Onzin. We zijn net zo verdeeld en arrogant als de Egyptenaren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn de Nederlanders veel te verdeelt voor,
Zo wel Egyptenaar in NL zijn. Maargoed appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Huh, een Egyptenaar in Cairo maakt een vergelijking met de studentenprotesten in NL?
quote:The page isn't redirecting properly
Ok.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onzin. We zijn net zo verdeeld en arrogant als de Egyptenaren.
Als de noodzaak er is en het doel is duidelijk, kan het ook in NL. Het ligt niet aan de mensen, maar aan de omstandigheden.
Da's mooi. Afgelopen tijd leek het leger de boel te willen vertragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
Crowd is going to be huge in Tahrir today. It's already nearing Tuesday levels and people are streaming in. Multiple exits open.
Met yfrog linken moet je even copy en paste doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:22 schreef bokaal het volgende:
Wat is er de laatste tijd met yfrog? Ik krijg regelmatig de volgende melding (Fx):
[..]
Volgens google maps is dat zon 600 meterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef yavanna het volgende:
by snefru
The cue into #Tahrir extends from Qasr el Nile brdg all the way to the Shepheard hotel. Longest/Proudest cue I've ever stood in #Jan25
Merci. Nu werkt hij welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Met yfrog linken moet je even copy en past doen.
ok bedanktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Met yfrog linken moet je even copy en past doen.
"Studenten als ik demonstreren in Nederland voor een tientje meer. Wat weten jullie ervan?"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Huh, een Egyptenaar in Cairo maakt een vergelijking met de studentenprotesten in NL?
exact, remember, remember that day in octoberquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onzin. We zijn net zo verdeeld en arrogant als de Egyptenaren.
Als de noodzaak er is en het doel is duidelijk, kan het ook in NL. Het ligt niet aan de mensen, maar aan de omstandigheden.
Welke stream gebruik jij van presstv? Die van mij heeft echt een 10 keer zo slechte kwaliteit...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:20 schreef bokaal het volgende:
Egyptische rechters willen naar paleis lopen? // PressTV:
[ afbeelding ]
staan nu op de weg naar dat tvgebouw ,,..(eerdere tweets )quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Da's mooi. Afgelopen tijd leek het leger de boel te willen vertragen.
Flinke rij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
Volgens google maps is dat zon 600 meter
Helaas keek ik waarschijnlijk fout, zo te zien is het 150 meterquote:
Live vanaf de schotel, zit op de grote Europese satellieten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Welke stream gebruik jij van presstv? Die van mij heeft echt een 10 keer zo slechte kwaliteit...
Daar ben ik niet van overtuigd, aangezien de dringende karakter, de essentie al dermate gevorderd is dat je zou verwachten dat men rigoureus maatregelen treft om dit te kunnen voorkomen. Aangezien en zoals het nu lijkt de wetgeving en de genomen aanpassingen uitgevoerd gaan dienen te worden zonder bevredigende concessies.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het nodig is kunnen wij het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |