CNN International of CNN in America (die justin tv link ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Meer mensen problemen met de cnn links? er wordt niks afgespeeld bij mij.
Deze links http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
CNN International of CNN in America (die justin tv link ?
Die doet het hier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Deze links http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
quote:mosaaberizing Noted, Mr. PresidentRT @Ghonim: Dear Egyptians, failure is not an option #Jan25
4 minutes ago via Mobile Web in reply to Ghonim
Zal je altijd zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef One_of_the_few het volgende:
goed, je hebt het erover en vraagt waarom iets niet werkt. Werkt het ineens.
Zo werkt datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef One_of_the_few het volgende:
goed, je hebt het erover en vraagt waarom iets niet werkt. Werkt het ineens.
Ghonim is nu dus inderdaad geworden wat de revolutie nodig had: het gezicht. Dit bevestigt dat alleen maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
mosaaberizing Noted, Mr. PresidentRT @Ghonim: Dear Egyptians, failure is not an option #Jan25
4 minutes ago via Mobile Web in reply to Ghonim
WTFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Huh AJA stream op de AJE site
HIer ook, ik was nogal in de warquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
op AJE link was echt AJA te zien nu weer normaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Janena het volgende:
Hier doettie het gewoon:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
een Franse minister edit; van buitenlandse zaken.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef wdn het volgende:
Wie is FILLON nu weer???
* wdn heeft een paar uur gemist
daar ben ik ook wel geinteresseerd in...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef RvLaak het volgende:
heeft iemand een live stream van het RTL nieuws?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Dekatria het volgende:
En Mubarak's homie Berlusconi is ook spoedig de sjaak
Nope, testbeeld...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef MangoTree het volgende:
Misschien straks hier...? Nu testbeeld.
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Dekatria het volgende:
En Mubarak's homie Berlusconi is ook spoedig de sjaak
Lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Als ik Nederland als voorbeeld neem, we zijn te lui om te demonstreren. Wat de regering ook doet, als het geleidelijk wordt in gevoerd, slikt de bevolking het.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een volksrevolutie in een Westers land lijkt me eigenlijk wel interessant.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Als ik Nederland als voorbeeld neem, we zijn te lui om te demonstreren. Wat de regering ook doet, als het geleidelijk wordt in gevoerd, slikt de bevolking het.
Rakotto biedt zich aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Iemand die wil vertalen wat hier te zien is?
Hmja, dat ben ik wel met je eens. Mensen lijken veel best te vinden - hier worden ook mensen die demonstreren al gauw afgeschilderd als 'kansloos'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Als ik Nederland als voorbeeld neem, we zijn te lui om te demonstreren. Wat de regering ook doet, als het geleidelijk wordt in gevoerd, slikt de bevolking het.
Ik geloof dat er gisteren bij Berlu gedemonstreerd is bij de villa waar de Bunga-partys werden georganiseerd.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, dat ben ik wel met je eens. Mensen lijken veel best te vinden - hier worden ook mensen die demonstreren al gauw afgeschilderd als 'kansloos'.
Ik vraag me alleen af waar de grens ligt... Berlusconi zit er volgens mij wel ernstig tegenaan te hikken, met het beknotten van persvrijheid enerzijds en het uitbreiden van z'n onschendbaarheid anderzijds.
Egypte en Nederland zijn niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Erg interessant... dank voor de linkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/868907fe-f7cf-4213-939c-147996e95b76
Roel Geeraedts bezocht een inmiddels vredig Tahrirpleinin Caïro. Demonstraten zijn er nog volop en ze hebben hun zaakjes redelijk op orde.
Bestorming van de bastille. Spaanse oorlog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, we kunnen de conclusie dat wij in het Westen nooit zo zouden demonstreren niet trekken. Wij leven in compleet verschillende omstandigheden. Als we 30 jaar lang onderdrukt zouden worden, en mede door die onderdrukking er een groot saamhorigheidsgevoel zou ontstaan, zouden wij dat ook doen. Op dit moment hebben we het gewoon prima, en zelfs als we iets hebben om de straat voor op te gaan, zijn het relatieve luxe-problemen als studiefinanciering.
ze hadden al een schooltje, nog even en er komen marktkraampjes zei ik al eerder, wordt een dorp op zichquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef pippicaro het volgende:
Camping Tahrir....
Dat gaan we boeken deze zomer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Erg interessant... dank voor de link
Kunnen we samen boeken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef pippicaro het volgende:
Camping Tahrir....
Dat gaan we boeken deze zomer
Super gezellig met live muziek...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hadden al een schooltje, nog even en er komen marktkraamjes zei ik al eerder, wordt een dorp op zich
Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Egypte en Nederland zijn niet te vergelijken.
Egypte kent een +- 20% werkloosheid. 8% daklozen. Slechts 20% in het land heeft een bankkaart.
Scholing is ook niet je van het daar. Dus tussen extreem arm en extreem rijk zitten grote verschillen.
In Nederland kan iedereen die wil ergens wonen. Nagenoeg iedereen heeft een bankpas en kan leningen krijgen. Tot je 18de zit krijgt iedereen hier betaald.
Nee, een opstand is hier niet aan de orde.
Okeej, heb ik er wel voor over!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Komop gewoon full price, beetje de economie helpen![]()
In Juli eens kijken wat daar van over isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Super gezellig met live muziek...
quote:pakinamamer 'Brother Muslimhood': some kind of undercover Muslim Brothers. Either that or our VP, the top intelligence man in the Mideast, is dense!
2 minutes ago via web
1988 val van de muur bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europa
Staat er een karaoke-bar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In Juli eens kijken wat daar van over is
Rare vergelijking, aangezien je een Westers land als Nederland gewoon niet kunt vergelijken met Egypte.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:
Ja mamaquote:*zo nu weer on-topic*
quote:Police stopped is to search our trunk. Cab driver also got out to show officer his bazooka. "Merawa2 nafsak awi," said the officer. #jan25
Welke mensen? De politie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef shomila het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Army have said they will move people out of Parliament st tonight. #jan25 #egypt
1 minute ago
(ik snoerde mezelf de mondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef RvLaak het volgende:
[..], no fucking way dat ik daar binnen stap dan... Foto of 2 voor FOK! ok, maar daar stopt het
[..]
Ja mama
Uhh demonstrantenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welke mensen? De politie?
Zoals ik het lees de mensen die binnen zitten, maar weet het niet zeker wat ze bedoelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welke mensen? De politie?
Om even een voorbeeld te geven. Paar weken geleden stonden er enkele honderdduizenden Fransen te protesteren tegen de verhoging van pensioensleeftijd. Zo moeilijk is het dus niet om grote getale mensen op te roepen om te demonstreren, ook niet in een Westers landquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling om Egypte met NL te vergelijken (of andersom). Ging om een volksopstand in Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |