Ow?quote:Op zondag 6 juni 2010 10:58 schreef Luco het volgende:
En deze keer zonder userUI's, want dat mag niet meer van FOK...
SCHEER JE WEG!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef Luco het volgende:
Jij hebt uberhaupt geen topic geopend, prutser.
Altijdquote:
Moppie Moppie Moppie, je bent helemaal toppie!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Altijd
Luco is een moppie met Italiaans temperament.
Was Nelson de enige?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Luco het volgende:
Ook mooi gister. Coach van 1 vertrekt nu naar een andere ploeg en we gingen nog een foto met de hele selectie en hem maken. Komt NelsonWandelaar er gewoon bijstaan... Kerel staat nu op alle foto's die op dat moment zijn gemaakt
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Luco het volgende:
Ook mooi gister. Coach van 1 vertrekt nu naar een andere ploeg en we gingen nog een foto met de hele selectie en hem maken. Komt NelsonWandelaar er gewoon bijstaan... Kerel staat nu op alle foto's die op dat moment zijn gemaakt
en Fems en Slaif.quote:
quote:
Uiteraard zijn er foto's beschikbaar, maar die blijven in het selecte kringetje circulerenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn er al foto's beschikbaar dan?
Want het schreeuwt er namelijk om
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er foto's beschikbaar, maar die blijven in het selecte kringetje circuleren.
Van jongens en van meisjesssssquote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er foto's beschikbaar, maar die blijven in het selecte kringetje circuleren.
Huh? Wat heeft dit te maken met Groningen???quote:Op zondag 6 juni 2010 10:57 schreef Luco het volgende:
Die clip is ook bizar, ik snap echt helemaal niks van het camerawerk. Nu nog wachten op een fatsoenlijke remix, kan niet uitblijven denk ik.
Ja, standaard top40 werk
Discussie in vorig topic ging toevallig over nummers die je de hele tijd achter elkaar door blijft draaien.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:15 schreef Harribo het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dit te maken met Groningen???
Leuk zo'n onderwerp over Groningen (waar ik zelf woon).
Oke, topic-vraagje, wie weet leuke kroegen voor mensen >25 jaar?
Ik ga zelf vaak naar de Kromme Elleboog hoek.
Nog een leuk plaatje van Groningen
[ afbeelding ]
Dit is een slowchattopic voor Groningers, hoeft niet per sé over Groningen te gaanquote:Op zondag 6 juni 2010 11:15 schreef Harribo het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dit te maken met Groningen???
Slechte humor is tijdloos.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Luco het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef Renesite het volgende:
Klopt!
Was dat ACHTERIN kardinge bij die velden?
Nee, we zijn een gemengde voetbalvereniging die voor de lol op een korfbalveld staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:38 schreef Harribo het volgende:
aha korfbal neem ik aan.....is bij kardinge...voetbal daar wel eens tegen DIO (winnen we nooit helaas)
Yes, witte sokken in sandalenquote:
Dat had ik gezien het leeftijdsverschil ook al wel bedachtquote:
Ah, wat toevallig dat er net een bal voor Nelson's hoofd langs vliegt op de foto!!quote:
Checkquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, wat toevallig dat er net een bal voor Nelson's hoofd langs vliegt op de foto!!
oh WTF is dit dan!?! Ik wil Nelson citeren en krijg vervolgens een hele lading opmaakcodes (met alles van de FOK!-page, inclusief Google Ads en FOKNieuws enzo!?) en dit:
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Ja baby citeer me.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, wat toevallig dat er net een bal voor Nelson's hoofd langs vliegt op de foto!!
oh WTF is dit dan!?! Ik wil Nelson citeren en krijg vervolgens een hele lading opmaakcodes (met alles van de FOK!-page, inclusief Google Ads en FOKNieuws enzo!?) en dit:
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
3 posts voor jequote:Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kewl, een TVP knop
(onderaan: 'volg topic')
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Silver ftw.
Geen vrijwilligerswerk doen FTWquote:
Wat jij doet misschien niet, maar wat PSM doet toch welquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat jij doet misschien niet, maar wat PSM doet toch wel
Filmpjes? Waar?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel handig, ik heb haast nooit zin om te reageren.
Grappig ook, die sneak peak filmpjes in feedback.
Nieuwe forumlayout sneaktopic #2quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Na ontvrinden wordt het woord van 2010 natuurlijk: Ontvolgen (dat kruisje achter een topic).
[..]
Filmpjes? Waar?
Jij ook Jopie!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef JH87 het volgende:
Nou welterusten Groningers.
Gepassioneerde fan van korfbal.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef Luco het volgende:
Hello allemaal!
Gelukkig nog geen vragen van teamgenoten waarom die knakker op de foto staat...
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gepassioneerde fan van korfbal.
...
...
Ja ik moest OOK lachen toen ik dat neerzette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |