Tss, alcoholist.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt niet geslapen dus ik zit al in de avond-mode qua humeur en energie-level.
Haha nee, die was er niet. Er zit geen spectaculaire actie of gedachte achter het niet slapen hoor, wees gerust.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Was er een speciale aangelegenheid om door te halen? Leren of iets dergelijks?
Dan zou ritalin nog kunnen.
Doe es link geven?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Sobraine het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de Groningen meet van KLB?
quote:
Ervaring met die laatste?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Works for the best als je wakker wil blijven, nog gezonder dan speed en alcohol combined ook.
Wij doen een 'trial' met een soort van Dr. Love. Mensen sturen vragen in (hoef niet per sé liefdesgerelateerd te zijn) en die lezen we voor aan Dr. Love in de studio. Hij heeft de vragen nog nooit gehoord dus improviseert de antwoorden ter plekke (het is een komediant).quote:Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Oneself het volgende:
Goedenavond!
[..]
Dr. Luuuuuuuuv..
Nee, niet echt. Was ist los dan?
Klopt, maar slapen is heilig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Works for the best als je wakker wil blijven, nog gezonder dan speed en alcohol combined ook.
Haha nooo, verder dan alcohol of wiet ga ik niet.quote:
Dat klinkt wel leuk! Is dat in Grunn? En van waar gaat dat uit dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wij doen een 'trial' met een soort van Dr. Love. Mensen sturen vragen in (hoef niet per sé liefdesgerelateerd te zijn) en die lezen we voor aan Dr. Love in de studio. Hij heeft de vragen nog nooit gehoord dus improviseert de antwoorden ter plekke (het is een komediant).
Eerste keer vanavond was erg leuk
www.HappyHourFM.comquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Oneself het volgende:
Dat klinkt wel leuk! Is dat in Grunn? En van waar gaat dat uit dan?
Ik zap er wel eens over. En dan blijf ik kijken. Of nietquote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Bob. het volgende:
Belangrijke vraag: waarom kijk jij take me out?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |