quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:15 schreef Evienne het volgende:
'k Weet niet precies wat daar debet aan was. Het is op primetime uitgezonden in de VS en heeft schijnbaar niet veel promotie gekregen maar wel een hoop concurrentie. Voor veel mensen uit onze generatie idd zonde en ook onbegrijpelijk
Linda Cardellini is soooo cute
Er zijn ook zoveel mensen die de serie nog niet gezien hebben. Zowat iedereen die hem kent vindt het 1 van de beste series ooit, en terecht wat mij betreft.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:15 schreef Evienne het volgende:
[..]
'k Weet niet precies wat daar debet aan was. Het is op primetime uitgezonden in de VS en heeft schijnbaar niet veel promotie gekregen maar wel een hoop concurrentie. Voor veel mensen uit onze generatie idd zonde en ook onbegrijpelijk
Linda Cardellini is soooo cute
ik ben overtuigd, binnenkort ook maar kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Er zijn ook zoveel mensen die de serie nog niet gezien hebben. Zowat iedereen die hem kent vindt het 1 van de beste series ooit, en terecht wat mij betreft.
Linda Cardellini is ook goed opgedroogd
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ben overtuigd, binnenkort ook maar kijken
Je vond dat een tegenvallerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:11 schreef casper019 het volgende:
Gisteren de helaasheid der dingen gekeken
was niet echt mijn type film tegenvlaler...
Je verwart meningen met feiten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Je vond dat een tegenvaller
Die film is gewoon grandioos subliem. Volgens mij begreep je de context niet dan.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn lijst:
Films
1. The Imaginarium of Doctor Parnassus
2. Everybody’s Fine
3. Legion
4. Suske en Wiske & De Texas Rakkers
5. Edge of Darkness
6. Nine Dead
7. Triage
8. Blood and Bone
9. Funny People
10. Linkeroever
11. Ninja Assassin
12. The Stepfather
13. The Final
14. De Helaasheid Der Dingen
15. Le Premier Cercle
16. The Secret Of Kells
17. Brooklyn’s Finest
18. Flickan Som Lekte med Elden
19. A Christmas Carol
20. The Informant
Series
The Big Bang Theory: Seizoen 3
The Pacific: net begonnen
Legion is zwaar overrated, maar spannend. Alleen zakt de film wat ineen naarmate het einde vordert.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
2. Everybody’s Fine
3. Legion
hoe zijn die 2 films?
Deel 2 en 3 zijn nog beter!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:58 schreef Butterfly91 het volgende:
Män Som Hatar Kvinnor (Mannen die vrouwen haten)
A journalist is aided in his search for a woman who has been missing -- or dead -- for forty years by a young female hacker.
Verfilming van het eerste deel van de Millennium-trilogie. Een keer een boekverfilming die zowaar niet tegenvalt. Het verhaal is in het begin misschien ietwat traag (net als het boek overigens), maar daarna komt de film goed op gang. Noomi Rapace vertolkt een ijzersterke rol als Lisbeth Salander![]()
Ik kijk nu al uit naar de andere twee films.
IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 8,3
http://www.amazon.com/Fre(...)ellini/dp/B0001EQHXOquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef msnk het volgende:
Freaks and Geeks, ergens te verkrijgen? Aangezien het zo kort duurde. Ben best nieuwsgierig geworden
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef Evienne het volgende:
Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiėle meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.
Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken.
Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze![]()
Ik heb hem ook pas nog een keer gezien, en ik ben het compleet met je eensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:12 schreef Timo20 het volgende:
Als voorbereiding op deel 2 heb ik deel 1 nog maar eens bekeken:
Iron Man
Tijdens deze tweede kijkbeurt blijft de film zowaar overeind. Het blijft een goede mix van humor, geweldige actie en het sterke acteerwerk van Robert Downey Jr. (die hier zijn hoogetepunt beleeft van zijn opmerkelijke comeback van de afgelopen jaren) en vooral Jeff Bridges (die eigenlijk de show steelt).
Een heerlijke no-brainer. Hopelijk is deel 2 net zo tof.
IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
Je verklapt iets te veel lijkt het me, n heb ik het idee dat ik zomaar midden in de film kan instappen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:17 schreef Flitspaal het volgende:
Laat ik jullie aandacht proberen te vestigen op Mųrke .
Deze Deense film uit 2005, met Nikolaj Lie Kaas en Nicolas Bro in de hoofdrollen is een tamelijk trage thriller.
Jacob heeft een zus, Julie, die een zelfmoordpoging heeft gedaan. Deze is mislukt, maar ze heeft er wel een hersenbeschadiging door opgelopen. Daarom zit ze in een instituut met andere gehandicapten.
Tijdens een gezinsetentje verschijnt opeens Anker. Die blijkt met haar te zullen trouwen. Ze hebben elkaar via internetchat leren kennen en de liefde bleek de handicap te overvleugelen.
De bruiloft is nogal vermoeiend voor Julie en dus gaan zij en Anker vroeg naar bed. Dan pleegt Julie zelfmoord.
Anker verhuist uit Kopenhagen naar het platteland en daar gaat Jacob hem opzoeken om een boek terug te geven. Anker blijkt binnenkort weer te trouwen. Weer met een gehandicapte vrouw. Jacob snapt niet.
Ok. En wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef joers1 het volgende:
Heb nét Komt een vrouw bij de dokter MOETEN kijken...weddenschapje verloren van vrouwlief
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:37 schreef casper019 het volgende:
komt een vrouw bij de dokter
Nederland
Drama / Romantiek
105 minuten
geregisseerd door Reinout Oerlemans
met Carice van Houten, Barry Atsma en Anna Drijver
Stijn houdt van het leven en het leven houdt van hem. Hij heeft een eigen zaak, een prachtige dochter en het lekkerste wijf van het Westelijk Halfrond. Dat hij af en toe van andere vrouwen geniet hoeft zijn Carmen niet te weten. En bovendien, zijn hart is van Carmen, dus wat maakt het uit. Hij is on top of the World. Hij heeft het gemaakt. Maar dan; borstkanker. Zijn wereld stort in. Carmen en Stijn komen terecht in een rollercoaster van ziekenhuis in, ziekenhuis uit, chemokuren en bestraling. Maar hij is er voor haar. Altijd. Hoe vreselijk moeilijk dat ook is. Tussen de chemo’s door doen ze of er niks aan de hand is.
geweldige film, echt een aanrader!
dikke 8!
Ik heb die film ook liggen maar ik dacht ik schuif hem nog even vooruit, daar moet je wel een bepaalde bui voor hebben...quote:Op zondag 2 mei 2010 18:06 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
heeft er iemand een zakdoek voor me...
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:20 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik heb die film ook liggen maar ik dacht ik schuif hem nog even vooruit, daar moet je wel een bepaalde bui voor hebben...
Nou, kijk es :quote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar... Nou, ik had DE bui hoor.. dus kom maar op met die zakdoek!
Ik vond deel 2 beterquote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef casper019 het volgende:
hellboy
Verenigde Staten
Actie / Science-Fiction
122 minuten / 132 minuten (director's cut)
geregisseerd door Guillermo del Toro
met Ron Perlman, Selma Blair en John Hurt
In de laatste dagen van de Tweede Wereldoorlog zoeken de Nazi's hun toevlucht tot zwarte magie om hun verloren zaak nog te redden. De Geallieerden bestormen het kamp waar de ceremonie plaats vindt, maar niet voordat de demoon Hellboy opgeroepen is. Wanneer Hellboy opgroeit besluit hij zijn krachten te gebruiken voor het bestrijden van het kwaad
goeie film, kijkt lekker weg... mooie 7
kan iemand me aub vertellen, is hellboy 2 beter of slechter dan deel 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt misschien beetje standaard, film over 3 (half)broers, begon ook beetje met vooroordeel te kijken dat het zo'n verschrikkelijke film zou worden als four brothers, maar niets was minder waar. Vond hem erg leuk, duurde 3 uur en 10 minuten, maar verveelde geen moment. Leuke character development
8.5/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef JTB85 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jammerrrr. Moviemeterplaatjes doen het niet!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef JTB85 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat vond je van Vals im Bashir?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef JTB85 het volgende:
Hmm vaag, ik zie ze wel. Dan maar zo;
* Sin Nombre
* Brothers
* Helaasheid der Dingen
* Once were Warriors
* Vals im Bashir
en The Painted Veil
Is de film the raod trouwens net zoiets als de book of eli?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:09 schreef casper019 het volgende:
The book of eli
Verenigde Staten
Drama / Actie
118 minuten
geregisseerd door Albert Hughes en Allen Hughes
met Denzel Washington, Gary Oldman en Mila Kunis
Het verhaal over een man die in het post-apocalyptische Westen, alleen door Amerika trekt. Dit om een boek te beschermen dat geheimen bevat over het redden van de mensheid.
hele goeie gave film, echt een aanrader
dikke 7.75!!
The Road ga ik van de week bekijken. Schijnt de moeite waard te zijn hoor, sommige films moet je gewoon kijken zonder vooraf al te veel te weten...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:16 schreef casper019 het volgende:
[..]
Is de film the raod trouwens net zoiets als de book of eli?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:31 schreef Evienne het volgende:
[..]
The Road ga ik van de week bekijken. Schijnt de moeite waard te zijn hoor, sommige films moet je gewoon kijken zonder vooraf al te veel te weten...![]()
Afgelopen week I love you, man gekeken. Vermakelijk, niet legendarisch, maar hapklare, frisse humor. Met Paul Rudd en Jason Segel (uit Freaks and Geeks, zie OP) in de hoofdrol
(imdb 7,3/ 7.0)
The War Game uit 1965. Klein meesterwerkje over nucleaire aanval op Engeland.
(imdb 8.3/ 8.8)
Mike, thanks voor het fixen van de openingspost!
I love you, man is gewoon een comedy. Ook voor mannen dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:48 schreef casper019 het volgende:
[..]
is I love you, man een vrouwenfilm of ook leuk voor mannen?
Ik vond het als man een leuke film om te kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:48 schreef casper019 het volgende:
[..]
is I love you, man een vrouwenfilm of ook leuk voor mannen?
Ik vond het juist leuk in het genre.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:59 schreef Gorro het volgende:
De laatste tijd neem ik de tijd niet meer om hier te posten. Jammer eigenlijk. Deze maand 21 films gezien waarin het thema duidelijk 1983 is geweest. 2 films zag ik in de bioscoop.
21. Sleepaway Camp (Robert Hiltzik, 1983) *½
zo goed?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:58 schreef RuneRose het volgende:
Mei
Films
/tt0086543/]De vierde man[/url] (Paul Verhoeven, 1983) :: 9.5
Oei die is echt dramatisch!!!!quote:
wat was er slecht aan de road, geen verhaallijn of...//quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:51 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
I love you, man is gewoon een comedy. Ook voor mannen dus.
Persoonlijk vond ik The Road helemaal niks. De beelden waren wel mooi, maar de rest viel echt zwaar tegen.
Het verhaal werd imo oersaai neergezet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat was er slecht aan de road, geen verhaallijn of...//
Waarom een 5.5? Ik vond hem echt geweldigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef DanielleM het volgende:
The Fourth Kind (Olatunde Osunsanmi, 2009) :: 5.5
Wellicht topictitel wijzigen in "Welke film heb je gezien & wat vond je er van?"quote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef Toad het volgende:
Pfff, je zou bijna wensen om een topicpointer. Het is steeds meer alleen namen van films droppen en verder niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |