quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef MaxMark het volgende:
[ afbeelding ]
Al 101.702 mensen op Facebook die (zeggen te) hebben gestemd.
Ik had moeite met hem op te vouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Luco het volgende:
Ik vouw 'm standaard nog paar keer dubbel voordat ik m'n biljet erin donder...
U gaat door voor de koelkast.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De zoon van Pechtold: "Ik ga nu naar groep 3, moet jij ook niet eens naar de Derde Kamer?"
Ja! Ik ook! En wat nog blonder was; ik stond in de rij (1 man voor me, die al geholpen werd) en toen begon een van de dames achter de tafels hevig te zwaaien. Dus ik dacht: 'oh mooi, zij gaat mijn stemkaart checken, kan ik ook gelijk.' Dus ik loop naar haar toe. Begint ze te lachen, blijkt het dat ze gewoon naar een bekende achter mij zat te zwaaien. Right.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]Ik ga lekker niet op die knop drukken.
Er is trouwens een probleem met het volume van de verzegelde containers waar de stembiljetten in moeten.
De stembiljetten zijn simpelweg te lijvig.
Veel mensen moeten vouwen, stampen etcetera.
Maffe mensen zitten daar altijd achter die tafels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja! Ik ook! En wat nog blonder was; ik stond in de rij (1 man voor me, die al geholpen werd) en toen begon een van de dames achter de tafels hevig te zwaaien. Dus ik dacht: 'oh mooi, zij gaat mijn stemkaart checken, kan ik ook gelijk.' Dus ik loop naar haar toe. Begint ze te lachen, blijkt het dat ze gewoon naar een bekende achter mij zat te zwaaien. Right.
Je kunt er wel grof geld mee verdienen. Of relatief 'grof', whatever. Ik las een oproep waarbij je 150 pegels kreeg voor een paar uurtjes zitten daar, geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Maffe mensen zitten daar altijd achter die tafels.
Voor een student is dat wel veel. Maar ik dacht altijd dat er ambtenaren uit het Gemeentehuis zaten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Je kunt er wel grof geld mee verdienen. Of relatief 'grof', whatever. Ik las een oproep waarbij je 150 pegels kreeg voor een paar uurtjes zitten daar, geloof ik.
Ik ga janken indien optie 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Q.E.D. het volgende:
PvdA 31
VVD 31
![]()
Wordt een late avond denk ik.
Hier gaat de vlag uit als links wint. Beter voor iedereen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hier gaat de vlag uit als links wint. Beter voor iedereen.
Ik vind hem zo jammer he. Gaattie 'n nummer opnemen.quote:
Boehoe!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Je wilt alles kil wegsaneren Rene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |