Ahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hai hai..uhm ... i.i.g. heul veul mensen in en rond Tahrir , en staan zo beetje overal te demonstreren (i.v.m. gebrek ruimte @ plein? )
Wat een menigtequote:
alnitak250 A second demonstration of several thousand at parliament building #jan25 #egyptquote:
Ik snap 't ook niet, je zou toch zeggen dat de woestijn groot genoeg is om met z'n allen in te demonstrerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen ze niet gaan demonstreren voor een groter plein?
Ze moesten af en toe voor hun leven vechten, maar verder blijven ze geweldloos. Diep respect.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gaaf, eindelijk gaan ze meer doelgericht te werk. Ben blij dat er tot zo ver nog geen gevechten zijn geweest, je weet natuurlijk maar nooit wat er gebeurd bij nieuwe acties. Ziet er goed uit voor de demonstranten
Dankjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
alnitak250 A second demonstration of several thousand at parliament building #jan25 #egypt
Inderdaad, zelfs ik zou uiteindelijk graag geweld hebben gebruikt tegen de regering.. Al lijkt het er op dat dat toch al zinloos is, en waarschijnlijk alleen je eigen leven kost. Heb veel respect voor de mensen daar die zo optimistisch kunnen blijven!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze moesten af en toe voor hun leven vechten, maar verder blijven ze geweldloos. Diep respect.
is dit niet ietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen ze niet gaan demonstreren voor een groter plein?
Het plan is nog steeds om vrijdag naar het paleis te gaan. Ik weet niet of ze daar al over gestemd hebben, dus geen idee of ze ook echt gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankjezijn er nog mensen naar het Paleis gegaan?
Dat zouden ze vorige week vrijdag ook hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het plan is nog steeds om vrijdag naar het paleis te gaan. Ik weet niet of ze daar al over gestemd hebben, dus geen idee of ze ook echt gaan.
Ik denk dat men nu wel doorheeft dat treuzelen niemand zal helpenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat zouden ze vorige week vrijdag ook hoor.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat men nu wel doorheeft dat treuzelen niemand zal helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |