quote:Ik pleit voor een wat mildere aanpak ten aanzien van wat gediscussieerd wordt op dit topic. Maar al te vaak zie ik een link naar IMDB met daarbij het plot gekopieerd/geplakt en een cijfertje, daar heeft niemand toch wat aan. Kun je net zo goed naar IMDB gaan.Op woensdag 20 oktober 2010 18:17 schreef Mike het volgende:
LET OP: reageren op elkaars posts is prima, maar maak er geen slowchattopic van. Heb je bepaalde vragen, open dan een nieuw topic of zoek het topic dat erbij past in dit subforum.
quote:Dat was ook niet het punt.Op woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een wat mildere aanpak ten aanzien van wat gediscussieerd wordt op dit topic. Maar al te vaak zie ik een link naar IMDB met daarbij het plot gekopieerd/geplakt en een cijfertje, daar heeft niemand toch wat aan. Kun je net zo goed naar IMDB gaan.
Als ik zie dat iemand een film heeft gezien die ik ook graag wil zien, wil ik weten wat er goed/slecht aan is, en om daar nu elke keer een nieuw topic voor te openen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een goed film dus, ik zou hem een 7 geven.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:12 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik heb deze avond Phone Booth gezien. Die gaat over een man die via de telefoon wordt bedreigd door een moordenaar. Ik vond de film best spannend, en hij duurde niet zo lang, wat ik ook wel fijn vond, want het werd nooit langdradig. De film speelde zich bijna helemaal op één locatie af, namelijk in de telefooncel, wat wel voor wat extra dreiging zorgde vond ik. Alleen vond ik het verhaal niet altijd realistisch,Dat onder de spoiler snapte ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een goed film dus, ik zou hem een 7 geven.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:12 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik heb deze avond Phone Booth gezien. Die gaat over een man die via de telefoon wordt bedreigd door een moordenaar. Ik vond de film best spannend, en hij duurde niet zo lang, wat ik ook wel fijn vond, want het werd nooit langdradig. De film speelde zich bijna helemaal op één locatie af, namelijk in de telefooncel, wat wel voor wat extra dreiging zorgde vond ik. Alleen vond ik het verhaal niet altijd realistisch,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een goed film dus, ik zou hem een 7 geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Haha, kijk hem 15 keer en je snapt er nog minder van. Het is een heel ingenieus verhaal dat niemand behalve David Lynch zelf begrijpt. Maar een meesterlijke film, zeker door de muziek, de combinaties binnen de film, de beelden, de kille conversaties tussen Fred en zijn vrouw. De scene met de enge man. Dick Laurent, alles. Wow.Op donderdag 21 oktober 2010 00:47 schreef JDx het volgende:
Zojuist Lost Highway gezien, had er nog nooit van gehoord, maar zag hem hier voorbijkomen.
Tering wat een zware kost, het begin was erg vaag, het "tweede" deel was echt heel erg vermakelijk, op het eind komt alles samen, maar je zal deze film zeker twee keer moeten kijken om helemaal te snappen. En dan nog vraag ik me af of alles klopt?
Wel een 8!
En Patricia Arquette wat was je vroeger mooi, toch zie ik je het liefst in True Romance!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook de klungelige alien Jar Jar Binks voegt niets toe aan het verhaal, en is ontzettend irritant.
Conclusie: Deze film is een van de mindere Star Wars films, in iedergeval minder dan de eerste trilogie, die over deel 4,5 en 6 gaat.
Een 7.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 21-10-2010 13:14:58 ]
quote:Ik heb hem gister ook weer op TV gezien en ik vind hem de leukste van de prequel trilogie. Nou zegt dat ook niet zoveel watn qua kwaliteit zijn ze natuurlijk niet te vergelijken met de drie originele films (vooral Empire).Op donderdag 21 oktober 2010 12:24 schreef Klipnap het volgende:
Starwars episode 1: The Phantom Menace
[ http://www.icanhasforce.com/wp-content/uploads/2008/01/star-wars-jar-jar-fail.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Prima actrice, maar als je goede chemie moet zien voort te brengen met de meest houterige acteur ooit (Hayden Christensen) dan wordt het erg moeilijk denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 12:45 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb hem gister ook weer op TV gezien en ik vind hem de leukste van de prequel trilogie. Nou zegt dat ook niet zoveel watn qua kwaliteit zijn ze natuurlijk niet te vergelijken met de drie originele films (vooral Empire).
Ik denk dat ik een van de weinige mensen ben die JarJar wel leuk vindt, wordt er door sommige vrienden ook voor verafschuwd. En in deze film is Natalie Portman niet alleen leuk maar acteert ze ook nog fatsoenlijk, iets wat ze in de latere films lijkt te zijn verleerd...
7 is al met al inderdaad meer dan genoeg.
quote:Jonah Hex bedoel je neem ik aan? volgens imdb was ie hier in september al in de bios maar ben 'm zelf niet tegengekomen. Hij is wel al in degelijke kwaliteit te vindenOp donderdag 21 oktober 2010 12:13 schreef rubje het volgende:
Hey is die al op DVD uit of moet die nog in de bioscoop komen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:24 schreef Klipnap het volgende:
Starwars episode 1: The Phantom Menace
[ http://www.icanhasforce.com/wp-content/uploads/2008/01/star-wars-jar-jar-fail.jpg&t=1]afbeelding ]
Verhaal:
De Handelsfederatie snijdt de handelsroute van de planeet Naboo af, omdat ze meer geld willen. In iedergeval iets heel vaags. Ondertussen landt Jediridder Qui-gon Jinn samen met zijn trouwe padawan (leerling) Obi-Wan Kenobi op de woestijnplaneet Tatooine, omdat hun ruimteschip kapot is. Daar komen ze Anakin Skywalker tegen, een slaaf die graag meedoet aan de nieuwe race met vage voertuigen om de onderdelen te bekostigen.
Mening:
Hoewel ik hem zeker 2 keer eerder gezien heb, was dat 3 jaar geleden en ik snap er niks meer van. Ik kreeg ook de indruk dat het plot met de koningin en de handelsfederatie en robots erin was gepropt om redenen te hebben tot vechten, maar eigenlijk gaat het verhaal over de levensloop van Anakin Skywalker,http://www.redlettermedia.com/phantom_menace.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook de klungelige alien Jar Jar Binks voegt niets toe aan het verhaal, en is ontzettend irritant.
Conclusie: Deze film is een van de mindere Star Wars films, in iedergeval minder dan de eerste trilogie, die over deel 4,5 en 6 gaat.
Een 7.
![]()
quote:Aan de trailer te zien inderdaad een erg mooie film, ga ik binnenkort kijken en dan laat ik weten of ik het met je eens ben
quote:Vond ik ook een slechte film, heb ik in het vorige deel wel beoordeeld dacht ik, met een 4 ofzo..
quote:Heerlijke documentaire idd, aanrader voor iedereenOp vrijdag 22 oktober 2010 08:55 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Exit through the gift shop
Is het een documentaire? Is het nep of echt? Een ding wat zeker is is dat deze film af en toe hilarisch grappig is en daarnaast een erg interessante inkijk geeft in Street Art en moderne kunst. Ook als dat niet helemaal je ding is, biedt deze film genoeg boeiend materiaal. Het is een film over iemand die een film maakt over Street Art (graffiti). Vol stof tot napraten.
9/10
IMDB 8,3/10
quote:Gaat hier er al een goeie rip van rond of heb je hem ergens anders gezien? Komt jammer genoeg niet in pathe en ben namelijk wel benieuwd naar deze film.Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
Enter the Void
IMDb: 7,4
Mijn cijfer: 5,0
quote:waarom?Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
Enter the Void
IMDb: 7,4
Mijn cijfer: 5,0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |