Wie komen er allemaal?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
9611Niels en ik kwamen op het idee eens te meeten. We vonden dit allebei een leuk plan. Maar nee, 9611Niels durfde niet alleen af te spreken. Dus kwamen we op het idee om een grote of een mini meet te doen met FOK!kers uit de klaagbaak. Dit willen we graag in Utrecht doen in de maand juni of juli. Mits er genoeg animo voor is. Als er genoeg mensen willen komen dan kunnen we een datum gaan bepalen en een plek.![]()
Dus als er mensen zijn die willen komen moet je het maar zeggen. Ook mag je dagen wanneer je zou willen dat deze meet zou plaats vinden en/of een plek benoemen om deze meet te houden.![]()
quote:
Aw, minder eyecandy.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef genakt het volgende:
[..]
Sorry in Groningen niet dat is echt te ver weg
zou wel willen als het dichter in de buurt was geweest
is wel wat langer hoorquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:53 schreef afcajos het volgende:
Als het in Groningen is kom ik wel even langs
Hij vond het goed ja. Nu nog kijken of de datum goed genoeg is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan ik je vriend er al bij zetten?
Doe een voorstel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij vond het goed ja. Nu nog kijken of de datum goed genoeg is.
4 juniquote:
totdat er een traumaheli langsvliegtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef postmortum het volgende:
niet voor het een of het ander AP lijkt mij wel een relaxte gast om een keer te ontmoeten
Hm, geen idee.. zolang het in het weekend is.quote:
hoezo hij komt over als een aardige jongenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
totdat er een traumaheli langsvliegt
Dat is voor mij ook het beste.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, geen idee.. zolang het in het weekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |