quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als er geen echte namen bij staan worden deze niet geplaatst. Indien ze er wel bij staan, 'het regime' leest ook T, dus beetje een onzin verhaal die mij aan een hysterische kettingbrief doet denken.
Dat klinkt als een doorbraak, de krant toch ook al.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:16 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
State media and its followers are changing their tone and acknowledging the #Jan25 revolution. #Egypt
Thanks! Ik ga gewoon beginnen en als ik een gat tegenkom vraag ik het hier.quote:
Wie ben jij om te beslissen over andermans identiteit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders paniek zaaien zeg, jezus
Wat een heerlijk Westerse samenvatting.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Het lijkt wel uitverkoop bij de Ikea op dat tahrirplein.
Daaromquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:16 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
State media and its followers are changing their tone and acknowledging the #Jan25 revolution. #Egypt
En we posten al 140 topics lang de namen van twitteraars, dan zouden de mods alle topics moeten schoonmaken. zucht
2 vragen: wat houdt decoration day in en hoeveel mensen zijn er volgens de schattingen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:16 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga gewoon beginnen en als ik een gat tegenkom vraag ik het hier.
Het heet decoration/artists day omdat er veel kunstenaars naar het plein zouden komen. Maar door het interview van Ghonim is het zo druk geworden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
2 vragen: wat houdt decoration day in en hoeveel mensen zijn er volgens de schattingen?
Niet rot bedoeld, maar dit is m.i. zo'n Hyves kettingbrief van paniekzaaiers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
Over de namen van net in het eind van het topic.
Hadden jullie wel iets anders mogen reageren.
Bekijk het eens op jezelf als jij in egypte zou zijn, veiligheid voor alles.
We hebben kunnen zien wat er met namen gebeurden die bekent werden bij de politie.
Dus zo overdreven is dit bericht eigenlijk helemaal niet.
Ik begrijp ook jullie reactie, maar denk aan de veiligheid.
Ik zeg niet dat ze fok in de gaten houden.
Maar het is wel mogelijk om namen te linken en te kijken hoe vaak ze voorkomen op internet.
Ik weet dat er een apart topic voor is, ik vraag het alleen hier omdat hier meer mensen zijn en ik het nodig heb voor een bericht op de fp.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het heet decoration/artists day omdat er veel kunstenaars naar het plein zouden komen. Maar door het interview van Ghonim is het zo druk geworden.
Aantallen mensen, veel... daar is een speciaal topic voor
Ik snap, maar je snapt zelf toch ook dat het vrijwel onmogelijk is om nu een aantal te schatten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:20 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik weet dat er een apart topic voor is, ik vraag het alleen hier omdat hier meer mensen zijn en ik het nodig heb voor een bericht op de fp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |