quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:17 schreef Jesse_ het volgende:
Wauw, van dat koor had ik zelfs nog nooit gehoord
Toch goed dat ik dan even reclame maakquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:17 schreef Jesse_ het volgende:
Wauw, van dat koor had ik zelfs nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:54 schreef JH87 het volgende:
Ik heb sinds zaterdag geen alcohol meer gedronken. Drie dagen droogstand.
En dat heeft het lef mij alcoholist te noemen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:54 schreef JH87 het volgende:
Laatste keer dat me dat lukte had ik een longontsteking en mocht 't niet vanwege de antibiotica.
Iedereen mag gaan maar das meestal de grootste groep mensen iedereen mag komen offcoursequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:31 schreef Oneself het volgende:
Waarom alleen voor oudere mensen die van klassiek houden, eigenlijk?
Gezellig, dan neem ik mijn vriendin mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iedereen mag gaan maar das meestal de grootste groep mensen iedereen mag komen offcourse
een onderling grapjeMaar iedereen is gewenst ! als je van klassieke franse muziek houd.
![]()
Ideaal om je vriendin mee te nemen![]()
Uitgeslapen als een malle. Nu koppijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Bob. het volgende:
Ja, mogguh.
quote:
Het beroemde bier, pak melk en stemrondje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga straks ff. Moet toch nog even naar de supermarkt en dan kom ik langs het stembureau
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het beroemde bier, pak melk en stemrondje.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef Bob. het volgende:
Net geweest.
quote:
Progressief is d66 zeker, maar dat heeft vrij weinig met links of rechts te maken. Ik zie mezelf toch echt niet als een linkse rakker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef JH87 het volgende:
Ik zie D66 toch altijd wel als een wat progressievere partij, hoewel 't niet echt gaat om een PvdA-SP linksigheid nee. En VVD viel me na m'n post pas op.
Staat op je stempas, als het goed is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef Nixx- het volgende:
Ik moet nog stemmen. Ik moet eerst nog uitvinden waar een stemlokaal in de buurt zit.
Op je stempas staat het bureau wat het dichts bij je huis is. En anders staat hier een lijst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef Nixx- het volgende:
Ik moet nog stemmen. Ik moet eerst nog uitvinden waar een stemlokaal in de buurt zit.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Op je stempas staat het bureau wat het dichtst bij je huis is. En anders staat hier een lijst.
3 druppels!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het waren net maar 2 druppels. Nat wordt je echt niet. Daarvoor regent het te zacht en is het te warm buiten.
Stemlokaal in eigen buurt: School de Meidoorn, Amsterdam.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Bob. het volgende:
Op je stempas staat het bureau wat het dichts bij je huis is. En anders staat hier een lijst.
Ik moest in de regen naar huis fietsen toenstraksquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
3 druppels!![]()
Nee, had al 'n plu gepakt en het was bovendien best lekker inderdaad.
Sta je officieel in een andere gemeente ingeschreven? Weet je zeker dat je dan wel mag stemmen in Groningen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Stemlokaal in eigen buurt: School de Meidoorn, Amsterdam.....
@Bob, bedankt voor de lijst![]()
Het wordt dus de noorderbinnensingel....
bronquote:Stemmen in andere gemeente
Wilt u in een andere gemeente stemmen dan waar u staat ingeschreven, dan moet u een kiezerpas aanvragen.
Ja, ik ben langs het stadsdeel kantoor gegaan om er een kiezerspas van te laten maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef Bob. het volgende:
Sta je officieel in een andere gemeente ingeschreven? Weet je zeker dat je dan wel mag stemmen in Groningen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef MaxMark het volgende:
[ afbeelding ]
Al 101.702 mensen op Facebook die (zeggen te) hebben gestemd.
Ik had moeite met hem op te vouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Luco het volgende:
Ik vouw 'm standaard nog paar keer dubbel voordat ik m'n biljet erin donder...
U gaat door voor de koelkast.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De zoon van Pechtold: "Ik ga nu naar groep 3, moet jij ook niet eens naar de Derde Kamer?"
Ja! Ik ook! En wat nog blonder was; ik stond in de rij (1 man voor me, die al geholpen werd) en toen begon een van de dames achter de tafels hevig te zwaaien. Dus ik dacht: 'oh mooi, zij gaat mijn stemkaart checken, kan ik ook gelijk.' Dus ik loop naar haar toe. Begint ze te lachen, blijkt het dat ze gewoon naar een bekende achter mij zat te zwaaien. Right.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]Ik ga lekker niet op die knop drukken.
Er is trouwens een probleem met het volume van de verzegelde containers waar de stembiljetten in moeten.
De stembiljetten zijn simpelweg te lijvig.
Veel mensen moeten vouwen, stampen etcetera.
Maffe mensen zitten daar altijd achter die tafels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja! Ik ook! En wat nog blonder was; ik stond in de rij (1 man voor me, die al geholpen werd) en toen begon een van de dames achter de tafels hevig te zwaaien. Dus ik dacht: 'oh mooi, zij gaat mijn stemkaart checken, kan ik ook gelijk.' Dus ik loop naar haar toe. Begint ze te lachen, blijkt het dat ze gewoon naar een bekende achter mij zat te zwaaien. Right.
Je kunt er wel grof geld mee verdienen. Of relatief 'grof', whatever. Ik las een oproep waarbij je 150 pegels kreeg voor een paar uurtjes zitten daar, geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Maffe mensen zitten daar altijd achter die tafels.
Voor een student is dat wel veel. Maar ik dacht altijd dat er ambtenaren uit het Gemeentehuis zaten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Je kunt er wel grof geld mee verdienen. Of relatief 'grof', whatever. Ik las een oproep waarbij je 150 pegels kreeg voor een paar uurtjes zitten daar, geloof ik.
Ik ga janken indien optie 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Q.E.D. het volgende:
PvdA 31
VVD 31
![]()
Wordt een late avond denk ik.
Hier gaat de vlag uit als links wint. Beter voor iedereen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hier gaat de vlag uit als links wint. Beter voor iedereen.
Ik vind hem zo jammer he. Gaattie 'n nummer opnemen.quote:
Boehoe!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Je wilt alles kil wegsaneren Rene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |