wie weet. maar dat betwijfel ik, aangezien hij zegt dat ik goed zoen (en ja, hij heeft ervaring, zo rond de 50 meisjes) dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Nja je weet het nooit he. Ik zal het nog eens vragenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:57 schreef pointillisme het volgende:
[..]
wie weet. maar dat betwijfel ik, aangezien hij zegt dat ik goed zoen (en ja, hij heeft ervaring, zo rond de 50 meisjes) dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Nja je weet het nooit he. Ik zal het nog eens vragen
vind je echt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Lubbert het volgende:
Alles wordt minder naar verloop van tijd. Als je elkaar net kent sex je 4 - 5 keer per dag als je in de gelegenheid bent en ook het zoenen wordt minder. Daar moet je niet bij denken dat het aan je relatie ligt, Het is de normaalste zaak van de wereld.
Nee dat zeker niet, ik weet wel dat hij echt helemaal gek op me is enzo. Daarom snap ik het ook niet, want omdat ik zo gek om hem ben, wil ik juist graag zoenen etc!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef genakt het volgende:
[..]!
zo te horen ben je nog jong zou je niet even snel een ander zoeken. Je bent gewoon weer een op zijn lijstje
Oke thanksquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Lubbert het volgende:
Alles wordt minder naar verloop van tijd. Als je elkaar net kent sex je 4 - 5 keer per dag als je in de gelegenheid bent en ook het zoenen wordt minder. Daar moet je niet bij denken dat het aan je relatie ligt, Het is de normaalste zaak van de wereld.
Nja ik weet ook niet, misschien geen behoefte aan omdat hij het teveel tijd vindt kosten als we daarna willen gaan seksen? Ik vind het zelf juist een goed begin!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef Eva4Evah het volgende:
Huh, wat raarIk weet niet echt wat ik je moet aanraden, behalve er een goed gesprek over te hebben, want waar slaat het op dat het 'niet nodig' is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:10 schreef tarantism het volgende:
sowieso zou ik een knul die 50 smatjes heeft gehosseld met enige argwaan bekijken. Weet je zeker dat je niet 14 bent en nogal naïef?Haha nee ik ben 17 en we hebben al bijna 8 maanden een relatie en het bevalt allemaal heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En hij gaat trouwens bijna nooit meer stappen dus het ligt echt niet aan het feit dat hij minder van me zou houden oid.
hoop niet dat je dit echt vindtquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Lubbert het volgende:
Oke ik zal nog maar eens een goed gesprek aangaan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:11 schreef Sander het volgende:
Zoenen is lekker! Blijven doen! Dat hij niet wil, is vreemd.
Je weet toch, dat als een man 50 zegt, dat het er 25 zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:10 schreef tarantism het volgende:
sowieso zou ik een knul die 50 smatjes heeft gehosseld met enige argwaan bekijken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:12 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Je weet toch, dat als een man 50 zegt, dat het er 25 zijn.
En als een vrouw 50 zegt, dat het er dan 100 zijn.
o nee dat wist ik niet. Ik ben niet zo bekend met vrouwenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:12 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Je weet toch, dat als een man 50 zegt, dat het er 25 zijn.
En als een vrouw 50 zegt, dat het er dan 100 zijn.
nou ik ken er genoeg die na zo'n aantal nog steeds niet kunnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:13 schreef pointillisme het volgende:
[..]
![]()
hahaha
nee maar stel het zijn er 25; is ook wel genoeg ervaring toch?
Nee als voorspel zoenen we niet.. Het is meer van; 'zullen we seksen?' of hij leidt mijn hand naar zijn broek. En opzich denk ik wel dat hij weet dat ik het jammer vind, maar als hij het echt niet wil kan ik daar niet veel aan doen toch? Maar ik zal eens met hem gaan praten ja, maar dan op een niet heel serieuze manier, ben bang dat het anders zo'n issue wordt..quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef Lon3 het volgende:
Gewoon op een normaal moment vragen waarom hij het niet wilt. En zeggen dat jij er wel mee zit en het vaker wilt doen. Praten is heel vaak de oplossing voor dit soort problemen. Mensen weten van elkaar niet wat ze willen. Verwachten /vermoeden echter wel dat hun eigen gevoelens meteen begrepen worden zonder te praten.
Door te praten leg je een goede basis voor een relatie. Alles wordt met de tijd bespreekbaar.
Zoenen jullie dan ook niet als voorspel? Dat lijkt me namelijk wel raar.
heel soms, laatste tijd bijna helemaal niet meerquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
Oh , maar tijdens de seks ook niet zoenen af en toe ofzo ?
ik vind het maar apart, het word altijd wel wat minder.
weet niet of het bij jou opvallend veel minder is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |