Die 600 mtr komt dan nog wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Helaas keek ik waarschijnlijk fout, zo te zien is het 150 meter
http://maps.google.com/ma(...)um=4&ved=0CDkQnwIwAw
Nice.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
mosaaberizing The owner of a travel agency in the square emptied his office and gave permission for doctors to use it as a clinic. #Jan25
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
mosaaberizing The owner of a travel agency in the square emptied his office and gave permission for doctors to use it as a clinic. #Jan25
Go professors.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
3arabawy professors r pushing the soldiers back, bit by bit. We r by the parliament. Chants against Mubarak continue #jan25
Ah, ze wilden dus naar het Parlementquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
3arabawy professors r pushing the soldiers back, bit by bit. We r by the parliament. Chants against Mubarak continue #jan25
Plus dat het gewoon geen impact heeft als studenten staken. Niemand maalt erom dat de collegebanken leeg zijn of dat er tentamens niet worden gemaakt, het leven gaat wel door. De schappen blijven vol, de bussen blijven rijden en de pinautomaten werken. Studenten moeten als ze aandacht willen gaan slopen en daar krijg je weinig sympathie mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd, aangezien de dringende karakter, de essentie al dermate gevorderd is dat je zou verwachten dat men rigoureus maatregelen treft om dit te kunnen voorkomen. Aangezien en zoals het nu lijkt de wetgeving en de genomen aanpassingen uitgevoerd gaan dienen te worden zonder concessies.
dacht ik ook ff maar daarna tweet ie ditquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, ze wilden dus naar het Parlement
Toen hadden we nog zuilen. Nu kan je zoiets wel schudden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
exact, remember, remember that day in october
PressTV goede comments?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef yavanna het volgende:
Presstv heeft trouwens ook goede comments, interview, repoters enz. Lijkt zoiets als AJE te zijn? Niet in verdiept.
Maar nu hebben we Twitter, Facebook, Hyves en natuurlijk FOKquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog zuilen. Nu kan je zoiets wel schudden.
En dan nog zoiets o,o,o,o wat heeft die demo een effect gehad. Kruisraketten gingen via de voordeur weg en kwamen via de achterdeur weer binnen
Het huidige nl is veelste individualistisch.
Heeeeeeeeeeeeeel veel mensen op de been, enorme opkomst en ze blijven maar komen. O.a. duizenden professors die steeds een beetje space innemen op het leger.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Heeft iemand een korte update met de gebeurtenissen sinds 09:15 ?
Zag namelijk ff niks op de FP of in Revolutie in Egypte, de highlights & nuttige links
Oooh! Ze kwamen van de andere kant. Ze hebben zelf de bereikbaarheid van het plein vergroot!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dacht ik ook ff maar daarna tweet ie dit
3arabawy we r marching again! Soldiers opened the road. I can c tahrir now. We'll b there in few mins
Het lijkt de drukste dag te worden sinds het begin van de protesten, er komen al meerdere meldingen binnen dat het drukker is dan vrijdag en dinsdag rond deze tijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Heeft iemand een korte update met de gebeurtenissen sinds 09:15 ?
Zag namelijk ff niks op de FP of in Revolutie in Egypte, de highlights & nuttige links
klopt evanchill Evan Hillquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oooh! Ze kwamen van de andere kant. Ze hebben zelf de bereikbaarheid van het plein vergroot!![]()
Dat was 1 van mijn meer realistische ideeën van gisteren, goed dat ik mn mond gehouden heb![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:33 schreef yavanna het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeel veel mensen op de been, enorme opkomst en ze blijven maar komen. O.a. duizenden professors die steeds een beetje space innemen op het leger.
Heel erg bedanktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het lijkt de drukste dag te worden sinds het begin van de protesten, er komen al meerdere meldingen binnen dat het drukker is dan vrijdag en dinsdag rond deze tijd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)wetswijzigingen.htmlquote:De omvang van het aantal betogers is nog slechts een fractie van de massa die eerder op de been was om Mubaraks onmiddellijke aftreden te eisen.
hahaahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dacht ik ook ff maar daarna tweet ie dit
3arabawy we r marching again! Soldiers opened the road. I can c tahrir now. We'll b there in few mins
Hij heeft een zeer emotioneel interview gegeven op een Egyptische TV zender, hier ondertiteld:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
[..]
Heel erg bedankt![]()
Nog meer nieuws van Ghonim?
Staat ook zo letterlijk in de Volkskrantquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef theNull het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)wetswijzigingen.html
lol?
Ja die had ik al gezien gisteren/vannacht, was ff heftig, kon echt mijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij heeft een zeer emotioneel interview gegeven op een Egyptische TV zender, hier ondertiteld:
Dit interview wordt gezien als de reden dat het nu zo druk is, op twitter waren veel reacties van pro-mubarak mensen die na dit interview inzagen dat ze fout zaten en hun excuses aanboden.
Dat zeggen we al 14 dagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:35 schreef De_Hertog het volgende:
"Maar als ze vandaag niet naar dat paleis gaan bloedt het dood hoor."
Daar begin ik mij ook op te verkijken, iedereen dat dat het zou web ebben na een tijdje, maar ze zijn nog altijd sterk van geest aanwezig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat zeggen we al 14 dagen
Ze blijven ons verrassen daar
nee hoor kijk maar http://www.nu.nl/egypte/2(...)laten-in-egypte.html http://www.nu.nl/egypte/2(...)dag-vrijgelaten.htmlquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Staat ook zo letterlijk in de Volkskrant![]()
Ze hebben gisteravond de boot gemist met Ghonim's vrijlating.
Staat al in de OPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ik weet niet of iedereen het stuk al had gelezen dus plemp ik hem nog een keer neer![]()
http://www.foreignpolicy.(...)t=4d5077441d6bf411,0
Als dat echt zo is. lijkt mij dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef hondjes het volgende:
http://www.businessinside(...)2011-2#ixzz1DHoWjcCa
Wat weten de Amerkanen, wat wij niet weten.
heb er toch ff op gereageerd.............(bij nu)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef theNull het volgende:
[..]
lol?
Af en toe dingen herhalen voor de mensen die hier binnen komen vallen, kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
whoepssorry voor de spam dan.
truequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Af en toe dingen herhalen voor de mensen die hier binnen komen vallen, kan geen kwaad.
Link doet het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:47 schreef -jos- het volgende:
[..]
true
ishta_dreams Rachel Beth Anderson
Going to paint the city in "25"!!! The new design campaign for #jan25 #egypt revolution http://yfrog.com/h73q7qfrj
1 van de art projecten van vandaag
Yfrog linkjes moet je vaak ff copy/pastenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Link doet het niet.
Wel mooi bericht
degene die de link dropte heeft het artikel niet gelezen want staat gewoon link in na dit artikel http://www.nu.nl/egypte/2(...)dag-vrijgelaten.htmlquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:42 schreef danilel het volgende:
he
[..]
heb er toch ff op gereageerd.............(bij nu)
Nee, dit stuk bedoel ik:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nee hoor kijk maar http://www.nu.nl/egypte/2(...)laten-in-egypte.html http://www.nu.nl/egypte/2(...)dag-vrijgelaten.html
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/4909/VK-Dossier-De-demonstraties-in-Egypte/article/detail/1832605/2011/02/08/Mubarak-benoemt-comite-grondwetswijzigingen.dhtmlquote:De omvang van het aantal betogers is nog slechts een fractie van de massa die eerder op de been was om Mubaraks onmiddellijke aftreden te eisen.
Parlement, Min of Interior, TV-gebouw, gaan ze nu alles bezetten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:51 schreef -jos- het volgende:
3arabawy Hossam
we r @ Mansour st, in front of interior ministry
hij tweette net dat zijn groep zon 10000 man groot is
ooh okej , maar diegene die eerder poste , kwam over op mij dat ie dacht dat ze daar niks over gemeld hadden ... maar goed ; duidelijk nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dit stuk bedoel ik:
[..]
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/4909/VK-Dossier-De-demonstraties-in-Egypte/article/detail/1832605/2011/02/08/Mubarak-benoemt-comite-grondwetswijzigingen.dhtml
Ze pikken het mogelijke Ghonim-effect niet op.
let's hope so ( ff al die 14 dagen in halenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Parlement, Min of Interior, TV-gebouw, gaan ze nu alles bezetten?
Dank,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Yfrog linkjes moet je vaak ff copy/pasten
Dat ze het Suez-kanaal kunnen veilig stellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef hondjes het volgende:
http://www.businessinside(...)2011-2#ixzz1DHoWjcCa
Wat weten de Amerkanen, wat wij niet weten.
Ik weet niet maar als daarbij schoten worden gelost e.d kan dat dan niet als een oorlogsdaad/oorlogsverklaring gezien worden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ze het Suez-kanaal kunnen veilig stellen.
Bericht is van 5Feb zie ik nu.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ze het Suez-kanaal kunnen veilig stellen.
Waarom verwacht ik dat ze dit nooit zouden uitvoeren voor Egypte?quote:De VS heeft een manier om in situaties zoals in Egypte een land toch te voorzien van internet. Een speciale wifi-bommenwerper helpt een dictatuur als het moet zo weer online.
Daarvoor gebruikt het Amerikaanse leger de Commando Solo, een omgebouwd C-130 Hercules-transportvliegtuig. Naast een wifi-bommenwerper is het vliegtuig vooral een propagandamachine om de 'Voice of America' overal te verspreiden waar dat nodig wordt geacht.
Het voornaamste doel is om radio uit te zenden over de AM- en FM-band en tv-signalen via UHF en VHF. Dit gebeurde onlangs bijvoorbeeld na de aardbeving in Haïti. Maar Commando Solo wordt ook ingezet om militaire communicatie te garanderen in oorlogsgebieden en om communicatie in bepaalde gebieden te verstoren.
Het Suez-kanaal heeft een speciale status, ik weet daar geen details van. Maar het is niet gewoon een stuk Egypte.,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik weet niet maar als daarbij schoten worden gelost e.d kan dat dan niet als een oorlogsdaad/oorlogsverklaring gezien worden?
Denk niet dat de US daar nu op zit te wachten
Ja over march gesproken. Zijn ze nog iets van plan vandaag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
3arabawy Professors march on tahrir - LIVE at http://bambuser.com/v/1396188
Het suez kanaal wordt beheerd door SCA (Suez Canal Authority) en rapporteert rechtstreeks aan de premier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik weet niet maar als daarbij schoten worden gelost e.d kan dat dan niet als een oorlogsdaad/oorlogsverklaring gezien worden?
Denk niet dat de US daar nu op zit te wachten
Wil je een FP post maken? Meerdere tweets spreken van grootste opkomst ooit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja over march gesproken. Zijn ze nog iets van plan vandaag?
Zie post boven die van jou.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wil je een FP post maken? Meerdere tweets spreken van grootste opkomst ooit.
Ik zag het even via AJEquote:
ik ben heel slecht in samenvattingen kort en duidelijk maken , maar er is vast al iemand bezigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:02 schreef raistlin6 het volgende:
Oke ik heb zo even snel te zien veel gemist vandaag. Heeft iemand alsjeblieft een samenvatting zodat ik er een nieuwsberichtje van kan maken? Lijkt me wel op z'n plaats als ik zo vluchtig scan.
Edit: het liefst via dm of pm, maar het kan ook hier.
Ik heb het idee dat meer dat denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in samenvattingen kort en duidelijk maken , maar er is vast al iemand bezig
Nu.nl had al vaker vage berichtgeving hierover.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef theNull het volgende:
[..]
lol?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:06 schreef yavanna het volgende:
bencnn benwedeman
Egyptian TV host Amr Adib comes to #Tahrir, popidol Tamer Hosni expresses support for movement. Celebrities jumping on board
Indien correct, slecht nieuws.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:04 schreef shomila het volgende:
davidcommon David Common
Foreign journalists being kept out of #Tahrir Square. #Egypt
2 minutes ago
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef bokaal het volgende:
Obama will not back Mubarak's immediate resignation // PressTV:
[ afbeelding ]
rechters ( uit via mayalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat meer dat denken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef hondjes het volgende:
Er wordt gevraagd op verschillende fora en ook op CNN geen namen van twitteraars te zetten, omdat deze mensen gearresteerd kunnen worden.
heb je 10-min geleden PM gestuurd hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef raistlin6 het volgende:
Kom op iemand? We zijn al 3 weken supergoed bezig is op fok hierover. Nu missen er echt mensen in de redactie qua aantal en heb ik jullie hulp echt even nodig om de goede lijn door te zetten. Wat voor nieuwswaardigs is er vandaag aan de hand en gebeurd? Please?
Ja, ik heb gezien. Veel mensen en Gohlan (ik vergeet verdomme steeds zijn naamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
heb je 10-min geleden PM gestuurd hoor
Ja maar die gaat niet over het hele web dan, nu worden ze vermenigvuldigt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als ze zelf hun naam erbij zetten op T?
hmm, op zich wel een goede, en alleen "the message zelf "volstaat ....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef hondjes het volgende:
DOE HET MAAR NIET, HET WORDT GEVRAAGD HET NIET TE DOEN.
Je capslock zit vast. En dit komt als onzin over.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef hondjes het volgende:
Ga ff ergens anders paniek zaaien zeg, jezusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef hondjes het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
rechters ( uit via mayal) professors , doktoren ,jeugd etc. is allemaal op de been ..
ze zijn langs parlement gebouwen gelopen en geruchten dat toch het tvgebouw ( weet ff de afkorting niet ) aan de beurt is , wel staat het leger op de weg naar het tvgebouw , steeds hardnekkigere geruchten dat buitenlandse journo's niet welkom zijn @ tahrir ..ondanks dat er terug getweet werd met de woorden , "hun hebben de afgelopen dagen ervoor gezorgd dat er werd uitgezonden ..."
oh ja in de buurt van suez was ook iets ( miss. moet je toch ff tweets van dit topic op begin doorlezen , ) sorry meer kan ik er niet van maken ..
pfff zie nou wel ik kan dat niet.. maar i.i.g. een poging gedaan ..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef raistlin6 het volgende:
Kom op iemand? We zijn al 3 weken supergoed bezig is op fok hierover. Nu missen er echt mensen in de redactie qua aantal en heb ik jullie hulp echt even nodig om de goede lijn door te zetten. Wat voor nieuwswaardigs is er vandaag aan de hand en gebeurd? Please?
Doe maar rustig, neem een glaasje water ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef hondjes het volgende:
Het is geen onzin, dus doe even niet zo flauw.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Je capslock zit vast. En dit komt als onzin over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |