let's hope so ( ff al die 14 dagen in halenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Parlement, Min of Interior, TV-gebouw, gaan ze nu alles bezetten?
Dank,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Yfrog linkjes moet je vaak ff copy/pasten
Dat ze het Suez-kanaal kunnen veilig stellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef hondjes het volgende:
http://www.businessinside(...)2011-2#ixzz1DHoWjcCa
Wat weten de Amerkanen, wat wij niet weten.
Ik weet niet maar als daarbij schoten worden gelost e.d kan dat dan niet als een oorlogsdaad/oorlogsverklaring gezien worden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ze het Suez-kanaal kunnen veilig stellen.
Bericht is van 5Feb zie ik nu.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ze het Suez-kanaal kunnen veilig stellen.
Waarom verwacht ik dat ze dit nooit zouden uitvoeren voor Egypte?quote:De VS heeft een manier om in situaties zoals in Egypte een land toch te voorzien van internet. Een speciale wifi-bommenwerper helpt een dictatuur als het moet zo weer online.
Daarvoor gebruikt het Amerikaanse leger de Commando Solo, een omgebouwd C-130 Hercules-transportvliegtuig. Naast een wifi-bommenwerper is het vliegtuig vooral een propagandamachine om de 'Voice of America' overal te verspreiden waar dat nodig wordt geacht.
Het voornaamste doel is om radio uit te zenden over de AM- en FM-band en tv-signalen via UHF en VHF. Dit gebeurde onlangs bijvoorbeeld na de aardbeving in Haïti. Maar Commando Solo wordt ook ingezet om militaire communicatie te garanderen in oorlogsgebieden en om communicatie in bepaalde gebieden te verstoren.
Het Suez-kanaal heeft een speciale status, ik weet daar geen details van. Maar het is niet gewoon een stuk Egypte.,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik weet niet maar als daarbij schoten worden gelost e.d kan dat dan niet als een oorlogsdaad/oorlogsverklaring gezien worden?
Denk niet dat de US daar nu op zit te wachten
Ja over march gesproken. Zijn ze nog iets van plan vandaag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
3arabawy Professors march on tahrir - LIVE at http://bambuser.com/v/1396188
Het suez kanaal wordt beheerd door SCA (Suez Canal Authority) en rapporteert rechtstreeks aan de premier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik weet niet maar als daarbij schoten worden gelost e.d kan dat dan niet als een oorlogsdaad/oorlogsverklaring gezien worden?
Denk niet dat de US daar nu op zit te wachten
Wil je een FP post maken? Meerdere tweets spreken van grootste opkomst ooit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja over march gesproken. Zijn ze nog iets van plan vandaag?
Zie post boven die van jou.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wil je een FP post maken? Meerdere tweets spreken van grootste opkomst ooit.
Ik zag het even via AJEquote:
ik ben heel slecht in samenvattingen kort en duidelijk maken , maar er is vast al iemand bezigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef raistlin6 het volgende:
Oke ik heb zo even snel te zien veel gemist vandaag. Heeft iemand alsjeblieft een samenvatting zodat ik er een nieuwsberichtje van kan maken? Lijkt me wel op z'n plaats als ik zo vluchtig scan.
Edit: het liefst via dm of pm, maar het kan ook hier.
Ik heb het idee dat meer dat denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in samenvattingen kort en duidelijk maken , maar er is vast al iemand bezig
Nu.nl had al vaker vage berichtgeving hierover.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef theNull het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)wetswijzigingen.html
lol?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:06 schreef yavanna het volgende:
bencnn benwedeman
Egyptian TV host Amr Adib comes to #Tahrir, popidol Tamer Hosni expresses support for movement. Celebrities jumping on board
Indien correct, slecht nieuws.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:04 schreef shomila het volgende:
davidcommon David Common
Foreign journalists being kept out of #Tahrir Square. #Egypt
2 minutes ago
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef bokaal het volgende:
Obama will not back Mubarak's immediate resignation // PressTV:
[ afbeelding ]
rechters ( uit via mayalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat meer dat denken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef hondjes het volgende:
Er wordt gevraagd op verschillende fora en ook op CNN geen namen van twitteraars te zetten, omdat deze mensen gearresteerd kunnen worden.
heb je 10-min geleden PM gestuurd hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef raistlin6 het volgende:
Kom op iemand? We zijn al 3 weken supergoed bezig is op fok hierover. Nu missen er echt mensen in de redactie qua aantal en heb ik jullie hulp echt even nodig om de goede lijn door te zetten. Wat voor nieuwswaardigs is er vandaag aan de hand en gebeurd? Please?
Ja, ik heb gezien. Veel mensen en Gohlan (ik vergeet verdomme steeds zijn naamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
heb je 10-min geleden PM gestuurd hoor
Ja maar die gaat niet over het hele web dan, nu worden ze vermenigvuldigt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als ze zelf hun naam erbij zetten op T?
hmm, op zich wel een goede, en alleen "the message zelf "volstaat ....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef hondjes het volgende:
DOE HET MAAR NIET, HET WORDT GEVRAAGD HET NIET TE DOEN.
Je capslock zit vast. En dit komt als onzin over.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef hondjes het volgende:
Ga ff ergens anders paniek zaaien zeg, jezusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef hondjes het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
rechters ( uit via mayal) professors , doktoren ,jeugd etc. is allemaal op de been ..
ze zijn langs parlement gebouwen gelopen en geruchten dat toch het tvgebouw ( weet ff de afkorting niet ) aan de beurt is , wel staat het leger op de weg naar het tvgebouw , steeds hardnekkigere geruchten dat buitenlandse journo's niet welkom zijn @ tahrir ..ondanks dat er terug getweet werd met de woorden , "hun hebben de afgelopen dagen ervoor gezorgd dat er werd uitgezonden ..."
oh ja in de buurt van suez was ook iets ( miss. moet je toch ff tweets van dit topic op begin doorlezen , ) sorry meer kan ik er niet van maken ..
pfff zie nou wel ik kan dat niet.. maar i.i.g. een poging gedaan ..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef raistlin6 het volgende:
Kom op iemand? We zijn al 3 weken supergoed bezig is op fok hierover. Nu missen er echt mensen in de redactie qua aantal en heb ik jullie hulp echt even nodig om de goede lijn door te zetten. Wat voor nieuwswaardigs is er vandaag aan de hand en gebeurd? Please?
Doe maar rustig, neem een glaasje water ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef hondjes het volgende:
Het is geen onzin, dus doe even niet zo flauw.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Je capslock zit vast. En dit komt als onzin over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |