Ow?quote:Op zondag 6 juni 2010 10:58 schreef Luco het volgende:
En deze keer zonder userUI's, want dat mag niet meer van FOK...
SCHEER JE WEG!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef Luco het volgende:
Jij hebt uberhaupt geen topic geopend, prutser.
Altijdquote:
Moppie Moppie Moppie, je bent helemaal toppie!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Altijd
Luco is een moppie met Italiaans temperament.
Was Nelson de enige?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Luco het volgende:
Ook mooi gister. Coach van 1 vertrekt nu naar een andere ploeg en we gingen nog een foto met de hele selectie en hem maken. Komt NelsonWandelaar er gewoon bijstaan... Kerel staat nu op alle foto's die op dat moment zijn gemaakt
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Luco het volgende:
Ook mooi gister. Coach van 1 vertrekt nu naar een andere ploeg en we gingen nog een foto met de hele selectie en hem maken. Komt NelsonWandelaar er gewoon bijstaan... Kerel staat nu op alle foto's die op dat moment zijn gemaakt
en Fems en Slaif.quote:
quote:
Uiteraard zijn er foto's beschikbaar, maar die blijven in het selecte kringetje circulerenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn er al foto's beschikbaar dan?
Want het schreeuwt er namelijk om
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er foto's beschikbaar, maar die blijven in het selecte kringetje circuleren.
Van jongens en van meisjesssssquote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er foto's beschikbaar, maar die blijven in het selecte kringetje circuleren.
Huh? Wat heeft dit te maken met Groningen???quote:Op zondag 6 juni 2010 10:57 schreef Luco het volgende:
Die clip is ook bizar, ik snap echt helemaal niks van het camerawerk. Nu nog wachten op een fatsoenlijke remix, kan niet uitblijven denk ik.
Ja, standaard top40 werk
Discussie in vorig topic ging toevallig over nummers die je de hele tijd achter elkaar door blijft draaien.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:15 schreef Harribo het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dit te maken met Groningen???
Leuk zo'n onderwerp over Groningen (waar ik zelf woon).
Oke, topic-vraagje, wie weet leuke kroegen voor mensen >25 jaar?
Ik ga zelf vaak naar de Kromme Elleboog hoek.
Nog een leuk plaatje van Groningen
[ afbeelding ]
Dit is een slowchattopic voor Groningers, hoeft niet per sé over Groningen te gaanquote:Op zondag 6 juni 2010 11:15 schreef Harribo het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dit te maken met Groningen???
Slechte humor is tijdloos.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Luco het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef Renesite het volgende:
Klopt!
Was dat ACHTERIN kardinge bij die velden?
Nee, we zijn een gemengde voetbalvereniging die voor de lol op een korfbalveld staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:38 schreef Harribo het volgende:
aha korfbal neem ik aan.....is bij kardinge...voetbal daar wel eens tegen DIO (winnen we nooit helaas)
Yes, witte sokken in sandalenquote:
Dat had ik gezien het leeftijdsverschil ook al wel bedachtquote:
Ah, wat toevallig dat er net een bal voor Nelson's hoofd langs vliegt op de foto!!quote:
Checkquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, wat toevallig dat er net een bal voor Nelson's hoofd langs vliegt op de foto!!
oh WTF is dit dan!?! Ik wil Nelson citeren en krijg vervolgens een hele lading opmaakcodes (met alles van de FOK!-page, inclusief Google Ads en FOKNieuws enzo!?) en dit:
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Ja baby citeer me.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, wat toevallig dat er net een bal voor Nelson's hoofd langs vliegt op de foto!!
oh WTF is dit dan!?! Ik wil Nelson citeren en krijg vervolgens een hele lading opmaakcodes (met alles van de FOK!-page, inclusief Google Ads en FOKNieuws enzo!?) en dit:
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
3 posts voor jequote:Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kewl, een TVP knop
(onderaan: 'volg topic')
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Silver ftw.
Geen vrijwilligerswerk doen FTWquote:
Wat jij doet misschien niet, maar wat PSM doet toch welquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat jij doet misschien niet, maar wat PSM doet toch wel
Filmpjes? Waar?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel handig, ik heb haast nooit zin om te reageren.
Grappig ook, die sneak peak filmpjes in feedback.
Nieuwe forumlayout sneaktopic #2quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Na ontvrinden wordt het woord van 2010 natuurlijk: Ontvolgen (dat kruisje achter een topic).
[..]
Filmpjes? Waar?
Jij ook Jopie!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef JH87 het volgende:
Nou welterusten Groningers.
Gepassioneerde fan van korfbal.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef Luco het volgende:
Hello allemaal!
Gelukkig nog geen vragen van teamgenoten waarom die knakker op de foto staat...
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gepassioneerde fan van korfbal.
...
...
Ja ik moest OOK lachen toen ik dat neerzette.
Rondleiding bij het binnenhof, chillen bij Scheveningen, krijg nog een rondleiding bij de nationale ombudsman en zo.quote:
Check check dubbel checkquote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
Rondleiding bij het Binnenhof is tof, zeker als je de gebouwen ook van binnen mag bekijken, zoals bij de Tweede Kamer en de werkkamers van de kamerleden
Oh, leuk toch.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rondleiding bij het binnenhof, chillen bij Scheveningen, krijg nog een rondleiding bij de nationale ombudsman en zo.
Een excursie vanuit de hogeschool.
Nah, kutte er aan is, ik heb volgende week 3 tentamensquote:
Geen partij, algemene rondleiding. Maar ik verwacht wel wat meer omdat we er -geloof ik- wel 2 uur rondlopen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij welke partij gaan jullie kijken?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen partij, algemene rondleiding. Maar ik verwacht wel wat meer omdat we er -geloof ik- wel 2 uur rondlopen.
Hmmm.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben toen bij de PvdA geweest. Mochten we ook ff in de Tropenkamer zitten, wat de vergaderruimte van die partij is
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm.
De docent die het regelt is wel een D66er, veel contact mee enzo. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Heeft iemand nog sterke vragen voor "Dr. Love" op de radio? Alles mag
Ik heb überhaupt niet geslapen dus ik zit al in de avond-mode qua humeur en energie-level.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef Luco het volgende:
Avond al? Hoe vroeg ben je wel niet opgestaan Oneself?
Tss, alcoholist.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt niet geslapen dus ik zit al in de avond-mode qua humeur en energie-level.
Haha nee, die was er niet. Er zit geen spectaculaire actie of gedachte achter het niet slapen hoor, wees gerust.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Was er een speciale aangelegenheid om door te halen? Leren of iets dergelijks?
Dan zou ritalin nog kunnen.
Doe es link geven?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Sobraine het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de Groningen meet van KLB?
quote:
Ervaring met die laatste?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Works for the best als je wakker wil blijven, nog gezonder dan speed en alcohol combined ook.
Wij doen een 'trial' met een soort van Dr. Love. Mensen sturen vragen in (hoef niet per sé liefdesgerelateerd te zijn) en die lezen we voor aan Dr. Love in de studio. Hij heeft de vragen nog nooit gehoord dus improviseert de antwoorden ter plekke (het is een komediant).quote:Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Oneself het volgende:
Goedenavond!
[..]
Dr. Luuuuuuuuv..
Nee, niet echt. Was ist los dan?
Klopt, maar slapen is heilig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Works for the best als je wakker wil blijven, nog gezonder dan speed en alcohol combined ook.
Haha nooo, verder dan alcohol of wiet ga ik niet.quote:
Dat klinkt wel leuk! Is dat in Grunn? En van waar gaat dat uit dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wij doen een 'trial' met een soort van Dr. Love. Mensen sturen vragen in (hoef niet per sé liefdesgerelateerd te zijn) en die lezen we voor aan Dr. Love in de studio. Hij heeft de vragen nog nooit gehoord dus improviseert de antwoorden ter plekke (het is een komediant).
Eerste keer vanavond was erg leuk
www.HappyHourFM.comquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Oneself het volgende:
Dat klinkt wel leuk! Is dat in Grunn? En van waar gaat dat uit dan?
Ik zap er wel eens over. En dan blijf ik kijken. Of nietquote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Bob. het volgende:
Belangrijke vraag: waarom kijk jij take me out?
Ik doe Google, ik zie een Afvaller. Iz det rait?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Pizzahut.
Ik gok dat hij het liedje bedoeld?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik doe Google, ik zie een Afvaller. Iz det rait?
Deeeeeee (etc) Pizzahut zegt me niets trouwens, niet in combinatie met hem.
quote:
Schijnt dat ze in een nieuwe musical gaat spelen waarin ze uit Winschoten komt. Moet een kaskraker worden, want Chantalquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt dat ze in een nieuwe musical gaat spelen waarin ze uit Winschoten komt. Moet een kaskraker worden, want Chantal
Gronings is een afknapper voor mij (net als Drents, Fries en Twents...). Heb dat dan weer niet met Brabants, dat vind ik ontzettend schattigquote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik vind het leuk! Vooral bij oude mensen.
Hebben mensen hier nog fijne vakantie-plannen btw?
Amsterdams is ook leuk (Mits enigzins gematigd). Gister met maar A'dammers opgetrokken, klonk weer heerlijk bekendquote:Op maandag 7 juni 2010 22:50 schreef Jesse_ het volgende:
Amsterdams is echt zo lelijk
Hoor je alleen maar uit die asociale tokkie koppen komen
Ik zat voor de deur van mijn werk even op de grond een krantje te lezen toen mijn baas er nog niet was.. kwam er zo'n oude Groningse vent langs, die volgens mij dacht dat ik een zwerver was. Begon dus een praatje met me. Nou werkelijk waar.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik vind het leuk! Vooral bij oude mensen.
Dat overkomt mij elke keer op m'n werk minstens 1 keer!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zat voor de deur van mijn werk even op de grond een krantje te lezen toen mijn baas er nog niet was.. kwam er zo'n oude Groningse vent langs, die volgens mij dacht dat ik een zwerver was. Begon dus een praatje met me. Nou werkelijk waar.Verstond er geen fúck van.
Haha ja, ik heb ook niets met accentenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Gronings is een afknapper voor mij (net als Drents, Fries en Twents...). Heb dat dan weer niet met Brabants, dat vind ik ontzettend schattig.
Ah dat is leuk! Wat voor werk doe je dan dat hij dacht dat je 'n zwerver was?!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zat voor de deur van mijn werk even op de grond een krantje te lezen toen mijn baas er nog niet was.. kwam er zo'n oude Groningse vent langs, die volgens mij dacht dat ik een zwerver was. Begon dus een praatje met me. Nou werkelijk waar.Verstond er geen fúck van.
Ja, papa!quote:
quote:
Jaa, dat is tof.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, compleet gesprek adhv smilies.![]()
Iemand wel eens van lomografie gehoord?
doe ze de groenten. Ik ga kijken of ik zo kan ontbijtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen. Even snel douchen, broodje naar binnen drukken en dan een van de meest belangrijke colleges dit jaar om 9:00.
omdat die halfbakken website het ook niet beter maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom bestaan er tegenwoordig nog bedrijven zonder website.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:01 schreef JH87 het volgende:
Mogguh.
Vind ik wel. Wou nu ook even weten wat de openingstijden zijn van een winkel. Moet ik er weer heen bellen. Zet desnoods een witte pagina neer met je contact-gegevens en openingstijden of zo. Dan verbindt Google je naam in ieder geval ook aan een eigen pagina in plaats van aan zo'n online 'adressenboek'.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
omdat die halfbakken website het ook niet beter maken.
http://www.lomography.com/photosquote:Op maandag 7 juni 2010 23:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaa, dat is tof.Ik ben alleen zelf absoluut niet creatief, op welke manier dan ook, maar foto's kijken vind ik wel leuk.
Das pas decadent uitslapenquote:
Had je eerder op moeten staan, ik werd met een heerlijk zonnetje wakkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaaa, alleen ontbrak het zonnetje wel 'n beetje.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef JH87 het volgende:
Nomnomnom morgen heb ik m'n iMac bij elkaar gespaard. En dan nog geduld hebben met bestellen tot na m'n tentamens.
keepvid.com savevid.com convertyoutube.com en zo zijn er vast nog meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef MaxMark het volgende:
Met VDownloader kun je geen Youtube-video's meer downloaden? Iemand die nog een alternatief weet?
Al die java-dingen werken niet, om de een of andere reden. Anyway, ik heb gewoon de filmpjes rechtstreeks van Youtube laten zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
keepvid.com savevid.com convertyoutube.com en zo zijn er vast nog meer
PvdA of SP?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben tegen de methode van de bulldozer
quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar wel beter dan het rechtse blok CDA en VVD dat kil wil saneren
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Uiteraard.Net zoals Wilders beter is dan Hitler.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat zegt 'ie al langer. En dat is een van de weinige nuances in zijn gebrabbel.
quote:
Wilders boeit me eigenlijk niet zo. Ik vind het veel erger dat VVD straks 38 zetels krijgt met zo'n asociaal programma. Als je een beetje dat programma leest snap je dat de middenklasse en het armere deel van de bevolking flink gaat inleveren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar het is wel grappig dat hij zichzelf zo tegen spreekt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wilders boeit me eigenlijk niet zo. Ik vind het veel erger dat VVD straks 38 zetels krijgt met zo'n asociaal programma. Als je een beetje dat programma leest snap je dat de middenklasse en het armere deel van de bevolking flink gaat inleveren.
Nee, GL, SP of PvdA. Ik ben wat linkser geworden sinds de crisis en sinds ik de economie wat beter begrijp.quote:
Ik vind de PvdA campagne ook te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:21 schreef Jesse_ het volgende:
Cohen
Stem nou maar gewoon op een echte partij
Middenklassequote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:17 schreef Jesse_ het volgende:
Wauw, van dat koor had ik zelfs nog nooit gehoord
Toch goed dat ik dan even reclame maakquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:17 schreef Jesse_ het volgende:
Wauw, van dat koor had ik zelfs nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:54 schreef JH87 het volgende:
Ik heb sinds zaterdag geen alcohol meer gedronken. Drie dagen droogstand.
En dat heeft het lef mij alcoholist te noemen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:54 schreef JH87 het volgende:
Laatste keer dat me dat lukte had ik een longontsteking en mocht 't niet vanwege de antibiotica.
Iedereen mag gaan maar das meestal de grootste groep mensen iedereen mag komen offcoursequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:31 schreef Oneself het volgende:
Waarom alleen voor oudere mensen die van klassiek houden, eigenlijk?
Gezellig, dan neem ik mijn vriendin mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iedereen mag gaan maar das meestal de grootste groep mensen iedereen mag komen offcourse
een onderling grapjeMaar iedereen is gewenst ! als je van klassieke franse muziek houd.
![]()
Ideaal om je vriendin mee te nemen![]()
Uitgeslapen als een malle. Nu koppijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Bob. het volgende:
Ja, mogguh.
quote:
Het beroemde bier, pak melk en stemrondje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga straks ff. Moet toch nog even naar de supermarkt en dan kom ik langs het stembureau
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het beroemde bier, pak melk en stemrondje.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef Bob. het volgende:
Net geweest.
quote:
Progressief is d66 zeker, maar dat heeft vrij weinig met links of rechts te maken. Ik zie mezelf toch echt niet als een linkse rakker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef JH87 het volgende:
Ik zie D66 toch altijd wel als een wat progressievere partij, hoewel 't niet echt gaat om een PvdA-SP linksigheid nee. En VVD viel me na m'n post pas op.
Staat op je stempas, als het goed is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef Nixx- het volgende:
Ik moet nog stemmen. Ik moet eerst nog uitvinden waar een stemlokaal in de buurt zit.
Op je stempas staat het bureau wat het dichts bij je huis is. En anders staat hier een lijst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef Nixx- het volgende:
Ik moet nog stemmen. Ik moet eerst nog uitvinden waar een stemlokaal in de buurt zit.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Op je stempas staat het bureau wat het dichtst bij je huis is. En anders staat hier een lijst.
3 druppels!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het waren net maar 2 druppels. Nat wordt je echt niet. Daarvoor regent het te zacht en is het te warm buiten.
Stemlokaal in eigen buurt: School de Meidoorn, Amsterdam.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Bob. het volgende:
Op je stempas staat het bureau wat het dichts bij je huis is. En anders staat hier een lijst.
Ik moest in de regen naar huis fietsen toenstraksquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
3 druppels!![]()
Nee, had al 'n plu gepakt en het was bovendien best lekker inderdaad.
Sta je officieel in een andere gemeente ingeschreven? Weet je zeker dat je dan wel mag stemmen in Groningen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Stemlokaal in eigen buurt: School de Meidoorn, Amsterdam.....
@Bob, bedankt voor de lijst![]()
Het wordt dus de noorderbinnensingel....
bronquote:Stemmen in andere gemeente
Wilt u in een andere gemeente stemmen dan waar u staat ingeschreven, dan moet u een kiezerpas aanvragen.
Ja, ik ben langs het stadsdeel kantoor gegaan om er een kiezerspas van te laten maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef Bob. het volgende:
Sta je officieel in een andere gemeente ingeschreven? Weet je zeker dat je dan wel mag stemmen in Groningen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef MaxMark het volgende:
[ afbeelding ]
Al 101.702 mensen op Facebook die (zeggen te) hebben gestemd.
Ik had moeite met hem op te vouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Luco het volgende:
Ik vouw 'm standaard nog paar keer dubbel voordat ik m'n biljet erin donder...
U gaat door voor de koelkast.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De zoon van Pechtold: "Ik ga nu naar groep 3, moet jij ook niet eens naar de Derde Kamer?"
Ja! Ik ook! En wat nog blonder was; ik stond in de rij (1 man voor me, die al geholpen werd) en toen begon een van de dames achter de tafels hevig te zwaaien. Dus ik dacht: 'oh mooi, zij gaat mijn stemkaart checken, kan ik ook gelijk.' Dus ik loop naar haar toe. Begint ze te lachen, blijkt het dat ze gewoon naar een bekende achter mij zat te zwaaien. Right.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]Ik ga lekker niet op die knop drukken.
Er is trouwens een probleem met het volume van de verzegelde containers waar de stembiljetten in moeten.
De stembiljetten zijn simpelweg te lijvig.
Veel mensen moeten vouwen, stampen etcetera.
Maffe mensen zitten daar altijd achter die tafels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja! Ik ook! En wat nog blonder was; ik stond in de rij (1 man voor me, die al geholpen werd) en toen begon een van de dames achter de tafels hevig te zwaaien. Dus ik dacht: 'oh mooi, zij gaat mijn stemkaart checken, kan ik ook gelijk.' Dus ik loop naar haar toe. Begint ze te lachen, blijkt het dat ze gewoon naar een bekende achter mij zat te zwaaien. Right.
Je kunt er wel grof geld mee verdienen. Of relatief 'grof', whatever. Ik las een oproep waarbij je 150 pegels kreeg voor een paar uurtjes zitten daar, geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Maffe mensen zitten daar altijd achter die tafels.
Voor een student is dat wel veel. Maar ik dacht altijd dat er ambtenaren uit het Gemeentehuis zaten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Je kunt er wel grof geld mee verdienen. Of relatief 'grof', whatever. Ik las een oproep waarbij je 150 pegels kreeg voor een paar uurtjes zitten daar, geloof ik.
Ik ga janken indien optie 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Q.E.D. het volgende:
PvdA 31
VVD 31
![]()
Wordt een late avond denk ik.
Hier gaat de vlag uit als links wint. Beter voor iedereen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hier gaat de vlag uit als links wint. Beter voor iedereen.
Ik vind hem zo jammer he. Gaattie 'n nummer opnemen.quote:
Boehoe!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Je wilt alles kil wegsaneren Rene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |