Wat ontzettend netjes gemaakt en slim bedacht!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen lakoholica's!
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft m'n lief bijna zijn duim gekost, maar het resultaat mag er wezen
Er zullen er nog twee volgen en die worden als lades straks in onze ensuite geklikt. Voor werkinstructies mag u pm-men
Very nice of youquote:Op maandag 22 maart 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
vooruit, ik doe het wel
Gumdrop? IMO is die meer mintgroen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:24 schreef MissJ het volgende:
vraag:
die nieuwe collectie van Orly he, die Sweet dus, die groenige (weet even de naam niet, nu op werk, dus ga TD maar even niet op haha) daarvan is die meer turqoise achtig of meer mint groen?
Wauw, hoe gaaf!!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
lente in mn hoofd
* Orly Orange Sorbet
* Orly Hook Up
* China Glaze Four Leaf Clover
* Orly Blue Collar
* Orly Lola
* Paris Memories #252
De glitters zijn holo![]()
op deze foto lijkt het ook weer op CG flyin'high?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag laatst een comparison foto waarop gumdrop een kloon was van For Audrey...
Deze dus:
[ afbeelding ]
Geen idee... tis niet zo dat ik heel slecht eet of medicijnen gebruik die invloed hebben op mijn nagels. Ook slik ik elke dag sowieso een vitaminepil waar ook aan calcium enzo 100% ADH inzit... Dus daar kan het niet echt aan liggen zou je denken. Mijn ouders hebben van zichzelf heel sterke nagels, niet kapot te krijgen en nooit brokkelig of broos.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf die nagels van jou vreemd vinden, net als die van renren. Hoe kan dat nou zo veel verschil maken?
heeft dat invloed op chippen van je lak?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Geen idee... tis niet zo dat ik heel slecht eet of medicijnen gebruik die invloed hebben op mijn nagels. Ook slik ik elke dag sowieso een vitaminepil waar ook aan calcium enzo 100% ADH inzit... Dus daar kan het niet echt aan liggen zou je denken. Mijn ouders hebben van zichzelf heel sterke nagels, niet kapot te krijgen en nooit brokkelig of broos.
Heul moowj!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
Hai!
Foto van voor de nagelbreuk![]()
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
lente in mn hoofd
* Orly Orange Sorbet
* Orly Hook Up
* Orly Blue Collar
* Orly Lola
* Paris Memories #252
Oeh, wat gezellig en fleurigquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
lente in mn hoofd
* Orly Orange Sorbet
* Orly Hook Up
* Orly Blue Collar
* Orly Lola
* Paris Memories #252
Staat ook nog op mijn wishlist. Laatst wel gevonden op eBay, maar werd 20 euro inclusief verzenden, dat ging me wat te ver.quote:
Ja, zag het gister ook, maar heb ze al via eBay besteld, ze zijn zoooo mooiquote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
De Orly foils zijn weer op voorraad bij TD
Bij mij wel... Ik gebruik medicijnen waardoor mijn nagels uitdrogen en gaan splijten. Dat heeft effect op de lak, het lijkt alsof de lak minder goed hecht op de plekken waar de nagel gespleten is. Maar goed, Orly Bonder is onderweg, misschien dat het helptquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft dat invloed op chippen van je lak?
Wanneer ben jij eigenlijk begonnen met deze ziekte?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, zag het gister ook, maar heb ze al via eBay besteld, ze zijn zoooo mooiGelukkig qua prijs praktisch hetzelfde
Oh dat is wel érg veelquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn wishlist. Laatst wel gevonden op eBay, maar werd 20 euro inclusief verzenden, dat ging me wat te ver.
okee, dat wist ik niet. Wel annoyingquote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij wel... Ik gebruik medicijnen waardoor mijn nagels uitdrogen en gaan splijten. Dat heeft effect op de lak, het lijkt alsof de lak minder goed hecht op de plekken waar de nagel gespleten is. Maar goed, Orly Bonder is onderweg, misschien dat het helpt
Ik ook niet toen ik met kuur begonquote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee, dat wist ik niet. Wel annoying
Eigenlijk is mijn ziekte (quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eigenlijk begonnen met deze ziekte?
En wat is de schade tot dusver?
Oh, wat vervelend!!! Lijkt me erg lastig hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij wel... Ik gebruik medicijnen waardoor mijn nagels uitdrogen en gaan splijten. Dat heeft effect op de lak, het lijkt alsof de lak minder goed hecht op de plekken waar de nagel gespleten is. Maar goed, Orly Bonder is onderweg, misschien dat het helpt
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodigquote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik doe ook een keer mee, voor het eerst sinds tijden een kleurtje op mijn nagels/stompjes. Inclusief mislukte schoonmaakactie op mijn wijsvinger. Dit is een lakje van de Hema, donkerblauw, er staat een 10 op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen links nog lakken.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede lichtblauw/babyblauw/parelmoer achtig iets. Onopvallend kleurtje, zonder glitter. Ben nu al een tijdje aan het rondkijken maar nog niets gevonden wat voldoet. Iemand een idee?
Mooi kleurtje blauw!!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik doe ook een keer mee, voor het eerst sinds tijden een kleurtje op mijn nagels/stompjes. Inclusief mislukte schoonmaakactie op mijn wijsvinger. Dit is een lakje van de Hema, donkerblauw, er staat een 10 op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen links nog lakken.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede lichtblauw/babyblauw/parelmoer achtig iets. Onopvallend kleurtje, zonder glitter. Ben nu al een tijdje aan het rondkijken maar nog niets gevonden wat voldoet. Iemand een idee?
Als je zwakke nagels hebt, heb je een buigzamere ondergrond voor je nagellak. Nagels die makkelijk buigen zorgen ervoor dat je nagellak chipt. Omdat mijn nagels steeds velletjes hebben aan de bovenkant zijn ze dus megaflexibel en chipt het in no-time. Normaal moet ik na iedere douchebeurt ongeveer mijn nagels opnieuw lakken, want als ze dan helemaal zacht geweest zijn heb ik 10 witte randjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft dat invloed op chippen van je lak?
Was die blauwe Go Snow dan niet wat? (voor chicolate), weet niet of je die nog kunt krijgen?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodig
Volgens mij had iemand die nog te ruil?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Was die blauwe Go Snow dan niet wat? (voor chicolate), weet niet of je die nog kunt krijgen?
Yuh, ik iddquote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand die nog te ruil?
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodig
GOEDEMORGEN! Hele verkeerde quote gepaktquote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!
heh?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!
Ah okee, ik dacht dus al...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN! Hele verkeerde quote gepakt
Bericht was bedoeld voor Sjeen
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
Even een update wat betreft de konad plates:
Ik had TNT gebeld omdat ik nu toch wel nieuwsgierig werd en omdat de status van USPS nog niet geupdate was. TNT zegt dat het pakketje niet in NL is want ze kunnen er niets van terugvinden. Ik heb Kathleen gemaild dus ik hoop dat ik snel antwoord krijg.
OMGquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de Zoya Sparkle Collection! http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Daph en Mirjam hadden 2 plates allebei, maar dan nog. Ik vind het gewoon zuur. Stomme postpakketten enzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
!!!!!!!!!! Sjeemineetje, waar zou dat pakket toch zijn dan
!! Ik vind het voor mezelf niet zo erg omdat ik weinig had, maar jullie hebben echt veel meer besteld, wat goed kut
.
Waar komt je pakketje vandaan? Ik heb zelf ook wat besteld en een code gekregen beginnend met LC en eindigend op US. Ik belde TNT vandaag en die mevrouw zei dat ik niet de enige was die vandaag hier over belde en dat er de hele week al wat problemen zijn met die zendingenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
Ik had TNT gebeld omdat ik nu toch wel nieuwsgierig werd en omdat de status van USPS nog niet geupdate was. TNT zegt dat het pakketje niet in NL is want ze kunnen er niets van terugvinden. Ik heb Kathleen gemaild dus ik hoop dat ik snel antwoord krijg.
Wat een shitzooiquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
OMG.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de Zoya Sparkle Collection! http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Dat idd, mijn pakketje begint met LN en eindigt op US. Komt dus uit Amerika en bah.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Waar komt je pakketje vandaan? Ik heb zelf ook wat besteld en een code gekregen beginnend met LC en eindigend op US. Ik belde TNT vandaag en die mevrouw zei dat ik niet de enige was die vandaag hier over belde en dat er de hele week al wat problemen zijn met die zendingen
Ja zoiets zoek ik! Ziet 'ie er op je nagels net zo uit als in het potje? (kan geen swatches vinden, alleen van de oogschaduw enzo)quote:
Hmmz, ben benieuwd wat Kathleen ook zegt nu dan..quote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Daph en Mirjam hadden 2 plates allebei, maar dan nog. Ik vind het gewoon zuur. Stomme postpakketten enzo.Hoop dat ik snel een reactie krijg van OC.
Hij is best licht, maar met 2à 3 lagen, is ie net als het potje imo. Met nog meer lagen, wordt ie steeds feller. PM maar als je interesse hebtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zoiets zoek ik! Ziet 'ie er op je nagels net zo uit als in het potje? (kan geen swatches vinden, alleen van de oogschaduw enzo)
Very nicequote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Die donkerroze, groene, blauwe en paarse zijn meujquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik nu net een maand, dus nog maar een weekje afwachten. Mijn vriend besteld trouwens heel veel via internet, soms heb je gewoon pakketjes die 1 of 2 weken bij de douane wachten tot ze door mogenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:16 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat idd, mijn pakketje begint met LN en eindigt op US. Komt dus uit Amerika en bah.Zei ze verder nog wat? En hoe lang wacht jij?
De nieuwe Essence kleuren maybe? En die flakes van P2!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Hey!
Weet iemand toevallig of er in Duitsland momenteel nog iets speciaals te krijgen is van Essence of P2? Anders ga ik er woensdag denk ik even heen karren. Maar als er nou niet zo veel bijzonders is op het moment, hoef ik ook niet helemaal te rijden...
Iemand een idee?
6 euro nog wat?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef princess-a het volgende:
Mijn Mad as a Hatter die ik vorige week voor 6 nog wat inclusief verzenden op Ebay heb gekocht is binnenOok shipping vanuit Amerika trouwens, ging prima
Kan mijn grijpgrage handjes helaas er nog niet aan vastplakken, het schatje ligt bij mn mama
WANT!!! allemaal!! Is dit alleen via TD te bestellen? (of vergelijkbaar?) Oh, en het is toch Ivana Trump? (zonder Kquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
PMquote:Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
6 euro nog wat?![]()
ik zoek nu op ebay want ik wil hem ook graag maar vind alleen de goedkoopste voor 11,50, dan kan ik hem net zo goed in de winkel halen dan heb ik em gelijk
Ivanka is de dochter van Donald en Ivana... Geloof niet dat TD Zoya heeft trouwens.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WANT!!! allemaal!! Is dit alleen via TD te bestellen? (of vergelijkbaar?) Oh, en het is toch Ivana Trump? (zonder K)
Neejoh, dat zijn echt uitzonderingen hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Reska het volgende:
[..]
charla en gilda
![]()
Balen dat het zo lang duurt met de pakketjes, mijn nagellakjes zijn begin vorige week geshipped en ik had goede hoop dat ze vandaag of morgen binnen zouden komen...
Maar als ik het zo hoor kan het nog wel even duren...
De cute as hell lakjesquote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Hey!
Weet iemand toevallig of er in Duitsland momenteel nog iets speciaals te krijgen is van Essence of P2? Anders ga ik er woensdag denk ik even heen karren. Maar als er nou niet zo veel bijzonders is op het moment, hoef ik ook niet helemaal te rijden...
Iemand een idee?
Mooie kleur roodquote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Mehehelzs het volgende:
OPI - an affair on red square
De echt mooie glans is niet super te zien![]()
[ afbeelding ]
hier wel wat beter te zien, maar dan wel met enge witte vingers
[ afbeelding ]
Moet nog wel even de randjes netjes maken
Why not? Ik vind ze best glamquote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn idee voor glamourous, is alles behalve glamourous.
*sop*quote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
Dit kwamen Snkr en Romika gisteren brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Leeeuk! Dat van de witte handen ken ik xD.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Mehehelzs het volgende:
OPI - an affair on red square
De echt mooie glans is niet super te zien![]()
[ afbeelding ]
hier wel wat beter te zien, maar dan wel met enge witte vingers
[ afbeelding ]
Moet nog wel even de randjes netjes maken
Omg, Checkerblockquote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
WhoesWhoes! Me likes!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die middelste Models Own, so nice!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooie french hoor!! En best glamourousquote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ooh ja, ik ookquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Essence heeft alle kleurtjes uit de nieuwe colour en go serie,quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Hey!
Iemand een idee?
quote:USPS Tracking Information
Tracking Number LJ572298640US
Summary Your item was accepted at 4:30 pm on March 17, 2010 in FOREST PARK, GA 30297.
Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Details Electronic Shipping Info Received, March 17, 2010
Er komt 1 pakketje niet aan en iedereen schiet in de stressquote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef karoltje het volgende:
Aaargh mijn pakketje is ook als sinds maandag onderweg en ik ben elke dag heel zenuwachtig de post aan het checken. Maar wat ik in dit topic lees klinkt niet goed! TD is toch meestal heel stipt dacht ik?
Dit staat er bij m'n trackingcode:
[..]
Nog even geduld hebben, komt vanzelf! De meeste komen wel aan, er schijnen alleen wat meer klachten te zijn met deze nummers, waarschijnlijk doet de douane vervelend.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef karoltje het volgende:
Aaargh mijn pakketje is ook als sinds maandag onderweg en ik ben elke dag heel zenuwachtig de post aan het checken. Maar wat ik in dit topic lees klinkt niet goed! TD is toch meestal heel stipt dacht ik?
Dit staat er bij m'n trackingcode:
[..]
Die grijzige AAquote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
niet alles geeft problemen bij de douane, maar toen ik vandaag belde vroeg die mevrouw gelijk of mijn nummer begon en eindige met die letters, en dat het bekend is dat het langer duurt dan normaal omdat er al heel erg veel mensen over bellen ...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
die nummers zijn standaard amerikaanse track&trace nummers. Dat zou dus betekenen dat alles dat uit Amerika komt problemen geeft bij de douane? Ik geloof er niks vanEr zijn altijd uitzonderingen en je kan net even pech hebben, maar het leeuwendeel komt braaf na ongeveer een week aan
vind die van scrangie een stuk minder mooiquote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef Daph_ het volgende:
En ook Scrangie heeft swatches van de Zoya Sparkles: http://www.scrangie.com/2(...)ion-summer-2010.html
Ik ook hoor, maar I thought I'd sharequote:Op maandag 22 maart 2010 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind die van scrangie een stuk minder mooi
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL287&q=orly+sweet+swatches&meta=lr%3D&aq=0&aqi=g1&aql=&oq=Orly+sweet+swatc&gs_rfai=quote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er eigenlijk swatches te vinden van die nieuwe pastel collectie van orly?
Ok bedankt voor de geruststelling, ik kan weer rustig slapenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komt 1 pakketje niet aan en iedereen schiet in de stress
Jouw pakketje is woensdag geshipped zo te zien. Dus die kun je morgen of overmorgen verwachten
Ja, onder andere laquermanic heeft ze. Verder weet ik het zo 1,2,3 nietquote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er eigenlijk swatches te vinden van die nieuwe pastel collectie van orly?
Dank je! Ik kwam even niet meer op de naam van de collectiequote:
It's a pwetty!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
Zooooooooo, ben ik weer, hebben jullie me gemist?![]()
![]()
Ik moest weer flink bijlezen zo na t weekend
Dit heb ik vanaf zaterdag op:
[ afbeelding ]
Catrice, Dark Lavenderzo mooi! Prachtige paars met een beetje gouden shimmer
Die is mooi hèquote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mooi! En je nagels ookquote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Maar vind je ze mooi?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef miss--moana het volgende:
Zozo alles bijgelezen!
Wow wat een mooie, leuke en vrolijke regenboognagelsSuper!
Ik heb de afgelopen 2 dagen een suede op gehad, maar ben er niet helemaal ondersteboven van.![]()
Hij ging er best snel af en ja ik had eerst een laagje lak, topcoat en weer lak. Heb er nu nog 1 besteld en die zal van de week wel binnen komen, kijken of die het wel doet bij me. Maar ben bang dat ze anders in het ruiltopic belanden.
OPI Ink Suede, 5 dagenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar vind je ze mooi?
Draag je ze toch gewoon steeds voor 1 dag?
Suedes gaan zelden langer mee dan 2 of 3 dagen, wat je ook probeert. Komt door de stroefheid van de lak...
Ik heb echt een zwak voor dat soort kleurtjesquote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bestaat daar nog een truuk voor?quote:
Voor die prijs is het wel heel aantrekkelijk...quote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef princess-a het volgende:
Mijn Mad as a Hatter die ik vorige week voor 6 nog wat inclusief verzenden op Ebay heb gekocht is binnenOok shipping vanuit Amerika trouwens, ging prima
Kan mijn grijpgrage handjes helaas er nog niet aan vastplakken, het schatje ligt bij mn mama
Haha truequote:
heb je die nou over een blauwe heen gesmeerd of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw kleurtje weer...
Four leaf clover van CG
Het lijkt op de foto namelijk net of er een blauw lijntje om je hele nagel looptquote:Op maandag 22 maart 2010 20:18 schreef Esje-lief het volgende:
nee... eerste mijn nagels schoongemaakt..
Senksquote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Juud- het volgende:
Haha, ik dacht hetzelfde SQ =)
Overigens, SQ, jouw kastje is geniaal!! Jammer dat je vriend niet ongeschonden uit de strijd kwam, maar je hebt wel een mooi kastje;)
dat zijn mijn lichtgevende nagelriemenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het lijkt op de foto namelijk net of er een blauw lijntje om je hele nagel loopt
Weird...
Da's ook klote! Geen idee wat ze er dan mee uitvoeren!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef kieskleurig het volgende:
Hmm ik ben dus niet de enige die erg lang wacht op een pakje. Mijn TD bestelling van begin deze maand is ook nog steeds niet bezorgd. Is nu al bijna 3 weken onderwegVolgens usps ligt het pakje niet bij de douane.
niemand?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ergens plaatjes/swatches te vinden van recente H&M nagellakjes? dus lakjes die nu nog verkrijgbaar zijn?
Ik weet 't ook nietquote:
www.lacquerized.com snkr heeft laatst nog vier nieuwe gepostquote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ergens plaatjes/swatches te vinden van recente H&M nagellakjes? dus lakjes die nu nog verkrijgbaar zijn?
Dit dusquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mirjam, volgens mij heeft snkr bijna alle recente lakken van h&m op haar blog staan.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mirjam, volgens mij heeft snkr bijna alle recente lakken van h&m op haar blog staan.
goeie idd!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.lacquerized.com snkr heeft laatst nog vier nieuwe gepost
Oeh auw...zo'n uitschieter is erg pijnlijk. Mooi kleurtje btwquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Op kantoor de laatste weken krijg ik steeds vaker opmerkingen over mijn nagellak. "Oohh gave kleur zeg, ik zou het echt niet durven, zo'n felle kleur!". En dan doe ik heel stoer door te zeggen: 'joohh, gewoon proberen, iedereen kan bijna elke kleur hebben' (dat is die kleurmevrouw van laatst vast niet met me eens) terwijl ik bij mezelf denk..ze zouden die meiden op Fok eens moeten zien, dié zijn pas heftig
Heerlijk he zo'n zonnetje op mooie hololakquote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Crientj het volgende:
QT in het zonnetjeOp het stationxD
[ afbeelding ]
Edit;
Met een heel klein pinky nageltje zie ik nu eigenlijk. ;{ Nou ja, mijn nagels zijn echt even prut.
Prachtige kleur!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geen lak? Speciale reden daarvoor?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zeer binnenkort weer een grote bestelling doen bij TD![]()
Zelf heb ik al zeker een week geen lak op gehad
Druk en overlopende afvoeren enzoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen lak? Speciale reden daarvoor?
Dat is minder...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Druk en overlopende afvoeren enzo
Geinig van die collega'squote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Pre cleanup en met een mooie scheur in mn nagelriem (schoot uit met vijl, auw). En mn camera is echt waardeloos, want de kleur lijkt nogal flets, maar dat is -ie helemaal nietAnyway: herome-new delhi. Deze foto van internet benadert de kleur beter > [ afbeelding ]
Maargoed, ik vind foto's van eigen nagels altijd leuker om te zien dan plaatjes van willekeurige personen van internet, dus ik plaats 'm mooi toch.
Op kantoor de laatste weken krijg ik steeds vaker opmerkingen over mijn nagellak. "Oohh gave kleur zeg, ik zou het echt niet durven, zo'n felle kleur!". En dan doe ik heel stoer door te zeggen: 'joohh, gewoon proberen, iedereen kan bijna elke kleur hebben' (dat is die kleurmevrouw van laatst vast niet met me eens) terwijl ik bij mezelf denk..ze zouden die meiden op Fok eens moeten zien, dié zijn pas heftig
Lief kleurtjequote:Op maandag 22 maart 2010 22:19 schreef Guess. het volgende:
Er komt weer veel moois voorbij zeg![]()
Didgeridoo Your Nails van OPI
[ afbeelding ]
Mijn vingers worden steeds dikker,door de zwangerschap hou ik zo veel vocht vast in m'n handen,kan af en toe gewoon mijn vingers niet meer buigen![]()
ik moet naar de tandarts en op sollicitatie, zeldzaam druk dus voor mijn doenquote:
Da's prima! En anders trein ik nog wel een andere keer langsquote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet naar de tandarts en op sollicitatie, zeldzaam druk dus voor mijn doenspreken morgen wel wat af via msn, ik lig al op 1 oor namelijk
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
heb net de hele Orly sweet collectie, Opi DS Extravagance, Opi rapdry topcoat en Orly bonder besteld op TD![]()
![]()
Extravagancequote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
heb net de hele Orly sweet collectie, Opi DS Extravagance, Opi rapdry topcoat en Orly bonder besteld op TD![]()
![]()
die heb ik ook sinds een paar dagen, geen spijt van hoor!!!!!! PRACHTkleur!quote:
Goede bestellingquote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ook eerst zo van:quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
Ik heb recycle met matte magic behandeld
[ afbeelding ]
even wennen
Mat grijs is gaaf!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
[ afbeelding ]
even wennen
meestal scrangiequote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik wil een bestelling bij TD plaatsen maar vind het moeilijk de kleurtjes te bepalen omdat ze er op de website heel anders uit zien.
Kijken jullie ergens anders?
Ja vind ik ook hoor!quote:
ik doe hetzelfdequote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meestal scrangie
en ik google altijd via google afbeeldingen
sowieso die DS-jes, heb er een paar en vind ze allemaalquote:Op maandag 22 maart 2010 23:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
die heb ik ook sinds een paar dagen, geen spijt van hoor!!!!!! PRACHTkleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn nagels overnieuw gedaan. Denk dat ik hiermee mee doe voor die wedstrijd. Alleen weet ik niet of het echt glamorous is. Ik las iemand anders zeggen veul glitter en extreme dingen. En dit is nog best rustig.Maar ik vind het zelf wel mooi. Me duim dan. Maar het is zoveel werk.
Of ik ben gewoon sloom.
[ afbeelding ]
Oh wat ziet dat er tof uit!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
[ afbeelding ]
even wennen
Oh wauw!! Ik heb recycle weggedaan omdat ik de kleur niet zo vond, maar met matte erover is het echt geweldig!! Zou bijna spijt krijgen, haha. Maar gelukkig heb ik nog een andere grijs onderweg.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
[ afbeelding ]
even wennen
dat was een geintje...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn nagels overnieuw gedaan. Denk dat ik hiermee mee doe voor die wedstrijd. Alleen weet ik niet of het echt glamorous is. Ik las iemand anders zeggen veul glitter en extreme dingen. En dit is nog best rustig.Maar ik vind het zelf wel mooi. Me duim dan. Maar het is zoveel werk.
Of ik ben gewoon sloom.
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje is dat!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Pre cleanup en met een mooie scheur in mn nagelriem (schoot uit met vijl, auw). En mn camera is echt waardeloos, want de kleur lijkt nogal flets, maar dat is -ie helemaal nietAnyway: herome-new delhi. Deze foto van internet benadert de kleur beter > [ afbeelding ]
Maargoed, ik vind foto's van eigen nagels altijd leuker om te zien dan plaatjes van willekeurige personen van internet, dus ik plaats 'm mooi toch.
Zwangere vingersquote:Op maandag 22 maart 2010 22:19 schreef Guess. het volgende:
Er komt weer veel moois voorbij zeg![]()
Didgeridoo Your Nails van OPI
[ afbeelding ]
Mijn vingers worden steeds dikker,door de zwangerschap hou ik zo veel vocht vast in m'n handen,kan af en toe gewoon mijn vingers niet meer buigen![]()
Hij is wel erg mooi zeg... misschien moet ik 'm toch maar hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geinig van die collega's. En een mooi kleurtje ook.
[..]
Lief kleurtje
En bij mij is het Orly Snowcone geworden.
[ afbeelding ]
Oh, die gele nagels zijn tof!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Hi
heb al een tijdje geen nagels gepost, dus hier komen er een paar van de afgelopen dagen:
weet niet meer of ik die gele al wel of niet had gepost, dus als het dubbel is ...sorry dan...
[ afbeelding ]
essence sundancer met oranje en groen gestempeld
[ afbeelding ]
essence md object of desire met zwarte konad
[ afbeelding ]
essence sexy in black met witte dots (2way nail art pen)
[ afbeelding ]
P2 be wild en P2 dangerous
PS ik heb p2 lakjes en matte topcoat en golden rose flakies ter overname (zie ruiltopic)
Ik vind het wel mooiquote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
[ afbeelding ]
even wennen
Bummer!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Denk dat flakies best mooi zijn over Jade, SQ! De mijne gaat er straks weer af, want hij zit voor geen meter meer. Ik had echt meer verwacht van die bonder
gewoon nude ofzo... beetje stemmig houdenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bleuh donderdag een begrafenis...
Kan ik niet echt aankomen met mn MaaH...
Maar wil ook niet alleen saai zwart
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Even kijken of ik het gefotografeerd krijgt
eeerrgh in het licht zie ik ook een gele streepstomme Orly lakjes!
hahaha grote fail jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:49 schreef PeRi het volgende:
MissJTD
fail
!
Ik ga vanmiddag ook ff bij Kruidvat make-up spul inslaan van Essence.
serieus? Ik vind het maar dik klonterspul waar je van die spinnen-ogen van krijgtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha grote fail ja![]()
Maar ja, kan er niks aan doen, ben nou eenmaal verslaafd![]()
Ja Essence make-up is echt super de super goed! Heb oa een mascara, kost maar 2,49 ofzo en vind die beter dan 1 van Chanel die ik paar maanden geleden gekocht heb.
gisteren een paar uurtjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef buzzwheedle het volgende:
dat ziet er apart uit, heb je pas zo'n mani opgehad misschien??
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Blauwe streep zie je niet heel goed maar believe me: hij zit er wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is nu in de aanbiedingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:49 schreef PeRi het volgende:
Myraela; erg mooi!!! super glamour!! Heel gaaf!
princess-a; mooimatte
MissJTD
fail
!
AmNaBa, mooi gestempeld, vooral de gele erg zomers!
Ik ga vanmiddag ook ff bij Kruidvat make-up spul inslaan van Essence.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu heb je vereeuwigde regenbogen....
Kijk, zo zie je er niks meer van!! Mooi!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Maar even iets eroverheen gesmeerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit, laat ik nou in Venlo wonen maar vandaag en morgen in Maastricht zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef Lindytje het volgende:
Over Duitsland nog... Ik rij er morgen naartoe en ga naar Mönchengladbach daar hebben ze blijkbaar 3 DM's, kan ik mijn lol op!![]()
Ik rijd vanaf Tilburg over Eindhoven en Venlo. Als er meer mensen zijn die net als ik geen leven hebben en mee willen rijden?? Let me know!!
Ik vind de oogschaduws en glosjes prettig. Maar vooral de verzorgingsspulletjes zijn echt top!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha grote fail ja![]()
Maar ja, kan er niks aan doen, ben nou eenmaal verslaafd![]()
Ja Essence make-up is echt super de super goed! Heb oa een mascara, kost maar 2,49 ofzo en vind die beter dan 1 van Chanel die ik paar maanden geleden gekocht heb.
Hmmpfftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef Nune het volgende:
Email terug van Kathleen.. Ik moet het wat meer tijd geven.
Als ik vrij was geweest, was ik naar je toe gekomen om mee te gaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef Lindytje het volgende:
Over Duitsland nog... Ik rij er morgen naartoe en ga naar Mönchengladbach daar hebben ze blijkbaar 3 DM's, kan ik mijn lol op!![]()
Ik rijd vanaf Tilburg over Eindhoven en Venlo. Als er meer mensen zijn die net als ik geen leven hebben en mee willen rijden?? Let me know!!
Four Leaf Clover zeker? heeft mijn nagels ook gruwelijk verneukt.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Blauwe streep zie je niet heel goed maar believe me: hij zit er wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He, bummer!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Shit, laat ik nou in Venlo wonen maar vandaag en morgen in Maastricht zijn
anders was ik wel even mee gereden
Ghehe, neem vrij!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef PeRi het volgende:
Als ik vrij was geweest, was ik naar je toe gekomen om mee te gaan!
Die zat er ook bij jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Four Leaf Clover zeker? heeft mijn nagels ook gruwelijk verneukt.....
Alice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, P2 lakjes zijn maar 1,55!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Aantrekkelijk Lindy, maar ik moet echt even passen. Koopverbod
Ik heb die in een oranje omhulsel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
serieus? Ik vind het maar dik klonterspul waar je van die spinnen-ogen van krijgt
Maar misschien heb ik de verkeerde?
Oeh mooi! Welke lakkies zijn het?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Gorgeous to tha maxxxxxx
Mooie buit!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten van vandaag Nfu oh 61, 62, 50, CG blue island ice tea, OPI dominant jeans, konad royal purple en konad plate S6
Meteen maar even uitgeprobeerd, gestempeld met awaken.
[ afbeelding ]
Heb het stempelen echt nog niet helemaal onder de knie. Wederom crappy foto´s, maar wacht nog op m´n camera. Holo is het in het echt veeeeel heftiger
Oeh, pretty!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh mooi! Welke lakkies zijn het?
[ afbeelding ]
Golden Rose scale effect nr 14 over Jade is the new black
Hard to capture!
Tof!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Gorgeous to tha maxxxxxx
Zie msn!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
even een snel vraagje, is er iemand uit mijn lijst online op msn?
Ik heb al de hele dag iedereen offline staan en da's nog nooit gebeurd, dus ik vraag me af of er iets stuk is
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al de hele dag iedereen offline staan en da's nog nooit gebeurd, dus ik vraag me af of er iets stuk is
Zo, niet te zuinigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
Shiny! En ik heb ook een vijl ongeluk gehad
Very Shiny!!! Nice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
ik ben ook online en heb maar één persoon online in mijn lijst, er is duidelijk iets stuk.... mijn man is ook online en hem zie ik ook niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij jezelf aangeleerd om je acryl op te vullen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Wat lijken mijn nagels kort op die foto!! Oke, wijsvinger is kort... maar de rest is heus niet zo kort en breed...![]()
Zetten wel, opvullen moet ik nog gaan zien, maar gaat vast ook lukken... (sprak zij optimistischquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij jezelf aangeleerd om je acryl op te vullen?
Ik ben te goed gelovig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was een geintje...! Mooie nagels!
Ik heb mezelf in de mijn eigen lijst staan. (Waarom heb ik dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik wat dames hier wat vragen via PM? Er zit me namelijk iets niet lekker met een ruil!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten van vandaag Nfu oh 61, 62, 50, CG blue island ice tea, OPI dominant jeans, konad royal purple en konad plate S6
Meteen maar even uitgeprobeerd, gestempeld met awaken.
[ afbeelding ]
Heb het stempelen echt nog niet helemaal onder de knie. Wederom crappy foto´s, maar wacht nog op m´n camera. Holo is het in het echt veeeeel heftiger
Altijd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik wat dames hier wat vragen via PM? Er zit me namelijk iets niet lekker met een ruil!
knap hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zetten wel, opvullen moet ik nog gaan zien, maar gaat vast ook lukken... (sprak zij optimistisch)
Tuurlijk mag dat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
kom maar opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen ervaring met swappen dus mij niet DM'enquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Whehehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
kijk al die nieuwsgierige wijven toehappen
Ik incluis natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
kijk al die nieuwsgierige wijven toehappen
Ik incluis natuurlijk![]()
Thank you!!quote:
En welke was het??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
kreeg net een hele doos met 1 lakje d'r in![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde! Ik dacht al heh, had ik zoveel besteld?!
idd, die voorste twee vind ik niet echt schokkend. Die achterste twee kunnen wel aardig zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Meh... OPI heeft wel vaak dezelfde kleurtjes zeg
srsly?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
Nou ik heb een TD bestelling die ik de 16de heb geplaatst wel binnen, die van begin maart nog steeds niet![]()
Maar nu hebben ze 2 verkeerde kleuren erin gestopt en dat zijn dan ook net kleuren die ik zelf absoluut niet zou dragen.
Pff heb mailtje gestuurd, maar even kijken wat ze eraan doen.
Nu heb ik ipv CG mahoganie en ginger, peachy keen en re-fresh mint gekregen
16maart? De mijne is 17 maart geshipt, 16 maart besteld. Ik heb nog niks ontvangenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
Nou ik heb een TD bestelling die ik de 16de heb geplaatst wel binnen, die van begin maart nog steeds niet![]()
Maar nu hebben ze 2 verkeerde kleuren erin gestopt en dat zijn dan ook net kleuren die ik zelf absoluut niet zou dragen.
Pff heb mailtje gestuurd, maar even kijken wat ze eraan doen.
Nu heb ik ipv CG mahoganie en ginger, peachy keen en re-fresh mint gekregen
Je hebt Project Catwalk toch wel gezien gisteren he? Conceptueel is artsy fartsy gefrobel en daar word je genadeloos voor afgeschoten in het geval van gisteravond zat ik zelf al met het jachtgeweer op de bankquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
leuke buit!
ik heb een idee voor de wedstrijd, maar het is erg conceptueel, ik hoop dat ze het begrijpen
Ja echt he, als het nou andere glitters waren geweest ok, maar dit...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly?
Het LIJKT er niet eens op, whehe!
Misschien iemand anders die dezelfde dag heeft besteld en al dezelfde lakjes plus peachy keen en refresh mint had gekozen, nu met mahoganie en ginger zit
morgen of straksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef dieske87 het volgende:
[..]
16maart? De mijne is 17 maart geshipt, 16 maart besteld. Ik heb nog niks ontvangen
mnoh, die roze legging met die organzaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt Project Catwalk toch wel gezien gisteren he? Conceptueel is artsy fartsy gefrobel en daar word je genadeloos voor afgeschoten in het geval van gisteravond zat ik zelf al met het jachtgeweer op de bank![]()
Grote kans dat die morgen dan komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef dieske87 het volgende:
[..]
16maart? De mijne is 17 maart geshipt, 16 maart besteld. Ik heb nog niks ontvangen
Ik wacht al sinds 18 feb op een pakketjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef kieskleurig het volgende:
Mocht iemand nou toevallig peachy keen en re-fresh mint hebben besteld en mahoganie en ginger krijgen
die's mooi hehquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club - Wild and Willing
En wéér dat schijtlied uit je ondertitel in mijn hoofd.......quote:
Wat doe je me aan!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club - Wild and Willing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |