democratie, maar dit is op dit moment wel olie op het vuur van anderenquote:No agreements signed with our illegitimate dictator will be observed. Everything will be revised and voted on again. #Jan25
2 minutes ago via Echofon .The Camp David agreement w the apartheid state of Israel will be put for a referendum, and we know our people will say SCRAP IT OFF #Jan25
4 minutes ago via Echofon .The US govt can go screw itself, together with the Apartheid State of Israel. Your client is about to fall. #Jan25
5 minutes ago via Echofon .We will not allow the US military to use our canal to bomb our brothers and sisters in Afghanistan and Iraq. #Jan25
6 minutes ago via Echofon .For those who r saying "careful" with the Suez Canal: Yes, no US Navy ships will be allowed thru once a democratic govt is in power. #Jan25
7 minutes ago via Echofon .Thousands r now protesting in front of the Parliament. Blankets r being transferred there now. An opn ended sit in to start.
8 minutes ago via Echofon
was dat niet 1 van de eisen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/4936/VK-Dossier-Onrust-in-het-Midden-Oosten/article/detail/1832741/2011/02/08/Egypte-laat-politieke-gevangenen-vrij.dhtml
[..]
+1quote:pakinamamer We should have a yearly #Tahrir carnival on #Jan25 where the square becomes for pedestrians only, and people sing, dance, showcase their art
less than a minute ago via Twitter for BlackBerry®
Een van de onbelangrijke misschien.quote:
Bevrijdingsdagquote:
Dat is wel de mening van (zo te zien) één persoon. Anderen hebben al gezegd dat alle afspraken nageleefd zullen worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Van beneden naar boven lezen!
[..]
Hmm, kan het me wel voorstellen deze mening, en is tenslotte ook democratie, maar dit is op dit moment wel olie op het vuur van anderen
Even de rest :quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is wel de mening van (zo te zien) één persoon. Anderen hebben al gezegd dat alle afspraken nageleefd zullen worden.
Hij heeft wel een punt met de bovenstequote:The US govt is the enemy of freedom. The biggest arm trader. The biggest supporter of dictators. The biggest hypocritical govt in the world.
2 minutes ago via Echofon .We have no quarrel with the US people. We despise the US govt, and its support for Israel and Arab dictators. We want US troops out. #Jan25
4 minutes ago via Echofon .Any democratic regime in the Arab World, will have to be anti-US govt. The US has been screwing, occupying this region. #Jan25
6 minutes ago via Echofon .We need intifadas in Jordan and Syria. Apartheid Israel will be surrounded by a belt of intifadas. Apartheid will fall. #Jan25
8 minutes ago via Echofon
Misschien, maar direct beginnen met ruzie zoeken komt het democratiseringsproces vast niet ten goede.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Even de rest :
[..]
Hij heeft wel een punt met de bovenste
Truequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien, maar direct beginnen met ruzie zoeken komt het democratiseringsproces vast niet ten goede.
Dat is geen democratie maar puur fascisme.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Van beneden naar boven lezen!
[..]
Hmm, kan het me wel voorstellen deze mening, en is tenslotte ook democratie, maar dit is op dit moment wel olie op het vuur van anderen
Die kunnen zo door het nieuwe regime overgenomen worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef -jos- het volgende:
arwasm Arwa Mahmoud
Aljzeera now shows secret torture cells in Alexandria #tahrir #jan25 #egypt
Ook wakker geworden.quote:VK UPDATE CAÏRO - Even leek de protesten tegen de Egyptische president Hosni Mubarak wat aan kracht te verliezen, maar vandaag laaiden ze weer in volle kracht op. Tien- misschien wel honderdduizenden mensen verzamelden zich vandaag op het Tahrirplein in Caïro. Velen bivakkeerden ook 's nachts op het plein, waardoor het plein zo langzamerhand op een tentenkamp met een eigen economie begint te lijken, waar eten, drinken en kranten worden verkocht.
Niks. Alleen veel mensen die een extra dag vrij hebben genomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:19 schreef rakotto het volgende:
Jongens Jongens! Wat is er aan deh and?
Ik wil smullen~:D
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1Vandaag reportage over "Wat als de MB aan de macht komt!"
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef shomila het volgende:
occupiedcairo Occupied Cairo
Army moved away from positions around people's assembly. #jan25
39 seconds ago
We worden gewoon belazerd met Israëlische propaganda. Wanneer komen wij in opstand?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef alors het volgende:
[..]
ja tragisch. Nederlandse media laten sowieso alleen maar boze schreeuwende moslims zien en babbelen alleen maar over Iran scenario's.
Inderdaad, laat het volk bepalen wat er op tv komt! Nouja, dan redden we het nog niet om Egypte op het nieuws te krijgen. Laat fokkers bepalen wat er op tv komt!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We worden gewoon belazerd met Israëlische propaganda. Wanneer komen wij in opstand?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Inderdaad, laat het volk bepalen wat er op tv komt! Nouja, dan redden we het nog niet om Egypte op het nieuws te krijgen. Laat fokkers bepalen wat er op tv komt!!
Moet je ze eerst uploaden naar bv. http://www.tinypic.comquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef pippicaro het volgende:
hoe plak je hier plaatjes vanaf je PC?
okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Moet je ze eerst uploaden naar bv. http://www.tinypic.com
Waar is dat te zien?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
RGjournalist Veel nieuws weer vanuit egypte. Straks om Half 8 praten we jullie bij. Live, en een reportage vanaf het plein #egypte #rtlnieuws
2 minutes ago via HootSuite
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef revo33 het volgende:
Echt respect voor jullie Nederlanders hier dat jullie meeleven en erg enthousiast zijn met de Egyptenaren.
Ben Marokkaans en i.t.t. marokko.nl/forum praten ze daar alleen over onzin en totaal geen relevante en informatieve nieuwsberichten over Egypte.
ot:
De revolutie gaat pas starten.. Tnx to Wael...
Bedankt, en samen komen we er welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef revo33 het volgende:
Echt respect voor jullie Nederlanders hier dat jullie meeleven en erg enthousiast zijn met de Egyptenaren.
Ben Marokkaans en i.t.t. marokko.nl/forum praten ze daar alleen over onzin en totaal geen relevante en informatieve nieuwsberichten over Egypte.
ot:
leuk dat je meeleest, tnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef revo33 het volgende:
ot:
Mooi...jij mag vertalenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef revo33 het volgende:
"Shut down your goverment before they shut you down" zei 1 van de protesters gister in Tahrir in het arabisch, moest wel lachen
CNN International of CNN in America (die justin tv link ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Meer mensen problemen met de cnn links? er wordt niks afgespeeld bij mij.
Deze links http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
CNN International of CNN in America (die justin tv link ?
Die doet het hier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Deze links http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
quote:mosaaberizing Noted, Mr. PresidentRT @Ghonim: Dear Egyptians, failure is not an option #Jan25
4 minutes ago via Mobile Web in reply to Ghonim
Zal je altijd zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef One_of_the_few het volgende:
goed, je hebt het erover en vraagt waarom iets niet werkt. Werkt het ineens.
Zo werkt datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef One_of_the_few het volgende:
goed, je hebt het erover en vraagt waarom iets niet werkt. Werkt het ineens.
Ghonim is nu dus inderdaad geworden wat de revolutie nodig had: het gezicht. Dit bevestigt dat alleen maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
mosaaberizing Noted, Mr. PresidentRT @Ghonim: Dear Egyptians, failure is not an option #Jan25
4 minutes ago via Mobile Web in reply to Ghonim
WTFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Huh AJA stream op de AJE site
HIer ook, ik was nogal in de warquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
op AJE link was echt AJA te zien nu weer normaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Janena het volgende:
Hier doettie het gewoon:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
een Franse minister edit; van buitenlandse zaken.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef wdn het volgende:
Wie is FILLON nu weer???
* wdn heeft een paar uur gemist
daar ben ik ook wel geinteresseerd in...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef RvLaak het volgende:
heeft iemand een live stream van het RTL nieuws?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Dekatria het volgende:
En Mubarak's homie Berlusconi is ook spoedig de sjaak
Nope, testbeeld...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef MangoTree het volgende:
Misschien straks hier...? Nu testbeeld.
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Dekatria het volgende:
En Mubarak's homie Berlusconi is ook spoedig de sjaak
Lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Als ik Nederland als voorbeeld neem, we zijn te lui om te demonstreren. Wat de regering ook doet, als het geleidelijk wordt in gevoerd, slikt de bevolking het.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een volksrevolutie in een Westers land lijkt me eigenlijk wel interessant.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Als ik Nederland als voorbeeld neem, we zijn te lui om te demonstreren. Wat de regering ook doet, als het geleidelijk wordt in gevoerd, slikt de bevolking het.
Rakotto biedt zich aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Iemand die wil vertalen wat hier te zien is?
Hmja, dat ben ik wel met je eens. Mensen lijken veel best te vinden - hier worden ook mensen die demonstreren al gauw afgeschilderd als 'kansloos'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Als ik Nederland als voorbeeld neem, we zijn te lui om te demonstreren. Wat de regering ook doet, als het geleidelijk wordt in gevoerd, slikt de bevolking het.
Ik geloof dat er gisteren bij Berlu gedemonstreerd is bij de villa waar de Bunga-partys werden georganiseerd.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, dat ben ik wel met je eens. Mensen lijken veel best te vinden - hier worden ook mensen die demonstreren al gauw afgeschilderd als 'kansloos'.
Ik vraag me alleen af waar de grens ligt... Berlusconi zit er volgens mij wel ernstig tegenaan te hikken, met het beknotten van persvrijheid enerzijds en het uitbreiden van z'n onschendbaarheid anderzijds.
Egypte en Nederland zijn niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Erg interessant... dank voor de linkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/868907fe-f7cf-4213-939c-147996e95b76
Roel Geeraedts bezocht een inmiddels vredig Tahrirpleinin Caïro. Demonstraten zijn er nog volop en ze hebben hun zaakjes redelijk op orde.
Bestorming van de bastille. Spaanse oorlog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, we kunnen de conclusie dat wij in het Westen nooit zo zouden demonstreren niet trekken. Wij leven in compleet verschillende omstandigheden. Als we 30 jaar lang onderdrukt zouden worden, en mede door die onderdrukking er een groot saamhorigheidsgevoel zou ontstaan, zouden wij dat ook doen. Op dit moment hebben we het gewoon prima, en zelfs als we iets hebben om de straat voor op te gaan, zijn het relatieve luxe-problemen als studiefinanciering.
ze hadden al een schooltje, nog even en er komen marktkraampjes zei ik al eerder, wordt een dorp op zichquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef pippicaro het volgende:
Camping Tahrir....
Dat gaan we boeken deze zomer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Erg interessant... dank voor de link
Kunnen we samen boeken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef pippicaro het volgende:
Camping Tahrir....
Dat gaan we boeken deze zomer
Super gezellig met live muziek...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hadden al een schooltje, nog even en er komen marktkraamjes zei ik al eerder, wordt een dorp op zich
Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Egypte en Nederland zijn niet te vergelijken.
Egypte kent een +- 20% werkloosheid. 8% daklozen. Slechts 20% in het land heeft een bankkaart.
Scholing is ook niet je van het daar. Dus tussen extreem arm en extreem rijk zitten grote verschillen.
In Nederland kan iedereen die wil ergens wonen. Nagenoeg iedereen heeft een bankpas en kan leningen krijgen. Tot je 18de zit krijgt iedereen hier betaald.
Nee, een opstand is hier niet aan de orde.
Okeej, heb ik er wel voor over!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Komop gewoon full price, beetje de economie helpen![]()
In Juli eens kijken wat daar van over isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Super gezellig met live muziek...
quote:pakinamamer 'Brother Muslimhood': some kind of undercover Muslim Brothers. Either that or our VP, the top intelligence man in the Mideast, is dense!
2 minutes ago via web
1988 val van de muur bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europa
Staat er een karaoke-bar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In Juli eens kijken wat daar van over is
Rare vergelijking, aangezien je een Westers land als Nederland gewoon niet kunt vergelijken met Egypte.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:
Ja mamaquote:*zo nu weer on-topic*
quote:Police stopped is to search our trunk. Cab driver also got out to show officer his bazooka. "Merawa2 nafsak awi," said the officer. #jan25
Welke mensen? De politie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef shomila het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Army have said they will move people out of Parliament st tonight. #jan25 #egypt
1 minute ago
(ik snoerde mezelf de mondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef RvLaak het volgende:
[..], no fucking way dat ik daar binnen stap dan... Foto of 2 voor FOK! ok, maar daar stopt het
[..]
Ja mama
Uhh demonstrantenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welke mensen? De politie?
Zoals ik het lees de mensen die binnen zitten, maar weet het niet zeker wat ze bedoelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welke mensen? De politie?
Om even een voorbeeld te geven. Paar weken geleden stonden er enkele honderdduizenden Fransen te protesteren tegen de verhoging van pensioensleeftijd. Zo moeilijk is het dus niet om grote getale mensen op te roepen om te demonstreren, ook niet in een Westers landquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europa
quote:ElFoulio and now the Min of Culture employees have come out, damn, damn, system collapse starting #jan25
1 minute ago via Twitter for Mac
Zitten de demonstranten al in het Parlement dan? Ik ben even weg en dan is de revolutie voorbijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef shomila het volgende:
[..]
Zoals ik het lees de mensen die binnen zitten, maar weet het niet zeker wat ze bedoelen.
Nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zitten de demonstranten al in het Parlement dan? Ik ben even weg en dan is de revolutie voorbij
Ze hebben er het tentenkamp naartoe uitgebreidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zitten de demonstranten al in het Parlement dan?
Kan het niet helpen, gast is gewoon coolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Lol ik zat al op die opmerking te wachten
Geen dorp zonder een kerk, dus ik denk dat dat nog even op zich laat wachtenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hadden al een schooltje, nog even en er komen marktkraampjes zei ik al eerder, wordt een dorp op zich
Er zijn al diverse christelijke & islamitische diensten gehouden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Geen dorp zonder een kerk, dus ik denk dat dat nog even op zich laat wachten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef RvLaak het volgende:
Er zijn al diverse christelijke & islamitische diensten gehouden.
Daarbij hebben echte gelovigen geen gebouw nodig.
quote:# Rogier, 08 februari 14:48: Terroristen die bang zijn voor terreur ? Die Israeliers worden steeds gekker.
# jan, 08 februari 18:38: Jullie zijn toch niets meer dan een spreekbuis van het zionisme.
# Anti-hypocriet, 08 februari 18:50: Israël is al decennia lang het verwende kindje van het Westen. Het wordt tijd dat Israël eens volwassen wordt en op eigen benen gaat staan.
is van de 25 stequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef RvLaak het volgende:
Kan/wil iemand dit vertalen?
http://twitter.com/#!/abkamal/status/29913950170648576
Klopt, maar:quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volop enthousiasme over de uitzending van 1vandaag op hun forum:
[..]
ah duidelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar:
Sandmonkey Sandmonkey
The tweet I just retweeted is from government propagandist extraordinaire Abdallah Kamal. He hasn't written anything since #jan25 . Success.
2 hours ago Favorite Retweet Reply
Ben dus benieuwd wat hij zei
Google translate zegt dit:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Google translate zegt dit:
These are not manifestations of protest and anger of these manifestations of murder .. they are willing to break down and destruction .. those taunting others.
De strekking is duidelijk zo ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef MangoTree het volgende:
Google translate zegt dit:
These are not manifestations of protest and anger of these manifestations of murder .. they are willing to break down and destruction .. those taunting others.
Deels gaan lopen, Parlement hadden ze omsingeld, ze blijven daar ook maffen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef yavanna het volgende:
Nog iets bijzonders gebeurd de afgelopen paar uren? Zijn ze nog op het plein of toch, deels gaan lopen?
"Dit zijn geen uitingen van protest en woede van deze manifestaties van moord .. zij bereid zijn af te breken en vernietiging .. die treiteren anderen."quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef RvLaak het volgende:
de ontschendbaarheid van moebi staat in de wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef yavanna het volgende:
24 #egyptian org file legal petition w gen prosecutor against min of info accusing him of incitement against protestors #jan25 #tahrir
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
"Dit zijn geen uitingen van protest en woede van deze manifestaties van moord .. zij bereid zijn af te breken en vernietiging .. die treiteren anderen."
bron: arabisch-nederlands http://www.google.nl/language_tools?hl=nl
Een tweet van een betrouwbaar persoon? Het leger kan proberen te gaan 'vegen' maar als die mensen daar gewoon blijven wordt dat toch lastig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Deels gaan lopen, Perlemant hadden ze omsingelt, ze blijven daar ook maffen.
Maar 1 tweet zei dat het leger de straat schoon zou vegen
Dankje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Deels gaan lopen, Perlemant hadden ze omsingelt, ze blijven daar ook maffen.
Maar 1 tweet zei dat het leger de straat schoon zou vegen
Was van RiverDryFilmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een tweet van een betrouwbaar persoon? Het leger kan proberen te gaan 'vegen' maar als die mensen daar gewoon blijven wordt dat toch lastig.
Als mensen zomaar 'weg te vegen' waren was dat plein allang leeg geweest..
Hopen dat ze dat ook live gaan brengenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef shomila het volgende:
FromJoanne Joanne
@AJEnglish You need to get a camera at parliament Its happeing now More and more pople are heading that way #Jan25
43 seconds ago
Dit is geen protest. Dit is een actie om dood en verderf te promoten. Ze dagen andere mensen uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef RvLaak het volgende:
Dank, maar we hadden al een vertalingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dit is geen protest. Dit is een actie om dood en verderf te promoten. Ze dagen andere mensen uit.
Baas dat je er bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef rakotto het volgende:
Dit is geen protest. Dit is een actie om dood en verderf te promoten. Ze dagen andere mensen uit.
Die van rakotto is alleen wel beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, maar we hadden al een vertaling
Maar nogmaalsvoor al je vertalingen in deze reeks
Mooie foto, thnx!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef Flashbox het volgende:
pakinamamer #AP photo: Wael @Ghonim talks to the #Tahrir Square: http://twitpic.com/3xrqsf today in #Egypt #Jan25 #Revolution half a minute ago via web
[ afbeelding ]
Da's waar jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Die van rakotto is alleen wel beter
Gaf de staatstv ook nog een reden waarom ze nu dan nog op dat plein staan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef yavanna het volgende:
#Egypt's state TV is bringing people allegedly from #tahrir square saying that they're convinced that #Mubarak should stay till Sep. #jan25
'Nee, maar het waren er maar 5000quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gaf de staatstv ook nog een reden waarom ze nu dan nog op dat plein staan?
Egyptische Big Brother heet dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Volgens mij camperen die lui v.d. staats TV in het tv gebouw
Thnx nog, wel handig om de omgeving een beetje beter te kennen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kasr-El-Einy is waarschijnlijk de straat die in Google Maps Al Kasr Al Aini wordt genoemd. Dit is een erg lange straat dus als je alleen die straat kiest pakt hij inderdaad een grotere afstand.
Waar Google Maps People's Assembly of Egypt aangeeft is inderdaad het parlement. Dit is zo'n 600 meter van het centrale stuk van het plein, ofwel, even ver als de brug waar aan het begin de gevechten waren.
Dat 'government building' is waarschijnlijk het ministerie van Binnenlandse zaken en/of de 'Council of Ministers', dit ligt zoals op het eerste kaartje staat zo'n beetje aan het plein maar met de (hoofd)ingang aan Al Sheikh Rihan, aan de zuidkant dus.
5000 HEEEEELE DIKKE mensen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
'Nee, maar het waren er maar 5000
Ah, de staats tv doet nog steeds/weer alsof de protesten voorbij zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welke protesten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, de staats tv doet nog steeds/weer alsof de protesten voorbij zijn?
En ik maar denken dat die mensen een geweten kregen en weggingen, maar ze zijn er dus gewoon uit gestemd?quote:
Niet voordat ze een knuffel van Rudi gehad hebben, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef De_Hertog het volgende:
En ik maar denken dat die mensen een geweten kregen en weggingen, maar ze zijn er dus gewoon uit gestemd?
Wie weet brengt staats-tv dit alleen zo naar buiten om Muba gerust te stellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een aantal hebben een geweten gekregen, maar dat zijn gewoon "verraders", volgens de regisseurs iigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die mensen een geweten kregen en weggingen, maar ze zijn er dus gewoon uit gestemd?
Met een klein stijfjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet voordat ze een knuffel van Rudi gehad hebben, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef DeZoektocht het volgende:
ieamd de link naar dat nummer wat een paar topics geleden gepost werd?
Was het nummer waar Ghonim aan dacht toen ie gevangen zat.
Gisternacht een paar keer naar geluisterd, erg mooi nummer
Thanks, mooiere versie ook nog esquote:
De lokale rode verf verkoper denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie is die rooie dikkop op AJE?.
Niet dat ze daar last van krijgen @ Tahrirquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef yavanna het volgende:
ElFoulio Abdel-Rahman Hussein
And now a sanitation workers' strike in Giza, edeelo #jan25
Steeds meer.
Hee, niet fucken met de weerman hequote:
Dude, die weerneger isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hee, niet fucken met de weerman he
Niet echt veel interessants. Allemaal leuzen die wij al eerder tegen gekomen zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef wdn het volgende:
Rakotto! had je de afbeelding met blaadjes met text ook gezien?
deze: Revolutie in Egypte #144: Waar het geloof terug is!
staat hier nog wat interessants tussen?
Potverdikke, met die beelden erbij krijg ik er gewoon kippevel van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk ook in de OP ja
Pinkt traantje weg...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk ook in de OP ja
quote:Gates has made at least four calls to his Egyptian counterpart Field Marshal Tantawi in the two weeks since Egyptians took to the streets to call for President Mubarak to step down, but few details have been provided about what they have discussed. Today, Gates provided a little clarity about those calls when he said the Egyptian military has “acted with great restraint and frankly they’ve done everything that we’ve indicated we would hope that they would do.”
Briljant.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef -jos- het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
Haha they're selling agendas now in the square. Gotta love my people's humor! #Tahrir
lol
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef -jos- het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
Haha they're selling agendas now in the square. Gotta love my people's humor! #Tahrir
lol
Nicequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:35 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Sarahcarr
1st they ignore u then they ridicule u then fight u then you win http://bit.ly/dOlSNx #jan25
Ja zit het te volgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef RvLaak het volgende:
goede discussie @ AJE over Israël vs een democratie in Egypte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |