Ik doe Google, ik zie een Afvaller. Iz det rait?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Pizzahut.
Ik gok dat hij het liedje bedoeld?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik doe Google, ik zie een Afvaller. Iz det rait?
Deeeeeee (etc) Pizzahut zegt me niets trouwens, niet in combinatie met hem.
quote:
Schijnt dat ze in een nieuwe musical gaat spelen waarin ze uit Winschoten komt. Moet een kaskraker worden, want Chantalquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt dat ze in een nieuwe musical gaat spelen waarin ze uit Winschoten komt. Moet een kaskraker worden, want Chantal
Gronings is een afknapper voor mij (net als Drents, Fries en Twents...). Heb dat dan weer niet met Brabants, dat vind ik ontzettend schattigquote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik vind het leuk! Vooral bij oude mensen.
Hebben mensen hier nog fijne vakantie-plannen btw?
Amsterdams is ook leuk (Mits enigzins gematigd). Gister met maar A'dammers opgetrokken, klonk weer heerlijk bekendquote:Op maandag 7 juni 2010 22:50 schreef Jesse_ het volgende:
Amsterdams is echt zo lelijk
Hoor je alleen maar uit die asociale tokkie koppen komen
Ik zat voor de deur van mijn werk even op de grond een krantje te lezen toen mijn baas er nog niet was.. kwam er zo'n oude Groningse vent langs, die volgens mij dacht dat ik een zwerver was. Begon dus een praatje met me. Nou werkelijk waar.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik vind het leuk! Vooral bij oude mensen.
Dat overkomt mij elke keer op m'n werk minstens 1 keer!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zat voor de deur van mijn werk even op de grond een krantje te lezen toen mijn baas er nog niet was.. kwam er zo'n oude Groningse vent langs, die volgens mij dacht dat ik een zwerver was. Begon dus een praatje met me. Nou werkelijk waar.Verstond er geen fúck van.
Haha ja, ik heb ook niets met accentenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Gronings is een afknapper voor mij (net als Drents, Fries en Twents...). Heb dat dan weer niet met Brabants, dat vind ik ontzettend schattig.
Ah dat is leuk! Wat voor werk doe je dan dat hij dacht dat je 'n zwerver was?!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zat voor de deur van mijn werk even op de grond een krantje te lezen toen mijn baas er nog niet was.. kwam er zo'n oude Groningse vent langs, die volgens mij dacht dat ik een zwerver was. Begon dus een praatje met me. Nou werkelijk waar.Verstond er geen fúck van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |