Ja, papa!quote:
quote:
Jaa, dat is tof.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, compleet gesprek adhv smilies.![]()
Iemand wel eens van lomografie gehoord?
doe ze de groenten. Ik ga kijken of ik zo kan ontbijtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen. Even snel douchen, broodje naar binnen drukken en dan een van de meest belangrijke colleges dit jaar om 9:00.
omdat die halfbakken website het ook niet beter maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom bestaan er tegenwoordig nog bedrijven zonder website.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:01 schreef JH87 het volgende:
Mogguh.
Vind ik wel. Wou nu ook even weten wat de openingstijden zijn van een winkel. Moet ik er weer heen bellen. Zet desnoods een witte pagina neer met je contact-gegevens en openingstijden of zo. Dan verbindt Google je naam in ieder geval ook aan een eigen pagina in plaats van aan zo'n online 'adressenboek'.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
omdat die halfbakken website het ook niet beter maken.
http://www.lomography.com/photosquote:Op maandag 7 juni 2010 23:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaa, dat is tof.Ik ben alleen zelf absoluut niet creatief, op welke manier dan ook, maar foto's kijken vind ik wel leuk.
Das pas decadent uitslapenquote:
Had je eerder op moeten staan, ik werd met een heerlijk zonnetje wakkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaaa, alleen ontbrak het zonnetje wel 'n beetje.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef JH87 het volgende:
Nomnomnom morgen heb ik m'n iMac bij elkaar gespaard. En dan nog geduld hebben met bestellen tot na m'n tentamens.
keepvid.com savevid.com convertyoutube.com en zo zijn er vast nog meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef MaxMark het volgende:
Met VDownloader kun je geen Youtube-video's meer downloaden? Iemand die nog een alternatief weet?
Al die java-dingen werken niet, om de een of andere reden. Anyway, ik heb gewoon de filmpjes rechtstreeks van Youtube laten zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
keepvid.com savevid.com convertyoutube.com en zo zijn er vast nog meer
PvdA of SP?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben tegen de methode van de bulldozer
quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar wel beter dan het rechtse blok CDA en VVD dat kil wil saneren
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Uiteraard.Net zoals Wilders beter is dan Hitler.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat zegt 'ie al langer. En dat is een van de weinige nuances in zijn gebrabbel.
quote:
Wilders boeit me eigenlijk niet zo. Ik vind het veel erger dat VVD straks 38 zetels krijgt met zo'n asociaal programma. Als je een beetje dat programma leest snap je dat de middenklasse en het armere deel van de bevolking flink gaat inleveren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar het is wel grappig dat hij zichzelf zo tegen spreekt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wilders boeit me eigenlijk niet zo. Ik vind het veel erger dat VVD straks 38 zetels krijgt met zo'n asociaal programma. Als je een beetje dat programma leest snap je dat de middenklasse en het armere deel van de bevolking flink gaat inleveren.
Nee, GL, SP of PvdA. Ik ben wat linkser geworden sinds de crisis en sinds ik de economie wat beter begrijp.quote:
Ik vind de PvdA campagne ook te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:21 schreef Jesse_ het volgende:
Cohen
Stem nou maar gewoon op een echte partij
Middenklassequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |