Nagelverharder is funest voor je nagels. Het maakt ze idd hard, zuurstof tussen de nagellaagjes wordt plat gedrukt en dan breken ze. Wat egt super werkt is nailrepair van Trind. Beetje prijzig maar zeker weten dat je dan een goed product hebt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef Nune het volgende:
Wat is voor iedereen de beste nagelverharder? En iemand ervaring met die Sally Hansen Diamond?
Nagelverharder is niet funest voor je nagels zolang je het met mate gebruikt. Dus waar formaldehyde in zit, opletten en niet te lang gebruiken. Staat ook aangegeven.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef PinkLadii het volgende:
[..]
Nagelverharder is funest voor je nagels. Het maakt ze idd hard, zuurstof tussen de nagellaagjes wordt plat gedrukt en dan breken ze. Wat egt super werkt is nailrepair van Trind. Beetje prijzig maar zeker weten dat je dan een goed product hebt.
quote:
mijn nagels waren eerst heel veel langerquote:
ik was eten!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:20 schreef Joysa het volgende:
En dan sluit ik em ook wel gelijk, want dan praten jullie tenminste weer
ik gebruik van herome maar als er betere zijn hoor ik het ook graag!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Nagelverharder is niet funest voor je nagels zolang je het met mate gebruikt. Dus waar formaldehyde in zit, opletten en niet te lang gebruiken. Staat ook aangegeven.
Waarom niet net op tv?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik was 16 and pregnant kijken op mtv.com![]()
Maar dit is toch het nieuwe seizoen?quote:
Staat je mooi PeRi!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
TVP met Catrice - Let's Mauve On
Jij ook al?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik was 16 and pregnant kijken op mtv.com![]()
Naais!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
staat je goedquote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, is seizoen 2 al begonnen?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dit is toch het nieuwe seizoen?of is er nu al een 3e?
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga die van Sally Hansen testen haha.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik gebruik van herome maar als er betere zijn hoor ik het ook graag!
Staat je goed!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja op tv is seizoen 2 nu aan de gang. Was me toch een afleveringquote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, is seizoen 2 al begonnen?
Naja. Op de laptop val ik mr. SQ er niet mee lastig
Mooiquote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
tot 12 lakken 17,99. Levering weet ik nog niet, ik hoop dat het er morgen isquote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef MissJ het volgende:
Wie weet hoeveel de shippingkosten zijn bij ttluvspolish op Ebay?
En hoe snel is de levering?
Combined Shipping for lacquers - any brand US: $8.99 for up to 12 bottles Canada: $14.99 up to 12 bottles International: $17.99 for up to 12 bottles *** Questions & Answers Combined Shipping: we will combine all your orders & discount accordingly upon the completionquote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef MissJ het volgende:
Waarom ben jij nou weer eerder....quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot 12 lakken 17,99. Levering weet ik nog niet, ik hoop dat het er morgen is
Ooow das een mooie prijsquote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Staat je goeeeedquote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
En bij minder dan 12 lakjes is het 1 dollar korting per lakje.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh das mooi!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
En bij minder dan 12 lakjes is het 1 dollar korting per lakje.
Ik heb ze net even weer gelakt met Diamond Strength van SH, spul stinkt wel maar werkt ook. Lak ze niet vaker dan eens per week er mee though...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef Nune het volgende:
Wat is voor iedereen de beste nagelverharder? En iemand ervaring met die Sally Hansen Diamond?
ik heb ook alle eps online gekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2010 20:39:51 ]
Pakketje zaterdag binnen gehad, na negen dagen.... En die kapotte mini Shrekjes gaat ze opnieuw opsturen!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef MissJ het volgende:
slavendrijverquote:
klopt!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef PeRi het volgende:
Dank Lindytje, IJsdraakje en Mirjam!! Vind het echt een lentekleurtje.
Pics in de OP nu.
Sharana_LV: Sinful Sinorita toch?!! En Wow Daph, dat is een toffe lak!
seizoen 2 is al afgelopen!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, is seizoen 2 al begonnen?
Naja. Op de laptop val ik mr. SQ er niet mee lastig
Ja, niet op de Nederlandse Mtvquote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
slavendrijver![]()
[..]
klopt!![]()
[..]
seizoen 2 is al afgelopen!
ik heb het ook niet op tv, ik heb seizoen 2 gewoon online gekekenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, niet op de Nederlandse Mtv
Wij doen niet aan digi tv
prima servicequote:Op zondag 16 mei 2010 20:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
Pakketje zaterdag binnen gehad, na negen dagen.... En die kapotte mini Shrekjes gaat ze opnieuw opsturen!
Eh, maar daar ging het niet over... Never mindquote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb het ook niet op tv, ik heb seizoen 2 gewoon online gekeken
Hier is het dan bij mij mis gegaan. Ik had altijd hele lange nagels, maar omdat ik de laatste tijd zo vaak van nagellak wisselde wou ik niet dat mijn nagels zwakker zouden worden dus ik deed er elke keer nagel hardener van herome onder. Ik ga het nu nog maar 1 keer per week doen en verder gewoon normale op en basecoat.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef PinkLadii het volgende:
[..]
Nagelverharder is funest voor je nagels. Het maakt ze idd hard, zuurstof tussen de nagellaagjes wordt plat gedrukt en dan breken ze. Wat egt super werkt is nailrepair van Trind. Beetje prijzig maar zeker weten dat je dan een goed product hebt.
owja idd, het is nog weekend dus ik zit nog in luiheid modusquote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, maar daar ging het niet over... Never mind![]()
Die hardener van Herome kun je helemaal niet zo lang gebruiken, er zit veel formaldehyde in en heb meerdere mensen horen klagen dat dit gewoon zeer doet aan de nagels.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier is het dan bij mij mis gegaan. Ik had altijd hele lange nagels, maar omdat ik de laatste tijd zo vaak van nagellak wisselde wou ik niet dat mijn nagels zwakker zouden worden dus ik deed er elke keer nagel hardener van herome onder. Ik ga het nu nog maar 1 keer per week doen en verder gewoon normale op en basecoat.
klopt, ik heb soms last van mijn nagels, alleen ben ik zelf ook ziek dus wist niet of het aan mij, aan mijn medicijnen of aan de lak lag. Ik moet vaak wisselen van medicijnen en heb nogal wat bijwerkingen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die hardener van Herome kun je helemaal niet zo lang gebruiken, er zit veel formaldehyde in en heb meerdere mensen horen klagen dat dit gewoon zeer doet aan de nagels.
Mooi zegquote:
Ik vind em echt heel fijn en goed werkenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef Nune het volgende:
Ik heb de 'sensitive'-versie van de Herome nagelverharder gekocht, die is - in tegenstelling tot de andere nagelverharders - zonder formaldehyde! Maar ook deze moet je als een kuur gebruiken en inderdaad niet te lang blijven gebruiken.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die hardener van Herome kun je helemaal niet zo lang gebruiken, er zit veel formaldehyde in en heb meerdere mensen horen klagen dat dit gewoon zeer doet aan de nagels.
Ik heb ook een paar lakjes dat ik het potje zie en denkquote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Juud- het volgende:
[..]
Mooi zeg![]()
Let's Mauve On die ik net ergens zag langskomen is ook supermooi, maar steeds als ik met het flesje in mn handen staat denk ik..nehhh. Op de nagels is -ie mooier dan ik het flesje vind ik.
Gewoon een pleister op je vingertoppiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
@PeRi: Mooi!!!
@Lindytje ook mooi!!
Ik kom net uit badje en heb echt de fut niet meer om mijn nagels nog te gaan fixen, dus ik zal morgen een schaamteloos (lees:schaamtevol) dagje op kantoor doorbrengen met mijn nagels zoals ze in de OP staan
Ok, ik heb de lak er al wel afgehaald en ze bijgevijld.
Ik haat het, maar als ik ze nu helemaal netjes wil gaan maken word het zéker 23.00 uur. En eigenlijk wil ik dan al in mijn nestje liggen want ik is bekaf
Goed idee!!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon een pleister op je vingertoppie
Tik je er ook niet zo snel tegenaan met iets ofzo. Lijkt me nogal pijnlijk als ie zo afgescheurd is...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed idee!!gelukkig heb ik net pleisters gehaald gister
Dat valt op zich nog wel mee, en het typt ook wel lekker voor de veranderingquote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tik je er ook niet zo snel tegenaan met iets ofzo. Lijkt me nogal pijnlijk als ie zo afgescheurd is...
Ik ookquote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef AmNaBa het volgende:
P2 elegant is aan het drogen (net als mijn was)
ga straks weer stempelen met suede LPAD
ben benieuwd.....
Echt? Bij mij voelt dat altijd zo naarquote:Op zondag 16 mei 2010 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee, en het typt ook wel lekker voor de veranderingIk heb er geen last van iig, behalve dat ie dus achterlijk kort is
Ja, ik vind dat ook altijd vervelend...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt? Bij mij voelt dat altijd zo naar![]()
En koud, brrrr.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt? Bij mij voelt dat altijd zo naar![]()
Groen 7, welke?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:38 schreef Nune het volgende:
Nagelwielen lakken is net als therapie!
Groen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel en Oranje ()
[ afbeelding ]
Bruin
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nog meer blauw lakken, da's mijn faalkleur. Maar mijn wielen zijn op.
Maybelline 753, volgens mij niet in Nederland te krijgen - of ik heb ze overal gemist. Heb hem in Duitsland gehaald.quote:
blauw 1 van 1e wiel en blauw 7 en 9 van 2e wiel.. welke zijn datquote:Op zondag 16 mei 2010 22:38 schreef Nune het volgende:
Groen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel en Oranje ()
[ afbeelding ]
Bruin
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauw 1 - Zoya Charlaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
blauw 1 van 1e wiel en blauw 7 en 9 van 2e wiel.. welke zijn dat?
whehe Gumdrop heb ik alquote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Nune het volgende:
Blauw 1 - Zoya Charla
Blauw 7 - Orly Gumdrop
Blauw 9 - Orly Pixie Dust
Beetje jammer dat ik de foto's bij de TL heb gemaakt, in daglicht is het veeeeel duidelijker.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe Gumdrop heb ik al![]()
Die andere 2 niet, dus die gaan op de wishlist
Ik heb pixie dust nog steeds te swap, dus als je nog iets leuks tegenkomt om te ruilen weet je me te vindenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe Gumdrop heb ik al![]()
Die andere 2 niet, dus die gaan op de wishlist
Ja nog steeds?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb pixie dust nog steeds te swap, dus als je nog iets leuks tegenkomt om te ruilen weet je me te vinden
Adina en Ki zijn mooie duochromes. Van de shimmers is Zara echt mijn favoriet, staat ook in mijn top 10 haha. Ik moet zeggen dat de nieuwe Zoya's (Ivanka, Charla en Mimi) mij echt niet tegenvallen en prachtig zijn, maar het zijn wel glitters... Gelukkig geen chunky glitters haha!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:00 schreef MissJ het volgende:
Welke Zoya's zijn echte musthaves?
Ik hou van bijna alles, behalve bruin en echt heftige glitters.
Ben vooral op zoek naar shimmers en duochromes
Dus geen glitters zoals MAAH en AA? Want die vind ik echt té, van die glitters die niet glad voelen zeg maar, daar hou ik niet van.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:13 schreef Nune het volgende:
[..]
Adina en Ki zijn mooie duochromes. Van de shimmers is Zara echt mijn favoriet, staat ook in mijn top 10 haha. Ik moet zeggen dat de nieuwe Zoya's (Ivanka, Charla en Mimi) mij echt niet tegenvallen en prachtig zijn, maar het zijn wel glitters... Gelukkig geen chunky glitters haha!
Freja en Suvi zijn ook erg mooi, en Yasmeen natuurlijk.
Edit: Ik was Reece vergeten!![]()
Nee, fijne glitters, goed af te halen. Ik heb ze vanmiddag eraf gehaald met remover zonder aceton en een watje, ging prima!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dus geen glitters zoals MAAH en AA? Want die vind ik echt té, van die glitters die niet glad voelen zeg maar, daar hou ik niet van.
Adina en Ki lijken mij inderdaad heel erg![]()
Die anderen ga ik morgen even checken.
Leuk he, wielen lakken!!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:38 schreef Nune het volgende:
Groen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel en Oranje ()
[ afbeelding ]
Bruin
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 - OPI My Private Jetquote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk he, wielen lakken!!
En welke zijn nummer 10 en 11 van het bruine wiel?
Die hebben alleen maar beelden van jouw mooi gelakte nageltjes in hun rugquote:Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Whoei net van 4 mannen complimenten gehad tijdens mijn voetbaltoernooi van m'n werk dat ze m'n nagels tof vonden.
Was ik er toch altijd van overtuigd dat MPJ meer antraciet was, haha, en ik zoek nog een donkerbruin, dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef Nune het volgende:
[..]
10 - OPI My Private Jet
11 - Art de Lautrec 07B
Volgens mij zijn er meerdere versiesquote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Was ik er toch altijd van overtuigd dat MPJ meer antraciet was, haha, en ik zoek nog een donkerbruin, dus dat komt mooi uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |