Wat ontzettend netjes gemaakt en slim bedacht!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen lakoholica's!
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft m'n lief bijna zijn duim gekost, maar het resultaat mag er wezen
Er zullen er nog twee volgen en die worden als lades straks in onze ensuite geklikt. Voor werkinstructies mag u pm-men
Very nice of youquote:Op maandag 22 maart 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
vooruit, ik doe het wel
Gumdrop? IMO is die meer mintgroen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:24 schreef MissJ het volgende:
vraag:
die nieuwe collectie van Orly he, die Sweet dus, die groenige (weet even de naam niet, nu op werk, dus ga TD maar even niet op haha) daarvan is die meer turqoise achtig of meer mint groen?
Wauw, hoe gaaf!!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
lente in mn hoofd
* Orly Orange Sorbet
* Orly Hook Up
* China Glaze Four Leaf Clover
* Orly Blue Collar
* Orly Lola
* Paris Memories #252
De glitters zijn holo![]()
op deze foto lijkt het ook weer op CG flyin'high?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag laatst een comparison foto waarop gumdrop een kloon was van For Audrey...
Deze dus:
[ afbeelding ]
Geen idee... tis niet zo dat ik heel slecht eet of medicijnen gebruik die invloed hebben op mijn nagels. Ook slik ik elke dag sowieso een vitaminepil waar ook aan calcium enzo 100% ADH inzit... Dus daar kan het niet echt aan liggen zou je denken. Mijn ouders hebben van zichzelf heel sterke nagels, niet kapot te krijgen en nooit brokkelig of broos.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf die nagels van jou vreemd vinden, net als die van renren. Hoe kan dat nou zo veel verschil maken?
heeft dat invloed op chippen van je lak?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Geen idee... tis niet zo dat ik heel slecht eet of medicijnen gebruik die invloed hebben op mijn nagels. Ook slik ik elke dag sowieso een vitaminepil waar ook aan calcium enzo 100% ADH inzit... Dus daar kan het niet echt aan liggen zou je denken. Mijn ouders hebben van zichzelf heel sterke nagels, niet kapot te krijgen en nooit brokkelig of broos.
Heul moowj!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
Hai!
Foto van voor de nagelbreuk![]()
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
lente in mn hoofd
* Orly Orange Sorbet
* Orly Hook Up
* Orly Blue Collar
* Orly Lola
* Paris Memories #252
Oeh, wat gezellig en fleurigquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
lente in mn hoofd
* Orly Orange Sorbet
* Orly Hook Up
* Orly Blue Collar
* Orly Lola
* Paris Memories #252
Staat ook nog op mijn wishlist. Laatst wel gevonden op eBay, maar werd 20 euro inclusief verzenden, dat ging me wat te ver.quote:
Ja, zag het gister ook, maar heb ze al via eBay besteld, ze zijn zoooo mooiquote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
De Orly foils zijn weer op voorraad bij TD
Bij mij wel... Ik gebruik medicijnen waardoor mijn nagels uitdrogen en gaan splijten. Dat heeft effect op de lak, het lijkt alsof de lak minder goed hecht op de plekken waar de nagel gespleten is. Maar goed, Orly Bonder is onderweg, misschien dat het helptquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft dat invloed op chippen van je lak?
Wanneer ben jij eigenlijk begonnen met deze ziekte?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, zag het gister ook, maar heb ze al via eBay besteld, ze zijn zoooo mooiGelukkig qua prijs praktisch hetzelfde
Oh dat is wel érg veelquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn wishlist. Laatst wel gevonden op eBay, maar werd 20 euro inclusief verzenden, dat ging me wat te ver.
okee, dat wist ik niet. Wel annoyingquote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij wel... Ik gebruik medicijnen waardoor mijn nagels uitdrogen en gaan splijten. Dat heeft effect op de lak, het lijkt alsof de lak minder goed hecht op de plekken waar de nagel gespleten is. Maar goed, Orly Bonder is onderweg, misschien dat het helpt
Ik ook niet toen ik met kuur begonquote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee, dat wist ik niet. Wel annoying
Eigenlijk is mijn ziekte (quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eigenlijk begonnen met deze ziekte?
En wat is de schade tot dusver?
Oh, wat vervelend!!! Lijkt me erg lastig hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij wel... Ik gebruik medicijnen waardoor mijn nagels uitdrogen en gaan splijten. Dat heeft effect op de lak, het lijkt alsof de lak minder goed hecht op de plekken waar de nagel gespleten is. Maar goed, Orly Bonder is onderweg, misschien dat het helpt
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodigquote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik doe ook een keer mee, voor het eerst sinds tijden een kleurtje op mijn nagels/stompjes. Inclusief mislukte schoonmaakactie op mijn wijsvinger. Dit is een lakje van de Hema, donkerblauw, er staat een 10 op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen links nog lakken.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede lichtblauw/babyblauw/parelmoer achtig iets. Onopvallend kleurtje, zonder glitter. Ben nu al een tijdje aan het rondkijken maar nog niets gevonden wat voldoet. Iemand een idee?
Mooi kleurtje blauw!!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik doe ook een keer mee, voor het eerst sinds tijden een kleurtje op mijn nagels/stompjes. Inclusief mislukte schoonmaakactie op mijn wijsvinger. Dit is een lakje van de Hema, donkerblauw, er staat een 10 op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen links nog lakken.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede lichtblauw/babyblauw/parelmoer achtig iets. Onopvallend kleurtje, zonder glitter. Ben nu al een tijdje aan het rondkijken maar nog niets gevonden wat voldoet. Iemand een idee?
Als je zwakke nagels hebt, heb je een buigzamere ondergrond voor je nagellak. Nagels die makkelijk buigen zorgen ervoor dat je nagellak chipt. Omdat mijn nagels steeds velletjes hebben aan de bovenkant zijn ze dus megaflexibel en chipt het in no-time. Normaal moet ik na iedere douchebeurt ongeveer mijn nagels opnieuw lakken, want als ze dan helemaal zacht geweest zijn heb ik 10 witte randjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft dat invloed op chippen van je lak?
Was die blauwe Go Snow dan niet wat? (voor chicolate), weet niet of je die nog kunt krijgen?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodig
Volgens mij had iemand die nog te ruil?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Was die blauwe Go Snow dan niet wat? (voor chicolate), weet niet of je die nog kunt krijgen?
Yuh, ik iddquote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand die nog te ruil?
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodig
GOEDEMORGEN! Hele verkeerde quote gepaktquote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!
heh?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!
Ah okee, ik dacht dus al...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN! Hele verkeerde quote gepakt
Bericht was bedoeld voor Sjeen
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
Even een update wat betreft de konad plates:
Ik had TNT gebeld omdat ik nu toch wel nieuwsgierig werd en omdat de status van USPS nog niet geupdate was. TNT zegt dat het pakketje niet in NL is want ze kunnen er niets van terugvinden. Ik heb Kathleen gemaild dus ik hoop dat ik snel antwoord krijg.
OMGquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de Zoya Sparkle Collection! http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Daph en Mirjam hadden 2 plates allebei, maar dan nog. Ik vind het gewoon zuur. Stomme postpakketten enzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
!!!!!!!!!! Sjeemineetje, waar zou dat pakket toch zijn dan
!! Ik vind het voor mezelf niet zo erg omdat ik weinig had, maar jullie hebben echt veel meer besteld, wat goed kut
.
Waar komt je pakketje vandaan? Ik heb zelf ook wat besteld en een code gekregen beginnend met LC en eindigend op US. Ik belde TNT vandaag en die mevrouw zei dat ik niet de enige was die vandaag hier over belde en dat er de hele week al wat problemen zijn met die zendingenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
Ik had TNT gebeld omdat ik nu toch wel nieuwsgierig werd en omdat de status van USPS nog niet geupdate was. TNT zegt dat het pakketje niet in NL is want ze kunnen er niets van terugvinden. Ik heb Kathleen gemaild dus ik hoop dat ik snel antwoord krijg.
Wat een shitzooiquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
OMG.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de Zoya Sparkle Collection! http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Dat idd, mijn pakketje begint met LN en eindigt op US. Komt dus uit Amerika en bah.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Waar komt je pakketje vandaan? Ik heb zelf ook wat besteld en een code gekregen beginnend met LC en eindigend op US. Ik belde TNT vandaag en die mevrouw zei dat ik niet de enige was die vandaag hier over belde en dat er de hele week al wat problemen zijn met die zendingen
Ja zoiets zoek ik! Ziet 'ie er op je nagels net zo uit als in het potje? (kan geen swatches vinden, alleen van de oogschaduw enzo)quote:
Hmmz, ben benieuwd wat Kathleen ook zegt nu dan..quote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Daph en Mirjam hadden 2 plates allebei, maar dan nog. Ik vind het gewoon zuur. Stomme postpakketten enzo.Hoop dat ik snel een reactie krijg van OC.
Hij is best licht, maar met 2à 3 lagen, is ie net als het potje imo. Met nog meer lagen, wordt ie steeds feller. PM maar als je interesse hebtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zoiets zoek ik! Ziet 'ie er op je nagels net zo uit als in het potje? (kan geen swatches vinden, alleen van de oogschaduw enzo)
Very nicequote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Die donkerroze, groene, blauwe en paarse zijn meujquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik nu net een maand, dus nog maar een weekje afwachten. Mijn vriend besteld trouwens heel veel via internet, soms heb je gewoon pakketjes die 1 of 2 weken bij de douane wachten tot ze door mogenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:16 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat idd, mijn pakketje begint met LN en eindigt op US. Komt dus uit Amerika en bah.Zei ze verder nog wat? En hoe lang wacht jij?
De nieuwe Essence kleuren maybe? En die flakes van P2!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Hey!
Weet iemand toevallig of er in Duitsland momenteel nog iets speciaals te krijgen is van Essence of P2? Anders ga ik er woensdag denk ik even heen karren. Maar als er nou niet zo veel bijzonders is op het moment, hoef ik ook niet helemaal te rijden...
Iemand een idee?
6 euro nog wat?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef princess-a het volgende:
Mijn Mad as a Hatter die ik vorige week voor 6 nog wat inclusief verzenden op Ebay heb gekocht is binnenOok shipping vanuit Amerika trouwens, ging prima
Kan mijn grijpgrage handjes helaas er nog niet aan vastplakken, het schatje ligt bij mn mama
WANT!!! allemaal!! Is dit alleen via TD te bestellen? (of vergelijkbaar?) Oh, en het is toch Ivana Trump? (zonder Kquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
PMquote:Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
6 euro nog wat?![]()
ik zoek nu op ebay want ik wil hem ook graag maar vind alleen de goedkoopste voor 11,50, dan kan ik hem net zo goed in de winkel halen dan heb ik em gelijk
Ivanka is de dochter van Donald en Ivana... Geloof niet dat TD Zoya heeft trouwens.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WANT!!! allemaal!! Is dit alleen via TD te bestellen? (of vergelijkbaar?) Oh, en het is toch Ivana Trump? (zonder K)
Neejoh, dat zijn echt uitzonderingen hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Reska het volgende:
[..]
charla en gilda
![]()
Balen dat het zo lang duurt met de pakketjes, mijn nagellakjes zijn begin vorige week geshipped en ik had goede hoop dat ze vandaag of morgen binnen zouden komen...
Maar als ik het zo hoor kan het nog wel even duren...
De cute as hell lakjesquote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Hey!
Weet iemand toevallig of er in Duitsland momenteel nog iets speciaals te krijgen is van Essence of P2? Anders ga ik er woensdag denk ik even heen karren. Maar als er nou niet zo veel bijzonders is op het moment, hoef ik ook niet helemaal te rijden...
Iemand een idee?
Mooie kleur roodquote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Mehehelzs het volgende:
OPI - an affair on red square
De echt mooie glans is niet super te zien![]()
[ afbeelding ]
hier wel wat beter te zien, maar dan wel met enge witte vingers
[ afbeelding ]
Moet nog wel even de randjes netjes maken
Why not? Ik vind ze best glamquote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn idee voor glamourous, is alles behalve glamourous.
*sop*quote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
Dit kwamen Snkr en Romika gisteren brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Leeeuk! Dat van de witte handen ken ik xD.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Mehehelzs het volgende:
OPI - an affair on red square
De echt mooie glans is niet super te zien![]()
[ afbeelding ]
hier wel wat beter te zien, maar dan wel met enge witte vingers
[ afbeelding ]
Moet nog wel even de randjes netjes maken
Omg, Checkerblockquote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
WhoesWhoes! Me likes!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die middelste Models Own, so nice!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooie french hoor!! En best glamourousquote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ooh ja, ik ookquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Essence heeft alle kleurtjes uit de nieuwe colour en go serie,quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Hey!
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |