Zitten de demonstranten al in het Parlement dan? Ik ben even weg en dan is de revolutie voorbijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:54 schreef shomila het volgende:
[..]
Zoals ik het lees de mensen die binnen zitten, maar weet het niet zeker wat ze bedoelen.
Nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zitten de demonstranten al in het Parlement dan? Ik ben even weg en dan is de revolutie voorbij
Ze hebben er het tentenkamp naartoe uitgebreidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zitten de demonstranten al in het Parlement dan?
Kan het niet helpen, gast is gewoon coolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Lol ik zat al op die opmerking te wachten
Geen dorp zonder een kerk, dus ik denk dat dat nog even op zich laat wachtenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hadden al een schooltje, nog even en er komen marktkraampjes zei ik al eerder, wordt een dorp op zich
Er zijn al diverse christelijke & islamitische diensten gehouden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Geen dorp zonder een kerk, dus ik denk dat dat nog even op zich laat wachten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef RvLaak het volgende:
Er zijn al diverse christelijke & islamitische diensten gehouden.
Daarbij hebben echte gelovigen geen gebouw nodig.
quote:# Rogier, 08 februari 14:48: Terroristen die bang zijn voor terreur ? Die Israeliers worden steeds gekker.
# jan, 08 februari 18:38: Jullie zijn toch niets meer dan een spreekbuis van het zionisme.
# Anti-hypocriet, 08 februari 18:50: Israël is al decennia lang het verwende kindje van het Westen. Het wordt tijd dat Israël eens volwassen wordt en op eigen benen gaat staan.
is van de 25 stequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef RvLaak het volgende:
Kan/wil iemand dit vertalen?
http://twitter.com/#!/abkamal/status/29913950170648576
Klopt, maar:quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volop enthousiasme over de uitzending van 1vandaag op hun forum:
[..]
ah duidelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar:
Sandmonkey Sandmonkey
The tweet I just retweeted is from government propagandist extraordinaire Abdallah Kamal. He hasn't written anything since #jan25 . Success.
2 hours ago Favorite Retweet Reply
Ben dus benieuwd wat hij zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |