the machinist is een hele coole film echt een aanrader, en verpest je tijd nou niet met dead snow das een BUT film!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:08 schreef haakon het volgende:
Ik ga The Machinist maar kijken.
In mijn 'game/filmkijkhoek'
[ afbeelding ]
edit: wou eerst Dead Snow gaan kijken, maar die had alleen een Duits audiospoor
Vanavondquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:01 schreef casper019 het volgende:
L'immortel (22 bullets)
[ afbeelding ]
Frankrijk
Misdaad / Actie
115 minuten
geregisseerd door Richard Berry
met Jean Reno, Kad Merad en Jean-Pierre Darroussin
Charly Matteï heeft de pagina van zijn wetteloze geschiedenis omgeslagen. Hij leeft sinds drie jaar een vredig, rustig leventje, toegewijd aan zijn vrouw en twee kinderen. Maar op een winterochtend wordt Charly voor dood achtergelaten op het parkeerterrein van een oude haven in Marseille, met 22 kogels in zijn lichaam. Hoe dan ook, Charly weigert te sterven...
Ik vond dit 1 van de betere actie/misdaad/revenge films die ik de laatste tijd gezien heb, ik vond het verhaal erg goed uitgewerkt en ook werd er erg sterk geacteerd in de film. Er zat een lekkere vaart in de film en de actie was ook goed. Echt een aanrader om te kijken. Dikke 7.75!!
Ik vond I Am Legend beter inderdaad.quote:
Machete improvises.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Machete (2010, VS, Robert Rodriguez & Ethan Maniquis)
Volop genieten geblazen dit; goede bijpassende muziek, hete vrouwen, stoere coole karakters, grappige one-liners (Machete don't text), maar natuurlijk bovenal heerlijke gave brute actie.
cijfer: 9
Ik vond hem wel mooi, maar dat is gewoon iets wat je moet kunnen, veel vrienden zouden hem ook nooit uit kunnen zitten. Ik kan weer niet tegen soaps e.d.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Teteteterek het volgende:
the fountain... ik snap hem echt niet
na 10 minuten moest ie gewoon uit
Is dat die met Will Smith erin?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond I Am Legend beter inderdaad.
Ach kom! De mooiste, beste, meest ingenieuze film ooit!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Teteteterek het volgende:
Hier kan ik me volledig in vinden.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:24 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Splice
Ik had een sci-fi horror verwacht maar echt horror kan Splice niet genoemd worden. Wel een interessant gegeven over 2 wetenschappers die een nieuw soort wezen creeëren en er vervolgens aan gehecht raken. Maar overal viel het toch wat tegen. De hoofdrolspelers maken rare beslissingen en de spanning wist me ook niet te pakken te krijgen.
6.1
Gametesting Company - Be quick! (if not, get a hot chick for free)quote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef JDx het volgende:
Laatst ook een film gezien over een bedrijfje, die test spellen, moeten ze elk door een level. Werken allemaal kids en 2 wat ouderen, daar gaat de film over. Komt het spel niet op tijd af, krijgen ze zo'n lekker mokkel als manager ofzo. Hoe heet ie ook alweer?
Wel een 7, zeker vermakelijk!
Nee commercieler, beetje Superbad stijl.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef haakon het volgende:
[..]
Gametesting Company - Be quick! (if not, get a hot chick for free)
die ?
Grandma's Boy?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef JDx het volgende:
Laatst ook een film gezien over een bedrijfje, die test spellen, moeten ze elk door een level. Werken allemaal kids en 2 wat ouderen, daar gaat de film over. Komt het spel niet op tijd af, krijgen ze zo'n lekker mokkel als manager ofzo. Hoe heet ie ook alweer?
Wel een 7, zeker vermakelijk!
The Devil's Rejects is zelfs het vervolg van deze film..quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef casper019 het volgende:
House of 1000 corpses
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Horror / Komedie
88 minuten
geregisseerd door Rob Zombie
met Sid Haig, Karen Black en Bill Moseley
Als twee jonge koppels verdwalen, krijgen ze van de vreemde clown Captain Spaulding het verhaal van de legendarische Dr. Satan te horen. Vervolgens worden ze door Spaulding doorverwezen naar een groot en oud huis, iets verderop. De vier tieners besluiten het huis te bezoeken en komen zo terecht bij de gestoorde familie Firefly, die zich bezig houdt met moord, hekserij en kannibalisme. In het veld achter het huis liggen dan ook meer dan 1000 geheimen begraven ...
ik geef de film een 4, ik vond the devils rejects (een film die deze regiseur later gemaakt heeft) heel cool en gaaf en ben daarom deze film ook gaan kijken. Maar deze film is misschien wel goed maar het is niks voor mij, ik vond die extreme flashbacks niet leuk en kreeg en geen lekker gevoel bij. Ik hou van horror, maar die rare flashbacks hoeven van mij niet. Dat verpeste de film voor mij een beetje.. dus ben na 20 minuten afgekapt...
Duhquote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee commercieler, beetje Superbad stijl.
Het was idd Grandma's Boyquote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Duhdat was een gigantisch slechte grap
Ik heb net L'Immortel gekeken, en damn, wat een supervette film !
Heb hem de hele tijd vol spanning zitten kijken. Jean Reno is echt
Dit vind ik echt een aanrader ! Ik geef em een 7,5.
Echt een film om met vrienden te kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef casper019 het volgende:
[..]
en was dat een aanrader??? ik heb em ook nog liggen om te gaan kijken
Beste drankfilm: Beerfestquote:Op donderdag 23 september 2010 12:26 schreef JDx het volgende:
Vrijdag/Zaterdagavond filmpje. Blowfilm, ik blow zelf niet, dus bij mij is het meer een drankfilm haha. Gewoon lachen.
meeste films die ik na 10 minuten uitzet daar snap ik ook weinig van jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Teteteterek het volgende:
Hangover en Hot Tub Time Machine vind ik beter om een kratje bier bij weg te tikken, maar Beerfest is inderdaad bijna non-stop BIEAH!!!quote:
Met 'Marie' van 'Everybody loves raymond' (een van debeste comedies ooit), dus alleen al daarom de moeie waard!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef casper019 het volgende:
[..]
en was dat een aanrader??? ik heb em ook nog liggen om te gaan kijken
Black Sheep is echt 1 van de slechtste en sneuste films die ik ooit heb moeten aanschouwen. The Fly is van een totaal andere orde.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Black Sheep
Duidelijk geinspireerd op en een homage aan Cronenberg`s meesterwerk The Fly is dit een nieuwe variatie op het mutanten sub-genre in de horror: genetisch gemanipuleerde, Nieuw-Zeelandse schapen!
Het is een erg leuke film met een compleet niet origineel verhaal, een mengeling van humor en horror en verassend goed uitziende special effects.
Zeer goed te doen!
IMDB Cijfer: 6,0/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
het was een mooie film, maar inderdaad helaas wat weinig humorquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens. vond m totaal niet grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zag je ook al aankomen. Ik heb de film gekeken omdat hij op IMDB toch een vrij aardig cijfer kreeg voor een horrorfilm maar ik snap absoluut niet waar dit cijfer vandaan komt.
IMDB: 7,1
Mijn cijfer: 2
De scene met muziek van King Crimson is prachtig, goeie film inderdaad, vooral visueel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
Children of Men
Schitterende eng-realistische distopie, oorlogsfilm en hippiefilm. Mooi verhaal, diepzinnig en toch toegankelijk. Speelt in de UK, beter dan in een neppe Amerikaanse hypermoderne samenleving.
9 en komt binnen op 3 in mijn top100.
Helemaal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef trebremmit het volgende:
[..]
De scene met muziek van King Crimson is prachtig, goeie film inderdaad, vooral visueel.
Wanneer stoppen ze nou eindelijk eens met het maken van zinloze remakes?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef GuitarJJ het volgende:
The Experiment (2010)
'The Experiment' volgt 26 mannen die gekozen zijn om mee te doen aan een psychologisch spel waar ze verdeeld worden in bewakers en gevangenen. In een nagemaakte gevangenis moeten de bewakers orde zien te houden, terwijl de gevangenen opdrachten moeten uitvoeren. In het begin lijkt alles goed te gaan, maar de verstandhouding tussen beide groepen neemt steeds drastischere vormen aan.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef GuitarJJ het volgende:
The Experiment (2010)
'The Experiment' volgt 26 mannen die gekozen zijn om mee te doen aan een psychologisch spel waar ze verdeeld worden in bewakers en gevangenen. In een nagemaakte gevangenis moeten de bewakers orde zien te houden, terwijl de gevangenen opdrachten moeten uitvoeren. In het begin lijkt alles goed te gaan, maar de verstandhouding tussen beide groepen neemt steeds drastischere vormen aan.
Wel mooi om te zien dat sommige deelnemers in ware psychopaten veranderen. Het 'moet' doorgaan, anders gaat het rode licht aan. Appart om te zien![]()
IMDb: 6,4
Ik: 7,0
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]Ja, ik snap alleen niet waarom dat reclamefilmpje van hem erin zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef Darkzell het volgende:
Drag me to hell
[ afbeelding ]
Deze film zal vast bedoeld zijn als een soort ode aan oude B-horrorfilms maar deze film was dus absoluut niet aan mij besteed. De special effects vond ik echt niet om aan te zien en dieptepunten voor mij waren toch wel de pratende geit, dat oude vrouwtje dat zo nodig elke keer de hoofdrolspeelster moest onder kotsen en de ontzettend overdreven bloed fontein in het kantoor. Het verhaal stelde naar mijn mening ook niet echt bijster veel voor en het eindwaaaaaaaaaaaaaaat nee die film drag me to hell isjuist geniaal!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zag je ook al aankomen. Ik heb de film gekeken omdat hij op IMDB toch een vrij aardig cijfer kreeg voor een horrorfilm maar ik snap absoluut niet waar dit cijfer vandaan komt.
IMDB: 7,1
Mijn cijfer: 2
dikke 8
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef Klipnap het volgende:
Hoe heeft Bruce Willis zich hier tot kunnen verlagen?
Cijfer: 1
IMDB: 7,4 (WTF?????)
Misschien was het toch geen film voor mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef trebremmit het volgende:
The Fifht Element is echt briljant! Slechte effecten? Bruce Willis verlagen? een 1? Onbegrijpelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB denkt 7,2 ik doe een 7,5"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Ik vond het origineel niets, ga ik deze leuk vinden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:33 schreef haakon het volgende:
A Nightmare on Elm Street 2010
Vette film!
Erg vet gedaan vind ik het hoe ze in hun droom van de ene locatie zo in de andere laten overgaan.
Einde is echt bruuuuuuut !!!!![]()
7
Ik vond het niet echt een bijster bijzondere film, maar de effects zijn wel tof, en als je alleen het vetste(einde) wilt zien, moet je gewoon ff youtubenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vond het origineel niets, ga ik deze leuk vinden?
Die remake was tocht echt wel bedroevend slechtquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:33 schreef haakon het volgende:
A Nightmare on Elm Street 2010
Vette film!
Erg vet gedaan vind ik het hoe ze in hun droom van de ene locatie zo in de andere laten overgaan.
Einde is echt bruuuuuuut !!!!![]()
7
nee ik vond hem ook cool, ik zou hem een dikke 7 geven ook!quote:Op zondag 26 september 2010 01:52 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Die remake was tocht echt wel bedroevend slecht
Die heb ik gisterne gekeken.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef haakon het volgende:
The Machinist dus gekeken.
Heel goede film.
Gaat over een man die een jaar niet heeft geslapen en dingen ziet die er eigenlijk niet zijn... of wel?
Een fokking dikke pluim voor BaleActeerwerk en hoe die eruit ziet (WTF?)
Ik had eerlijk gezegd na een half uur ongeveer het verhaal al door, maar aan het einde was er wel een klein ding dat ik niet had verwacht, maar wel logisch was.
7,8 ,echt een mooie!
Hier ben ik wel heel benieuwd naar - horrorfilms uit de jaren 80 vind ik sowieso al creepy, dus dat is al een plusquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
The House of the Devil![]()
Hey, fijne film.![]()
Verhaal speelt zich af in de jaren '80. Een meisje gaat babysitten en er is die avond een maansverduistering. Het lijkt net of de film in de jaren '80 is gemaakt en ze hem even op de plank hebben laten liggen (de film is ook uitgekomen op VHS). Een hit vorig jaar onder de horrorliefhebbers. En verder ga ik niets zeggen.
7.8
the mahcinist is juist een GEWELDIGE film, dikke 8quote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Die heb ik gisterne gekeken.
Ik verwachtte er denk ik teveel van - vond het wel een goede film, met name Christian Bale, maar ik kwam er niet helemaal lekker in. Ik ben er nog niet over uit of dat dan komt door de verwachtingen die ik van de film had, of omdat ik gewoon te moe was om de film te kijken.
Wel jammer...
Ik vond de remake ook tof, vond het origineel juist bedroevend slechtquote:Op zondag 26 september 2010 01:52 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Die remake was tocht echt wel bedroevend slecht
Gebrek aan smaak dus. Oke.quote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vond de remake ook tof, vond het origineel juist bedroevend slecht
Nee hoor, het origineel is cult en daarom vind iedereen hem tof. Het is echter een enorm overgewaardeerde film. Het acteerwerk, de kop van de hoofdrolspeelster en ook het script is zeer onder de maat.quote:
Volgens mij wordt een film eerst gewaardeerd en daarna pas cultquote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee hoor, het origineel is cult en daarom vind iedereen hem tof. Het is echter een enorm overgewaardeerde film. Het acteerwerk, de kop van de hoofdrolspeelster en ook het script is zeer onder de maat.
Dat is bij mij in ieder geval niet het geval. A Nightmare on Elmstreet is de enige film die ik me kan herinneren die ik als jonge jongen echt eng vond.quote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee hoor, het origineel is cult en daarom vind iedereen hem tof.
Dat heb ik bij IT. Ooit gezien op de basisschool, niet op de school zelf, maar toen ik erop zat, kon dagen niet slapen!quote:Op zondag 26 september 2010 14:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is bij mij in ieder geval niet het geval. A Nightmare on Elmstreet is de enige film die ik me kan herinneren die ik als jonge jongen echt eng vond.
Oh maar dat kan best kloppen =) Maar dat komt denk ik meer door het gebrek aan beter in die tijd. Maar als je hem nu ziet,quote:Op zondag 26 september 2010 14:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is bij mij in ieder geval niet het geval. A Nightmare on Elmstreet is de enige film die ik me kan herinneren die ik als jonge jongen echt eng vond.
Dan nog, ik heb zelden een film gezien waar ik me zo aan heb geërgerd.quote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Je moet een film wel in het perspectief van die tijd plaatsen natuurlijk..
Gave film!quote:Een 32-jarige man maakt contact met een 14-jarig meisje op het internet. Hij maakt een afspraak met het meisje en neemt haar mee naar huis. Al snel blijkt echter dat de verhoudingen wat anders komen te liggen dan de man had gedacht.
Dat wist ik al wel op basis van de posters en trailer..wat doe je jezelf aan johquote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef JDx het volgende:
House of the Devil
Echt serieus, waar gaat dit naartoe? Er is helemaal niks te doen de eerste 70 minuten, dan alle actie in 10 minuutjes, echt een verhaal wat op een post-it past.
4.
Heb je hem gekeken nav. mijn post?quote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef JDx het volgende:
House of the Devil
Echt serieus, waar gaat dit naartoe? Er is helemaal niks te doen de eerste 70 minuten, dan alle actie in 10 minuutjes, echt een verhaal wat op een post-it past.
4.
Oh, die had ik vanmiddag "geleend" - maar ik hoorde al dat het een hele slechte film was...quote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef JDx het volgende:
House of the Devil
4.
Lekker gaan kijken joh.quote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Oh, die had ik vanmiddag "geleend" - maar ik hoorde al dat het een hele slechte film was...
Jammer, want hij klonk veelbelovend!
Jaaaaquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Heb je hem gekeken nav. mijn post?
Het gaat ook helemaal niet om de 'actie' op het einde. De weg ernaar toe is veel leuker. Samen met Orphan mijn favoriete horror van vorig jaar, denk ik.
Wat leuk dat je zo vertrouwd op mijn reviewquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Oh, die had ik vanmiddag "geleend" - maar ik hoorde al dat het een hele slechte film was...
Jammer, want hij klonk veelbelovend!
Haha leuk.quote:Op zondag 26 september 2010 20:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Jaaaadaar is dit topic toch voor
Orphan is idd wel een topper. Totaal andere film ook. Ik vond die rare horror met die pompoenhoofd zelfs een stuk leuker dan deze.
Ja die, hij was niet heel sterk ofzo, maar geef m toch wel een 7,5 voor het leuke Twilight Zone achtige verhaaltje.quote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Haha leuk.
Welke bedoel je? Trick r Treat?
30 Days of Night was een verrassend sterke film in mijn ogen en ik was dan ook nieuwsgierig naar deel 2. De verwachtingen waren vrij laag aangezien het een straight to dvd release betreft, maar het viel me zeker niet tegen. In deel 2 uiteraard geen Josh Hartnett meer, maar ook geen Melissa George, terwijl het verhaal wel om haar karakter gaat. In deze film wordt het daar karakter vertolkt door Kiele Sanchez (A Perfect Getaway) en dat is bepaald geen verkeerde keuze, alleen al qua uiterlijkquote:"Dark Days" vertelt het verhaal van Stella Olemaun die onderweg is naar Los Angeles nadat ze de vampierenaanval in Barrow, Alaska heeft overleefd. Ze trekt expres de aandacht van de plaatselijke vampieren, om de dood van haar man Ebens te wreken.
dus tis wel een aanrader om te zien??quote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef Tim86 het volgende:
30 Days of Night: Dark Days (2010)
[ afbeelding ]
[..]
30 Days of Night was een verrassend sterke film in mijn ogen en ik was dan ook nieuwsgierig naar deel 2. De verwachtingen waren vrij laag aangezien het een straight to dvd release betreft, maar het viel me zeker niet tegen. In deel 2 uiteraard geen Josh Hartnett meer, maar ook geen Melissa George, terwijl het verhaal wel om haar karakter gaat. In deze film wordt het daar karakter vertolkt door Kiele Sanchez (A Perfect Getaway) en dat is bepaald geen verkeerde keuze, alleen al qua uiterlijk. Ik was zelfs blij verrast om zelfs nog wat bekende gezichten tegen te komen met "Billy Walsh" van Entourage en "Michael" van Lost. Deel 1 was absoluut origineler, maar het was gewoon een degelijke vampire-movie eigenlijk. Vlot lopend verhaal, prima acteerwerk..lekker vermaak, zeker als je dit genre kan waarderen
IMDB: 5.1 (358 votes pas)
Zelf: 6.7
ik vond m echt tegenvallen, slechte special effects en niet echt spannend.quote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
La Horde, heerlijke ouderwetse zombie-slasher![]()
Enig punt waar ik mij aan irriteerde, was dat ze zo weinig zombies door het hoofd schoten. Vooral bij die eerste zombie staan ze met zijn 4ren 500 kogels op hem te schieten, en niet één denkt van: Laat ik een keer 20 centimeter hoger schieten in zijn hoofd![]()
Verder was hij wel vet. Die gast op de auto kwam nog lekker dicht bij de Zombie Genocide Achievement
Jij altijd met je "is het een aanrader?"quote:Op maandag 27 september 2010 08:52 schreef casper019 het volgende:
[..]
dus tis wel een aanrader om te zien??
Interview is vele malen beter.quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
State of Play: 6
Ik ben vaak een beetje kritisch als het gaat om films over de journalistiek. The Insider is op zich aardig gemaakt, maar het is zo'n koude, negatieve film. Het beklijft niet en je zet het niet voor de lol op. Ook State of Play is op zich goed gemaakt, maar slaat de plank regelmatig mis. Het is ook een behoorlijk pretentieuze film. De film wil iets zeggen over de journalistiek, ethiek, politiek, contractors bij Defensie etc. Maar het komt er allemaal niet echt goed uit. Ook al die plotwisselingen vind ik overbodig. De film raakt er ook een beetje in verstrikt ofzo... Ze willen allemaal veel te veel.
Wat dat betreft blijft All the President's Men ver boven alle andere films over de journalistiek uitstijgen. Of ik moet iets gemist hebben, dan hoor ik het graag...
Thanks voor de tip, dan moet ik em ook maar gauw is gaan kijken .. k zie dat het een franse film is.quote:Op maandag 27 september 2010 15:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dog Pound
Vette film, veel actie. Vooral Butch vond ik vet.
"Never do that again!".
Cijfers geven doe ik niet, dat mag ieder voor zichzelf bepalen.
die heb ik gister ook gezien maar vond m echt vies tegenvallen. tis veel te standaard op een paar leuke stukjes na. de supercast voegt nauwelijks iets toequote:Op dinsdag 28 september 2010 00:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Expendables (2010, VS, Sylvester Stallone)
Gewoon een zeer vermakelijke actiefilm, niet meer niet minder, met natuurlijk een top actieheldencast met o.a.Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Mickey Rourke, Eric Roberts als slechterik en cameos van Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger
cijfer: 7.5
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Wanneer stoppen ze nou eindelijk eens met het maken van zinloze remakes?
Ook net gekeken, op jou aanraden. Echt een leuke film, spanning blijft erin zitten en verveelt inderdaad nergens.quote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef casper019 het volgende:
Secret defense
[ afbeelding ]
Frankrijk
Thriller
100 minuten
geregisseerd door Philippe Haïm
met Gérard Lanvin, Vahina Giocante en Simon Abkarian
Elke dag leveren in Frankrijk terroristische organisaties en inlichtingendiensten een genadeloze oorlog in naam van hun tegengestelde ideologieën. Nochtans leiden de terroristen en de geheime agenten bijna hetzelfde leven. Veroordeeld onder te duiken in een clandestiene wereld gehoorzamen de strategen van de manipulatie aan dezelfde methoden. Alex en Al Barad zijn er twee onder hen. De ene staat aan het hoofd van de spionagediensten en de andere is leider van een terroristisch netwerk. Ze worden met elkaar geconfronteerd en gebruiken daarbij schromeloos de ergste wapens.
Ik vond dit een hele sterke spannende thriller, die lekker snel gaat en geen seconde verveelt. En nog een toffe twist op het einde ook. Het acteerwerk is ook zeer goed.
Ik geef deze film dikke 7.75
het verbaast me btw dat deze film niet zoveel aandacht heeft vind wel dat ie veel meer aandacht verdiend! ik vind het een topper! echt een aanrader
quote:ieuwe komedie van producer Judd Apatow (The 40-Year-Old Virgin, Knocked Up, Funny People). Een stagiair van een platenmaatschappij, Aaron Greenberg (Jonah Hill), moet binnen twee dagen een legendarische, maar lastige rocker Aldous Snow (Russell Brand) zover zien te krijgen dat hij naar Hollywood komt voor een comeback concert in het Greek Theatre in L.A. Maar de Britse rocker is naast een briljante muziekmaker ook een vrouwenjager, die na zijn wilde leven op zoek is naar de zin van het leven. Wanneer hij ontdekt dat zijn ware liefde in Californië woont, wil Aldous nog maar een ding: Haar terugkrijgen… net voor het eerste concert van zijn veelbelovende wereldtournee begint.
Same herequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef Svubeqak het volgende:
Get Him to the Greek
[ afbeelding ]
Voor mij een geweldige film, er zijn heel veel mensen die The Hangover briljant vonden, zelf heb ik me aardig met die film vermaakt. Maar Get Him to the Greek was voor mij toch wat grappiger, ontzettend vaak moeten lachen om de humor. Geen idee hoe je de humor moet omschrijven. Dit onderstaande filmpje is echt briljant.
[..]
Dat had ik nu ook, vond er geen zak aan terwijl velen om mij heen het een superleuke film vonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Same hereKan niet begrijpen waarom iedereen "the hangover" geweldig vond.
Heb je die uit 2007 ook gezien ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Hitcher (1986, VS, Robert Harmon)
Aardige horrorthriller over een jongen die een lifter oppakt, die (natuurlijk) een seriemoordenaar blijkt te zijn. Daarna wordt de jongen zelf steeds door verwarring aangezien als de dader door de politie. Rutger Hauer is lekker goed creepy. C. Thomas Howell overtuigt als de doodnormale jongen, die steeds verder in de problemen komt en zich geen raad weet.
cijfer: 6.5
Heb de remake ook ooit gezien. Vond hem wel aardig, gaf ik een 6. Orgineel is wel net iets beter. Dus zeker een aanrader als je de remake tof vond.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb je die uit 2007 ook gezien ?
Die vond ik echt tof !
Sean Bean speelt echt super, en de 2 jongeren spelen ook erg sterk !
Die uit 2007 geef ik een 7,2 , het orgineel nog nooit gezien
ik had em laatts ook gekeken vanwege allemaal positieve mensen maar ik vond het maar niks,quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[Rec]
Wat een heerlijke horror. Heb deze Spaanse film (ik had geen idee wat voor film het was, dacht dat het een Engelstalige was) zonder ondertiteling gekeken. Was erg heftig.
8.2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond de film dan nog wel wat beter dan 'Funny People', maar had toch eigenlijk wel veel beter verwacht van een grote naam als Apatow. Waar was de kwaliteit die we zagen in 'Forgetting Sarah Marshall' en 'Knocked Up'?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Get Him To The Greek (2010)
Zeer leuke, humoristische film. Verveelt geen seconde en het verhaal zit ook wel goed ineen. Er gebeurt altijd wel iets en dat is fijn om volgen. Ook het acteerwerk vond ik tevredenstellend. Wat een geweldige acteur is het ook die Russell Brand.
8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Veel scenes die waarschijnlijk als grappig bedoeld waren kwamen bij mij over als gemaakt, over the top en voorspelbaar.
5Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
Kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef planethugo het volgende:
heb get him to the greek nog niet gezien maar hoorde dat men Jiskefet op de achtergrond in een scene aan heeft staan
Ja, dat vond ik het enige leuke in de filmquote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef planethugo het volgende:
heb get him to the greek nog niet gezien maar hoorde dat men Jiskefet op de achtergrond in een scene aan heeft staan
waar heb jeem nu gezien dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Zes Jaar geleden ontdekte de NASA mogelijk buitenaards leven in ons zonnestelsel. Een sonde werd de ruimte ingestuurd om monsters te verzamelen, maar bij terugkomst op aarde stort deze neer in Centraal Amerika. Wanneer er nieuw leven blijkt te ontstaan wordt half Mexico in quarantaine genomen en bestempeld als geïnfecteerde zone. Vandaag de dag zijn de Mexicaanse en Amerikaanse militairen nog steeds bezig om de wezens te beheersen. Een Amerikaanse journalist stemt er mee in om een bange toerist te begeleiden door de geïnfecteerde zone in Mexico, naar de veilige grens van Amerika.
Zeer positief verrast! Ik verwachte actie, veel 'monsters' en eigenlijk zeer weinig van de film maar had toch niks beters te doen. Het is meer een drama en een soort combinatie van Cloverfield, District 9 en The Mist en dat met een budget van 15.000 schijnt. Goede soundtrack, mooie beelden, ben verliefd op de hoofdrolspeelster en als ik van te voren had geweten dat ik hem zo goed zou vinden en dat hij in de bios komt, wat ik ook niet wist, had ik gewacht tot hij ook daadwerkelijk daar draaide (17 februari 2011). Ga hem denk ik alsnog wel kijken in de bios, ben wel benieuwd hoe het er visueel uitziet op een bioscoopschermpje.
Aanrader dus
Ook benieuwd, kan m zelf niet vinden maar klinkt als een goed verhaal.quote:
Er gaat een TVrip rond via de bekende wegen. Dacht daarom ook dat het een tv film was en verwachte er daarom nog minder van.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:37 schreef casper019 het volgende:
[..]
waar heb jeem nu gezien dan?
Bedankt voor de tip. Deze ga ik wel zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Zes Jaar geleden ontdekte de NASA mogelijk buitenaards leven in ons zonnestelsel. Een sonde werd de ruimte ingestuurd om monsters te verzamelen, maar bij terugkomst op aarde stort deze neer in Centraal Amerika. Wanneer er nieuw leven blijkt te ontstaan wordt half Mexico in quarantaine genomen en bestempeld als geïnfecteerde zone. Vandaag de dag zijn de Mexicaanse en Amerikaanse militairen nog steeds bezig om de wezens te beheersen. Een Amerikaanse journalist stemt er mee in om een bange toerist te begeleiden door de geïnfecteerde zone in Mexico, naar de veilige grens van Amerika.
Zeer positief verrast! Ik verwachte actie, veel 'monsters' en eigenlijk zeer weinig van de film maar had toch niks beters te doen. Het is meer een drama en een soort combinatie van Cloverfield, District 9 en The Mist en dat met een budget van 15.000 schijnt. Goede soundtrack, mooie beelden, ben verliefd op de hoofdrolspeelster en als ik van te voren had geweten dat ik hem zo goed zou vinden en dat hij in de bios komt, wat ik ook niet wist, had ik gewacht tot hij ook daadwerkelijk daar draaide (17 februari 2011). Ga hem denk ik alsnog wel kijken in de bios, ben wel benieuwd hoe het er visueel uitziet op een bioscoopschermpje.
Aanrader dus
Dra-ma-tisch vond ik hem.. Ze hebben ook echt gekozen voor een kansloos slechte vervanger van Robert Englund zeg...Monotone vervormde stem, gaar gezicht...bah. OF gewoon met Englund, OF een Englund-lookalike/impersonator OF gewoon niet, dit was echt kut.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef banaantjeEE het volgende:
A Nightmare On Elm Street (2010)
Erg matige film dit. De spanning is ver zoek, net zoals de acteerprestaties. Ook vond ik het gezicht van Freddy Kueger weinig origineel en en minder uitzien dan de oorspronkelijke delen. Een leuke remake maar daarmee is dan ook alles mee gezegd.
6.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe denken jullie hier over? zou dit kunnen? Benieuwd naar jullie meningen
[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 30-09-2010 23:08:00 ]How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Inderdaad een fantastische film.quote:
Maar als dat zo is hoe verklaar je dan de verschillende namen? dan zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 22:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Inderdaad een fantastische film.Wat ik er zo mooi aan vind, is dat iedereen deze film op zijn/haar eigen manier kan uitleggen. Maar de versie die jij aangeeft, is ook goed mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Het ligt aan mij, maar ik snap echt niet waarom mensen The American goed vinden. Ik vind 'm voorspelbaar, sommige dingen zijn niet goed uitgewerkt of gewoonweg fout en er zitten loze scenes in. De film bevat overigens wel prachtige shots, maar dat had ik ook wel van Corbijn verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
reviews
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar als dat zo is hoe verklaar je dan de verschillende namen? dan zijnHm, goede vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het tijd wordt dat ik deze film weer een keertje ga kijken, then I get back to you!
Smell the flowers while you can....
Cool, ook bezig om de top-250 van IMDB te zien?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
September
Films
174. [ afbeelding ] [ Hellraiser (Clive Barker, 1987) :: 9.0 link | afbeelding ]
175. [ afbeelding ] [ Underworld (Josef von Sternberg, 1927) :: 8.3 link | afbeelding ]
176. [ afbeelding ] [ The Last Command (Josef von Sternberg, 1928) :: 9.0 link | afbeelding ]
177. [ afbeelding ] [ The Docks of New York (Josef von Sternberg, 1928) :: 8.5 link | afbeelding ]
178. [ afbeelding ] Mothlight (Stan Brakhage, 1963) :: 6.0
179. [ afbeelding ] Cat's Cradle (Stan Brakhage, 1959) :: 6.3
180. [ afbeelding ] [ Chinjeolhan geumjassi (Chan-wook Park, 2005) [ afbeelding ] :: 9.5 link | afbeelding ]
181. [ afbeelding ] [ Luftslottet som sprängdes (Daniel Alfredson, 2009) :: 7.5 link | afbeelding ]
182. [ afbeelding ] [ Machete (Robert Rodriguez, 2010) :: 8.5 link | afbeelding ]
183. [ afbeelding ] [ United 93 (Paul Greengrass, 2006) [ afbeelding ] :: 9.7 link | afbeelding ]
184. [ afbeelding ] [ Black Narcissus (Michael Powell, Emeric Pressburger, 1947) :: 7.7 link | afbeelding ]
185. [ afbeelding ] [ Nema-ye Nazdik (Abbas Kiarostami, 1990) :: 8.0 link | afbeelding ]
186. [ afbeelding ] [ Mega Shark vs. Giant Octopus (Jack Perez, 2009) :: 2.0 link | afbeelding ]
187. [ afbeelding ] [ Die Austernprinzessin (Ernst Lubitsch, 1919) :: 7.0 link | afbeelding ]
188. [ afbeelding ] [ Hatchet (Adam Green, 2006) :: 7.8 link | afbeelding ]
189. [ afbeelding ] [ Run! Bitch Run! (Joseph Guzman, 2009) :: 1.0 link | afbeelding ]
190. [ afbeelding ] [ Black Sheep (Jonathan King, 2006) :: 7.0 link | afbeelding ]
191. [ afbeelding ] [ The American (Anton Corbijn, 2010) :: 9.0 link | afbeelding ]
192. [ afbeelding ] [ Mulholland Dr. (David Lynch, 2001) [ afbeelding ] :: 9.3 link | afbeelding ]
Statistieken
Totaal 19 films (maandgemiddelde: 20.7) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 2.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 16.
Totale speelduur: 1682 min.
Aantal films / series herzien: 3.
Best beoordeeld: United 93 (9.7, 11de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Run! Bitch Run! (1.0).
Media-verdeling
[ afbeelding ] 2.
[ afbeelding ] 7.
[ afbeelding ] 7.
[ afbeelding ] 3.
Neuh niet per se in die volgorde. jij wel?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Cool, ook bezig om de top-250 van IMDB te zien?
ben benieuwdquote:Op donderdag 30 september 2010 23:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hm, goede vraag.Denk dat het tijd wordt dat ik deze film weer een keertje ga kijken, then I get back to you!
Tja, de beschrijving klonk alsof het wel komisch kon zijn en de score op IMDB is ook niet slecht. Wat een tegenvaller zeg. De film duurt zo'n 1,5 uur maar heb hem na een uur ofzo uitgezet. Tot die tijd heeft de film niet 1x meer dan een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren dus had ik geen zin meer om hem af te kijken. Een 4 voor de moeite.quote:Twee ontslagen staalarbeiders uit het Engelse Sheffield trachten een oplossing te vinden voor hun uitzichtloos bestaan. Geïnspireerd door een optreden van de Chippendales, denken zij erover om een dansact te creëren waarbij ze zouden gaan voor 'the full monty', een plaatselijke uitdrukking voor volledig naakt. Probleem is dat ze niet kunnen dansen en ook niet bepaald de meest sexy jongens van de stad zijn. Toch vinden ze nog vier kompanen en beginnen ze schoorvoetend te oefenen.
Nogal standaard komedie die niks anders doet dan andere films maar toch wel vermakelijk is. Een 6.quote:De loser Paul verhuist van het platteland naar New York om daar te studeren. De overgang valt niet mee: hij heeft geen vrienden, en z'n kamergenoten maken 'm constant belachelijk. Dan ontmoet hij Dora, die een verhouding heeft met een professor aan de universiteit. Hij wordt verliefd.
www.whatiwatch.netquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
Hoe doen jullie die lijsten plaatsen? Zoiets wil ik ook! Een mooi overzicht van films dat ik nu noodgedwongen in Excel gestopt heb.
Ook gezien gisteren, maar ik vond het het niet zo'n topfilm. Hij was spannend en boeiend, maar aan het einde verwacht ik wel een logische verklaring voor alles wat gebeurd is en niet een hoop random scènes die het alleen maar waziger maken. De grote lijn had ik wel, maar een hoop was ook té onlogsich. Er zal vast over nagedacht zijn, maar ik heb het idee dat als ik 'm nog drie keer kijk ik er alleen maar minder van snap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Expres allemaal ingewikkelde dingen erin gooien die je alleen snapt als je het commentaar van de regisseur erbij hebt, maakt voor mij een film niet goed.
Krijgt van mij een 6 voor de moeite.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ook gezien gisteren, maar ik vond het het niet zo'n topfilm. Hij was spannend en boeiend, maar aan het einde verwacht ik wel een logische verklaring voor alles wat gebeurd is en niet een hoop random scènes die het alleen maar waziger maken. De grote lijn had ik wel, maar een hoop was ook té onlogsich. Er zal vast over nagedacht zijn, maar ik heb het idee dat als ik 'm nog drie keer kijk ik er alleen maar minder van snap.Dat had je kunnen weten van een David Lynch film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Expres allemaal ingewikkelde dingen erin gooien die je alleen snapt als je het commentaar van de regisseur erbij hebt, maakt voor mij een film niet goed.
Krijgt van mij een 6 voor de moeite.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Home een 2??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
208. [ afbeelding ] [ Home (Yann Arthus-Bertrand, 2009) :: 2.0 link | afbeelding ]
Gracias, T.!quote:
Lynch geeft toch geen uitleg over zijn films?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef rijsttafel het volgende:
Expres allemaal ingewikkelde dingen erin gooien die je alleen snapt als je het commentaar van de regisseur erbij hebt, maakt voor mij een film niet goed.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Lynch geeft toch geen uitleg over zijn films?
Ik wist dat hij wazig zou zijn, maar zo wazig? Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten van een David Lynch film?
Mulholland Drive is Lynch' meest toegankelijke.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik wist dat hij wazig zou zijn, maar zo wazig? Nee
The Straight Story is vrij gemakkelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mulholland Drive is Lynch' meest toegankelijke.![]()
Bekijk Eraserhead, Lost Highwayof het extreem bizarre Inland Empire es...
Die vond ik dan ook echt ruk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:08 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
The Straight Story is vrij gemakkelijk.
Mooie site, maar tering wat sloom...quote:
Is inderdaad traagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie site, maar tering wat sloom...
INLAND EMPIRE is 1 van de grootste meesterwerken van het afgelopen decenniumquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mulholland Drive is Lynch' meest toegankelijke.![]()
Bekijk Eraserhead, Lost Highwayof het extreem bizarre Inland Empire es...
Zo, wat een onverwacht leuke film was dit zeg. Ongelooflijk knap gedaan met het minibudget en origineel uitgewerkt. En ik ben uiteraard ook verliefd op de vrouwelijke leadquote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader dus
ik wil die film (mONSTERS) morgen gaan kijken, maar wat voor soort film is het? ik heb gehoord dat hij een beetje op de docu film district 9 lijkt.. dat is toch hopelijk niet zo??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo, wat een onverwacht leuke film was dit zeg. Ongelooflijk knap gedaan met het minibudget en origineel uitgewerkt. En ik ben uiteraard ook verliefd op de vrouwelijke lead
Enige overeenkomst is dat er aliens (monsters) op aarde zijn en dat ze die proberen af te zonderen. Voor de rest eigenlijk totaal anders, het is ook meer een drama film.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik wil die film (mONSTERS) morgen gaan kijken, maar wat voor soort film is het? ik heb gehoord dat hij een beetje op de docu film district 9 lijkt.. dat is toch hopelijk niet zo??
ik twijfel eraan jonah hex te gaan kijken, kan je er miss wat meer over vertellen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:57 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Enige overeenkomst is dat er aliens (monsters) op aarde zijn en dat ze die proberen af te zonderen. Voor de rest eigenlijk totaal anders, het is ook meer een drama film.
Going The Distance
Weer een meevaller, hij was leuker dan verwacht. Een romantische komedie dus het is allemaal lekker voorspelbaar (het gaat goed, gaat fout en dan komt het weer goed) maar heb wel een paar keer goed moeten lachen. Tegen het einde aan werd het allemaal wat minder maar vond het toch een leuke film.
Jonah Hex
Ik snap het lage cijfer en waarom hij hier niet meer in de bios komt. Megan Fox zag er wel lekker uit.
Vanmiddag misschien even naar Exit Through the Gift Shop, ben erg benieuwd naar deze documentaire.
Ik verwachtte niet zoveel van deze film maar denk dat ik daarom juist verrast was, ik vond het best een goede film, natuurlijk wel voorspelbaar hier en daar, maar af en toe best spannend, ook grappig, alleen een beetje een eind dat je denkt tja, ik had wel wat leukers kunnen verzinnenquote:Bowden (Chris Messina), een detective die net van de drank af is, krijgt te maken met een veel voorkomende situatie. Vijf mensen zitten vast in een lift en kunnen om de één of andere reden niet verder. Na een reeks onverklaarbare gebeurtenissen komen ze er achter dat één van hen de duivel zelf is. Er zit daarnaast meer achter de vijf personen dan menigeen zal denken. Een strijd op leven en dood begint. Wie zal er de lift levend verlaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou de film niet nog een keer kijken, maar ik heb me wel prima vermaakt met deze film.
Het schijnt het eerste deel van drie film te zijn waarin mensen in een normale situatie vas tkomen te zitten, en als het 2e deel komt ga ik die toch wel even kijken.
ik ga em ook kijken, ik kan niet zo goed tegen trage films.. zit er wel wat van spanning in??quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:29 schreef znarch het volgende:
Snabba Cash
[ afbeelding ]
Trage scandinavische misdaadfilm. Zoals de meeste zweedse films kon ook deze mij goed bekoren. Hoewel hij zeker niet kort is en alles vrij gestaag gaat heb ik mij geen moment verveeld.
6.5-7
Naja, echt "spanning" valt mee. En ja hij is vrij traagquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:36 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik ga em ook kijken, ik kan niet zo goed tegen trage films.. zit er wel wat van spanning in??
Wtf xD gaan ze het dan in 6 delen uitzenden of wat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef musicfreakyme het volgende:
Gisteren op Canvas trouwens een stuk van het eerste deel van de Millenium-triologie zitten kijken.
Alle films worden in 2 delen uitgezonden, dat is wel jammer.
Ik vond het eerste deel van de eerste film behoorlijk indrukwekkend, maar het is wel irritant dat je dan een week moet wachten op de rest van de film.
Aan de andere kant - beter dat ze hem nu al helemaal uitzenden!
(volgende week hopelijk wel eerst een korte terugblik naar het eerste deel...)
Yep!quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Wtf xD gaan ze het dan in 6 delen uitzenden of wat?
http://www.luistercijfers(...)n-premiere-op-canvasquote:Canvas programmeert de drie films in televisiepremière als een zesdelige reeks (90’). Vanaf zaterdag 2 oktober om 21:10 uur.
Superspannend!quote:Payton (Dennis Quaid) en Bower (Ben Foster) zijn twee ruimtereizigers die wakker worden op hun schip zonder dat ze nog weten wat hun missie was. Als ze door wat wazige herinneringen proberen uit te vinden wat hun doel was op deze missie, komen ze erachter dat ze niet alleen zijn, maar dat ''iets'' het op hen heeft gemunt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de film kent ook te veel van die typische minpunten als plotholesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en voorspelbaarheden zoals de volgorde van doodgaan. Bovendien Adrien Brody![]()
![]()
![]()
cijfer: 6.5
Tian bian yi duo yun (The Wayward Cloud) (2005, Taiwan, Tsai Ming-liang)
Nee, hier kon ik echt heel weinig mee. Het was me allemaal te wazig en vaag. Ik bleef hopen dat het ergens een beetje begrijpbaarder werd. Of dat de film me toch wist te pakken, maar dat deed het me nooit. Het bleef te veel een soort ranzige wazige halve porno. Het zal allemaal wel symbolisch zijn over het gebrek en verlangen naar liefde. Maar de film wist me nooit te raken. De muzikale intermezzo's waren wel geinig, maar dan ook vooral omdat ze zo bizar waren. Maar leken verder ook weinig te maken te hebben met het plot of de thematiek van de voorgaande scene's.
Na het zien van deze film heb ik iig voorlopig geen trek meer in watermeloen.
cijfer: 4.5
Zeer vermakelijke en goede documentaire!quote:Een film over een man die een film over Banksy probeerde te maken. De excentrieke Franse winkeleigenaar Thierry Guetta probeert de wereld van graffiti te vangen door de bekendste vandalen tijdens de creatie van hun werk te volgen. We volgen Thierry vervolgens bij zijn pogingen om Banksy te vinden en vriendschap met hem te sluiten. Maar het gevolg is dat de kunstenaar de camera omdraait naar de Fransman. Wat volgt is een verhaal over het leven van deze man, die probeerde het onfilmbare vast te leggen en daarbij faalde.
Hetzelfde hier, maar ik was net in het boek begonnen voordat ik de film op tv zag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef musicfreakyme het volgende:
Gisteren op Canvas trouwens een stuk van het eerste deel van de Millenium-triologie zitten kijken.
Alle films worden in 2 delen uitgezonden, dat is wel jammer.
Ik vond het eerste deel van de eerste film behoorlijk indrukwekkend, maar het is wel irritant dat je dan een week moet wachten op de rest van de film.
Aan de andere kant - beter dat ze hem nu al helemaal uitzenden!
(volgende week hopelijk wel eerst een korte terugblik naar het eerste deel...)
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:32 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, maar ik was net in het boek begonnen voordat ik de film op tv zag.
Kon niet wachten op volgende week dus gelijk maar gedownload. Blijkt op tv de director's cut uitgezonden te worden, die net dat beetje toevoegt aan achtergrond.
Prachtige film, spannend en je gaat echt om lisbet, mikael en de rest geven. Heel heel mooi!
9.
[ afbeelding ]
(zijn de andere delen van millennium al verfilmd?)
Ja ik snap de ophef ook niet. Ik vond het ook een prima film! Alleen als ik dat tegen mensen zei, dan gaan ze zeggen van jaja het zal niet aan de tieten liggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:31 schreef trebremmit het volgende:
Afgelopen tijd gezien:
Showgirls 1995 Paul Verhoeven
Deze film wordt nogal eens afgekraakt en beschouwd als heel slecht. Geheel onterecht vind ik, Verhoeven is gewoon lekker gewaagd bezig en maakte een film zoals nog niet eerder vertoond.
Visueel prachtig met de naakt en dansscenes, een geweldige Elizabeth Berkley en de dialogen zijn over the top goed! Voor iedereen die van sex, geweld en naakt houdt! 7/10
Ik vond het vooral een film over (oneerlijke) concurrentie, egoïsme en hoe ver je gaat voor je ambities.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik snap de ophef ook niet. Ik vond het ook een prima film! Alleen als ik dat tegen mensen zei, dan gaan ze zeggen van jaja het zal niet aan de tieten liggen
Ik weet niet hoe het zit met de laatste uit de serie, maar ik zou deel twee overslaan, zo slecht. Ze zijn nu bezig met de Amerikaanse verfilming van deze boekenreeks, ben benieuwdquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:32 schreef toetsenbordridder het volgende:
(zijn de andere delen van millennium al verfilmd?)
Gewoon alle scenes dat ze onder invloed van iets waren, waren fking epic.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:28 schreef planethugo het volgende:
Get Him to the Greek
Viel me reuze mee. Sommige stukken waren minder maar daar volgde dan weer een scene op die wel geslaagd was. De scene met Jeffrey vond ik zelfs geniaal en zelfs een beetje herkenbaar7.4 / 10
ja maar toen ze aan die behaarde wand stonden te aaien schoot ik echt in de lach. Ook Puffy deed het overigens wel aardig in die scenequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:20 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Gewoon alle scenes dat ze onder invloed van iets waren, waren fking epic.
Begreep ook niet dat er gewoon een opening zat in die meters hoge muurquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:35 schreef rijsttafel het volgende:
Monsters dan ook maar gekeken.
Het budget voor deze film was zeer laag, maar ook met beperkte middelen kun je nog een goed plot in elkaar draaien. Dat is hier echter niet gebeurd. Er is te geforceerd naar een bepaalde situatie toegewerkt. De burgerluchtvaart bestaat in deze film blijkbaar niet en om een of andere reden mag er ook niet meer gevaren worden, dus gaan ze maar lopen door de jungle. Daar zijn aliens die niets aan het verhaal toevoegen. Dat was het hele plot.
Aan het einde nog de totaal onverwachte, maar toch verplichte romance. Nou, ik heb een traantje weg moeten pinken hoor..
De analogie met de immigratie van Mexicanen is ook niets, want geen Amerikaan die ze tegenhoudt, ze lopen er gewoon zo naar binnen terwijl er een 100 meter hoge muur staat![]()
Ik weet niet wat ik hier voor laag cijfer aan moet geven..
gewoon net als mij, een 3 of een 4quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:35 schreef rijsttafel het volgende:
Monsters dan ook maar gekeken.
Het budget voor deze film was zeer laag, maar ook met beperkte middelen kun je nog een goed plot in elkaar draaien. Dat is hier echter niet gebeurd. Er is te geforceerd naar een bepaalde situatie toegewerkt. De burgerluchtvaart bestaat in deze film blijkbaar niet en om een of andere reden mag er ook niet meer gevaren worden, dus gaan ze maar lopen door de jungle. Daar zijn aliens die niets aan het verhaal toevoegen. Dat was het hele plot.
Aan het einde nog de totaal onverwachte, maar toch verplichte romance. Nou, ik heb een traantje weg moeten pinken hoor..
De analogie met de immigratie van Mexicanen is ook niets, want geen Amerikaan die ze tegenhoudt, ze lopen er gewoon zo naar binnen terwijl er een 100 meter hoge muur staat![]()
Ik weet niet wat ik hier voor laag cijfer aan moet geven..
En toch geef je hem een 8.5/10?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef casper019 het volgende:
Monsters (2010)
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk
Drama / Science-Fiction
94 minuten
geregisseerd door Gareth Edwards
met Whitney Able en Scoot McNairy
Vanaf 17 februari 2011 in de bioscoop (overige bioscoopreleases)
damn wat een tegenvallende film, ik had de trailer gezien en die zag er echt heel tof uit. Maar ik vond de film totaal niet spannend. Er gebeurde weinig en vond dat er ook weinig sfeer in de film zat. Ik had helemaal niet het gevoel te kijken naar wereld die verwoest was door aliens en bombardementen.. maar kreeg meer het idee dat ze door de jungle met afentoe een stadje trokken. Ik heb em nog afgekeken omdat ik toch wou weten hoe het zou aflopen en of er nog iets zou gebeuren maar wat een slappe film. En dat ze op het eind plots een ''roamnce''krijgen valt ook een beetje uit het niets, nergens uit opgebouwd. Slappen film
een 3.5/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:50 schreef resque het volgende:
ben nu frozen aan het kijken... wat een slechte film zeg... et was nog wel OK, totdat:Allez, dan begint de film juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Ik heb 'm ook gekeken omdat er 3.5 uit 4 stond, dacht, nou dat kan ik nog eens proberenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En toch geef je hem een 8.5/10?
ik bedoelde 3.5/4 van de 10 :p !!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gekeken omdat er 3.5 uit 4 stond, dacht, nou dat kan ik nog eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de sfeer weergeven kunnen ze wel... ik werd er erg neerslachtig van etc...
maar films die dat gevoel weten over te brengen scoren bij mij erg hoog :-)
8,0
Kick-Ass
Kijken - erg leuk :-) 8,1 op IMDB, ook van mij :-DDromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
Het allerergste vond ik nog, naast de dingen die je al noemt, dat men gewoon scenes uit de oude Nightmare reeks opnieuw hebben gebruikt. (de scene met de handschoen in bad bv.)quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
A Nightmare on Elm Street
Oei, oei, oei. Al die remakes ook. Bij die van Halloween kon ik de iets andere insteek (meer jeugd van Michael Myers) nog wel appreciëren. Friday the 13th was al wat minder, maar daar vond ik het origineel eigenlijk ook weinig memorabel en na de verschrikking Jason X was alles een verbetering. Maar deze Nightmare. Er is wel meer mis met de film (personages vallen echt te pas en te onpas in slaap om Freddy toch maar te kunnen opvoeren) maar het meest storende was gewoon Freddy. De vorige Freddy was grappig, eng en ook gewoon bijzonder, want hij was niet als andere badguys. Deze nieuwe werkt gewoon helemaal niet, dit is een dertien in een dozijn freak die er nep uitziet. Jackie Earle Haley probeert wel en 't ligt ook niet echt aan hem, de chemistry is er gewoon niet. Sommige personages kunnen maar door 1 acteur gespeeld worden, blijkbaar hoort de combo Englund/Kruger daar ook bij.
Erg lekkere actiefilm. Op bepaalde momenten niet bepaald realistisch, maar heb me er erg mee vermaakt. Dit is een van de weinige films geweest waarbij ik tussendoor niet heb gekeken hoe lang de film nog duurde, wat mij betreft had het gerust nog een uur langer door kunnen gaan. Ik geef hem een een 8-.quote:De leden van een CIA Black Operation team zijn in de Boliviaanse jungle op een 'search and destroy'-missie. Het team wordt echter verraden en voor dood achtergelaten. Ze besluiten achter de verantwoordelijken aan te gaan om wraak te nemen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:28 schreef Hulkio het volgende:
Going the Distance (Nanette Burstein, 2010)
Goh, de film had al dik tien minuten geleden moeten beginnen. Jemig er zitten wel erg veel vrouwen in de zaal. Hmz, wel erg veel slechte voorfilmpjes. He? Doet Drew Barrymore mee? En dan kom je er ineens achter dat je niet bij The American zit, maar bij Going the Distance.... altijd leuk samen met je broertje. Gezien de andere film inmiddels ruim een kwartier was begonnen toch maar besloten om te blijven zitten. Erg voorspelbare romantische komedie die ook minstens een kwartier te lang duurde. Toch nog wel een paar lichtpuntjes in de vorm van enkele vrij hilarische scenes, dat kwam niet van hoofdrolspeler Justin Long, maar meer vanuit de bijrollen. 5.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4.5
Black Death (2010)
Prima film, geeft goed weer dat de meeste dingen toen in de naam van ( een denkbeeldige ) god werden gedaan en alles wat vreemd was met heksen te maken had en op de brandstapel hoorde.
6.5
Burn After Reading (2008)
Leuke komedie van de Coen broers. Niet zo heel bijzonder als de meeste van hun films, maar hij kijkt toch lekker weg. Hier zien we Brad Pitt in een nooit eerder geziene rol en ik vind dat hij het geweldig doet! Lekker hilarisch en er zwaar over.
7.5
[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 06-10-2010 18:44:01 (en bedankt :')) ]Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 7.5
Laatst ook weer gezien voor de zoveelste keer, heb hem ook een 10 gegeven op IMDB, aangezien een 10 onmogelijk is, is een 9,9 realistischerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef El_Matador het volgende:
Afgelopen tijd gezien:
- True Romance Eerder gezien (1993) 9.9
Schitterend, wat een genot om naar te kijken dit verhaal van Tarantino. Voor de 5e keer ofzo gezien, blijft mijn op 1 na beste film
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
How to Train Your Dragon (2010, VS, Dean DeBlois & Chris Sanders)
Sukkelige jongen sluit vriendschap met een (zogenaamd) levensgevaarlijke draak en temt hem daarna, zoals de titel al aangeeft. Waardoor hij een einde maakt aan de eeuwige strijd tussen Vikingen en draken. Ondertussen krijgt hij natuurlijk ook nog het meisje.
Het is allemaal niet heel bijzonder dus, maar het is dan ook gewoon een prima gedane formule film. Klein probleem is dat de film zijn eigen moraal op het einde een beetje onderuit haalt.Ook gezien vannacht, heerlijk filmpje! Ben het eens met die 7.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 7.5
Haha ja, ik zat dus ook al zo van, hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Fountainquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Laatst ook weer gezien voor de zoveelste keer, heb hem ook een 10 gegeven op IMDB, aangezien een 10 onmogelijk is, is een 9,9 realistischer
Wat is je nummer 1?
Nee, dat is helemaal niks. Daarom is het ook zijn #1 film. Dus het is zeker geen aanrader!quote:
Ok nice, die vond ik iets minder maar ook zeker wel vet, PM me je top10 please (als je die hebt), ff kijken of ik iets nog niet gezien hebquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niks. Daarom is het ook zijn #1 film. Dus het is zeker geen aanrader!
Ik denk dat ie in dit topic wel op z'n plaats is, tenslotte willen we allemaal (ik dus ook!) films leren kennen die geweldig zijn dan wel lijken op films die we al kennen in hetzelfde genre/soortgelijke films.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Ok nice, die vond ik iets minder maar ook zeker wel vet, PM me je top10 please (als je die hebt), ff kijken of ik iets nog niet gezien heb
Trouwens mede de reden dat ik de OP & TT gewijzigd heb. MIsschien een beter idee trouwens om de vaste bezoekers van dit topic een Whatiwatch ( http://www.whatiwatch.net ) of Icheckmovies ( http://www.icheckmovies.com ) link te plaatsen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef El_Matador het volgende:
.....
====
NIeuw! Een top 3 van de vaste users van dit topic, post je top3 van aanraders die je afgelopen maand gezien hebt!
Torero;
1 - The Fountain
2 - Cidade de Deus
3 - The Fall
Return of the Dragon heeft weinig van doen met Enter the Dragon... Het is zelfs ouder dan Enter the Dragonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:30 schreef niesl2 het volgende:
Return of the Dragon: Het vervolg op Enter The Dragon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |