Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Egypte en Nederland zijn niet te vergelijken.
Egypte kent een +- 20% werkloosheid. 8% daklozen. Slechts 20% in het land heeft een bankkaart.
Scholing is ook niet je van het daar. Dus tussen extreem arm en extreem rijk zitten grote verschillen.
In Nederland kan iedereen die wil ergens wonen. Nagenoeg iedereen heeft een bankpas en kan leningen krijgen. Tot je 18de zit krijgt iedereen hier betaald.
Nee, een opstand is hier niet aan de orde.
Okeej, heb ik er wel voor over!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Komop gewoon full price, beetje de economie helpen![]()
In Juli eens kijken wat daar van over isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Super gezellig met live muziek...
quote:pakinamamer 'Brother Muslimhood': some kind of undercover Muslim Brothers. Either that or our VP, the top intelligence man in the Mideast, is dense!
2 minutes ago via web
1988 val van de muur bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europa
Staat er een karaoke-bar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In Juli eens kijken wat daar van over is
Rare vergelijking, aangezien je een Westers land als Nederland gewoon niet kunt vergelijken met Egypte.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Als ik Nederland als voorbeeld neem, we zijn te lui om te demonstreren. Wat de regering ook doet, als het geleidelijk wordt in gevoerd, slikt de bevolking het.
quote:
Ja mamaquote:*zo nu weer on-topic*
quote:Police stopped is to search our trunk. Cab driver also got out to show officer his bazooka. "Merawa2 nafsak awi," said the officer. #jan25
Welke mensen? De politie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef shomila het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Army have said they will move people out of Parliament st tonight. #jan25 #egypt
1 minute ago
(ik snoerde mezelf de mondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef RvLaak het volgende:
[..], no fucking way dat ik daar binnen stap dan... Foto of 2 voor FOK! ok, maar daar stopt het
[..]
Ja mama
Uhh demonstrantenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welke mensen? De politie?
Zoals ik het lees de mensen die binnen zitten, maar weet het niet zeker wat ze bedoelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welke mensen? De politie?
Om even een voorbeeld te geven. Paar weken geleden stonden er enkele honderdduizenden Fransen te protesteren tegen de verhoging van pensioensleeftijd. Zo moeilijk is het dus niet om grote getale mensen op te roepen om te demonstreren, ook niet in een Westers landquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |