the machinist is een hele coole film echt een aanrader, en verpest je tijd nou niet met dead snow das een BUT film!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:08 schreef haakon het volgende:
Ik ga The Machinist maar kijken.
In mijn 'game/filmkijkhoek'
[ afbeelding ]
edit: wou eerst Dead Snow gaan kijken, maar die had alleen een Duits audiospoor
Vanavondquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:01 schreef casper019 het volgende:
L'immortel (22 bullets)
[ afbeelding ]
Frankrijk
Misdaad / Actie
115 minuten
geregisseerd door Richard Berry
met Jean Reno, Kad Merad en Jean-Pierre Darroussin
Charly Matteď heeft de pagina van zijn wetteloze geschiedenis omgeslagen. Hij leeft sinds drie jaar een vredig, rustig leventje, toegewijd aan zijn vrouw en twee kinderen. Maar op een winterochtend wordt Charly voor dood achtergelaten op het parkeerterrein van een oude haven in Marseille, met 22 kogels in zijn lichaam. Hoe dan ook, Charly weigert te sterven...
Ik vond dit 1 van de betere actie/misdaad/revenge films die ik de laatste tijd gezien heb, ik vond het verhaal erg goed uitgewerkt en ook werd er erg sterk geacteerd in de film. Er zat een lekkere vaart in de film en de actie was ook goed. Echt een aanrader om te kijken. Dikke 7.75!!
Ik vond I Am Legend beter inderdaad.quote:
Machete improvises.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Machete (2010, VS, Robert Rodriguez & Ethan Maniquis)
Volop genieten geblazen dit; goede bijpassende muziek, hete vrouwen, stoere coole karakters, grappige one-liners (Machete don't text), maar natuurlijk bovenal heerlijke gave brute actie.
cijfer: 9
Ik vond hem wel mooi, maar dat is gewoon iets wat je moet kunnen, veel vrienden zouden hem ook nooit uit kunnen zitten. Ik kan weer niet tegen soaps e.d.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Teteteterek het volgende:
the fountain... ik snap hem echt niet
na 10 minuten moest ie gewoon uit
Is dat die met Will Smith erin?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond I Am Legend beter inderdaad.
Ach kom! De mooiste, beste, meest ingenieuze film ooit!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Teteteterek het volgende:
Hier kan ik me volledig in vinden.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:24 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Splice
Ik had een sci-fi horror verwacht maar echt horror kan Splice niet genoemd worden. Wel een interessant gegeven over 2 wetenschappers die een nieuw soort wezen creeëren en er vervolgens aan gehecht raken. Maar overal viel het toch wat tegen. De hoofdrolspelers maken rare beslissingen en de spanning wist me ook niet te pakken te krijgen.
6.1
Gametesting Company - Be quick! (if not, get a hot chick for free)quote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef JDx het volgende:
Laatst ook een film gezien over een bedrijfje, die test spellen, moeten ze elk door een level. Werken allemaal kids en 2 wat ouderen, daar gaat de film over. Komt het spel niet op tijd af, krijgen ze zo'n lekker mokkel als manager ofzo. Hoe heet ie ook alweer?
Wel een 7, zeker vermakelijk!
Nee commercieler, beetje Superbad stijl.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef haakon het volgende:
[..]
Gametesting Company - Be quick! (if not, get a hot chick for free)
die ?
Grandma's Boy?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef JDx het volgende:
Laatst ook een film gezien over een bedrijfje, die test spellen, moeten ze elk door een level. Werken allemaal kids en 2 wat ouderen, daar gaat de film over. Komt het spel niet op tijd af, krijgen ze zo'n lekker mokkel als manager ofzo. Hoe heet ie ook alweer?
Wel een 7, zeker vermakelijk!
The Devil's Rejects is zelfs het vervolg van deze film..quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef casper019 het volgende:
House of 1000 corpses
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Horror / Komedie
88 minuten
geregisseerd door Rob Zombie
met Sid Haig, Karen Black en Bill Moseley
Als twee jonge koppels verdwalen, krijgen ze van de vreemde clown Captain Spaulding het verhaal van de legendarische Dr. Satan te horen. Vervolgens worden ze door Spaulding doorverwezen naar een groot en oud huis, iets verderop. De vier tieners besluiten het huis te bezoeken en komen zo terecht bij de gestoorde familie Firefly, die zich bezig houdt met moord, hekserij en kannibalisme. In het veld achter het huis liggen dan ook meer dan 1000 geheimen begraven ...
ik geef de film een 4, ik vond the devils rejects (een film die deze regiseur later gemaakt heeft) heel cool en gaaf en ben daarom deze film ook gaan kijken. Maar deze film is misschien wel goed maar het is niks voor mij, ik vond die extreme flashbacks niet leuk en kreeg en geen lekker gevoel bij. Ik hou van horror, maar die rare flashbacks hoeven van mij niet. Dat verpeste de film voor mij een beetje.. dus ben na 20 minuten afgekapt...
Duhquote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee commercieler, beetje Superbad stijl.
Het was idd Grandma's Boyquote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Duhdat was een gigantisch slechte grap
Ik heb net L'Immortel gekeken, en damn, wat een supervette film !
Heb hem de hele tijd vol spanning zitten kijken. Jean Reno is echt
Dit vind ik echt een aanrader ! Ik geef em een 7,5.
Echt een film om met vrienden te kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef casper019 het volgende:
[..]
en was dat een aanrader??? ik heb em ook nog liggen om te gaan kijken
Beste drankfilm: Beerfestquote:Op donderdag 23 september 2010 12:26 schreef JDx het volgende:
Vrijdag/Zaterdagavond filmpje. Blowfilm, ik blow zelf niet, dus bij mij is het meer een drankfilm haha. Gewoon lachen.
meeste films die ik na 10 minuten uitzet daar snap ik ook weinig van jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Teteteterek het volgende:
Hangover en Hot Tub Time Machine vind ik beter om een kratje bier bij weg te tikken, maar Beerfest is inderdaad bijna non-stop BIEAH!!!quote:
Met 'Marie' van 'Everybody loves raymond' (een van debeste comedies ooit), dus alleen al daarom de moeie waard!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef casper019 het volgende:
[..]
en was dat een aanrader??? ik heb em ook nog liggen om te gaan kijken
Black Sheep is echt 1 van de slechtste en sneuste films die ik ooit heb moeten aanschouwen. The Fly is van een totaal andere orde.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Black Sheep
Duidelijk geinspireerd op en een homage aan Cronenberg`s meesterwerk The Fly is dit een nieuwe variatie op het mutanten sub-genre in de horror: genetisch gemanipuleerde, Nieuw-Zeelandse schapen!
Het is een erg leuke film met een compleet niet origineel verhaal, een mengeling van humor en horror en verassend goed uitziende special effects.
Zeer goed te doen!
IMDB Cijfer: 6,0/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |