the machinist is een hele coole film echt een aanrader, en verpest je tijd nou niet met dead snow das een BUT film!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:08 schreef haakon het volgende:
Ik ga The Machinist maar kijken.
In mijn 'game/filmkijkhoek'
[ afbeelding ]
edit: wou eerst Dead Snow gaan kijken, maar die had alleen een Duits audiospoor
Vanavondquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:01 schreef casper019 het volgende:
L'immortel (22 bullets)
[ afbeelding ]
Frankrijk
Misdaad / Actie
115 minuten
geregisseerd door Richard Berry
met Jean Reno, Kad Merad en Jean-Pierre Darroussin
Charly Matteï heeft de pagina van zijn wetteloze geschiedenis omgeslagen. Hij leeft sinds drie jaar een vredig, rustig leventje, toegewijd aan zijn vrouw en twee kinderen. Maar op een winterochtend wordt Charly voor dood achtergelaten op het parkeerterrein van een oude haven in Marseille, met 22 kogels in zijn lichaam. Hoe dan ook, Charly weigert te sterven...
Ik vond dit 1 van de betere actie/misdaad/revenge films die ik de laatste tijd gezien heb, ik vond het verhaal erg goed uitgewerkt en ook werd er erg sterk geacteerd in de film. Er zat een lekkere vaart in de film en de actie was ook goed. Echt een aanrader om te kijken. Dikke 7.75!!
Ik vond I Am Legend beter inderdaad.quote:
Machete improvises.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Machete (2010, VS, Robert Rodriguez & Ethan Maniquis)
Volop genieten geblazen dit; goede bijpassende muziek, hete vrouwen, stoere coole karakters, grappige one-liners (Machete don't text), maar natuurlijk bovenal heerlijke gave brute actie.
cijfer: 9
Ik vond hem wel mooi, maar dat is gewoon iets wat je moet kunnen, veel vrienden zouden hem ook nooit uit kunnen zitten. Ik kan weer niet tegen soaps e.d.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Teteteterek het volgende:
the fountain... ik snap hem echt niet
na 10 minuten moest ie gewoon uit
Is dat die met Will Smith erin?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond I Am Legend beter inderdaad.
Ach kom! De mooiste, beste, meest ingenieuze film ooit!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Teteteterek het volgende:
the fountain... ik snap hem echt niet
na 10 minuten moest ie gewoon uit
Hier kan ik me volledig in vinden.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:24 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Splice
Ik had een sci-fi horror verwacht maar echt horror kan Splice niet genoemd worden. Wel een interessant gegeven over 2 wetenschappers die een nieuw soort wezen creeëren en er vervolgens aan gehecht raken. Maar overal viel het toch wat tegen. De hoofdrolspelers maken rare beslissingen en de spanning wist me ook niet te pakken te krijgen.
6.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |